Kuinka monen kanssa teillä on ollut

gallup_kysely

a) parisuhde
b) vakipanosude
c) yhden illan seksisuhde

137

1592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0-mies

      a) 0
      b) 0
      c) 0

      • kuinkavanhaolet

        Ja ikää oli?


      • Ylenkatsottu

        a) 1, kesti 14 v
        b) 0
        c) 0
        d) 74 v


    • Ykkösenmies

      A) 1
      B) 1
      C) 1

    • nainen2800

      A)3
      B)0 (en harrasta sellaisia)
      C)42

      • sinkkuseksiä

        Eikö vakipanosuhde olisi yhden yön suhteita huomattavasti parempi ja turvallisempi vaihtoehto järjestää sinkun seksielämä


      • Jkhhgjj
        sinkkuseksiä kirjoitti:

        Eikö vakipanosuhde olisi yhden yön suhteita huomattavasti parempi ja turvallisempi vaihtoehto järjestää sinkun seksielämä

        Ei ole olemassakaan tunteetonta seksiä. Kun tarpeeksi monta kertaa rakastelet saman ihmisen kanssa, rakastut. Naiset aiemmin kun niillä erittyy enemmän kiintymyshormonia nopeammin mutta myös miehet ajan myötä.
        Se on tieteellisesti todistettu fakta ja kuka nyt haluaisi rakastua väärään tyyppiin? (Henkilöön joka on valmis seksiin muttei avioliittoon..ts ei rakasta sinua)
        Itse en voisi ikinä arvostaa henkilöä joka haluaa seksisuhteen kanssani muttei rakkaussuhdetta.


      • Jkhhgjj kirjoitti:

        Ei ole olemassakaan tunteetonta seksiä. Kun tarpeeksi monta kertaa rakastelet saman ihmisen kanssa, rakastut. Naiset aiemmin kun niillä erittyy enemmän kiintymyshormonia nopeammin mutta myös miehet ajan myötä.
        Se on tieteellisesti todistettu fakta ja kuka nyt haluaisi rakastua väärään tyyppiin? (Henkilöön joka on valmis seksiin muttei avioliittoon..ts ei rakasta sinua)
        Itse en voisi ikinä arvostaa henkilöä joka haluaa seksisuhteen kanssani muttei rakkaussuhdetta.

        Ja paskapuhetta! Seksin harrastamiseen ei tarvita rakkautta, se on fyysinen suoritus, joka parhaimmillaan tyydyttää molempia. Ei ole mitään tieteellisesti todistettua faktaa, että seksillä saisi ketään rakastumaan tai haluamaan parisuhdetta.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Ja paskapuhetta! Seksin harrastamiseen ei tarvita rakkautta, se on fyysinen suoritus, joka parhaimmillaan tyydyttää molempia. Ei ole mitään tieteellisesti todistettua faktaa, että seksillä saisi ketään rakastumaan tai haluamaan parisuhdetta.

        .. Se nyt vaan on niin, että te Molemmat olette väärässä&oikeassa YhtäAikaa, koska Yksilöitä on Erillaisia.. Erillaisin Persoonin/Luontein ja Ominaisuuksin varustettuna.. ;P

        .. Tämä Totuus nyt vain pääsee Jostain KuNmasta syystä "unohtumaan" Jatkuvasti yhdeltä jos toiselta.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Se nyt vaan on niin, että te Molemmat olette väärässä&oikeassa YhtäAikaa, koska Yksilöitä on Erillaisia.. Erillaisin Persoonin/Luontein ja Ominaisuuksin varustettuna.. ;P

        .. Tämä Totuus nyt vain pääsee Jostain KuNmasta syystä "unohtumaan" Jatkuvasti yhdeltä jos toiselta.. ;P

        Ketä kiinnostaa? Ei minua ainakaan.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa? Ei minua ainakaan.

        Ensinnäkin jokainen kokee seksin eritavalla. Ei täällä voi selvittää sanallisestikään, että mitä kenellekin seksi on. Toiselle se on toimitus, toiselle tunteiden osoitus, kun sanat eivät riitä...

        Sinäkin olet penännyt minusta täällä vuorovaikutuksen perään seksissä. Sitä on tautisen vaikea kertoa tarkkaan noin yleisesti mitä siinä kukakin tekee ja millatavalla. Kun jos minä vaikka sanon, että kaikki naiset ovat pitäneet seksistä kanssani, niin sehän on vaan minun käsitys asiasta. Ei se sinulle merkkaa mitään. Ihan kuten jos minä sanon, että tunne seksissä aiheuttaa syvyyttä ja halun saada se toinen tuntemaan minun tunteet, niin ristiriitaisuus on ilmiselvä.

        Onks susta kairaantunut kyynikko, vai äkäiletkö vaan Nuuskikselle?


      • Nainennainennainen
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Ja paskapuhetta! Seksin harrastamiseen ei tarvita rakkautta, se on fyysinen suoritus, joka parhaimmillaan tyydyttää molempia. Ei ole mitään tieteellisesti todistettua faktaa, että seksillä saisi ketään rakastumaan tai haluamaan parisuhdetta.

        Äärimmäisen itsekkäät ihmiset harrastavat seksiä muusta syystä kuin rakkauden osoituksena. Heitä kutsutaan yleisesti huor*ksi.
        Naisena on hyvin vaikea kuvitella että antaisi jollekulle jota ei edes rakasta. Paljon kiltimpää on sillon hankkia kumibarbaba kuin naida toista ja toivoa ettei Hän rakastu sinuun. Miehet haluavat hyväksikäyttää naisia ja vaikka rakkauden nälkäiset naiset siihen suostuvat, se on silti VÄÄRIN VÄÄRIN VÄÄRIN. Hyväksikäytöllä tarkoitan sitä että pannaan naista ja unohdetaan se. Tai vähät välitetään naisen tunteista.

        Jos joku tulee nyt kertomaan että ihmiset on muuttuneet eivätkä koe enää tunteita niin väitämpä että yli.95% on yhä omatunto ja kyky kokea syyllisyyttä, häpeää, ihastumista, haavoittuvuutta jne.


      • Nainennainennainen kirjoitti:

        Äärimmäisen itsekkäät ihmiset harrastavat seksiä muusta syystä kuin rakkauden osoituksena. Heitä kutsutaan yleisesti huor*ksi.
        Naisena on hyvin vaikea kuvitella että antaisi jollekulle jota ei edes rakasta. Paljon kiltimpää on sillon hankkia kumibarbaba kuin naida toista ja toivoa ettei Hän rakastu sinuun. Miehet haluavat hyväksikäyttää naisia ja vaikka rakkauden nälkäiset naiset siihen suostuvat, se on silti VÄÄRIN VÄÄRIN VÄÄRIN. Hyväksikäytöllä tarkoitan sitä että pannaan naista ja unohdetaan se. Tai vähät välitetään naisen tunteista.

        Jos joku tulee nyt kertomaan että ihmiset on muuttuneet eivätkä koe enää tunteita niin väitämpä että yli.95% on yhä omatunto ja kyky kokea syyllisyyttä, häpeää, ihastumista, haavoittuvuutta jne.

        Ketään ei panna vasten hänen omaa tahtoaan. Se on raiskaus, jos nainen ei halua seksiä, mutta mies panee silti. On naisen oma valinta, kenen kanssa seksiä harrastaa, mutta tyhmyyttä on kuvitella, että mies kuin mies haluaa parisuhteen, jos piparia saa. Ja kun on kyseessä ihmiset, niin on turha toivoa ja kuvitella, että muut toimisivat samoin kuin itse, joten se siitä kiltteydestä. Hyväksikäyttöäkään ei ole, jos ei anna siihen mahdollisuutta. Rakkaudennälässäkin pitäisi pitää järki päässä ja housut jalassa, eikä syyttää miehiä hyväksikäytöstä.


      • Dissident kirjoitti:

        Ensinnäkin jokainen kokee seksin eritavalla. Ei täällä voi selvittää sanallisestikään, että mitä kenellekin seksi on. Toiselle se on toimitus, toiselle tunteiden osoitus, kun sanat eivät riitä...

        Sinäkin olet penännyt minusta täällä vuorovaikutuksen perään seksissä. Sitä on tautisen vaikea kertoa tarkkaan noin yleisesti mitä siinä kukakin tekee ja millatavalla. Kun jos minä vaikka sanon, että kaikki naiset ovat pitäneet seksistä kanssani, niin sehän on vaan minun käsitys asiasta. Ei se sinulle merkkaa mitään. Ihan kuten jos minä sanon, että tunne seksissä aiheuttaa syvyyttä ja halun saada se toinen tuntemaan minun tunteet, niin ristiriitaisuus on ilmiselvä.

        Onks susta kairaantunut kyynikko, vai äkäiletkö vaan Nuuskikselle?

        Jokainen kokee seksin miten haluaa, tai sen mukaan, mikä se tarve on. Jos on tarpeeksi pitkään puutteessa, niin tunteet eivät ole siinä päällimmäisenä mielessä vaan nimenomaan se fyysinen suoritus. Parisuhteessa seksi on erilaista kuin panosuhteessa, kun pitäisi ne tunteet ottaa huomioon. Mutta seksi voi olla hyvää ja tyydyttävää ilman parisuhdettakin.

        Kyynikko, pessimisti, sovinisti, feministi, narsisti, kaikki käy ja vielä voi muutaman keksiä lisääkin.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Jokainen kokee seksin miten haluaa, tai sen mukaan, mikä se tarve on. Jos on tarpeeksi pitkään puutteessa, niin tunteet eivät ole siinä päällimmäisenä mielessä vaan nimenomaan se fyysinen suoritus. Parisuhteessa seksi on erilaista kuin panosuhteessa, kun pitäisi ne tunteet ottaa huomioon. Mutta seksi voi olla hyvää ja tyydyttävää ilman parisuhdettakin.

        Kyynikko, pessimisti, sovinisti, feministi, narsisti, kaikki käy ja vielä voi muutaman keksiä lisääkin.

        No lähinnä tarkoitin sitä, että seksillä voi lähentää tunteita. Siis en tarkoita, että pitäis toiselle laittaa pussi päähän tai miettiä muuta ihmistä, että pääsee siihen seksiin asti. Mutta sen verran oon sun juttuja joskus aikoinaan lukenut, että tuo kommentti Nuuskalle särähti silmään. Täällä palstalla kun tää jutustelu on raakaa, ettet ole sitä pehmeää linjaa sentään unohtanut...


      • Dissident kirjoitti:

        No lähinnä tarkoitin sitä, että seksillä voi lähentää tunteita. Siis en tarkoita, että pitäis toiselle laittaa pussi päähän tai miettiä muuta ihmistä, että pääsee siihen seksiin asti. Mutta sen verran oon sun juttuja joskus aikoinaan lukenut, että tuo kommentti Nuuskalle särähti silmään. Täällä palstalla kun tää jutustelu on raakaa, ettet ole sitä pehmeää linjaa sentään unohtanut...

        Pehmeää linjaa? Mikä se on? Asioista pitää puhua niiden oikeilla nimillä ilman turhaa lässytystä.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Pehmeää linjaa? Mikä se on? Asioista pitää puhua niiden oikeilla nimillä ilman turhaa lässytystä.

        En minä sitä tarkoittanut...Mutta ehkä mä vaan ymmärsin sut kesällä toisin...


      • Dissident kirjoitti:

        En minä sitä tarkoittanut...Mutta ehkä mä vaan ymmärsin sut kesällä toisin...

        Minulla ei ole kiinnostusta kaveerata kaikkien kanssa, sinä taas näet hyvää kaikissa, jossain keskustelussa tästä puhuttiin. Samoin minulla ei ole tarvetta tulla hyväksytyksi "hyvänä tyyppinä" toisin kuin sinulla, se on meidän välillä se suurin ero. Ehkä kesällä on puhuttu aivan eri asiasta, en tiedä mihin keskusteluun viittaat.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Minulla ei ole kiinnostusta kaveerata kaikkien kanssa, sinä taas näet hyvää kaikissa, jossain keskustelussa tästä puhuttiin. Samoin minulla ei ole tarvetta tulla hyväksytyksi "hyvänä tyyppinä" toisin kuin sinulla, se on meidän välillä se suurin ero. Ehkä kesällä on puhuttu aivan eri asiasta, en tiedä mihin keskusteluun viittaat.

        En minä täältä mitään kavereita hae??? Keskustelusivuhan tämä on. Treffisivuilta tai vastaavilta voi ehtiä kavereita, jos niitä tarvitsee. Tietty täällä jotkut ovat tuleet kaverilliseksi kirjoittelijoiksi, mutta ihan satuttu vaan kirjoittelemaan usein samoihin juttuihin. Eroja pitääkin olla, eihän mistään saa muuta näkökulmaa asioihin, jos jokainen on samaa mieltä ja samallatavalla.

        Kirjoitit tuolla ylempänä näin:
        "Ja paskapuhetta! Seksin harrastamiseen ei tarvita rakkautta, se on fyysinen suoritus, joka parhaimmillaan tyydyttää molempia. Ei ole mitään tieteellisesti todistettua faktaa, että seksillä saisi ketään rakastumaan tai haluamaan parisuhdetta."
        Ja minusta sinä et noin vielä kesällä tuuminut, et sinne päinkään... Vaan uskoit vielä nimenomaan, että tuollaisista extemporeeseksikokemuksista saattais romanssikin syttyä... Ja minä vaan muistan jotain sellaista, tai olen saanut sellaisen käsityksen, mutta se on voinut olla vääräkin käsitys... että seksi on vaan mekaanista hermopäätteitten ärsyttämistä...


      • Nainennainennaine
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Ketään ei panna vasten hänen omaa tahtoaan. Se on raiskaus, jos nainen ei halua seksiä, mutta mies panee silti. On naisen oma valinta, kenen kanssa seksiä harrastaa, mutta tyhmyyttä on kuvitella, että mies kuin mies haluaa parisuhteen, jos piparia saa. Ja kun on kyseessä ihmiset, niin on turha toivoa ja kuvitella, että muut toimisivat samoin kuin itse, joten se siitä kiltteydestä. Hyväksikäyttöäkään ei ole, jos ei anna siihen mahdollisuutta. Rakkaudennälässäkin pitäisi pitää järki päässä ja housut jalassa, eikä syyttää miehiä hyväksikäytöstä.

        Miehet tykkäävät kilteistä tytöistä joita ei ole opetettu sanomaan ei koska "niiltä saa helposti"= ne ovat hyväksikäytettävissä. Samoin miehet tykkää mielisairaista naisista koska "niiltä saa helposti"= ovat hyväksikäytettävissä. Ihan miehien suusta olen tämän kuullut.

        Periaatteessa hyvä sääntö olisi että jos mies harjoittaa pelkän yhdynnän, sillon on kyseessä seksuaaliseen tekoon pakottaminen eli rikos koska naisethan Tahtoo suutelua, hellyyttä, koko kehon huomiointia ja Aina kun mies suorittaa pelkän yhdynnän niin kyseessä on vähintään kiltin ihmisen hyväksikäyttö. Nykysin laissa on sentään ettei humalaista saa hyväksikäyttää. Samoin seksi tulee lopettaa ei sanaan mutta milläs todistat sen? Vasta väkivallan jäljet todistaa ettei itse halunnut seksiä. Niitäkin tosin on luultu bdsm:ksi. Ei ole helppoa olla nainen vaikka kaiket päivät sitä palstalla väitätte.


      • Nainennainennaine kirjoitti:

        Miehet tykkäävät kilteistä tytöistä joita ei ole opetettu sanomaan ei koska "niiltä saa helposti"= ne ovat hyväksikäytettävissä. Samoin miehet tykkää mielisairaista naisista koska "niiltä saa helposti"= ovat hyväksikäytettävissä. Ihan miehien suusta olen tämän kuullut.

        Periaatteessa hyvä sääntö olisi että jos mies harjoittaa pelkän yhdynnän, sillon on kyseessä seksuaaliseen tekoon pakottaminen eli rikos koska naisethan Tahtoo suutelua, hellyyttä, koko kehon huomiointia ja Aina kun mies suorittaa pelkän yhdynnän niin kyseessä on vähintään kiltin ihmisen hyväksikäyttö. Nykysin laissa on sentään ettei humalaista saa hyväksikäyttää. Samoin seksi tulee lopettaa ei sanaan mutta milläs todistat sen? Vasta väkivallan jäljet todistaa ettei itse halunnut seksiä. Niitäkin tosin on luultu bdsm:ksi. Ei ole helppoa olla nainen vaikka kaiket päivät sitä palstalla väitätte.

        No onko kaikkeen pakko suostua? Jai sinullakin aivot on, että voit tehdä omia päätöksiä?


      • Dissident kirjoitti:

        En minä täältä mitään kavereita hae??? Keskustelusivuhan tämä on. Treffisivuilta tai vastaavilta voi ehtiä kavereita, jos niitä tarvitsee. Tietty täällä jotkut ovat tuleet kaverilliseksi kirjoittelijoiksi, mutta ihan satuttu vaan kirjoittelemaan usein samoihin juttuihin. Eroja pitääkin olla, eihän mistään saa muuta näkökulmaa asioihin, jos jokainen on samaa mieltä ja samallatavalla.

        Kirjoitit tuolla ylempänä näin:
        "Ja paskapuhetta! Seksin harrastamiseen ei tarvita rakkautta, se on fyysinen suoritus, joka parhaimmillaan tyydyttää molempia. Ei ole mitään tieteellisesti todistettua faktaa, että seksillä saisi ketään rakastumaan tai haluamaan parisuhdetta."
        Ja minusta sinä et noin vielä kesällä tuuminut, et sinne päinkään... Vaan uskoit vielä nimenomaan, että tuollaisista extemporeeseksikokemuksista saattais romanssikin syttyä... Ja minä vaan muistan jotain sellaista, tai olen saanut sellaisen käsityksen, mutta se on voinut olla vääräkin käsitys... että seksi on vaan mekaanista hermopäätteitten ärsyttämistä...

        Oletko joskus saanut jonkun rakastumaan itseesi tai rakastunut vain seksiä harrastamalla? Minä en, koska rakastumiseen tarvitaan muutakin kuin fyysistä vastakkain hinkkaamista. Jos tietää, mitä tekee, se voi olla hyvin nautittavaa tai sitten epämääräistä sähellystä olipa ne tunteet mitä hyvänsä. Extemporeseksistä harvemmin romanssi syttyy, itse en ole siinä toivossa seksiä ikinä harrastanut.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Oletko joskus saanut jonkun rakastumaan itseesi tai rakastunut vain seksiä harrastamalla? Minä en, koska rakastumiseen tarvitaan muutakin kuin fyysistä vastakkain hinkkaamista. Jos tietää, mitä tekee, se voi olla hyvin nautittavaa tai sitten epämääräistä sähellystä olipa ne tunteet mitä hyvänsä. Extemporeseksistä harvemmin romanssi syttyy, itse en ole siinä toivossa seksiä ikinä harrastanut.

        No tästä joskus väänsin täällä palstalla. Pari kolme kertaa olen kokeillut ns. Ekatemporeeseksiä ja yhdenillanjuttua. Ei oo mun juttu.
        Yleensä kerron itsestäni paljon ennen tapaamista. Joskus on käynyt niin, että jo eka tapaamisella on harrastettu seksiä ja siinä on rakastuminen viimeistään kruunattu. Esimerkiksi viimeisimmässä pitkässä suhteessa niin kävi. Oikeastaan itse en harrastakaan vaan seksiä, sellaista missä en ole itse läsnä. Nuo parikolme kertaa ovat sen osoittaneet, että voin hoitaa sellaisen yksinkin. Ei siihen muita tarvita.

        Näitä on vaikea kirjoittaa ymmärrettävään muotoon. Ja kun jokaisella on seksistä erilaisia kokemuksia.


      • Dissident kirjoitti:

        No tästä joskus väänsin täällä palstalla. Pari kolme kertaa olen kokeillut ns. Ekatemporeeseksiä ja yhdenillanjuttua. Ei oo mun juttu.
        Yleensä kerron itsestäni paljon ennen tapaamista. Joskus on käynyt niin, että jo eka tapaamisella on harrastettu seksiä ja siinä on rakastuminen viimeistään kruunattu. Esimerkiksi viimeisimmässä pitkässä suhteessa niin kävi. Oikeastaan itse en harrastakaan vaan seksiä, sellaista missä en ole itse läsnä. Nuo parikolme kertaa ovat sen osoittaneet, että voin hoitaa sellaisen yksinkin. Ei siihen muita tarvita.

        Näitä on vaikea kirjoittaa ymmärrettävään muotoon. Ja kun jokaisella on seksistä erilaisia kokemuksia.

        Sinulla on erilainen suhtautumistapa seksiin kuin minulla. Joskus nuorena oli tärkeää keräillä kokemuksia, nyt laatu korvaa määrän. Mutta en ole koskaan suhtautunut seksiin kovinkaan tiukkapipoisesti, kaikilla on oikeus harrastaa seksiä niin monen kanssa kuin haluaa, tai olla harrastamatta lainkaan. Minulle kumpikaan vaihtoehto ei ole ongelma kumppaniin tutustuessa, oli sitten minua kokeneempi tai kokemattomampi. Mutta jos menen sänkyyn jonkun kanssa, en todellakaan ole rakastunut, en ennen seksiä enkä sen jälkeen, se tunne tulee, jos on tullakseen sitten joskus. Yleensä ei ole tullut.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Sinulla on erilainen suhtautumistapa seksiin kuin minulla. Joskus nuorena oli tärkeää keräillä kokemuksia, nyt laatu korvaa määrän. Mutta en ole koskaan suhtautunut seksiin kovinkaan tiukkapipoisesti, kaikilla on oikeus harrastaa seksiä niin monen kanssa kuin haluaa, tai olla harrastamatta lainkaan. Minulle kumpikaan vaihtoehto ei ole ongelma kumppaniin tutustuessa, oli sitten minua kokeneempi tai kokemattomampi. Mutta jos menen sänkyyn jonkun kanssa, en todellakaan ole rakastunut, en ennen seksiä enkä sen jälkeen, se tunne tulee, jos on tullakseen sitten joskus. Yleensä ei ole tullut.

        Ensinnäkin mistä päättelet että munkaan kohdalla määrä korvaa laadun?
        Ja toisaalta vaikka olet kokeillut seksiä usean kanssa, oletko kokeillut erilaisten kanssa? Se on hyvä, että suhtaudut vapaasti, mutta kannattaako uriintua johhonkin tiettyyn?
        Seksi on makua ja sävyjä. Aina voi tulla uutta, jopa saman kumppanin kanssa.


      • Dissident kirjoitti:

        Ensinnäkin mistä päättelet että munkaan kohdalla määrä korvaa laadun?
        Ja toisaalta vaikka olet kokeillut seksiä usean kanssa, oletko kokeillut erilaisten kanssa? Se on hyvä, että suhtaudut vapaasti, mutta kannattaako uriintua johhonkin tiettyyn?
        Seksi on makua ja sävyjä. Aina voi tulla uutta, jopa saman kumppanin kanssa.

        En ole sellaista väittänytkään, varsinkaan kun suhtaudut seksiin niin romanttisesti. Sanot tuossa aikaisemmin seksin kruunaavan rakastumisen, se on romanttista höpinää. Ihastuksen alkuhuumassa seksi on aina hyvää, ei sillä ole rakastumisen kanssa mitään tekemistä. Toisaalta myös sen yhden ja saman kumppanin kanssa voi urautua ja määrä korvaa laadun.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        En ole sellaista väittänytkään, varsinkaan kun suhtaudut seksiin niin romanttisesti. Sanot tuossa aikaisemmin seksin kruunaavan rakastumisen, se on romanttista höpinää. Ihastuksen alkuhuumassa seksi on aina hyvää, ei sillä ole rakastumisen kanssa mitään tekemistä. Toisaalta myös sen yhden ja saman kumppanin kanssa voi urautua ja määrä korvaa laadun.

        Harmi, että olet kokenut noin, ettei se kruunaa. Ettäkö mistä tiedän toisesta, että kruunaa? Silmistä. Niistä nekee hetken sieluun.. olen sen ainakin kerran kokenut.
        Enkä usko, että se oisi mitään alkuhuumaa, jos siihen kumpikin heittäytyy. Ei saa vaan silmät kiinni uppoutua omiin tuntemuksiin. Siinä jaetaan jotain.

        Vitsi mikä keli ulkona. Tästä tulee hyvä päivä.


      • Älämussutapazkaa
        elämänpeli1 kirjoitti:

        En ole sellaista väittänytkään, varsinkaan kun suhtaudut seksiin niin romanttisesti. Sanot tuossa aikaisemmin seksin kruunaavan rakastumisen, se on romanttista höpinää. Ihastuksen alkuhuumassa seksi on aina hyvää, ei sillä ole rakastumisen kanssa mitään tekemistä. Toisaalta myös sen yhden ja saman kumppanin kanssa voi urautua ja määrä korvaa laadun.

        "Ihastuksen alkuhuumassa seksi on aina hyvää, ei sillä ole rakastumisen kanssa mitään tekemistä"
        Tuo on sinun mielipide millä ei ole mitään tekemistä faktan kanssa. Tutkimustulokset kertoo ihan muuta ja kyse ei ole mielestä vaan keho sen rakastumisen aiheuttaa erittämällä määrättyä rakastumishormonia, ei ihmisen mieli. Rakastuminen ei ole tahdon alainen asia. Siihen voi toki vaikuttaa lähteekö nyhväämään varatun kanssa vaiko ei.

        Seksin aikana kehoon erittyy hormooneja, jotka huijaavat ihmisen rakastumaan.

        Dopamiini

        Seksi lisää hyvänolonhormoni dopamiinin tuotantoa kehossa. Aivot reagoivat dopamiiniin samoilla tavoilla kuin huumeisiin: siihen jää koukkuun.

        – Dopamiini muuttaa aivoja solutasolla ja antaa niille käskyjä toista se, mistä ihminen aiemmin sai mielihyvää, lääketieteentohtori Samantha Smithstein kirjoittaa Psychology Todayssa.

        Oksitosiini

        Hyvänolonhormoni oksitosiinia kutsutaan myös rakkaushormoniksi. Sitä vapautuu kehossa esimerkiksi seksin, kosketuksen ja hieronnan aikana. Hormonin hullaannuttava voima seksin aikana perustuu siihen, että se voimistaa ihmisen kiintymystä ja luottamusta partneriin. Oksitosiini vaikuttaa erityisesti naisiin.

        Viime vuonna Birminghamin yliopiston tutkimuksessa huomattiin, että oksitosiini vaikuttaa ihmisen aivoihin samalla tavalla kuin alkoholi. Kumpikin lisää luottamusta, anteliaisuutta ja empatiaa. Samalla kumpikin vähentää stressiä ja pelkoa. Seksi saa siis ihmisen käytännössä humalaan.


      • Älämussutapazkaa kirjoitti:

        "Ihastuksen alkuhuumassa seksi on aina hyvää, ei sillä ole rakastumisen kanssa mitään tekemistä"
        Tuo on sinun mielipide millä ei ole mitään tekemistä faktan kanssa. Tutkimustulokset kertoo ihan muuta ja kyse ei ole mielestä vaan keho sen rakastumisen aiheuttaa erittämällä määrättyä rakastumishormonia, ei ihmisen mieli. Rakastuminen ei ole tahdon alainen asia. Siihen voi toki vaikuttaa lähteekö nyhväämään varatun kanssa vaiko ei.

        Seksin aikana kehoon erittyy hormooneja, jotka huijaavat ihmisen rakastumaan.

        Dopamiini

        Seksi lisää hyvänolonhormoni dopamiinin tuotantoa kehossa. Aivot reagoivat dopamiiniin samoilla tavoilla kuin huumeisiin: siihen jää koukkuun.

        – Dopamiini muuttaa aivoja solutasolla ja antaa niille käskyjä toista se, mistä ihminen aiemmin sai mielihyvää, lääketieteentohtori Samantha Smithstein kirjoittaa Psychology Todayssa.

        Oksitosiini

        Hyvänolonhormoni oksitosiinia kutsutaan myös rakkaushormoniksi. Sitä vapautuu kehossa esimerkiksi seksin, kosketuksen ja hieronnan aikana. Hormonin hullaannuttava voima seksin aikana perustuu siihen, että se voimistaa ihmisen kiintymystä ja luottamusta partneriin. Oksitosiini vaikuttaa erityisesti naisiin.

        Viime vuonna Birminghamin yliopiston tutkimuksessa huomattiin, että oksitosiini vaikuttaa ihmisen aivoihin samalla tavalla kuin alkoholi. Kumpikin lisää luottamusta, anteliaisuutta ja empatiaa. Samalla kumpikin vähentää stressiä ja pelkoa. Seksi saa siis ihmisen käytännössä humalaan.

        Paskapuhetta, en edes jaksanut lukea.


      • kiirros
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Paskapuhetta, en edes jaksanut lukea.

        Onko älyssä vikaa


    • A. 4
      B. 1 (vakiseksisuhde)
      C. 7

    • vastauksia12341231

      a) parisuhde -> 5 (parisuhteiksi lasken yli 6kk kestävää suhdetta)
      b) vakipanosuhde -> 1 (yhden exän kanssa eron jälkeen)
      c) yhden illan seksisuhde -> 0 (en harrasta sellaisia)

    • EdesUnissa

      A. 3
      B. 0
      C. noin 100 ? (1-7 iltaa)

      • kiitos_ei

        Toi sata on hirveä määrä. En kyllä huolisi naista, jonka päällä noin moni mies on ähkinyt.


      • EdesUnissa
        kiitos_ei kirjoitti:

        Toi sata on hirveä määrä. En kyllä huolisi naista, jonka päällä noin moni mies on ähkinyt.

        Minä olen kyllä mies. Mutta tuo sata ei ole oikeasti paljon kun ajattelee sitä siten että yhteensä laskettunakin kaikkien noiden naisten kanssa olen harrastanut seksiä vähemmän, kuin yhden parisuhteessa olemani kanssa.


      • Vitunidareita
        kiitos_ei kirjoitti:

        Toi sata on hirveä määrä. En kyllä huolisi naista, jonka päällä noin moni mies on ähkinyt.

        Kyllä sinä huolisit minut. Et vaan ymmärrä että olen ollut sadan kanssa.


      • louityuity
        Vitunidareita kirjoitti:

        Kyllä sinä huolisit minut. Et vaan ymmärrä että olen ollut sadan kanssa.

        Kyllä se kokemus tässä asiassa tulee esiin, et sinä sitä piilottamaan pysty.


      • Kokemston
        louityuity kirjoitti:

        Kyllä se kokemus tässä asiassa tulee esiin, et sinä sitä piilottamaan pysty.

        Millä erotat onko nainen nainut 100 kertaa yhtä ja samaa miestä vai 100 kertaa eri miehiä?

        Jos takaapäin naidaan niin ei nainen itsekään tiedä kuka häntä nai.


      • Buhahaha
        Kokemston kirjoitti:

        Millä erotat onko nainen nainut 100 kertaa yhtä ja samaa miestä vai 100 kertaa eri miehiä?

        Jos takaapäin naidaan niin ei nainen itsekään tiedä kuka häntä nai.

        Ne 100 miestä ovat todennäköisesti hyvin erilaisia niin henkisiltä kun fyysisiltä ominaisuuksiltaankin. Samoin kun ihmisistä yleensä voi havaita ovatko he matkustelleet paljon vai asuneet koko ikänsä pienessä maalaiskylässä, seksuaalinen kokeneisuus nimenomaan eri kumppaneiden määrän suhteen on sellainen asia jota et vaan voi peittää. 100 kertaa yhden ja saman henkilön kanssa todennäköisesti ei ole 100 täysin erilaista seksikertaa. 100 kertaa 100 eri henkilön kanssa niin väkisinkin siitä tulee kymmeniä täysin erilaisia kokemuksia. Ja kokemuksien mukana kasvaa vaatimukset.


      • Buhahaha kirjoitti:

        Ne 100 miestä ovat todennäköisesti hyvin erilaisia niin henkisiltä kun fyysisiltä ominaisuuksiltaankin. Samoin kun ihmisistä yleensä voi havaita ovatko he matkustelleet paljon vai asuneet koko ikänsä pienessä maalaiskylässä, seksuaalinen kokeneisuus nimenomaan eri kumppaneiden määrän suhteen on sellainen asia jota et vaan voi peittää. 100 kertaa yhden ja saman henkilön kanssa todennäköisesti ei ole 100 täysin erilaista seksikertaa. 100 kertaa 100 eri henkilön kanssa niin väkisinkin siitä tulee kymmeniä täysin erilaisia kokemuksia. Ja kokemuksien mukana kasvaa vaatimukset.

        Sehän se onkin se ongelma, jos nainen on kokenut, miehen alemmuudentunto saa hänet ajattelemaan, ettei riitä naiselle. Sitten huono itsetunto kääntääkin ajatuksen niin, että nainen on huono, koska sillä on "liikaa" kokemusta seksistä. Pitäisi osata kääntää tämä ajatus positiiviseksi, tuossa on nainen, joka voi opettaa minuakin. Kokemuksen mukana kasvaa vaatimukset, totta, pätee ihan mihin tahansa, työhön ja harrastuksiinkin, miksei sitten seksiinkin.


      • kyriryiu
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Sehän se onkin se ongelma, jos nainen on kokenut, miehen alemmuudentunto saa hänet ajattelemaan, ettei riitä naiselle. Sitten huono itsetunto kääntääkin ajatuksen niin, että nainen on huono, koska sillä on "liikaa" kokemusta seksistä. Pitäisi osata kääntää tämä ajatus positiiviseksi, tuossa on nainen, joka voi opettaa minuakin. Kokemuksen mukana kasvaa vaatimukset, totta, pätee ihan mihin tahansa, työhön ja harrastuksiinkin, miksei sitten seksiinkin.

        Hehheh, johan vitsin murjaisit. Naisethan tunnetusti suhtautuvat positiivisesti, kun joutuvat opettamaan miestä. Eiku miten se meni vai pitikö miehen olla itsevarma?

        Ja kuten on loogista, niin kokematon mies ei ole yleisesti siis naisten taholta seksuaalisesti haluttava. Tässä miehelle herääkin ihmetys, jos joku erityisen kokenut nainen syystä tai toisesta "haluaakin" maata hänen kanssaan. Kyse ei välttämättä ole mistään alemmuudentunnosta vaan ihan puhtaasta logiikasta.

        Päätelmässään kokematon mies on usein aivan oikeassa, hän ei riitä seksuaalisessa mielessä kokeneelle naiselle vaan naisen motiivit kanssakäymiselle ovat toisenlaiset. Minusta on ihan oikein, että mies tekee tässä tapauksessa kokonaisharkintaa ja päättää millaisen kompromissin olisi valmis tekemään, jos mitään.


      • EdesUnissa
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Sehän se onkin se ongelma, jos nainen on kokenut, miehen alemmuudentunto saa hänet ajattelemaan, ettei riitä naiselle. Sitten huono itsetunto kääntääkin ajatuksen niin, että nainen on huono, koska sillä on "liikaa" kokemusta seksistä. Pitäisi osata kääntää tämä ajatus positiiviseksi, tuossa on nainen, joka voi opettaa minuakin. Kokemuksen mukana kasvaa vaatimukset, totta, pätee ihan mihin tahansa, työhön ja harrastuksiinkin, miksei sitten seksiinkin.

        En ihan allekirjoita tuota että minulle ainakaan tulisi mikään alemmuuskompleksi kokeneesta naisesta. En juurikaan ajattele sen merkitystä, mutta epäilemättä olen maannut kymmenien itseäni kokeneempien naisten kanssa ja puolet ollut vähemmän kokeneita. Seksi ei ole puhdas tekniikka laji, joten naisen kokemattomuus ei tee seksistä välttämättä huonoa eikä kokemus hyvää.
        Kenties parisuhdetta perustaessa en haluaisi kuulla että nainen on kaltaiseni, ja maannut siellä täällä. En itse kysele sellaisista, koska se saa helposti syyttelevän sävyn.


      • kyriryiu kirjoitti:

        Hehheh, johan vitsin murjaisit. Naisethan tunnetusti suhtautuvat positiivisesti, kun joutuvat opettamaan miestä. Eiku miten se meni vai pitikö miehen olla itsevarma?

        Ja kuten on loogista, niin kokematon mies ei ole yleisesti siis naisten taholta seksuaalisesti haluttava. Tässä miehelle herääkin ihmetys, jos joku erityisen kokenut nainen syystä tai toisesta "haluaakin" maata hänen kanssaan. Kyse ei välttämättä ole mistään alemmuudentunnosta vaan ihan puhtaasta logiikasta.

        Päätelmässään kokematon mies on usein aivan oikeassa, hän ei riitä seksuaalisessa mielessä kokeneelle naiselle vaan naisen motiivit kanssakäymiselle ovat toisenlaiset. Minusta on ihan oikein, että mies tekee tässä tapauksessa kokonaisharkintaa ja päättää millaisen kompromissin olisi valmis tekemään, jos mitään.

        Niin, minäpä en puhunutkaan siitä, miten nainen suhtautuu, vaan siitä,miten mies voi hyötyä kokeneesta naisesta. Seksin tekniikan oppii opettelemalla, se on vähän kuin pyörällä ajo, kun opit perusjutut, voit opetella vielä paremmaksi.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        En ihan allekirjoita tuota että minulle ainakaan tulisi mikään alemmuuskompleksi kokeneesta naisesta. En juurikaan ajattele sen merkitystä, mutta epäilemättä olen maannut kymmenien itseäni kokeneempien naisten kanssa ja puolet ollut vähemmän kokeneita. Seksi ei ole puhdas tekniikka laji, joten naisen kokemattomuus ei tee seksistä välttämättä huonoa eikä kokemus hyvää.
        Kenties parisuhdetta perustaessa en haluaisi kuulla että nainen on kaltaiseni, ja maannut siellä täällä. En itse kysele sellaisista, koska se saa helposti syyttelevän sävyn.

        Ei naisen kokemattomuus seksistä huonoa tee, jos riittää että muija makaa siinä selällään koivet levällään. Mies saa yhdeltä ja samalta naiselta seksiä ilman vonkaamista, kun ensin opettelee, miten se nainen toimii. Ja aika tekopyhää on ajatella,ettet naisen halua olevan samanlainen kuin itse olet, ei se järvi soutamalla kulu.


      • sisältä.ja.ulkoa
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Ei naisen kokemattomuus seksistä huonoa tee, jos riittää että muija makaa siinä selällään koivet levällään. Mies saa yhdeltä ja samalta naiselta seksiä ilman vonkaamista, kun ensin opettelee, miten se nainen toimii. Ja aika tekopyhää on ajatella,ettet naisen halua olevan samanlainen kuin itse olet, ei se järvi soutamalla kulu.

        Lorttojen mantra, kyllä kuluu ja taudistuu.


      • sisältä.ja.ulkoa kirjoitti:

        Lorttojen mantra, kyllä kuluu ja taudistuu.

        Ei pidä sitten naisettomuuttaan valittaa, jos ei tavara kelpaa. Ja en ole yhdenkään naisen kuullut noin tavarastaan sanovan, ihan se miesten suusta on kuultu.


      • EdesUnissa
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Ei naisen kokemattomuus seksistä huonoa tee, jos riittää että muija makaa siinä selällään koivet levällään. Mies saa yhdeltä ja samalta naiselta seksiä ilman vonkaamista, kun ensin opettelee, miten se nainen toimii. Ja aika tekopyhää on ajatella,ettet naisen halua olevan samanlainen kuin itse olet, ei se järvi soutamalla kulu.

        Kärjistät ilmeisesti tarkoituksella, kun vääristelet sanoja. Sanoin etten tietyssä tilanteessa kenties haluaisi KUULLA. Olen tietoinen siitä ettei lampi soutamalla kulu, enkä tunne itseäni kuluneeksi, mutta tässä onkin kyse siitä että luotan omaan kykyyni pitää suuni kiinni ja kadottaa historiani. Hyvin laaja-alaiseksi kehittyvä keskustelu existä johtaisi todennäköisesti negatiivisiin keskusteluihin parisuhteessa. Siksi se on yksi kriteeri päätöksenteossa. Sillehän en sitten mitään mahda jos perustan parisuhteen ja se nainen rupeaa sitten tekemään selontekoa menneisyydestään. Pitäisin sitä kuitenkin huonona käytöksenä.


      • EdesUnissa
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Ei naisen kokemattomuus seksistä huonoa tee, jos riittää että muija makaa siinä selällään koivet levällään. Mies saa yhdeltä ja samalta naiselta seksiä ilman vonkaamista, kun ensin opettelee, miten se nainen toimii. Ja aika tekopyhää on ajatella,ettet naisen halua olevan samanlainen kuin itse olet, ei se järvi soutamalla kulu.

        "Mies saa yhdeltä ja samalta naiselta seksiä ilman vonkaamista, kun ensin opettelee, miten se nainen toimii."
        Tämä on ihan helvetin typerä lause, koska se sisältää oletuksen että mies haluaisi tätä. Samalla se paljastaa sinun oman ajatusmaailmasi, että miehet juoksevat eri naisten perässä saadakseen enemmän seksiä. Siis vonkasiko miehesi aikansa ja sitten etsi toisen jolta sai ? Game over ?

        Ei se meidän muiden vika ole.

        Kannustan sinua kuitenkin miettimään miksi uskot tuntevasi miesten ajatusmaailman. Sellaista ei ole olemassakaan, miehet ovat yksilöitä.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        "Mies saa yhdeltä ja samalta naiselta seksiä ilman vonkaamista, kun ensin opettelee, miten se nainen toimii."
        Tämä on ihan helvetin typerä lause, koska se sisältää oletuksen että mies haluaisi tätä. Samalla se paljastaa sinun oman ajatusmaailmasi, että miehet juoksevat eri naisten perässä saadakseen enemmän seksiä. Siis vonkasiko miehesi aikansa ja sitten etsi toisen jolta sai ? Game over ?

        Ei se meidän muiden vika ole.

        Kannustan sinua kuitenkin miettimään miksi uskot tuntevasi miesten ajatusmaailman. Sellaista ei ole olemassakaan, miehet ovat yksilöitä.

        Miehillä ei siis ole ajatusmaailmaa? Tämä olikin ihan uutta tietoa. Tosin, jos sinä et osaa ajatella asioita muuten kuin vain omalta kohdaltasi,ei tarkoita, että kaikki tekisivät niin. Monet osaavat ajatella laajemminkin kuin vain oman pikku kuplan sisällä.


      • Anonyymi

        Kaukea määrö


    • paritsuhteet

      A. 3
      B .1 (3kk määräaikainen)
      C. 3

    • n33v

      A) 3
      B) 1 (exä eron jälkeen)
      C) monta, en oo laskenut ehkä 70-80.

      • hupsistavaa

        "C) monta, en oo laskenut ehkä 70-80."
        ...Sinä senkin amatööri :D


    • nainen-69

      A) 3
      B)1
      C) 3
      Ensimmäisessä parisuhteessa ei ollut seksiä, kun olimme niin nuoria, mutta seurustelu kesti yli puoli vuotta, laskin sen siksi parisuhteeksi. Kaksi muuta ovat olleet hyvin pitkiä suhteita, vuosia, vuosikymmeniä kestäviä. Yhden illan suhteet (C) ovat olleet myös useamman illan juttuja, saman henkilön kanssa. Mutta eivät mitään varsinaisia suhteita.

    • Pahamies111

      a) n. 7-8, miten sen nyt laskee. Nuorempana suhteet meni puolin ja toisin helposti poikki
      b) 2
      c) noin 20-30

    • m29v

      a) parisuhde 1
      b) vakipanosude 0
      c) yhden illan seksisuhde 0

    • Aakooteeäm

      a) 2 b) 3 c) 5

    • Nelkytjaneitsyt

      A) 0
      B) 0
      C) 0

      Helppo vastata kun ei tarvi edes miettiä tai muistella menneitä!

    • nainenkohta40

      a) parisuhde 4
      b) vakipanosuhde eli friends with benefits -ystävyyksiä 2
      c) yhden illan suhde 1

    • a)0
      b)0
      c)0

      Näillä mennään hautaan asti.

    • a) parisuhde/seurustelusuhde - Mun mielestä, 7 kpl
      b) vakipanosude - Mun mielestä, 0 kpl (2 miehen mielestä ehkä ovat olleet tämmösessä, eikä seurustelleet) en tiiä, mut epäilen et näin on voinut olla loppujen lopuksi heidän puoleltaan..jos mietin miesten käytöstä ja mielenkiintoa ylläpitää/tehdä asioita mun kanssa...
      c) yhden illan seksisuhde - 0 kpl

      • Siis kun miellän, että parisuhde ja seurustelu on muutakin yhdessäolemista ja tekemistä kuin vain seksiä. Niin tuntuu, että 1-2 on ollut eniten kiinnostuneet seksistä, kun siitä kaikesta muusta tekemisestä mun kanssani, siksi tämmöinen johtopäätös. Vaikka onkin ääneen sovittu, et me seurustellaan. Se rakennelma vaan ei ole mun mielestä ihan toteutunut "seurustelu" näkemykseni mukaisesti. Tai ainakin haltaten...:)

        Jos tyyppiä ei oikeen tahdo muu kiinnostaa, kun seksi toisen kanssa, ei se mitään parisuhdetta halua, se haluaa vaan seksiä.


    • PalstaTrolli

      a) Parisuhde 2
      b) Panosuhde 0
      c) Irtopano 0
      d) Teini-iän kädestäpitosuhde 1
      e) Luullut olevansa parisuhteessa 1

    • a) 0
      b) 0
      c) ehkä 5 kanssa tullut jotain sähellettyä

    • a) parisuhde
      - Bicky Royal miehen kanssa ja nyt avioliitto Timpan kanssa <3
      b) vakipanosude
      - No comments ;)
      c) yhden illan seksisuhde
      - Noin 124 miehen kanssa. Onneksi nykyinen mieheni ymmärtää että kaikilla meillä on historiamme eikä toista voi omistaa :)))

      • timppaparka

        Kuinka monta on ollut avioliiton solmimisen jälkeen? ;)


      • Mohammed_Liljalaakso

        Teitä periksen mielikuvitusystäviä ei lasketa.


      • ShitFORyou

        Ei vittu!

        Kylmän sodan aikainen Fakta on että parisuhde PETTÄÄ jalkojen alta, jos kumppanilla on takana 10-100 tunnekuohupanoa.

        Tai

        Jätkän ja Friidun pitää olla molemmat pettävällä jäällä, sitten ollaan tasa-arvoisessa suhteessa.


      • Hyvä että sulla Janica on tosiaan noin ymmärtäväinen aviomies, jota ne sun menneet suhteet eivät ollenkaan haittaa:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Timppa taitaa selvästi olla tosi ymmärtäväinen sun menneisyytesi suhteen:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Mohammed_Liljalaakso kirjoitti:

        Teitä periksen mielikuvitusystäviä ei lasketa.

        Ei ne mitään Periksen mielikuvitushahmoja ole, vaan ihan todellisia turkulaisia ihmisiä.

        Onhan palstalaisista mm. Peris ihan itse nähnyt koko Timpan perheen usein Prismassa, niin hän kyllä tietää heidät ihan todellisiksi ihmisiksi, jotka siellä Liljanlaaksossa asuvat.


    • a) parisuhde
      -Avioliitto rakkaan vaimoni Janican kanssa

      b) vakipanosude
      -En harrasta

      c) yhden illan seksisuhde
      -En harrasta näitäkään.

      Oivoi... Jotenkin on sellanen fiilis että lähtisi 100m juoksuun 200m lähtötelineestä. Mutta kaikilla meillä on menneisyytemme eikä toista voi omistaa.

      • vihaan.peristä

        Ei ole hauskaa. Ei naurata


      • Vai ei ole Timpalla paljoa suhteita ollutkaan:))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

        Vai ei ole Timpalla paljoa suhteita ollutkaan:))))))))))))))))))))))))))))))

        Enemmän kuin sulla kuitenkin


    • Totuuskomissioz

      A) parisuhde, ehkä 5-7 joista yksi 15v ja yksi 7v
      B) panosuhde, ehkä alle 20
      C) yhden illan - tai muutaman, panoja ehkä 400

    • Naisasialooseri1

      Naiset, joilla on ollut yli 1 suhdetta pitäisi keittää

    • ntiB_

      a) 3
      b) 0
      c) n. 30

    • Nihihihihii

      a) 3

      b) 5

      c) 0

      d) muuta epämääräistä säätöä:
      3

    • mekkk

      A. 3
      B. 3
      C. 10-15 naisen välillä
      Nykyisen naoiseni kanssa parisuhteessa yli 28v.

    • ätminki_

      A) -
      B) -
      C) 3 ( kaikki maksullisia huoria)

      • Noinvuonna2000

        Onnittelen! Minua eivät edes Brüsselin tummaihoiset katuhuorat noteeranneet...


    • po98

      a) 1
      b) 0
      c) 0

      M 51v.
      Yritystä on ollut kovasti, mutta tavalliselle kiltille miehelle ei vaan koskaan irtoa, ei voi mitään :(

    • eiihanmuttamelkein

      Kaupan kassa hymyili minulle kerran. Onko se vaihtoehto Ö?

      • 57657565

        DarkFear laskee tuonkin suhteeksi. Hänellähän on ollut kymmeniä naisia elämässään eli on tavannut kymmeniä naisia esim. kaupan kassalla


      • IF.Oulu.Elokuu

        Jos olisi nauranut, niin sitten ainakin.
        Minullekin vakuutusyhtiön vanhapiika hymyili ja puhui mukavia samalla kun huijasi ainakin 50 euroa...
        Ja on niitä muitakin ollut, mutta olen tullut huomaamaan, että se kuuluu ammattitaitoon. Oikeasti ajattelevat, että haista paska ja häivy siitä mahdollisimman äkkiä.


    • 101prosHetero

      Suhteet. Ne on homoille.

    • Edelleen.sinkkumies

      En jaa yksityisiä tietojani sos.mediassa kenellekkään.
      Tule ja ota selvää kasvotusten "jos" sinulla on rohkeutta ?

      • Wulwawa

        Eli nolla joka kohdassa.


      • LenitaMelasto

        Suomen kansalla on oikeus tietää


      • melallamennään

        Tämän päivän naurut repes sun nikillä!!!!:)
        Kiitos!


    • hc-ätmi

      Kaikkiin kohtiin 0

    • Muidu26v

      a) 2
      b) 0
      c) 17

    • kokematon30v

      Ei ole ollut suhteita

    • nainen52vee

      a) 0
      b) 0
      c) 5

    • SoliterniuM1977________

      a) 1 (3kk kesti)
      b) 0
      c) 0

    • 12121212121212

      Vastaukset tukevat palstatotuutta ja myös tutkimuksia aiheesta.

      Suurin osa naisista on paneskellut ympäriinsä akselilla 10-30 seksikumppania. Miehissä enemistöllä irtosuhteita/panosuhteita on nolla, ja muutamalla valtavasti.

      Eli todellakin pieni joukko pelimiehiä hoitaa kaikki irtosuhteet ja panosuhteet.

      • 131314

        oliko tuo uutta tietoo, että tämän palstan miehillä on mitä tahansa suhteita 0. Tämän palstan miehet ei kuitenkaan ole enemmistö suomen miehistä.


      • Nollan miehet olisi kiva korkata


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Nollan miehet olisi kiva korkata

        Olisitko sen valmis tekemään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko sen valmis tekemään?

        Tuo oli leikkimielinen ja olin kertonut aiemmin kertonut jos olisin vapaa vastasin tämmöiseen numerokysykseen. Se viesti on joko poistettu tai toissessa ketjussa.
        En muista.
        Poistoja tehdään syystä ehkä se oli liian rempseä.🤔
        Joten en sen vuoksi ole tähän kirjoittanut. Ettei nähdä punasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko sen valmis tekemään?

        Eli siis uudestaan en ole kirjoittanut.


    • hgfjfghjjghfghj

      Aivan liian vähän kategorioita tähän päivään.

      Suurin osa on yleensä jotain epämääräisiä säätöjä, joissa toista kiinnostaa enemmän kuin toista tai kumpaakaan ei juurikaan kiinnosta, tai toisella tai molemmilla on niitä kaikkia mahdolliisia kumppaneita samaan aikaan useampia; sellaista mukavan välinpitämätöntä menoa, välillä voi melkein kuvitella olevansa suhteessa ja välillä tajuaa että tämä on vain sellainen määrittämätön big mac-suhde jomman kumman tai molempien satunnaiseen tai säännölliseenkin läheisyyden- tai seksinnälkään- sitä se suurin osa on.

      • kjhbgkjhgjkhk

        Juuri noin.
        Esim. 10v sitten treffipalstoilla ihmiset etsi joko parisuhdetta, tai seksiä. Selkeää. Välimuotoja ei ollut. Nyt etsitään vaikka mitä noiden väliltä!

        Itse etsin parisuhdetta, jossa tavataan viikonloppuisin. En halua enää muuttaa kenenkään kanssa yhteen. Epämääräiset "jutut" ovat tosiaankin tätä päivää! Minua ei haittaa yhtään. Olen sopeutunut siihen, missä mennään.


    • Nnainen24v

      1) 0
      2) 2
      3) 0

    • ikämieshalonen

      a 1
      b 7
      c n 500

    • m.wurst

      a) parisuhde: 2
      b) vakipanosuhde: 0
      c) yhden illan seksisuhde: 1
      d) muu säätö (n. parin illan pano, ei mielestäni vielä vakipano-kriteerit täyttävä): 2

    • sydämentuska

      a) parisuhde: 2
      b) vakipanosude: 1
      c) yhden illan seksisuhde: 6 (laskin mukaan myös kahden-kolmen illan panosuhteet sekä ne vain yhteen seksikertaan jääneet jutut, joissa oltiin kuitenkin ensin tapailtu esim. viikon verran ennen sänkyyn menoa - ekalla tapaamisella sänkyyn olen mennyt vain tasan kahden ihmisen kanssa)

    • hra44

      3, 3, n.35.
      Hiljaista. Ei ole oikein aikaa säätää. Naimisissa olo vei aikaa, ja lapset, työt nykyään. Ei jotenkin jaksa/uskalla enää. Tai sitten ikä tehnyt laiskaksi. Tykkään seksistä ja läheisyydestä, mutta en tahdo tuoda naisia lasteni näkyville enää.

    • n24v_

      A) 0
      B) 0
      C) n.150 ( sis muutaman yön suhteet)

      En ole surustellut kertaakaan.

      • hyi.yök

        Kaltaisesi nainen ei kyllä kelpaa vaimoksi


    • Nainen.vm80

      a) parisuhde
      4
      b) vakipanosude
      0
      c) yhden illan seksisuhde
      0

    • hc-ätmi

      A) 0
      B) 0
      C) 1 (maksullinen)

    • kanssa

      parisuhde 2
      vakipanosude 4
      yhden illan seksisuhde 1

    • ätmiturska

      A) 0
      B) 0
      C) n. 30, joista n. 30 maksullisia.

      Ei tällä pärställä ja kropalla saa kuin rahalla.

    • kokematon33

      0-0-0

      • toinen.hc-ätmi

        Oikein


      • Anonyymi

        Paljon on neitsytsetiä palstalla


    • Anonyymi

      Mitä se sulle kuuluu.

    • Anonyymi

      A) 2
      B) 10
      C) n. 70

    • Anonyymi

      a) parisuhde
      - 4
      b) vakipanosude
      - 0
      c) yhden illan seksisuhde
      Nyt on paha. Olen yrittänyt muistella mutta kaikkia ei tule mieleen. On niitä ollut.

      Ja ilmeisesti kiintiö tullut täyteen koska enää ei miehet kiinnosta tippaakaan.
      Turha tulla moralisoimaan, elämäni on minun, kroppani on minun ja vain minä siitä päätän. Mitään en kadu enkä mitään pois vaihtaisi, ja sehän on se joka merkitsee. Ei se mitä ympärisö ajattelee.

      -nainen-

    • Anonyymi

      a) 4
      b) 0
      c) jokunen, en jaksa alkaa laskea ... sanotaan 10, ei heitä paljoa

    • Anonyymi

      Kolmas parisuhde menossa, kesto 11 vuotta. Panosuhteita ollut 2, yhden yön juttuja 80.

    • Anonyymi

      a) 4, b) 5, c) 83

    • Anonyymi

      A)
      Ei yhdenkään

      B)

      Neljän

      C)

      Kahden

    • Anonyymi

      0, 0 ja <10 ja ikää m 50 . Ei ole kohdalle osunut, jossa tunteet kohtaa ja kolahtaa?

    • Anonyymi

      a) parisuhde
      -kolme jotka voidaan laskea parisuhteeksi
      b) vakipanosude
      -0
      c) yhden illan seksisuhde
      -näitä ollut kyllä niin että en mitenkään muista.

      Tällä hetkellä sinkkuna elelen, ei jaksa enää napata nuo asiat. Kiintiö tullut täyteen - mene tiedä. Tai sitten virkistyy uudelleen!

      -nainen-

    • Anonyymi

      a= 1
      b=0
      c= |>30

    • Anonyymi

      A 3 , B ja C niin monta ettei voi muistaa😇🐰

    • Anonyymi

      a) parisuhde 2
      b) vakipanosuhde 0
      c) yhden illan seksisuhde 1
      d) muu suhde seksisuhde 5

    • Anonyymi

      Vastaus voisi olla vaikkapa tämä jos en olisi ottanut vanhoja naisia ja olisin käynyt maksullisissa sillä rahaahan mulla on. Vähäiseksi jää määrät kun on kelpuuttanut vanhoja naisia eikä ole käynyt huorissa.

      a. 0
      b.0
      c.100

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      A) 4 parisuhdetta takana
      B) ehkäpä noin 20 panosuhdetta?
      C) about 150-250 yhden illan seksisuhdetta, tarkemmin ei pysty sanomaan

      Ja oon 35-vuotias nainen.

      • Anonyymi

        Olet kyllä loppuun ajettua paskaa. Sorry!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä loppuun ajettua paskaa. Sorry!

        Ilkeästi sanottu.
        Tunnen miehen, jolla oli 25-vuotiaana 300 yhden illan seksisuhdetta.
        Se vaan ei näy päällepäin kuinka monen kanssa on ollut "silleen".


    • Anonyymi

      Täällä usein moralisoidaan kääntäen ,että
      kokemusten määrä olisi jotenkin plussaa
      henkilölle,mutta tämä on väärää tietoa.
      Vaikka olisi kuinka vanha neitsyt ,niin se
      on moninverroin arvokkaampaa ,kuin reteily
      yhden illan panoista.Kokemus seksisuhteissa
      on häpeää tuottava asia ja siitä ei pääse eroon
      sitä palstoilla toitottamalla sehän on selvä.
      Kannattaa arvostaa omaa kokemattomuuttaan,eikä lähteä pelimiehen
      luomaan pano sekamelskaan.Jokaselle löytyy
      se oikea ja silloin on hyvä kun ei ole kokemuksia.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä olette tummaihoisista ja räjähtäväkaluisista miehistä?

      Riikka Purra ei ainakaan heistä pidä.

    • Anonyymi

      Ei mulla ole ollut kuin 2 parisuhdetta. Ensimmäinen oli kyllä enemmän B. tä kuin oikea suhde.

    • Anonyymi

      A2 B1 C7

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe