Karhu raateli marjastajan Sodankylässä!

karhunhäätäjä

Sodankylän Vuojärvellä sattui harvinainen karhun hyökkäys miehen kimppuun, joka oli tarkastamassa hillan kypsyyttä jängällä torstaina. Luitte jo varmaan uutisista miten marjastajan kävi, mutta kysyisin pitäisikö ihmisen kimppuun hyökännyt karhu lopettaa, kun se on kerran päässyt ihmisen makuun?

47

1009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ElämäKarhulle

      Karhu saakoon elää ja marjastajat pysykööt poissa karhujen hillareviireiltä.

    • hillailija
      • Paikkakunnilta

        En ole Lapista silti huomatessani paikkakunnilta tapahtuneen voisin vaikka vannoa, että tuo karhu tappaa pian jonkun, ellei sitä tapeta.


      • hillakarhu
        Paikkakunnilta kirjoitti:

        En ole Lapista silti huomatessani paikkakunnilta tapahtuneen voisin vaikka vannoa, että tuo karhu tappaa pian jonkun, ellei sitä tapeta.

        Höpö höpö, soon hillakarhu ja meinaa, että tuolla on hilloja.


    • 88-
      • marjakarhu2

        Näinkö pitkälle on menty hilla-apajista taistellessa? Lapsuudesta muistan tuon karhuilla pelottelun;) Siellä on takuu varmasti keltaista kultaa, muuten mikä on kilohinta, kannattaako tulla?


    • xcvbnfghjklöäölk

      Kyllä olette sekopäisiä hulluja, kun uskotte kaikkeen paskaan, mitä teille syötetään, eihän tuossa karhun kerrotussa hyökkäyksessä ole mitään realistista seikkaa.

      • hiipparska

        Voi olla, että mustakaapuinen salaperäinen marjastaja sohaisi kilpailijaa marjapoimurin terävillä piikeillä käsivarteen ja juoksi sitten pikaisesti pöpelikköön.


      • Jäljet

        Ylen jutun mukaan paikalta löytyi kuitenkin karhunjälkiä. Metsästäjät löysivät karhun jälkiä maastosta torstaina, jolloin hyökkäys tapahtui. Tuoreita karhun jälkiä löytyi myös perjantaina.


      • hahhahhaaahaaaa
        hiipparska kirjoitti:

        Voi olla, että mustakaapuinen salaperäinen marjastaja sohaisi kilpailijaa marjapoimurin terävillä piikeillä käsivarteen ja juoksi sitten pikaisesti pöpelikköön.

        Kuulostaa paljon uskottavammalta, kuin se, että karhu hiipii miehen selän taakse, vain raapaisemaan käsivarresta, ja sen tehtyään pakenee aakealle jänkälle, ilman että "uhri" karhua edes näkee. Edes aku-ankassa ei ole näin epäuskottavia tarinoita. Mahtaa se äijä nauraa, saa mennä rauhassa keräilemään marjat itse pois.


    • niinpähän

      Vuosittain 400 autoa päässyt ihmisen makuun, eli tuo määrä kuolee liikenteessä.

      • poies-kontio

        Karhuja jää auton alle vähän väliä on vain ajan kysymys milloin sattuu ison lapsiperheen kuolemaan johtanut karhukolari.


    • romppaanselekä

      aa että mä naaauutin

    • kovakerääjäaikanaan

      Hillasta maksetaan niin vähän,että pittää olla jo saatanan ahne joka niitä myyntiin vielä kerää.
      Oikea hinta pitäisi olla vähintäänkin 25 euroa kilo.

      • hillaonlakkaon

        Tekkee niin kuin Aution parisko, tuo etelänsutkeille, ne kyllä maksaa mitä kehtaa pyytää...


    • Bonantsa

      Karhu vaihtoi maisemaa ja häippäisi vuojärveltä. Tuli tänne jeesiön maille. Se oli tuossa ihan jängän laidassa makaamassa, hyökkäsi selän takaa ja takertui reppuun. Repäisi kantohihnan poikki ja vei repun. Minä pakenin kotiin ja piilouduin sängyn alle. Illalla lähden etsimään reppuani kiväärin ja koiran kanssa. Älkää missään nimessä tulko tänne päin marjoja poimimaan :/

    • karhuarvi

      No voi vittu ,nyt se sama karhu on tepsassa tehnyt tuhojaan. Se oli yhdeltä hiilanpoimijalta syönyt saavillisen hilloja pihalta. Ahne ukko oli jättänyt se saavin ulos,että sataisi siihen vähän vettä ja paino nousisi. Ahneella on paskanen loppu niin se vaan on. Ehkäpä se karhu palla nyt nopanenään hilloja sulatteleemaan.

    • pekkalanpekkaluudankanss

      Karhuemo ja kaksi pentua löntysteli kelontekemän tiellä eikä pelännyt autoja yhtään!

    • aihkias

      Kaikki on mahdollista. Se on tietysti jokaisen henkilökohtainen ongelma, että uskooko tapahtunutta vai ei.

    • pyssykylä

      Tulleeko hilloja pyssykylhän?Oon tulossa kohta hilhan sinnepäin,karhu ei kiinnosta vain hillat?Onko kypsiä jo näkyny.

      • huijaushillaa

        Etkö lue uutisia? Ulkomaalaiset poimijat keräävät hillat raakoina muovilaatikoihin ja yrittävät kypsyttää niitä laatikko viritelmissä metsässä. Kaikki suomalaiset tietävät ettei raaka hilla enään kypsy, kun se on poimittu.


    • pelokasmetsästäjä

      Karhu ylitti Javaruksen tien ja näytti uhmakkaalta.....

      • kuato

        Löytyykö Vuojärveltä riittävän rohkeita metsämiehiä kaatamaan karhun 20.8. alkaen?


      • kovaakikkeliä

        Anal lube-mies kaataa karhunkin pusikkoon!


    • Mimmulilli

      Liekö se Helevin lemmikkinalle lähtenyt reissunpäälle.Elekää nyt sitä kurjat ampuko

    • sodisnallukka

      vieläkö kiukkuinen nalle vaikuttaa ja aiheuttaa päänvaivaa vuojärvellä?

    • Näinmesen

      RHY:n mukaan kuulemma on jo lähtenyt etelään päin.

    • 7745

      Karhujahti lähestyy...

      • bonantsa

        Vielä kahdeksan tuntia niin nalle antaa reppuni takaisin...


      • karhukoirajamppa

        jep, huomenna alkaa nalleja kaatumaan vuojärven kairoissa


    • Hillanmyyjä
    • Anonyymi

      Vihreiden Osmo Soininvaaralta poltti perusteellisesti kääminsä hallituksen rokotusjärjestyspäätöksestä. Hän syyttää hallitusta tahallisesta tappamisesta. Syytös kertoo karua kieltä hallitusyhteistyön nopeasta murenemisesta.

      Soininvaara kirjoittaa blogissaan: ”Olin eilen niin raivoissani hallituksen kyynisestä päätöksestä olla painottamatta korona-rokotuksia sinne, missä tautia on eniten, että katsoin viisaammaksi olla kirjoittamatta asiasta ennen kuin olen nukkunut yön yli. Raivoni ei kuitenkaan yhdessä yössä laantunut.”

      Soininvaaran mukaan hallitus lisäsi tietoisesti tartuntoja, sairaanhoitojaksoja, tehohoitojaksoja ja kuolemia neljänneksellä. Hän painaa retorisen kaasupolkimen lattiaan saakka: Osmo on oikeassa. karhu

      • Anonyymi

        Osmo näyttää olevan aika huonossa hapessa


    • Anonyymi

      Minua vituttaa nuo metsästäjät.

    • Anonyymi

      Vihreiden Osmo Soininvaaralta poltti perusteellisesti kääminsä hallituksen rokotusjärjestyspäätöksestä. Hän syyttää hallitusta tahallisesta tappamisesta. Syytös kertoo karua kieltä hallitusyhteistyön nopeasta murenemisesta.

      Soininvaara kirjoittaa blogissaan: ”Olin eilen niin raivoissani hallituksen kyynisestä päätöksestä olla painottamatta korona-rokotuksia sinne, missä tautia on eniten, että katsoin viisaammaksi olla kirjoittamatta asiasta ennen kuin olen nukkunut yön yli. Raivoni ei kuitenkaan yhdessä yössä laantunut.”

