Töihin Lappiin

työhaluinen

Hei, olen juuri eläkkeelle jäänyt nainen etelästä. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja sosiaalinen ihminen.

Olen ikäni ollut työssä hektisellä matkailualalla. Puhun sujuvasti ruotsia, englantia, saksaa. Ajokortti on.

En haluaisi talveksi jäädä kotiin pyörittämään peukaloita.

Työ Lapissa kiinnostaa. Mikä vain, mutta siivota en osaa.

18

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 09888

      Soittele Ivaloon, Inariin, Saariselällä esim. ravintoloihin ja kysele, varmaan saat töitä het ruskanaikaan jo ja sit siit ensilumi ja joulu ja kevät ja kesä ja taas rumba jatkuu....eli kannattaa kyllä tiedustella itse tai katsoa mol sivuilta...

    • yksityötön

      Jätä työt jo nuoremmille.

    • ihmetyyppituoaloittaja

      No miksi täällä siitä ilmoittelet ?

    • vääräpaikka

      Jos töihin haluaa, niin täällä kysely ei ainakaan töitä tuo. Eikä anna kovin fiksua kuvaa työnhakijasta, jos täältä koittaa töitä kysellä.

    • tyohaluinen

      No kun olen oppinut, ett' yritt'nytt' ei laiteta. Nuo rekryfirmat kun hieman karsastavat i'kk''mpi' ty;ntekij;it', siksi kokeilin t't'kin tiet'...Ala nyt pikkujutusta veda hernetta nenaan.

    • Maksaja

      Mummot sopii hyvin töihin, eivät ala heti kersoja tekemään. Ensin pariksi vuodeksi äitiyslomalle ja sen jälkeen puolet ajasta kotona, kun "on lapsi sairas".

    • jängkö-jhoonas

      mummot vitt*'''n lapista

    • PerheellinenDaddy

      Kyllähän se näin on, että lapsella on oikeus sairastaa ja paras hoitaja on hänen vanhempansa. Siinä saa työantaja itse pukea työntekijän vaatteet päälle ja nöyrästi ajatella, että hänestä on lasten jälkeen mahollisesti eläke-ikään asti työntekijä. Nuorten naisten ikään nyt vaan sattuu kuulumaan lapset ja niiden sairastelu.

    • Pehtooriksi

      MInä kanssa... just olen kanssa jäämässä pois työelämästä. Oliskohan siellä vaikka pehtoorin paikkoja. Voisin turistien kanssa tulilla istua, mukavia huastella ja heidän viinat juoda samalla. Eikö joku matkailualanyrittäjä voisi tälläisen palkata. Nii ja minä olen mies.

    • Töitäonkyllä

      Oletko katsonut inarisaariselka.fi sivujen kautta, jossa valtaisasti avoimia työpaikkoja? Täältä ei taida työtä irrota.

    • taywq55

      täältähän niitä työpaikkojalöytää....

    • asvalttikukka

      Lappi on jo täynnä laiskoja taivaan rannan maalareita luonto kuormittuu liikaa jos tänne vielä lisää pukkaa paskomaan.

    • atteaslak

      jos siulla vielä sokuri sulaa ja päästät lämpösen paskon,niin luulen et kyl joku poromies siun vie ottaa

    • persehanuriin

      Voithan ottaa jonkun eronneen miehen jonka vaimo on jättänyt pienimulkkuisuuden takia ja löytänyt hellän ja herttaisen miehen itselleen? Siinäpä lohduttelette toisianne.

    • asian-laita

      Lapissa nainen siivoaa ja pithää turpansa kiini. Mies on keisari ja raappii munijjaan.

      • asetujoaloillesi

        Mutta! Jätä helvetissä varatut rauhaan ettet, juokse kiimassa heidän perässään vaan, hommaat itsellesi jonkun tyydyttämään tarpeitasi. Ei ole kivaa jos työpaikalla kiimainen kolli juoksee varattujen jopa vanhojen ämmien perässä puutteessa! Palvelualalla on pakko olla ystävällinen se ei tarkoita että olisi kiinnostunut suhteen rakentamisesta! Etelän ämmille kelpaa pikkumulkkuinen yksinkertainen varattujen perässä juoksija! Elä ja anna toisten jo olla.


    • oleystävällinenvaan

      SAA hakea töitä tuossa iässä jos haluaa jonkinlaisen henkireiän ulkomaailmaan. Tietenkin haet itse työpaikkaa ahkerasti ja siivoamaan en suosittele menee viimeisetkin voimat mutta, kun olet osaava ja kielitaitoinen niin miksi ei? Kivaa kun joku hakee omatoimisesti työpaikkaa. Niin sitä pitää. Ole rohkea ja reipas ja astu kynnyksen yli ja asetu taloksi. Työ pitää mielen virkeänä. Kiitos että on sinun kaltaisia reippaita työtä pelkäämättömiä ihmisiä. Nauti Lapissa olemisesta.

    • LapinMiesIvalosta

      Otan naisen töihin pallieni raapijaksi. Ei seisomisen pelkoa, viimeksi seisonut Moskovan olympialaisten aikoihin. Palkkaus tyhjinä viinapulloina ja takaan niitä löytyvän runsaasti ja koko ajan tulee lisää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe