Olen muutaman käynnin tehneenä tullut siihne johtopäätökseen että Hierontaykkösten fyseoterapia palvelut on aika olemattomat, kävin siellä fyseoterapiassa ja kun jäin silti epäilemään niitä juttujaa mitä siellä annettiin, päädyin santasportin Pasille ja täytyy todeta että palvelussa on huomattava ero.Elkää Hyvät ihmiset menkö ja maksako itteenne kipeeksi palvelusta, josta ette saa mitään. Selvittelin asioita tuttavaltani joka on työskennellyt kyseisessä paikassa, niin minulle tuli yllätyksenä että Hierontaykkösillä fyseoterapeutit suurimmaksi osaksi hieroo. Voisin ajatella että tämä ei ainakaan edistä omaa uraa mutta olen todella petyttynyt ko. firmaan.
Hierontaykköset
4
5173
Vastaukset
- Tommin2
Eikös siellä ovet tunnu paukkujan jollekkin vähintään kuukauden välein? tuntuu jotenki omituiselta että miten tollanen paikka voi ylipääntä vetää porukkaa kun jatkuvasti uusia tulee ja vanhoja menee. Onko sitten omistajalla ihan kaikki kunnossa kun nakkelee sakkia ulos ti vs..
- PunttiPappa
Minä treenaan aika paljon ikäisekseni. Olen käynyt Hieronta1:llä hierottavana lähes viikottain ja olen yleensä ollut hyvin tyytyväinen. Fysioterapeuttia en ole käyttänyt. Hieronta on aika yksilöllinen suhde. Itselle sopivan hierojan löytäminen kestää. Hierojalle pitää myös uskaltaa sanoa. Ei ne ajatuksia lue.
- palvelueipelitä
Henkilökunta vaihtuu koko ajan.
Rovaniemen huonointa palvelua puhelimessa ainakin. - MKK458
Ei ole vielä tullut vastaan hyvää hierojaa, yksi oli mutta ei ole enää ko. paikassa töissä. Varmaan sielläkin on hyviä hierojia mutta en vaan tiedä kuka se on ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781