Isotissiset tytöt

kannumies

Särkeekö niskaa kun teitä on siunattu niin isoilla ja hyvillä kannuilla?

24

1990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KukaanEiHuomaa

      Isot lollot aiheuttaa stondista bussissa.

      • kannumies

        Sitä ne aiheuttaa vaikka sukujuhlissa.


      • olikojokututtusi

        Onko niin päässyt käymään?


      • ylilauta7
        olikojokututtusi kirjoitti:

        Onko niin päässyt käymään?

        Isotissiset opettajat pitäisi lailla kieltää koska häiritsevät opetusta.


    • Teknodonna

      Minulle syntyy aina portaita alaspäin juoksennellessani mielikuva naisesta, joka on jostain astronomisesta syystä välttänyt kohtaamiseni. On lähes käsittämätöntä se että näin on voinut käydä. Missä tämä nainen on ja mihin suuntaan hän on menossa, usein itseltäni kyselen, kun mielikuvissani urheilurintaliivit piirtävät elämään sen täydellisimpiä muotoja.

      😁

      • Teknodonna

        Minusta on äärimmäisen tärkeä se pointti, että nainen on kuin loksahdus lukossa.

        Kaikki täydellisyydessä perustuu jo olevaan.

        (Reps)

        😁


    • Buhahaha

      Isot rinnat aikeuttavat minun tietääkseni enemmän selkä- kuin niskakipuja.

    • Hohhhhoijjaa

      Sedät taas keskenään sellaisen aiheen kimpussa johon heillä ei tosiasiassa ole minkäänlaista kosketuspintaa.

      • Teknodonna

        Mikä se kansanviisaus olikaan?

        "Siitä puhe mistä puute"?


        😁


      • Buhahaha

        Pitää paikkansa ettei minulla ole mitään kosketuspintaa naisen rintoihin, mutta kyllä minä voin siitä huolimatta olla tietoinen siitä että isot rinnat aiheuttavat selkäkipuja. Ei aina tarvitse henkilökohtaista kokemusta tietääkseen asioista.


    • vitsimestari

      Vatikaanissa sattui kerran niin että itse Paavi sairastui. Sairaus oli merkillinen, siihen ei mitään parasnnuskonstia tuntunut olevan kunnes eräs paikalle hälytetty ja arvostettu lääkäri lopulta teki diagnoosin ja keksi sairauteen parannuskeinon.

      - Sairautenne voidaan parantaa vain sillä että vietätte kuuman lemmenyön naisen kanssa!, pudotti tohtori melkoisen pommin.

      - Mutta eihän se käy mitenkään! Minähän olen Paavi!, hihkaisi paavi sänkynsä pohjalta tultuaan tajuihinsa.

      Lopulta, kun lääkäri aikansa kertoi taudista ja siitä että lopulta sairaus on kuolemaksi, Paavi suostui mutta asetti tiettyjä ehtoja:

      - Ensinnäkin. Sen naisen pitää olla kuuromykkä, jotta hän ei kuule mitään eikä voi myöskään kertoa mitään tapahtuneesta.

      - Toiseksi. Sen naisen on oltava myös sokea, jotta hän ei näe kenen luona yönsä viettää.

      Lääkäri rauhoitteli hengenjättiläistä: - Emmeköhän me helpostikin löydä sellaisen naisen. Olkaa ihan huoletta. Tuomme hänet luoksenne mahdollisimman nopeasti.

      Lääkäri otti laukkunsa ja oli jo poistumassa huoneesta kun tautivuoteelta kuului vielä yksi ehto:

      - Ja kolmanneksi. Sillä naisella pitää olla suuret tissit.

      • Teknodonna

        Itse en ole koskaan tullut miettineeksi, että katolilaisen kirjon papit olisivat jollain muulla tavalla olleet kiinnostuneita naisesta, kuin kuvana.

        (Hihitystä)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Itse en ole koskaan tullut miettineeksi, että katolilaisen kirjon papit olisivat jollain muulla tavalla olleet kiinnostuneita naisesta, kuin kuvana.

        (Hihitystä)

        😁

        Siis jumalkuvana.

        (Naurua)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Siis jumalkuvana.

        (Naurua)

        😁

        Esitän ohessa visuaalisen kommentin, jonka aitoudesta voidaan olla montaa mieltä. Kuitenkin oleellisinta kuvassa on sen sisältämä data. Nämä muodot ovat ihmiskunnan perusta, eikä niillä kuitenkaan ole mitään tekemistä ihmisyyden kanssa.

        Ne ovat eräänlainen fakta.

        😁

        http://bot.fi/2235


      • Teknodonna kirjoitti:

        Itse en ole koskaan tullut miettineeksi, että katolilaisen kirjon papit olisivat jollain muulla tavalla olleet kiinnostuneita naisesta, kuin kuvana.

        (Hihitystä)

        😁

        Taitavat kiinnostaa enemmänkin pojat.


    • Hmmmh

      Mikset laittanut kuvaa bbw naisesta? Sillä olis isot. Namm;p

    • kannullinen

      Särkee. Tuletko kannunkantajaksi? DDDD

    • tinderi.niska

      tinderiläisillä tulee niskat ja hartiat kipeiksi ja silmiä särkee ja jomottaa ja ovat väsyneet silmät kännykän katselusta

      • vitsimestari

        Kerran yksillä markkinoilla oli kuuluisa painija näyttelemässä ja kehumassa itseään. Painija osoitti sormella erästä eturivissä seisovaa pienikokoista miestä ja kysäisi:

        - Mitä sinä tekisit jos sinulla olisi tällainen niska kuin minulla?

        Johon pieni mies vastasi:

        - Pesisin sen.


      • Teknodonna
        vitsimestari kirjoitti:

        Kerran yksillä markkinoilla oli kuuluisa painija näyttelemässä ja kehumassa itseään. Painija osoitti sormella erästä eturivissä seisovaa pienikokoista miestä ja kysäisi:

        - Mitä sinä tekisit jos sinulla olisi tällainen niska kuin minulla?

        Johon pieni mies vastasi:

        - Pesisin sen.

        Yleensä mä tajuanen mitä mulle sanotaan, mutta nyt on liian aamu tätä juttua tajuunnuttaa.

        😵


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Yleensä mä tajuanen mitä mulle sanotaan, mutta nyt on liian aamu tätä juttua tajuunnuttaa.

        😵

        Tajuan en (?)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Tajuan en (?)

        😁

        Mielestäni pienemmät tissit eivät ole niin alttiita tällaiselle hedelmällisyyskeskustelulle. Hyvänä esimerkkinä voi pitää Keiran mukiin meneviä tissejä, jotka eivät ole mikään pukeutumis-, esiintymis-, tai estradihäiriö, vaan kyseinen nainen tulee toimeen kokonaisuudellaan, joka viehättää vars. minua.

        Keira on jollain tasolla hurmaavan unisex

        😁


      • Teknodonna

        Tällä rinnattomuusajattelullani päädyn usein uneksimaan aamuistani jotenkin näin.

        (Hihitystä)

        😁

        http://bot.fi/2251


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe