Millaisia naisia poikamaiset naiset etsivät?

Poikamainenonparas

Itse tykästyn aina poikamaisiin naisiin. Lyhyet hiukset, pienet rinnat, poikamainen. He ovat niin ihania. Mutta minkäslaisia naisia he etsivät?

65

2661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • butchbitch

      Ainakin itse etsin naisellista.
      Täällä siis poikamainen, jolla lyhyet hiukset, pienet rinnat, kuppikoko A70.
      Luonnekin hyvin maskuliininen.

      • NeitiBii

        ;-)


      • Poikamainenonparas1

        Oih..kuulostat just mun unelmien naistyypiltä 😍. Vielä kun sellaisen kohtaisi.


      • NeitiBii
        Poikamainenonparas1 kirjoitti:

        Oih..kuulostat just mun unelmien naistyypiltä 😍. Vielä kun sellaisen kohtaisi.

        Mä iskin ekana!!!


      • Pop1

        ::D


    • NeitiBii

      Aloitus olisi voinut olla minun kirjoittama. Minuakin kiinnostaa, millaisiin naisiin poikamaiset lesbot ihastuvat. Minä ihastun aina poikamaisiin, namnam...

      • butchbitch

        ;) sinullekin. :) NeitiBii


      • Poikamainenonparas2

        Niin minäkin. Poikamainen, pienirintainen, maskuliininen, lyhyet hiukset... voi elämä miten tämä nainen on vahaa sellaisen edessä. Itse naisellinen, pitkät hiukset, 85c, eli ihan vastakohta on se, joka sytyttää.


      • NeitiBii
        Poikamainenonparas2 kirjoitti:

        Niin minäkin. Poikamainen, pienirintainen, maskuliininen, lyhyet hiukset... voi elämä miten tämä nainen on vahaa sellaisen edessä. Itse naisellinen, pitkät hiukset, 85c, eli ihan vastakohta on se, joka sytyttää.

        Sama mulla, siis pitkät hiukset, c-kuppi ja aina ne poikamaiset lesbot vaan mielessä 😍

        Multa on joskus kysytty, että kun olen bisse, niin toivonko naiskumppaneideni olevan miehiä tai miesten korvikkeita. Mun on kauhean vaikea vastata tuohon niin, että mun vastaus ymmärrettäisiin oikein. Toivoisin kuitenkin ihmisten ymmärtävän, että mä tiedän ja tajuan lesbojen olevan naisia. En ole trans-ihmisiin päin. Naiset naisina ja miehet miehinä. En vaan voi sille mitään, että poikamaiset lesbot polttelee mua.

        Tänä kesänä elämä törmäytti mut Helsingissä erääseen naiseen. Hän oli hoikka, lyhythiuksinen ja ehkä noin 50-vuotias. Tajusin ensisilmäykseltä, että hän tykkää naisista. Ja hän oli tosi hot! Siis omalla pehmeän naismaisella tavallaan hän oli aivan mielettömän suloinen, söpö ja syötävä. Upea pakkaus. Maskuliininen ja feminiininen samaan aikaan. Jäit mieleeni...

        Vaikka tykkäänkin poikamaisista, toivoisin ettei mun nainen häpeäisi naiseuttaan. Hän saa olla tosi poikamainenkin tai sitten jonkinlainen feminiinisen & maskuliinisen keitos.

        Yksi toooooodella suloinen nainen on Shoshana, joka pitää vaimonsa Meredithin kanssa videoblogia YouTubessa. Shoshana on arkisin ihanan suloisesti maskuliininen, mutta kuitenkin esimerkiksi omissa häissään hän oli aivan mielettömän kaunis valkoisessa mekossaan kukkia mahtavissa hiuksissaan. Shoshana on yksi mun tärkeimmistä lesboidoleista. Ihana, söpö, suloinen! Hänellä on tietysti myös tosi makea pukeutumistyyli. Supernam! (Tosielämässä me ollaan kaikki erilaisia ja jokaisella on oma tyyli etsittävänään. Onnellisia ne, jotka löytävät itsensä ja tyylinsä ennen kuin elonpäivät käy vähiin.)


      • KäläKälä__
        NeitiBii kirjoitti:

        Sama mulla, siis pitkät hiukset, c-kuppi ja aina ne poikamaiset lesbot vaan mielessä 😍

        Multa on joskus kysytty, että kun olen bisse, niin toivonko naiskumppaneideni olevan miehiä tai miesten korvikkeita. Mun on kauhean vaikea vastata tuohon niin, että mun vastaus ymmärrettäisiin oikein. Toivoisin kuitenkin ihmisten ymmärtävän, että mä tiedän ja tajuan lesbojen olevan naisia. En ole trans-ihmisiin päin. Naiset naisina ja miehet miehinä. En vaan voi sille mitään, että poikamaiset lesbot polttelee mua.

        Tänä kesänä elämä törmäytti mut Helsingissä erääseen naiseen. Hän oli hoikka, lyhythiuksinen ja ehkä noin 50-vuotias. Tajusin ensisilmäykseltä, että hän tykkää naisista. Ja hän oli tosi hot! Siis omalla pehmeän naismaisella tavallaan hän oli aivan mielettömän suloinen, söpö ja syötävä. Upea pakkaus. Maskuliininen ja feminiininen samaan aikaan. Jäit mieleeni...

        Vaikka tykkäänkin poikamaisista, toivoisin ettei mun nainen häpeäisi naiseuttaan. Hän saa olla tosi poikamainenkin tai sitten jonkinlainen feminiinisen & maskuliinisen keitos.

        Yksi toooooodella suloinen nainen on Shoshana, joka pitää vaimonsa Meredithin kanssa videoblogia YouTubessa. Shoshana on arkisin ihanan suloisesti maskuliininen, mutta kuitenkin esimerkiksi omissa häissään hän oli aivan mielettömän kaunis valkoisessa mekossaan kukkia mahtavissa hiuksissaan. Shoshana on yksi mun tärkeimmistä lesboidoleista. Ihana, söpö, suloinen! Hänellä on tietysti myös tosi makea pukeutumistyyli. Supernam! (Tosielämässä me ollaan kaikki erilaisia ja jokaisella on oma tyyli etsittävänään. Onnellisia ne, jotka löytävät itsensä ja tyylinsä ennen kuin elonpäivät käy vähiin.)

        Ei omaa tyyliä välttämättä tarvitse etsiä, ei välttämättä koskaan. Joillakin se tulee täysin luonnostaan, etsimättä ja teeskentelemättä. Onneksi.

        Itse en oikein tykkää yhtään naisista, jotka kaiken aikaa ovat kälättämässä kaiken maailman asiat ja ajatukset ulos. On fiksua välillä pitää ihan suu kiinni, ainakin joissakin tilanteissa ja tietynlaiset asiat on ihan fiksua pitää vain omina ajatuksinaan ja toisinaan jopa pakko pitää vain omina ajatuksinaan.

        Itse häpeäsin silmät päästäni jotain sellaista kälättäjää, jolla suu ei millään pysy kiinni tai oikeastaan, en kyllä ikinä sellaisen seurassa edes olisikaan:) Sellainen kyllä antaa aikamoisen tyhjäpääbimbon vaikutelman, joka on kaiken aikaa kälättämässä ja voi herran jestas sitä myötähäpeän määrää...


    • butchbitch

      Jahas, minustako täällä tapellaan?

      Voi te ihanat, naiselliset naiset! Nami nami...

      • Pop2

        Sinustapa hyvinkin :D. Luovutin, ntibii ehti ekaks.
        Mitäs kuulostat niin ihanalta.

        -Pop1 (poikamainenonparas)


    • Qyn

      Itse: hoikka ja lihaksikas. Lyhyt ja sekainen tukka. Pilkettä silmäkulmassa, petihymy (älkää kysykö, niin on kerrottu). Poikamainen, mutta kaunis.

      Etsin: naisellinen ja tummatukkainen, silmät joihin upota ja hymy joka valaisee. Tuhma huumorintaju ja kyky nauttia elämästä.

      • NeitiBii

        Saanko kysyä yhtä asiaa? Kovasti kiinnostaisi tietää sekä sinun että muiden kaltaistesi osalta, että voisitteko seurustella bissen kanssa.

        Nyt on taas niin tuoreena mielessä yksi turpiin saaminen, että meni melkein taas usko elämään :-( tai ainakin usko lesbojen bi-sietokykyyn :-(


      • Qyn
        NeitiBii kirjoitti:

        Saanko kysyä yhtä asiaa? Kovasti kiinnostaisi tietää sekä sinun että muiden kaltaistesi osalta, että voisitteko seurustella bissen kanssa.

        Nyt on taas niin tuoreena mielessä yksi turpiin saaminen, että meni melkein taas usko elämään :-( tai ainakin usko lesbojen bi-sietokykyyn :-(

        Voisin olla bissen kanssa, kunhan hän vain olisi sinut itsensä kanssa, eikä bisseyttä ja erilaisuutta tarvitsisi tuoda jatkuvasti esille.


      • EpätoivoinenBi

        Olisin tummatukkainen ja olen ainakin kuullut että hymyni on hurmaavan söpö. Onko ikäsi mitä luokkaa?


    • Missieoot

      Mä olen poikamainen 30 ja ihastun naiselliseen naiseen. Vaan mistä sellaisen löytäisi??

      • Ikäloppuko

        Olispa nuorempi 😕. Niin paljon n i i n ihania poikamaisia naisia on tullut vastaan ja olisi vapaana. Kuten 2 vikaa kommentoijaa. Voi huoh..


    • Heh, mä tykkään myös poikamaisista/maskuliinisista naisista. Sellaset pikkasen androgyynit on järjettömän kauniita. Mulla ei ole mitään uniformufetissejä, älkää ymmärtäkö väärin, mutta sellaset pikkasen sotilaalliset naiset on ihania. En tiedä tajuaako kukaan mitä haen tolla. Mä oon salaa lovessa yhteen sellaseen naiseen, mutta olen nähnyt häntä vain ns. kadulla vastaan tullessa kun ulkoiluttaa koiraa. Mä tiedän, että se on töissä jossain Kelassa tai Neuvolassa tms. Mitähän toikin tähän liitty? Mun pitää varmaan lainata joltain koira, että kehtaan olla ihan sattumalta aina siellä missä sekin koiransa kanssa. ;) Niin ja itse olen aika naisellinen ulkoiselta olemukseltani. Käytän hameita, korkokenkiä, meikkiä ja koruja. Kai sitä pitää kiehtovana ja kauniin aitsensä täyttä vastakohtaa.

      • Holg

        Missä kaupungissa, Helsingissä?


      • Höpsööntynyt__

        Hmm... Toi on mielenkiintoinen ajatus, että itsensä täysi vastakohta kiinnostaa. Minä ihastun yleensä ihmisiin, joissa on paljon samaa kuin itsessäni. Ulkoisesti pitäisin itseäni naisellisena, mutta en ultrafemmenä vaan aika tavisfemmenä. Poikamaiset naiset kyllä kiinnostavat minuakin selvästi femmejä enemmän, mutta "ultramaskuliinisuus" eli sellainen äijämäinen butchius ei niin kiinnostakaan. Sellainen sopivan poikamainen nainen kiinnostaa. Hänessä saa olla naisellisiakin piirteitä sekä ulkoisesti että sisäisesti, jos hän sellaisesta tykkää. Aforismin mukaan ihminen on kauneimmillaan silloin kun hän tekee omintaan. Sen omimman jutun/tyylin/tms. löytäminen ei vaan aina ole niin yksinkertaista. Eli en sanoisi, että itseni täysi vastakohta kiinnostaisi minua. Koen olevani tavis ja ihastun taviksiin. Tukholmassa näin kerran naisparin, jonka kumpaankin osapuoleen olisin voinut ihastua. He olivat molemmat aika androgyynin näköisiä tavallaan. Vaikea selittää.


      • Holg kirjoitti:

        Missä kaupungissa, Helsingissä?

        Helsinki Helsinki, on hetkisen kaunis. =)
        Olen päässyt pikkasen eteenpäin tässä. Tiedän henkilön nimen. Se selvisi ihan muuta kautta sattumalta. Jos universumi yrittää auttaa mua niin olisihan se väärin jättää sattumat käyttämättä. En vielä tiedä, koska ja miten lähestyn tätä sotilasta, mutta aion sen tehdä.


      • penkilläpuhuttiin

        Kannattaisko seisoskella Auroran sairaalan portilla, vuoronvaihdon aikaan?


      • ElämänkalluTöölööst__
        penkilläpuhuttiin kirjoitti:

        Kannattaisko seisoskella Auroran sairaalan portilla, vuoronvaihdon aikaan?

        Jaahas, joku Huslabin elämänkallu lörppösuu, joka vuotaa potilastietoja eteenpäin...ja käy kyyläilemässä/hakkeroimassa potilastietoja..


    • Ihastunut646

      Mene rohkeesti sanomaan moi tälle naiselle, mitä siinä menetät? Koiraa ulkoiluttavaa on helppo lähestyä, jos menet vaikka silittämään, siis koiraa =)
      Kelan yksi asiakaspalvelija on niin kaunis ja viehättävä .....

    • Jucarel43

      Itse poikamaisena ulkoisesti, niin kiinnostus vain tummia femmejä kohtaan.

    • missäihanal_nainen

      Mun on ja ruvettava käymään lenkillä, niin voin "vahingossa" tavata se ihanan naisen, koska tiedän nyt, että hänellä o n koira. Täytyy ruveta varmaa kaverin koiraa ulkoiluttamaan 😁.
      Enpä olis uskonut ikinä, että täällä pienessä tuppykylässä olis niin monta niin ihanaa l-naista 😍😍.

      • ZeL

        Missä päin Suomea tämä tuppukylä sijaitsee?


      • Onko sulla sama kohde vai saitko idean käyttää koiraa oman elämäsi sivuilla? ;)


    • pojanpuolikasko

      Monet poikamaiset tykkää poikamaisista ja jotkut ulkoisesti vastakkaisista/erilaisemmista naisista. Ei siis tietenkään voi yleistää mistä sellaiset tykkää.

      Siinä tekee paljon muutakin kuin ulkoinen olemus mutta siihen minäkin kiinnitän kans ekaks huomion.
      Ne vain sattuu olemaan feminiinisen näköisiä ja oloisia naisia. Pitemmät hiukset kuin minulla ja meikkaavia, osaten olla ilmankin niitä. Sillä ei ole väliä ovatko lesboja, bi:ta vai hetskuja.
      Blendaudun kai liian hyvin jätkien keskuuteen ettei lesbot ja naisiin päin enemmän olevat bi:t huomaa minua tai välitä tämänlaisista.
      Jotkut jotka selkeesti vaikuttaa vähän maskuliinisimmilta naisilta kyllä huomaavat mutta en vaan ole kiinnostunut niistä taas.

    • Se ei riipu tyylistä millaista naista hakee. Ei ole kiveen kirjattu, että pariskunnista toisen pitää olla aina feminiininen ja toisen maskuliininen. Femme nainen voi pitää toisista femmeistä yhtä hyvin kuin poikamaisista/butcheista ja butchimpi nainen toisista butcheista tai sitten femmeistä. Itse kyllä pidän poikamaisista naisista, mutta tyttömäiset naisetkin kyllä iskee. Se millaisista naisista pitää on yksilöllinen asia ja makukysymys.

      Itse olen prosentuaalisesti kyllä enemmän tyttömäinen, vaikka pidän poikamaisemmastakin tyylistä (lyhyt tukka kuitenkin on), koska pidän vaaleanpunaisesta ja pinkistä, kukkakoristeista, koruista, on kukalliset verhot, yleensä kukallinen pöytäliina, pidän kukista, en katso televisiosta urheilua(paitsi kesä-ja talviolympialaisia) ja erityisesti en jalkapalloa(en vain jaksa kahtoa kun palloa vieritetään pitkin tekonurmea), en skeittaa eikä muutenkaan ole kauhean poikamaisia harrastuksia.Liikuntaa harrastan sen verran että venyttelen välillä ja kävelen ja välillä myös retkeilen ulkona. Mutta loppujen lopuksi ihminen on oma yksilönsä eikä stereotypioiden mukainen 100%, että myös tyttömäinen tyttö/nainen voi pitää Star warsista tai kuunnella AC/DC:tä.

      • Maalaistyde

        Sama täällä. Hyvin kirjoitit. Minut luokitellaan aina tyttömäiseksi, mutta varmaann koska olen maalta kotoisin ja erilaisia töitä kohtaan ennakkoluuloton, niin käsissäni pysyy myös vasarat, puukot ynnä muut työkalut. Traktoria olen ajanut kuten myös lakaisukonetta ja ravihevosta. Tykästyn usein itseäni poikamaisempiin naisiin, mutta minusta on pelkästään ihanaa, jos heistä paljastuu myös naisellisia piirteitä. Meissä kaikissa on maskuliiniset ja feminiiniset piirteemme.


    • Ja poikamainen tyttö/nainen voi pitää esim.puutarhan hoidosta tai ompelemisesta.

    • Ihmiset on yksilöitä ja jatkuvassa tulemisen tilassa. Itse tykkään naisista jotka viettää vähemmän aikaa peilin edessä kuin minä. :-)

    • ZeL

      En osaa jaotella millaista etsin ,tykkään kauniista naisista,normi naisista...joku juttu sen vaan laukasee, ihastumisen.Kauniit hampaat,ihanat silmät,hyvä huumori.Itse olen normi vartaloinen, B75(kuppikoko)lyhyt hiuksinen ja nainen.

    • keljugoo

      Feminiinisiä naisia jotka ei polta. Liian harvinaisia otuksia harmi vaan.

      • nosmokingno

        Täällä yks sellainen 😁. Tupakoimattoman pusut maistuu paremmalta 😁.


      • keljugoo

        Niin ne tosiaan tekee ja hienoa että teidänlaisia löytyisi sittenkin jostain.


      • BettyBetty

        Täällä Etelä-Helsingissä heti toinen. On meitä kuule vaikka kuinka paljon. Tiedän heti useamman savuttoman femmen.


      • keljugoo

        Täytynee tulla joskus keskustaan sightseeingille ;)


    • Vilkkuvatsilmät

      Täällä poikamainen 49v savuton, liikunnasta pitävä, nauravainen ja elämästä muutenkin nauttiva nainen. Jostain systä tummat ja naiselliset naiset kääntävät katseen. Mutta kyllä vilkkuvat silmät huomaavat myös muut naiset, kyky nauraa myös itselleen ja pieni viaton kiusoittelu herättää aina mielenkiintoni.

    • Kiinnostaa123

      Millainen on poikamainen nainen?
      Itse käytin ennen ainoastaan hameita jA mekkoja, mutta nykyään tunika/farkkutyyli.
      Hiukset on pitkähköt ja varsinkin nuorena miehet tykkäsi kovasti, vaikka rinnat tosi pienet. Olin muutenkin hoikka mutta leveälanteinen.
      Silloin ensimmäinen nainen ihastui minuun ja olin hämilläni.
      Nyt tunika-aikaan minuun on ihastunut kaksi naista. Tyo eka ja viimeisin ovat naisellisia ja isorintaisia, kolmas vähän poikamaisempi mutta ei liikaa....
      En tiedä muihin kavereihini naisten ihastuneen.
      Nyt mietin että voisinko olla poikamainen jotenkin?! Mietityttää siksi, että olen hetero/bi... en ole ollut naisen kanssa joten en ole varma.

      • bottikas

        Tekstisi perusteella ainakaan vaatteiden suhteen et täytä poikamaisen naisen "kriteerejä". Et kertonut millainen luonteesi on jne.

        Poikamainen tyttö/nainen voi olla seksuaalisesti ja/tai romanttisesti mihin tahansa sukupuoleen suuntautunu. Ei vain lesbojen tai bi-naisten juttu se.

        Poikamaisuus ei tarkoita pelkästään poikamaisen rentoja ja käytännöllisiä vaatteita, (vrt. naisten "taskuja") tai lyhyitä hiuksia, vaan myös samaistumista poikiin menemättä liian miehiseen tai liian maskuliinisuuteen. Kiinnostusta voi olla asioihin mitä yleensä katsottaisiin vain poikien tai nuorten jätkien jutuksi.
        Asenne on poikamaisen charmikas, pilkettä silmäkulmassa, päälle pikkuisen maskuliinisuutta. Tollee aika karkeesti selitettynä.


      • JuupaJuu__

        Kirjoitustyylisi perusteella olet hyvinkin naisellinen. Sellainen, jolla on pitkät tai puolipitkät hiukset ja käytös on hyvin, anteeksi nyt vain, blondimaista hölöttäjätyyppiä tyyliin vähän niin kuin stand up-koomikko Krisse, vaikka hiuksesi todennäköisesti ovat punaiset tai tummanruskeat. Todennäköisesti olet hoikka ja viihdyt hyvin miesten seurassa, eikö niin? Tykkäät tummahiuksisista miehistä ja valehtelet olevasi sinkku, vaikka et ole, eikö niin? Sinulla on pienet rinnat ja näytät hieman ikäistäsi nuoremmalta.

        Poikamaiset eivät muuten ole kaikki aina niin charmikkaita kuten ei aina aidotkaan pojat tai miehet. Poikamaiset kirjoittavat yksinkertaisia ja lyhyitä lauseita ilman turhia pikkutarkkoja, inhorealistisia kuvauksia. Poikamainen tyttö voi olla myös täysin hetero tai bi, toki myös lesbokin. Poikamainen lesbo voi tykätä ja tai vain ainoastaan toisista poikamaisista lesboista tai sitten vain femmeistä tai sekä että.. Se on hyvin yksilökohtaista. Poikamainen käyttää poikien vaatteita tai poikamaisia naisten vaatteita sekä kenkiä. Poikamainen voi samastua (hetero)poikiin tai jopa toivoa olevansa poika. Jotkut jopa korjauttavat sukupuolensa pojiksi. Poikamaiset tykkäävät perinteisistä poikamaisista asioista kuten jääkiekosta, sählystä, fudiksesta, autoista, teknisistä vempeleistä, makkarasta, kaljasta jne. Osa poikamaista aikuisista naisista on ikävä kyllä jämähtänyt tai taantunut merkku/teini-ikäisen pojan tasolle pelaten pleikkaa, säbää lippis päässä räkien, huudelleen v-ttua ja homoa sekä housut roikkuen puolitangossa.

        Muuten nilkkakoru ei ole bisseyden merkki, niitä käyttävöt myös lesbot ja heterot. Samoin kaikki naiselliset eivät suinkaan ole tyhmiä eivätkä bissejä/heteroita. Sellainen, jolla on vähän masua enemmän ei ole automaattisesti raskaana. Kaikki tummahiuksiset naiset eivät ole mustalaisia. Samoin joku saattaa käyttää joka sormessa ihan vain huvin vuoksi sormuksia, toinen muodin vuoksi. Joku varattu voi jättää käyttämättä sormuksia ja joku sinkku käyttää tahalleen nimettömässä sormuksia samoin kuin lesketkin. Jos ostaa kaupasta kaksi kappaletta kutakin tuotetta, se ei tarkoita välttämättä, että on varattu. Kaikki lesbot eivät ole epätoivoisia eivätkä helppoja, joille kelpaa kuka vain saati sitten hyvätahtoisia hölmöjä.


      • Futch

        Sekoitat butchit ja poikamaiset toisiinsa.


      • OmpasKäsitteitäNaiselle
        JuupaJuu__ kirjoitti:

        Kirjoitustyylisi perusteella olet hyvinkin naisellinen. Sellainen, jolla on pitkät tai puolipitkät hiukset ja käytös on hyvin, anteeksi nyt vain, blondimaista hölöttäjätyyppiä tyyliin vähän niin kuin stand up-koomikko Krisse, vaikka hiuksesi todennäköisesti ovat punaiset tai tummanruskeat. Todennäköisesti olet hoikka ja viihdyt hyvin miesten seurassa, eikö niin? Tykkäät tummahiuksisista miehistä ja valehtelet olevasi sinkku, vaikka et ole, eikö niin? Sinulla on pienet rinnat ja näytät hieman ikäistäsi nuoremmalta.

        Poikamaiset eivät muuten ole kaikki aina niin charmikkaita kuten ei aina aidotkaan pojat tai miehet. Poikamaiset kirjoittavat yksinkertaisia ja lyhyitä lauseita ilman turhia pikkutarkkoja, inhorealistisia kuvauksia. Poikamainen tyttö voi olla myös täysin hetero tai bi, toki myös lesbokin. Poikamainen lesbo voi tykätä ja tai vain ainoastaan toisista poikamaisista lesboista tai sitten vain femmeistä tai sekä että.. Se on hyvin yksilökohtaista. Poikamainen käyttää poikien vaatteita tai poikamaisia naisten vaatteita sekä kenkiä. Poikamainen voi samastua (hetero)poikiin tai jopa toivoa olevansa poika. Jotkut jopa korjauttavat sukupuolensa pojiksi. Poikamaiset tykkäävät perinteisistä poikamaisista asioista kuten jääkiekosta, sählystä, fudiksesta, autoista, teknisistä vempeleistä, makkarasta, kaljasta jne. Osa poikamaista aikuisista naisista on ikävä kyllä jämähtänyt tai taantunut merkku/teini-ikäisen pojan tasolle pelaten pleikkaa, säbää lippis päässä räkien, huudelleen v-ttua ja homoa sekä housut roikkuen puolitangossa.

        Muuten nilkkakoru ei ole bisseyden merkki, niitä käyttävöt myös lesbot ja heterot. Samoin kaikki naiselliset eivät suinkaan ole tyhmiä eivätkä bissejä/heteroita. Sellainen, jolla on vähän masua enemmän ei ole automaattisesti raskaana. Kaikki tummahiuksiset naiset eivät ole mustalaisia. Samoin joku saattaa käyttää joka sormessa ihan vain huvin vuoksi sormuksia, toinen muodin vuoksi. Joku varattu voi jättää käyttämättä sormuksia ja joku sinkku käyttää tahalleen nimettömässä sormuksia samoin kuin lesketkin. Jos ostaa kaupasta kaksi kappaletta kutakin tuotetta, se ei tarkoita välttämättä, että on varattu. Kaikki lesbot eivät ole epätoivoisia eivätkä helppoja, joille kelpaa kuka vain saati sitten hyvätahtoisia hölmöjä.

        Paljon puhuttava poikamainen-tyttö tai tyttömäinen-poika-tyttö saa hämilleen. Vaikka onhan mullakin jonkin sortin mielikuva aiheesta muodostunut. No katukuvassa tai kuppilassa nämä kaunottaret, joihin nickname JuupaJuu viittasi jäävät aina huomioimatta, mies ei oo mun juttu:)
        Olen joskus online-tutustumista kokeillut, tosin erittäin huonolla menestyksellä:(
        Johtuen siitäkin, miten ylivoimainen tehtävä tekstin tuottaminen tai edes sen omakuvan-esittely siis ilman fotoa, (tässä asiayhteydessä) kontaktia ottaneille l-naisille oli.
        Onneks vain muutama varattu tai vuosia asiaa mielessään pyöritellyt, ehkäpä aamulla ajatukseen herännyt, jopa action-valmis söpö bisse rohkaisi mielensä. Luetun ymmärtäminen on myös aikas tärkeetä. No asiani oli lähinnä kiittää nickiä JuupaJuu. Ainakin mua tekstisi auttoi kovasti:D ja jos vielä sorrun profiilin pykäämään niin olet varmana mielessäin;-)


      • JuupaJuu__
        OmpasKäsitteitäNaiselle kirjoitti:

        Paljon puhuttava poikamainen-tyttö tai tyttömäinen-poika-tyttö saa hämilleen. Vaikka onhan mullakin jonkin sortin mielikuva aiheesta muodostunut. No katukuvassa tai kuppilassa nämä kaunottaret, joihin nickname JuupaJuu viittasi jäävät aina huomioimatta, mies ei oo mun juttu:)
        Olen joskus online-tutustumista kokeillut, tosin erittäin huonolla menestyksellä:(
        Johtuen siitäkin, miten ylivoimainen tehtävä tekstin tuottaminen tai edes sen omakuvan-esittely siis ilman fotoa, (tässä asiayhteydessä) kontaktia ottaneille l-naisille oli.
        Onneks vain muutama varattu tai vuosia asiaa mielessään pyöritellyt, ehkäpä aamulla ajatukseen herännyt, jopa action-valmis söpö bisse rohkaisi mielensä. Luetun ymmärtäminen on myös aikas tärkeetä. No asiani oli lähinnä kiittää nickiä JuupaJuu. Ainakin mua tekstisi auttoi kovasti:D ja jos vielä sorrun profiilin pykäämään niin olet varmana mielessäin;-)

        Onneksi moni lesboista on sen verran fiksu, että ei laita kuvaansa nettiin kaikkien rikollisten ja kasvojentunnistusohjelmien käyttöön!

        Mitä monia bissejä tunnen niin moni on nätti ulkoapäin, mutta sisältä tyhmiä kuin saappaat! Moni kakku päältä siis kaunis!

        Ja tiedoksi vielä sinulle OmpasKäsitteitäNaisille, en ole kiinnostunut sinusta millään tavoin enkä halua olla mielessäsi millään tavoin enkä halua minkäänlaista huomiota sinulta joten jättäisitkö ahdistelusi tuohon yhteen viestiin kiitos! Enkä livenäkään lähtisi sinun tai sinun miehesi matkaan mistään hinnasta mihinkään hämäräperäisiin juttuihin eikä kukaan muukaan vähänkään tervejärkinen ihminen, jolla on itsesuojeluvaisto kunnossa!


    • FellInLoveWithAGirl

      Miten suhtautuisitte siihen jos poikamainen ihastuksenne osoittautuisikin muunsukupuoliseksi joka ei koe itseään naiseksi? Anteeksi jos on tyhmä kysymys. Olen itse androgyyni muunsukupuolinen ja haluaisin söpön femmen tyttöystävän, jolle haluaisin kai lähinnä olla "poikaystävän" roolissa, mutta olen vähän hukassa että kuka voisi olla minusta kiinnostunut ja mistä heitä kannattaisi etsiä. Vinkkejä otetaan vastaan :)

      • useatViehättää

        itselleni ei olisi mikään ongelma. itseäni viehättää useat tyypit (androgyynit, poikamaiset, femmet, transmiehet, transnaiset jne..). itse olen enemmän poikamainen.


      • NeitiBii

        Minua on sanottu "söpöksi femmeksi", joten kai se määritelmä osuu jotenkin kohdilleen. Suuntautumiseltani olen bi ja identiteetiltäni cis-nainen. Rakastan olla nainen, mutta minut on kasvatettu hyvin liberaalisti ja olen ihan pienestä lähtien ollut sellainen, että minua kutsuttiin myös poikatytöksi. Söpön femmen ulkokuoren sisällä on siis nainen, joka tykkään monista ei-naisellisista jutuista ja inhoaa monia perinteisiä hameväen hommia. Viime aikoina minulle on ihmetystä aiheuttanut, kun olen kuullut useammastakin paikasta, että "biseksuaali on sama kuin panseksuaali". Minusta ne eivät todellakaan ole samoja asioita. Tiedän ja tunnen joitakin trans-ihmisiä, mutta en kovin läheisesti. Joku trans-jutuissa aiheuttaa minulle sellaisia tuntemuksia, että en voisi kuvitella mitään seksuaalista heidän kanssaan. Olenko tietämätön? Olenko ennakkoluuloinen? En tiedä. Muunsukupuolisuus olisi minulle helpompi juttu kuin trans, mutta ei sekään olisi ihan helppo juttu. En tiedä tarkalleen, mistä rajoittuneisuuteni johtuu. Tietäisikö joku muu? Vastasin sinulle FellInLoveWithAGirl, koska halusin jakaa näitä ajatuksiani. En usko olevani ainoa näin ajatteleva. Minusta tuntuu, että nuoremmissa sateenkaari-ihmisissä on enemmän pan-seksuaaleja. Me vanhemmat (olen vm. 1976) ollaan ehkä ennakkoluuloisempia. Muunsukupuolisuudesta täytyy kyllä ehkä sanoa, että en oikein edes tajua, mistä siinä on kyse. Olen taipuvainen ajattelemaan, että jokaisella ihmisellä on sekä maskuliinisia että feminiinisiä piirteitä sekä puolia. Yleinen käsitys siitä, mikä on maskuliinista/feminiinistä on kovin kulttuurisidonnaistakin. Olisikohan jossain jotain hyvää matskua, jota voisin lukea tajutakseni muunsukupuolisuudesta lisää? Niin, totean vielä, että ihastun useimmin poikamaisiin naisiin. Minua ei haittaa, vaikka he haluaisivat olla "poikaystävän roolissa" suhteessa. Itse asiassa se sopii minulle tosi hyvin. Voisin kyllä seurustella femmenkin kanssa, mutta hänessä pitäisi olla neuvokkuutta ja "poikatyttöyttä" myös. En jaksa mitään vaaleanpunaistapitsihörhellyskiljumiskikatusta.


      • bottikas
        NeitiBii kirjoitti:

        Minua on sanottu "söpöksi femmeksi", joten kai se määritelmä osuu jotenkin kohdilleen. Suuntautumiseltani olen bi ja identiteetiltäni cis-nainen. Rakastan olla nainen, mutta minut on kasvatettu hyvin liberaalisti ja olen ihan pienestä lähtien ollut sellainen, että minua kutsuttiin myös poikatytöksi. Söpön femmen ulkokuoren sisällä on siis nainen, joka tykkään monista ei-naisellisista jutuista ja inhoaa monia perinteisiä hameväen hommia. Viime aikoina minulle on ihmetystä aiheuttanut, kun olen kuullut useammastakin paikasta, että "biseksuaali on sama kuin panseksuaali". Minusta ne eivät todellakaan ole samoja asioita. Tiedän ja tunnen joitakin trans-ihmisiä, mutta en kovin läheisesti. Joku trans-jutuissa aiheuttaa minulle sellaisia tuntemuksia, että en voisi kuvitella mitään seksuaalista heidän kanssaan. Olenko tietämätön? Olenko ennakkoluuloinen? En tiedä. Muunsukupuolisuus olisi minulle helpompi juttu kuin trans, mutta ei sekään olisi ihan helppo juttu. En tiedä tarkalleen, mistä rajoittuneisuuteni johtuu. Tietäisikö joku muu? Vastasin sinulle FellInLoveWithAGirl, koska halusin jakaa näitä ajatuksiani. En usko olevani ainoa näin ajatteleva. Minusta tuntuu, että nuoremmissa sateenkaari-ihmisissä on enemmän pan-seksuaaleja. Me vanhemmat (olen vm. 1976) ollaan ehkä ennakkoluuloisempia. Muunsukupuolisuudesta täytyy kyllä ehkä sanoa, että en oikein edes tajua, mistä siinä on kyse. Olen taipuvainen ajattelemaan, että jokaisella ihmisellä on sekä maskuliinisia että feminiinisiä piirteitä sekä puolia. Yleinen käsitys siitä, mikä on maskuliinista/feminiinistä on kovin kulttuurisidonnaistakin. Olisikohan jossain jotain hyvää matskua, jota voisin lukea tajutakseni muunsukupuolisuudesta lisää? Niin, totean vielä, että ihastun useimmin poikamaisiin naisiin. Minua ei haittaa, vaikka he haluaisivat olla "poikaystävän roolissa" suhteessa. Itse asiassa se sopii minulle tosi hyvin. Voisin kyllä seurustella femmenkin kanssa, mutta hänessä pitäisi olla neuvokkuutta ja "poikatyttöyttä" myös. En jaksa mitään vaaleanpunaistapitsihörhellyskiljumiskikatusta.

        Trans tarkoittaa mm. muuttuvaa, siirtymää tai tuolla puolen olevaa, mutta jos ei ole loppuliitettä kuvaamaan esim. sukupuolta, se voi jäädä avoimeksi.
        Trans- sanan ei tarvitse tarkoittaa kaksinaista sukupuolta, missä joutuisi aina "valita" naisen ja miehen väliltä.
        Jotkut saattavatkin sanoa olevansa muunsukupuolisia transihmisiä.
        Kaikki transihmisetkään eivät koe tarvitsevansa tai halua syystä x leikkaus- ja/tai hormonihoitoihin, joten en tiedä olisiko sinulla ennakko siitä, että kuvittelisit miten transihmisellä näkyisi se ristiriitaisuus fyysisesti kropassa. Esim. yläkroppa näyttäisi rintoineen naiselta mutta alapää siittimen takia mieheltä ja toistepäin. (vaikkei genitaalit noin muuten tee identifioivaa sukupuolta) Ehkä se on yksi syy mikä työntää sinua pois seksuaalisessa mielessä?
        Onko intersukupuolisuus käynyt noissa mietteissäsi myös joskus mielessä?


      • NäinhänSitä
        bottikas kirjoitti:

        Trans tarkoittaa mm. muuttuvaa, siirtymää tai tuolla puolen olevaa, mutta jos ei ole loppuliitettä kuvaamaan esim. sukupuolta, se voi jäädä avoimeksi.
        Trans- sanan ei tarvitse tarkoittaa kaksinaista sukupuolta, missä joutuisi aina "valita" naisen ja miehen väliltä.
        Jotkut saattavatkin sanoa olevansa muunsukupuolisia transihmisiä.
        Kaikki transihmisetkään eivät koe tarvitsevansa tai halua syystä x leikkaus- ja/tai hormonihoitoihin, joten en tiedä olisiko sinulla ennakko siitä, että kuvittelisit miten transihmisellä näkyisi se ristiriitaisuus fyysisesti kropassa. Esim. yläkroppa näyttäisi rintoineen naiselta mutta alapää siittimen takia mieheltä ja toistepäin. (vaikkei genitaalit noin muuten tee identifioivaa sukupuolta) Ehkä se on yksi syy mikä työntää sinua pois seksuaalisessa mielessä?
        Onko intersukupuolisuus käynyt noissa mietteissäsi myös joskus mielessä?

        Luulisi, että bisseille kelpaisi hyvinkin sellainen, jolla on naisen kasvot ja rinnat, mutta miehen alapää tai vastaavasti sellainen, jolla on miehen kasvot ja naisen alapää... tai sitten tyttöilevä mies, siis sellainen, joka on arkena mies ja vaikkapa vain viikonloppuisin vetää naisten kuteet päällensä. Luulisi ainakin, että siinä olisi mielenkiintoinen yhdistelmä molempia sukupuolia...vai mitä?


      • NeitiBii
        bottikas kirjoitti:

        Trans tarkoittaa mm. muuttuvaa, siirtymää tai tuolla puolen olevaa, mutta jos ei ole loppuliitettä kuvaamaan esim. sukupuolta, se voi jäädä avoimeksi.
        Trans- sanan ei tarvitse tarkoittaa kaksinaista sukupuolta, missä joutuisi aina "valita" naisen ja miehen väliltä.
        Jotkut saattavatkin sanoa olevansa muunsukupuolisia transihmisiä.
        Kaikki transihmisetkään eivät koe tarvitsevansa tai halua syystä x leikkaus- ja/tai hormonihoitoihin, joten en tiedä olisiko sinulla ennakko siitä, että kuvittelisit miten transihmisellä näkyisi se ristiriitaisuus fyysisesti kropassa. Esim. yläkroppa näyttäisi rintoineen naiselta mutta alapää siittimen takia mieheltä ja toistepäin. (vaikkei genitaalit noin muuten tee identifioivaa sukupuolta) Ehkä se on yksi syy mikä työntää sinua pois seksuaalisessa mielessä?
        Onko intersukupuolisuus käynyt noissa mietteissäsi myös joskus mielessä?

        Oli mielenkiintoista, että selvensit minulle trans-sanaa. Siitä on tietenkin hyvä lähteä liikkeelle asiaa ajattelemaan. Minäkin kirjoitin olevani biseksuaali ja hämmentyväni bi- ja panseksuaalisuuksien rinnastamisesta. Voisinkin tässä yhteydessä selittää, mitä bi- ja pan-termit merkitsevät, mutta uskon sinun ne tietävän tai netistä löytävän. Koen cis-identiteetin tosi omakseni kuten myös bisseyden. Eihän nämä kuitenkaan kiveen hakattuja juttuja ole. Itsestään voi aina löytää uutta. Tiesin kyllä, etteivät kaikki trans-ihmiset halua fyysisiä hoitoja tai he haluavat niitä vain osittain. Minusta tuntuu hyvin vastenmieliseltä, että jotkut tällä tavoin muokkaavat kehoaan, mutta en asiaa yhteiskunnallisesti vastusta enkä asiasta metelöi. Minua ällöttää myös silikoonirinnat ja monet muut näkyvät plastiikkakirurgiset jutut. Toisaalta koen vastenmielisyyttä myös kehonrakentajien, aktiivisten fitness-tyyppien, anorektikkojen ja vaikeasti ylipainoisten kehoista. Säikähdän usein myös erilaisia näkyviä ruumiin vammoja ja epämuodostumia, mutta totun niihin nopeasti, kun ikäänkuin rauhoittelen itseäni ja psyykkaudun asiaan. Olen hieman esimerkiksi työskennellyt tällaisten ihmisten parissa. Järjen tasolla ymmärrän, että joku kokee syntyneensä väärän sukupuolen kehoon ja kokee olevansa oman kehonsa vankina. Tunteen tasolla en sitä enää ymmärräkään. Kuten aiemmin kirjoitin, minulle esimerkiksi naisen rooli ja naiseys on hyvin lavea asia. Koen olevani monella tavalla hyvin vapaa itse määrittelemään, millaista elämää haluan naisena elää. Ystäviini kuuluu mm. ralliautoileva nainen ja raviohjastajana toimiva nainen. Pidän itse miesten ohella naisista, enkä koe kenenkään tai minkään estävän naissuhteitani. Naissuhteissa olen usein aika naisellisessa roolissa, mutta esimerkiksi seksuaalisesti nautin myös ns. panemisesta kumppanini päällä ollen. Yhden intersukupuolisen ihmisenkin tiedän, mutta hän on vielä alaikäinen. Toisaalta seurusteluhistoriaani kuuluu myös suhde mikropeniksen omanneen miehen kanssa. Hänen fyysinen ja psyykkinen olemus sai minut myös pohtimaan sukupuolten moninaisuutta. Surullisinta oli, että tämä henkilö ei vaikuttanut olevan ollenkaan sinut kroppansa tai seksuaalisuutensa kanssa. Hän myös kieltäytyi puhumasta niistä aiheista. Minusta tuntuu, että näissä asioissa psyykellä on hyvin suuri rooli. Minua hämmentää, kun niin paljon painotetaan fysiikan (hormonihoidot, leikkaukset, meikkaukset) ja yhteiskunnallisten asioiden (nimi, sosiaaliturvatunnus, vessojen sukupuolisuus) merkitystä. Minua ei niinkään ällötä, jos mies meikkaa tai käyttää hameita. Naisten miehiseen ulkonäköönhän nyt ollaankin Suomessa jo hyvin tottuneita. En tiedä, osasinko tässä yhtään kuvailla ajatuksiani. Tajuan jollain tavalla itsekin, etten yhtään ymmärrä trans-asioita.


      • LesbojenSyrjintää
        NeitiBii kirjoitti:

        Oli mielenkiintoista, että selvensit minulle trans-sanaa. Siitä on tietenkin hyvä lähteä liikkeelle asiaa ajattelemaan. Minäkin kirjoitin olevani biseksuaali ja hämmentyväni bi- ja panseksuaalisuuksien rinnastamisesta. Voisinkin tässä yhteydessä selittää, mitä bi- ja pan-termit merkitsevät, mutta uskon sinun ne tietävän tai netistä löytävän. Koen cis-identiteetin tosi omakseni kuten myös bisseyden. Eihän nämä kuitenkaan kiveen hakattuja juttuja ole. Itsestään voi aina löytää uutta. Tiesin kyllä, etteivät kaikki trans-ihmiset halua fyysisiä hoitoja tai he haluavat niitä vain osittain. Minusta tuntuu hyvin vastenmieliseltä, että jotkut tällä tavoin muokkaavat kehoaan, mutta en asiaa yhteiskunnallisesti vastusta enkä asiasta metelöi. Minua ällöttää myös silikoonirinnat ja monet muut näkyvät plastiikkakirurgiset jutut. Toisaalta koen vastenmielisyyttä myös kehonrakentajien, aktiivisten fitness-tyyppien, anorektikkojen ja vaikeasti ylipainoisten kehoista. Säikähdän usein myös erilaisia näkyviä ruumiin vammoja ja epämuodostumia, mutta totun niihin nopeasti, kun ikäänkuin rauhoittelen itseäni ja psyykkaudun asiaan. Olen hieman esimerkiksi työskennellyt tällaisten ihmisten parissa. Järjen tasolla ymmärrän, että joku kokee syntyneensä väärän sukupuolen kehoon ja kokee olevansa oman kehonsa vankina. Tunteen tasolla en sitä enää ymmärräkään. Kuten aiemmin kirjoitin, minulle esimerkiksi naisen rooli ja naiseys on hyvin lavea asia. Koen olevani monella tavalla hyvin vapaa itse määrittelemään, millaista elämää haluan naisena elää. Ystäviini kuuluu mm. ralliautoileva nainen ja raviohjastajana toimiva nainen. Pidän itse miesten ohella naisista, enkä koe kenenkään tai minkään estävän naissuhteitani. Naissuhteissa olen usein aika naisellisessa roolissa, mutta esimerkiksi seksuaalisesti nautin myös ns. panemisesta kumppanini päällä ollen. Yhden intersukupuolisen ihmisenkin tiedän, mutta hän on vielä alaikäinen. Toisaalta seurusteluhistoriaani kuuluu myös suhde mikropeniksen omanneen miehen kanssa. Hänen fyysinen ja psyykkinen olemus sai minut myös pohtimaan sukupuolten moninaisuutta. Surullisinta oli, että tämä henkilö ei vaikuttanut olevan ollenkaan sinut kroppansa tai seksuaalisuutensa kanssa. Hän myös kieltäytyi puhumasta niistä aiheista. Minusta tuntuu, että näissä asioissa psyykellä on hyvin suuri rooli. Minua hämmentää, kun niin paljon painotetaan fysiikan (hormonihoidot, leikkaukset, meikkaukset) ja yhteiskunnallisten asioiden (nimi, sosiaaliturvatunnus, vessojen sukupuolisuus) merkitystä. Minua ei niinkään ällötä, jos mies meikkaa tai käyttää hameita. Naisten miehiseen ulkonäköönhän nyt ollaankin Suomessa jo hyvin tottuneita. En tiedä, osasinko tässä yhtään kuvailla ajatuksiani. Tajuan jollain tavalla itsekin, etten yhtään ymmärrä trans-asioita.

        Kukaan noista nimimerkeistä ei kirjoittanut olevansa bi!

        Tämä on LESBOPALSTA ja ME OLEMME LESBOJA! Se on todella LOUKKAAVAA nimitellä lesboja biseksuaaleiksi ja vääristellä totuutta! Se on kunnianloukkaus lesboja kohtaan nimitellä lesboja valheellisesti biseksuaaleiksi!

        Tämä on SYRJINTÄÄ JA VIHAPROPAGANDAA LESBOJA KOHTAAN!

        Me lesbot haluamme olla rauhassa lesboja emmekä halua tulla väkisin nimitellyiksi valheellisesti biseksuaaleiksi! Olemme ylpeästi lesboja ja tämä on LESBOPALSTA! Emme häpeä olla lesboja emmekä halua tulla pakkonaitetuiksi ja henkisesti sekä fyysisesti raiskatuiksi miehille!


      • bottikas
        NäinhänSitä kirjoitti:

        Luulisi, että bisseille kelpaisi hyvinkin sellainen, jolla on naisen kasvot ja rinnat, mutta miehen alapää tai vastaavasti sellainen, jolla on miehen kasvot ja naisen alapää... tai sitten tyttöilevä mies, siis sellainen, joka on arkena mies ja vaikkapa vain viikonloppuisin vetää naisten kuteet päällensä. Luulisi ainakin, että siinä olisi mielenkiintoinen yhdistelmä molempia sukupuolia...vai mitä?

        Ei vaan monet bi-ihmiset tykkäävät nimen omaan selkeästä paketista, kuten hyvänä esimerkkinä NeitiBiin kommentissa käy ilmi.

        Bi=kaksinaisuus, dualismi, kaksi.
        Pan= kaikki.


      • Tyypillinen__
        bottikas kirjoitti:

        Ei vaan monet bi-ihmiset tykkäävät nimen omaan selkeästä paketista, kuten hyvänä esimerkkinä NeitiBiin kommentissa käy ilmi.

        Bi=kaksinaisuus, dualismi, kaksi.
        Pan= kaikki.

        Tyypillinen binainen:

        - epävarma
        - itsekeskeinen minäminäminä-tyyppi
        - itserakas
        - häilyvä, paljon mielenterveysongelmia
        - voimakkaasti huomionkipeä, provosoiva
        - ylipinnallinen, koreileva
        - tyhmä kuin saapas
        - alhainen koulutus
        - taiteilijahörötyyppi
        - epärealisti taivaanrannanmaalari
        - ei kunnioita, ota huomioon eikä arvosta muita ihmisiä millään tavoin
        - ei arvosta itseään
        - ei osaa käyttäytyä arvokkaasti eikä tilanteen vaatimalla tavalla, ei tilannetajua
        - impulsiivinen ekstrovertti
        - matkustelee ja shoppailee mielellään paljon
        - nauttii huomion keskipisteenä olemisesta
        - ei itsesuojeluvaistoa
        - naisellinen, ulkonäkö kaiken edellä, näkee muissa ihmisissä ulkonäön aina tärkeimpänä
        - valehtelee paljon aina tilanteeseen sopivalla tavalla
        - pettää paljon
        - kaksinaamainen
        - kaksinaismoralistinen
        - ristiriitaisuuksia täynnä
        - harrastaa seksiä paljon, seksiaddikti
        - ei välitä ehkäisystä eikä sukupuolitautien torjunnasta, holtittomuutta paljon
        - hieman epämääräisen oloinen yleisvaikutelma
        - naimisissa, mutta valehtelee olevansa sinkku, homsantuu
        - viehättyy tai ottaa pakkomielteekseen mieluiten naisellisen lesbon
        - yrittää naittaa miestänsä lesbolle
        - sekaantuu helposti huume&rikollispiireihin


      • Tätäkinnähty

        Puhuu miehistä ja noudattaa perinteisiä rooleja ja on miesten kanssa, mutta haluaa korostaa kuulumistaan seksuaalivähemmistöön ja etsii epävarmuudessa lesboilta ja homoilta hyväksyntää. Sateenkaarisymboleja, ja -järjestötoimintaa. Lapsi/lapset hankittu miehen kanssa, tämän jälkeen (n. 30-40 v) saattaa etsiä naista ja kertoa olevansa lesbo. Kertoo olevansa feministi, harrastaa taidetta ja kirjallisuutta.


      • NeitiBii kirjoitti:

        Minua on sanottu "söpöksi femmeksi", joten kai se määritelmä osuu jotenkin kohdilleen. Suuntautumiseltani olen bi ja identiteetiltäni cis-nainen. Rakastan olla nainen, mutta minut on kasvatettu hyvin liberaalisti ja olen ihan pienestä lähtien ollut sellainen, että minua kutsuttiin myös poikatytöksi. Söpön femmen ulkokuoren sisällä on siis nainen, joka tykkään monista ei-naisellisista jutuista ja inhoaa monia perinteisiä hameväen hommia. Viime aikoina minulle on ihmetystä aiheuttanut, kun olen kuullut useammastakin paikasta, että "biseksuaali on sama kuin panseksuaali". Minusta ne eivät todellakaan ole samoja asioita. Tiedän ja tunnen joitakin trans-ihmisiä, mutta en kovin läheisesti. Joku trans-jutuissa aiheuttaa minulle sellaisia tuntemuksia, että en voisi kuvitella mitään seksuaalista heidän kanssaan. Olenko tietämätön? Olenko ennakkoluuloinen? En tiedä. Muunsukupuolisuus olisi minulle helpompi juttu kuin trans, mutta ei sekään olisi ihan helppo juttu. En tiedä tarkalleen, mistä rajoittuneisuuteni johtuu. Tietäisikö joku muu? Vastasin sinulle FellInLoveWithAGirl, koska halusin jakaa näitä ajatuksiani. En usko olevani ainoa näin ajatteleva. Minusta tuntuu, että nuoremmissa sateenkaari-ihmisissä on enemmän pan-seksuaaleja. Me vanhemmat (olen vm. 1976) ollaan ehkä ennakkoluuloisempia. Muunsukupuolisuudesta täytyy kyllä ehkä sanoa, että en oikein edes tajua, mistä siinä on kyse. Olen taipuvainen ajattelemaan, että jokaisella ihmisellä on sekä maskuliinisia että feminiinisiä piirteitä sekä puolia. Yleinen käsitys siitä, mikä on maskuliinista/feminiinistä on kovin kulttuurisidonnaistakin. Olisikohan jossain jotain hyvää matskua, jota voisin lukea tajutakseni muunsukupuolisuudesta lisää? Niin, totean vielä, että ihastun useimmin poikamaisiin naisiin. Minua ei haittaa, vaikka he haluaisivat olla "poikaystävän roolissa" suhteessa. Itse asiassa se sopii minulle tosi hyvin. Voisin kyllä seurustella femmenkin kanssa, mutta hänessä pitäisi olla neuvokkuutta ja "poikatyttöyttä" myös. En jaksa mitään vaaleanpunaistapitsihörhellyskiljumiskikatusta.

        Muunsukupuolisuudesta on tietoa esim. täällä: http://transtukipiste.fi/muunsukupuolisuus/

        Itse olen gender fluid. Toisinaan koen voimakkaitakin poikamaisia tuntemuksia ja toisinaan en koe olevani mitään sukupuolta. Naiseksi en itseäni koe. Nautin tosi paljon poikamaisista fiiliksistä ja toisen feminiinisyys herättää niitä minussa. Siksi haluaisin feminiinisen kumppanin, joka antaa minun poikailla. Ymmärrän kyllä että lesbot ovat kiinnostuneita naisista, mutta en tiedä miten minun kanssa oleminen käytännössä eroaisi poikamaisen naisen kanssa olemisesta.


      • useatViehättää kirjoitti:

        itselleni ei olisi mikään ongelma. itseäni viehättää useat tyypit (androgyynit, poikamaiset, femmet, transmiehet, transnaiset jne..). itse olen enemmän poikamainen.

        Kiva että ainakin yhdelle kelpaa :) Olen itsekin ollut jossain vaiheessa viehättynyt kaikista luettelemistasi, mutta tällä hetkellä eniten kiinnostaa feminiiniset naiset.