      Soininvaaran mukaan hallitus lisäsi tietoisesti tartuntoja, sairaanhoitojaksoja, tehohoitojaksoja ja kuolemia neljänneksellä. Hän painaa retorisen kaasupolkimen lattiaan saakka: Osmo

    • Anonyymi

      Tuosta tuli mieleen, että eräs leiriytyjä sanoi, että suomalaiset on niin erakoituneet luonnosta, että eivät tunne enää edes paikallistan eläinten käytöstapoja. Millä pitää karhut ja sudet poissa majaltaan? Merkkaa ulostein ympäristö.

    • Anonyymi

      Pääseeköhän Satu Hassi historiaan maininnalla ”Suomen paras naispuolinen tuotannon lamauttajamestari”? Limbot ovat jo sitä luokkaa. Kukahan häntä oikein sponsoroi ja yllyttää? Isänmaallisuus on kaukana.

      • Anonyymi

        Uusi tieto (liekö haevosmiesten tt:stä) Tilanne laavulla,yksi poromies olisi menehtynyt kait hirmuisen orgasmin kourissa syvänkohtaukseen. No hyvä niin !!!, hitusen vähemmän pierunhajua ilmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi tieto (liekö haevosmiesten tt:stä) Tilanne laavulla,yksi poromies olisi menehtynyt kait hirmuisen orgasmin kourissa syvänkohtaukseen. No hyvä niin !!!, hitusen vähemmän pierunhajua ilmassa.

        Siellä on jiesiön perällä näköjään aamuyön tunteina ollut syvällisiä mietteitä.
        Pieni kävelyretki mettässä saattaisi helpottaa edes hiukan tuskaasi.
        pärjäile


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on jiesiön perällä näköjään aamuyön tunteina ollut syvällisiä mietteitä.
        Pieni kävelyretki mettässä saattaisi helpottaa edes hiukan tuskaasi.
        pärjäile

        No onkohan nuo niin syvällisiä ja ei ne oo jeesiössä vaan täälä vaalajärvellä.?


    • Anonyymi

      Kaikesta päätellen se karhu on lukenu näitä palstoja.

      • Anonyymi

        Näin olen tehnyt 🐪


    • Anonyymi

      Niin vaan alkaa tämäkin marjakausi vetää viimeisiä. Pakastimet ja muut säilytyspaikat täynnä mahtavia luonnontuotteita. Ei tarvi helppoheikeiltä ostaa vitamiineja ja flavonoideja, kun luonto antaa ne ilmaiseksi.
      Pankkirouvaakin häirittiin viemällä 2x 10 000 euroa marjarahoja tilille. Kovasti kyseli mitä rahoja nämä on, pitääkö viranomaiset tilata paikalle. Semmosia he.
      Elämä on valintoja.

      • Anonyymi

        Joo ja minä ostin 2 pakastearkkua jo kahden lisäkisi,että sopivat kaikki luonnantimet,marjat,sienet ,lihat säilöön. Olen vienyt pankkiinkin neljä erikertaa marjoista saamaani rahaa yhteensä 33 234,98 e. Pankissa tuntevat minut eivät kyselleet mitään. Elämä on salettiii,kun ei kattele läpilänkien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja minä ostin 2 pakastearkkua jo kahden lisäkisi,että sopivat kaikki luonnantimet,marjat,sienet ,lihat säilöön. Olen vienyt pankkiinkin neljä erikertaa marjoista saamaani rahaa yhteensä 33 234,98 e. Pankissa tuntevat minut eivät kyselleet mitään. Elämä on salettiii,kun ei kattele läpilänkien.

        Ihankos yksin aiot syödä kaikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihankos yksin aiot syödä kaikki?

        Aivan yskin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja minä ostin 2 pakastearkkua jo kahden lisäkisi,että sopivat kaikki luonnantimet,marjat,sienet ,lihat säilöön. Olen vienyt pankkiinkin neljä erikertaa marjoista saamaani rahaa yhteensä 33 234,98 e. Pankissa tuntevat minut eivät kyselleet mitään. Elämä on salettiii,kun ei kattele läpilänkien.

        Jos ei pankissa kysellä rahojen alkuperää, niin valehtelet ja pankkiiri tehnyt rikoksen. Ainakin veroherra ottaa asian esille viimeistään ja ilmoittaa, että vero alkaa juosta 15 000 euron ylityksen jälkeen myös jokamiehen oikeuksilla kerätyistä marjoilta. Sekin raja nostetiin jokin aika sitten kymppitonnista viiteentoista.
        Että semmosta


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe