Onko muilla kokemuksia, että yllättäen alkaa näkemään omia sukulaisia kiihottavina ja haluttavina? Itse olin serkkuni kanssa saunassa ja huomasin tuijottavani hänen jalkojaan ja sitten rintojaan ja kun katseeni osui ajeltuun häpykumpuun oli jo jotain herännyt.
Huomaa himoitsevansa jotain mikä ei ole hyväksyttä
9
2229
Vastaukset
- serkuttaa
Ei ole mitään outoa tai väärää tuossa esim. Pakistanissa suurin osa avioliitoista solmitaan serkusten kesken.
- Tatu.Vanhanenki.tutkinut
Samaa on harjoitettu esimerkiksi Afganistanissa, Irakissa ja muissa muslimivaltioissa jo enemmän kuin tuhat vuotta säännöllisesti. Ja tulokset näkyy: esimekiksi Lähi-itäläisten ÄO on tutkimusten mukaan noin 70 ja Somaleitten 68. Tämän vaikutus elämään onkin jo kaikille tuttua. Myös Pakistanissa.
- ehkäiskää
Serkkuni käyttää ehkäisypillereitä eli kaikki on kunnossa.
- Anonyymi
ehkäiskää kirjoitti:
Serkkuni käyttää ehkäisypillereitä eli kaikki on kunnossa.
Sitten ei kuin toimeksi!
- Familyaffair
Vanhanaikaiset moraalikäsitykset on jo syytä heittää romukoppaan. Nauttikaa vain seksistä jos siltä tuntuu.
- Amorinkaariamorinenkeli
Kylänäin o!
- Hillitöntämenoa
Tai sitten on kyse sairaalloisesta hyperseksuaalisuudesta ja samalla amoralismista. Lääkitys?
- Anonyymi
Kyllä kiihottaa avokin muksut jos oikein himottaa. Mut fantasioita on ihana olla. Poika on nähnyt mulla seisokin ja ehkä yllätti kerran kun töiden jälkeen runkkailin makkarissa ovi auki. Poika olkkarissa ja tuli kyseleen välillä jotain ovelle. Alushousujen pullotuksen on kumpikin nähnyt. Poika pari vuotta vanhempi niin sitä välillä naurattaa mut toisaalta joskus katselee 'salaa' kun rasvaan hieman jalkojani (kiihotun kun haluan haaveilla että sitä haluttais kokeilla kans) aah...
- Anonyymi
Ei se ole epänormaalia. Äiti yrittää kaikkensa etten näkisi häntä alasti mut itse usein viihdyn äidin nähden
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116