      • Jeps_jeps_
        Tätäkinnähty kirjoitti:

        Puhuu miehistä ja noudattaa perinteisiä rooleja ja on miesten kanssa, mutta haluaa korostaa kuulumistaan seksuaalivähemmistöön ja etsii epävarmuudessa lesboilta ja homoilta hyväksyntää. Sateenkaarisymboleja, ja -järjestötoimintaa. Lapsi/lapset hankittu miehen kanssa, tämän jälkeen (n. 30-40 v) saattaa etsiä naista ja kertoa olevansa lesbo. Kertoo olevansa feministi, harrastaa taidetta ja kirjallisuutta.

        Jeps. Hirveä tarve olla mukasuvaitsevainen, mutta hölöttää hölöttämistään miehistä, heteroseksistä ja biseksuaalisuudesta. On olevinaan niin naisiin päin, mutta mukana kulkee yleensä aina mies. Ei ymmärrä eikä halua ymmärtää lesboja. Näkee kaikki lesbot biseksuaaleina tai heteroina. Yrittää päteä sateenkaaritiedoillaan, vaikka ei tiedä eikä tajua mistään mitään. Faktat päin hemmettiä.


      • bottikas
        NeitiBii kirjoitti:

        Oli mielenkiintoista, että selvensit minulle trans-sanaa. Siitä on tietenkin hyvä lähteä liikkeelle asiaa ajattelemaan. Minäkin kirjoitin olevani biseksuaali ja hämmentyväni bi- ja panseksuaalisuuksien rinnastamisesta. Voisinkin tässä yhteydessä selittää, mitä bi- ja pan-termit merkitsevät, mutta uskon sinun ne tietävän tai netistä löytävän. Koen cis-identiteetin tosi omakseni kuten myös bisseyden. Eihän nämä kuitenkaan kiveen hakattuja juttuja ole. Itsestään voi aina löytää uutta. Tiesin kyllä, etteivät kaikki trans-ihmiset halua fyysisiä hoitoja tai he haluavat niitä vain osittain. Minusta tuntuu hyvin vastenmieliseltä, että jotkut tällä tavoin muokkaavat kehoaan, mutta en asiaa yhteiskunnallisesti vastusta enkä asiasta metelöi. Minua ällöttää myös silikoonirinnat ja monet muut näkyvät plastiikkakirurgiset jutut. Toisaalta koen vastenmielisyyttä myös kehonrakentajien, aktiivisten fitness-tyyppien, anorektikkojen ja vaikeasti ylipainoisten kehoista. Säikähdän usein myös erilaisia näkyviä ruumiin vammoja ja epämuodostumia, mutta totun niihin nopeasti, kun ikäänkuin rauhoittelen itseäni ja psyykkaudun asiaan. Olen hieman esimerkiksi työskennellyt tällaisten ihmisten parissa. Järjen tasolla ymmärrän, että joku kokee syntyneensä väärän sukupuolen kehoon ja kokee olevansa oman kehonsa vankina. Tunteen tasolla en sitä enää ymmärräkään. Kuten aiemmin kirjoitin, minulle esimerkiksi naisen rooli ja naiseys on hyvin lavea asia. Koen olevani monella tavalla hyvin vapaa itse määrittelemään, millaista elämää haluan naisena elää. Ystäviini kuuluu mm. ralliautoileva nainen ja raviohjastajana toimiva nainen. Pidän itse miesten ohella naisista, enkä koe kenenkään tai minkään estävän naissuhteitani. Naissuhteissa olen usein aika naisellisessa roolissa, mutta esimerkiksi seksuaalisesti nautin myös ns. panemisesta kumppanini päällä ollen. Yhden intersukupuolisen ihmisenkin tiedän, mutta hän on vielä alaikäinen. Toisaalta seurusteluhistoriaani kuuluu myös suhde mikropeniksen omanneen miehen kanssa. Hänen fyysinen ja psyykkinen olemus sai minut myös pohtimaan sukupuolten moninaisuutta. Surullisinta oli, että tämä henkilö ei vaikuttanut olevan ollenkaan sinut kroppansa tai seksuaalisuutensa kanssa. Hän myös kieltäytyi puhumasta niistä aiheista. Minusta tuntuu, että näissä asioissa psyykellä on hyvin suuri rooli. Minua hämmentää, kun niin paljon painotetaan fysiikan (hormonihoidot, leikkaukset, meikkaukset) ja yhteiskunnallisten asioiden (nimi, sosiaaliturvatunnus, vessojen sukupuolisuus) merkitystä. Minua ei niinkään ällötä, jos mies meikkaa tai käyttää hameita. Naisten miehiseen ulkonäköönhän nyt ollaankin Suomessa jo hyvin tottuneita. En tiedä, osasinko tässä yhtään kuvailla ajatuksiani. Tajuan jollain tavalla itsekin, etten yhtään ymmärrä trans-asioita.

        Sinua luotaantyöntää näköjään monet asiat ja transihmiset ovat vain yksi niistä.
        Toivottavasti silti et töksäyttele mainitsemiasi asioita ihmisten parissa, joista et tiedä mitä edustavat. Ja huom. kyse ei ole muokkaamisesta vaan käytetään virallisempaa sanaa, korjaus.
        Joillekin transihmisille se voi olla elämän ja kuoleman kysymys, joko ne tekee itsarin tai pääsee korjauttaa ulkoisia kohtiaan vastaamaan sisäistä kokemustaan.

        Sinä koet vastenmielisyyttä asiaan ja kysynkin mielenkiinnolla, että mikä siitä sen tekee sinulle? Varsinkin kun asia ei koske sinua. Ei sille tietenkään kukaan voi mitään jos niin tunnet mutta kuten sanoin, älä ihmeessä käy heittelee sellaista ilmoille, näin ystävällisenä vinkkinä.


      • bottikas
        bottikas kirjoitti:

        Sinua luotaantyöntää näköjään monet asiat ja transihmiset ovat vain yksi niistä.
        Toivottavasti silti et töksäyttele mainitsemiasi asioita ihmisten parissa, joista et tiedä mitä edustavat. Ja huom. kyse ei ole muokkaamisesta vaan käytetään virallisempaa sanaa, korjaus.
        Joillekin transihmisille se voi olla elämän ja kuoleman kysymys, joko ne tekee itsarin tai pääsee korjauttaa ulkoisia kohtiaan vastaamaan sisäistä kokemustaan.

        Sinä koet vastenmielisyyttä asiaan ja kysynkin mielenkiinnolla, että mikä siitä sen tekee sinulle? Varsinkin kun asia ei koske sinua. Ei sille tietenkään kukaan voi mitään jos niin tunnet mutta kuten sanoin, älä ihmeessä käy heittelee sellaista ilmoille, näin ystävällisenä vinkkinä.

        NeitiBii - Ja tähän lisään vielä ettei kannata lukea tuota siten, että olisin suuttunut tekstistäsi ja vaatisin lisäselitystä. Tosiaan kun itse huomaan ja kunnioitan toisissa niin avarasti muiden seksuaali- ja sukupuoliasiat, vaikka vain pieni marginaali niistä koskee henk. koht. minua, niin haluan vain ymmärtää sinun henk. koht. näkemystäsi ylläolevaan kun kerta otit sen tuolla lailla esille.


    • d1231d231d23

      ei poikamaiset naiset ole välttämättö lesboja, poikamaiset tytöt tykkää naisellisista miehistä ja toisin päin

      • Jaahas__

        Poikamaiset heteronaiset voivat tykätä poikamaisista heteromiehistä ja naiselliset heteromiehet naisellisista heteronaisista ihan samoin kuin poikamaiset lesbot voivat tykätä poikamaisista lesboista ja naiselliset lesbot naisellisista lesboista. Kaikki ihmiset eivät tarvitse tai eivät edes tykkää millään tavoin vastakkainasetteluista ja erilaisuuksista. On paljon lesbopareja, joissa molemmat ovat miehekkäitä tai molemmat ovat naisellisia. Liika erilaisuus erottaa ja samanlaisuus yhdistää.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe