Esko Eerikäisellä vain 15 nuorempi uusi nainen

Naisasialooser11

https://www.seiska.fi/Uutiset/Wau-mika-venus-Esko-Eerikaisen-uusi-rakas-Jasmi-Qvick-on-supertimmi-fitness-kaunotar-kuvat

Noin mitätöntä ikäeroa ei edes erikseen jutussa korosteta koska se on niin jokapäiväistä, sitten jos YTM on 50v vanhempi niin siitä jo mainitaan. Eskon nainen on paitsi poikkeuksellisen hyvillä geeneillä varustettu niin tehnyt kaikkensa säilyttääkseen ulkonäkönsä, ei taatusti ole takana siiderinhuuruista biletysnuoruutta ja siksi vielä kelpaa parhaassa iässä oleville 40 komistuksille, Eskohan saisi halutessaan 20v naisenkin.

Mies komistuu vanhetessaan ja nainen rusinoituu, olen ymmärtänyt että joillakin palstan naisilla on joku ongelma tuon julman tosiasian myöntämisen suhteen, Vastaanänkyttäminen tekee ikäneidosta vain todella nolon.

9

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heidi.W

      Ei vaan jotenkin yllättänyt että mimmi on jonkun sortin personal trainer jonka asiakashankinnassa julkisuudesta on hyötyä.

      • Naisasialooser11

        Ensimmäinen kurppa tuli änkyttämään vastaan, olet kyllä nolompi kuin mitä luulin. Julkisuudesta ei ole tuossa tapauksessa kuin haittaa, vanhat haaskat eivät osta PT palveluita koska ovat kateellisia siitä, että kyseinen nainen on saanut miehen, josta he itse voivat vain haaveilla. Ja toisekseen jos nainen haluaa ikäisensä miehen niin olisihan tuolle ollut tarjolla myös ikäisiään julkkismiehiä.


    • Pillujen--asiantuntija

      Ihan hirvee kivinaama tekohymyineen. Luulisi että eskokin tykkäis naisellisemmasta naisesta kun tuollainen kivinaama ei ole yhtään seksikäs.

    • kurppaska

      No niinhän täällä rusinoidutaan. Myönnän.
      Mies voi komistua ihan rauhassa. Myönnän.

      • kärppä9wa

        Kurppa ei ole paha muuten kuin suustaan.
        Mies voi olla ryppyinen taas naisella huono juttu.
        Jos mieli jää 60 luvulle se on paha. Kurpalla on enemmän kokemusta ja jos mieli kunnossa, niin aivan loistavia ovat ihan ryppyineen kaikkineen.
        Ehdoton vaatimus on kuitenkin että yläpäässä on muutakin kuin ryppyjä.
        Muuten on vaan pelkkä kurppa ei muuta.


      • kurppaska
        kärppä9wa kirjoitti:

        Kurppa ei ole paha muuten kuin suustaan.
        Mies voi olla ryppyinen taas naisella huono juttu.
        Jos mieli jää 60 luvulle se on paha. Kurpalla on enemmän kokemusta ja jos mieli kunnossa, niin aivan loistavia ovat ihan ryppyineen kaikkineen.
        Ehdoton vaatimus on kuitenkin että yläpäässä on muutakin kuin ryppyjä.
        Muuten on vaan pelkkä kurppa ei muuta.

        Kurppa on paha suustaan. Myönnän.


    • EdesUnissa

      Ei ollut tuo Venus oikein minun makuuni naisena. Voi olla kuitenkin hyväkin personal trainer, ja sellaisen kyllä tarvitsisin.
      Minua ei miellytä harteikkaat naiset joilla on bodattu yläkroppa, ja tavaraa reisi-lihaksissa yhtä
      paljon kuin minulla. Mutta itseään varten kai sitä treenataankin, eikä miehiä miellyttääkseen.

    • Kyssäri77

      Mitäs mieltä olet tuosta naisesta? 50v!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe