Media väittää että Islam on rauhan uskonto.
Täällä saa eri käsityksen, mutta mitä sanoo koraani?
Rauhan uskonto?
6
469
Vastaukset
- usmizeed
Okeastaan mediassa tulee kaksi ääripäätä: rauhaa ja vihaa. Monet ihmiset väittävät, että islam on sodan ja epäoikeudenmukainen uskonto ja toiset taas rauhan ja oikeudenmukaisen, kumpaan pitäisi uskoa?
Itse olen muslimi ja kokenut näitä kumpaakin, mutta kun aloimme opiskella islamia lisää ja noudatimme sitä, vallitsi rauha aluksi ja sitten tosi mukava ilo ja nyt tosi lämmin yhteishenki...tämä epätavallinen elämänvaihe oli kun olin murrosikänen villi poju. Ja kun matkustan ja tapaan aina uusia muslimeja hankkinut lisää muslimikavereita, olen havainnut että rauhaa, toimivaa, sekä iloa naamastaan. Tähän hätään sanoisin, että mitä ihmiset täällä sanoo on välillä aika puppua. Ei pahalla, mutta tosi on. - esko3
sotimaan hyökkääjiä vastaan!
Koraani kieltää sortoa!
Koraani käskee ankaraa vastarintaa puolustaessa henkiä ja omaisuutta!
koraania!
- vihollisesta
Koraani on maailman suurimpia vääryyksiä!
- kysynvaan
vihollisesta kirjoitti:
Koraani on maailman suurimpia vääryyksiä!
ovat Saatana ja saatanaa seuraavia.
Sen sijaan ei kenellekään Koraani ole vääryyksiä kuten mainitset.
Jopa Saatana uskoo Jumalaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017523
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1015419- 834997
- 1364384
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113130- 472772
- 522749
- 612367
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102324Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900