Ei maistu maahanmuuttajien pizza ja kebab ym palvelut,syynä Turun terroristi murhat.Puoli vuotiaan lapsen äiti ym uhrit.Miksi maksaa että,saamme pitää ne terrorisoimassa rakkaassa isänmaassamme !
Ei maistu pizza ja kebab enää
Xnxxx
4
298
Vastaukset
- pjuldo
joo, se kyllä ärsyttää aina että kun ostan rulla kebabin niin sen takia pizzerian kokki murhaa ja raiskaa lapsia
- KokkinaNautin
Eniten vituttaa noissa pitserioissa että unohtavat täytteitä ja muutenkin muuttavat tilauksia.
Ei nuo pitsanvääntäjät niitä terroristeja ole. Saattavat kaiken lisäksi olla turkkilaisia tai kurdeja jotka vihaavat isistä enemmän kuin sinä.
Älä ole idiootti. Terrorismi on paskaa mutta niin on idiotismikin. - ettekötienneet
kukapa ostaa kamelin paskaa, niistähän nää on tehty.
- Kollektiivinenpizzeria
Minä lopetin Kotipizzassa käynnin, kun Michael Maria Penttilä päästettiin vapaalle jalalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564