kuinka helvetillistä se työskentely todellisuudessa on ja miten se vaikuttaa koko elämään. Kukaan ei ole oikeutettu sitä sietämään.
Huono työpaikka/esimies pitää itse kokea
4
354
Vastaukset
- SanojaaOnJokaistaSorttia
On pidettävä pää kylmänä sairaassa maailmassa. Älä lähde kaikkeen paskaan mukaan. Älä edes lähde kaikkeen mukaan mitä ajattelet...
- Fgvfgvb
Näin se valitettavasti on. Monilla menee sekaisin "tylsä työ" ja sellainen helvetillisen huono työ. Ei siinä jälkimmäisessä auta neuvot "koeta jaksaa ja etsi samalla uutta työtä, älä välitä, älä valita, aina ei voi olla kivaa". Tylsää työtä voi tehdä elääkseen, ilahduttaa itseään sitten vapaa-ajalla. Mutta oikeasti huono työ... Podet erilaisia stressioireita, selviydyt päivä kerrallaan, etkä työpäivän jälkeen jaksa mitään, kaikkein vähiten miettiä uusia työkuvioita. Ja kuka edes palkkaisi ihmisrauniota.
- Naulankantaan
ymmärsit täysin!
- KäynLenkillä
Niin ja mainitsemasi ihmisraunion voi olla vaikea löytää parisuhdettakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395544
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253506Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142750- 472458
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631841Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491780Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201596- 321587
- 211582
- 281530