Olen muutaman käynnin tehneenä tullut siihne johtopäätökseen että Hierontaykkösten fyseoterapia palvelut on aika olemattomat, kävin siellä fyseoterapiassa ja kun jäin silti epäilemään niitä juttujaa mitä siellä annettiin, päädyin santasportin Pasille ja täytyy todeta että palvelussa on huomattava ero.Elkää Hyvät ihmiset menkö ja maksako itteenne kipeeksi palvelusta, josta ette saa mitään. Selvittelin asioita tuttavaltani joka on työskennellyt kyseisessä paikassa, niin minulle tuli yllätyksenä että Hierontaykkösillä fyseoterapeutit suurimmaksi osaksi hieroo. Voisin ajatella että tämä ei ainakaan edistä omaa uraa mutta olen todella petyttynyt ko. firmaan.
Hierontaykköset
7
5328
Vastaukset
- Tommin2
Eikös siellä ovet tunnu paukkujan jollekkin vähintään kuukauden välein? tuntuu jotenki omituiselta että miten tollanen paikka voi ylipääntä vetää porukkaa kun jatkuvasti uusia tulee ja vanhoja menee. Onko sitten omistajalla ihan kaikki kunnossa kun nakkelee sakkia ulos ti vs..
- PunttiPappa
Minä treenaan aika paljon ikäisekseni. Olen käynyt Hieronta1:llä hierottavana lähes viikottain ja olen yleensä ollut hyvin tyytyväinen. Fysioterapeuttia en ole käyttänyt. Hieronta on aika yksilöllinen suhde. Itselle sopivan hierojan löytäminen kestää. Hierojalle pitää myös uskaltaa sanoa. Ei ne ajatuksia lue.
- palvelueipelitä
Henkilökunta vaihtuu koko ajan.
Rovaniemen huonointa palvelua puhelimessa ainakin. - MKK458
Ei ole vielä tullut vastaan hyvää hierojaa, yksi oli mutta ei ole enää ko. paikassa töissä. Varmaan sielläkin on hyviä hierojia mutta en vaan tiedä kuka se on ?
- Anonyymi
En pitänyt siitä, että pyhäpäivän taksoista ei erikseen kerrottu aikaa varatessa. Lisäksi tarjolla ei ollut vettä, joka olisi kyllä melko olennaista tarjota hieronnan jälkeen. Ei mene tämä paikka minulla jatkoon.
- Anonyymi
Kävisin muuten hieronnassa mutta tulee julmetun huono olo sen jälkeen. Varsinkin jos hierotaan kallonpohjaa ja noita päänliikuttajalihaksia. Horisontti hukassa ja silmätkin ihan kummalliset.
- Anonyymi
Ollako kokeilla taiheeronta.silma alkaa pooria.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713