Marko Selkomaata? Marko Selkomaan yhteydet Betheliin ovat kaikkien helluntailaisten tiedossa.
Miksi Mauno suojelee
91
2151
Vastaukset
- HSpalvelu
Marko Selkomaa on eksyttänyt niin paljon helluntailaisia pois Kristuksesta ja Jumalan Sanasta, että olisiko siinä syy? Pienet miehet ovat helppo maali, mutta kaveria ei käräytetä.
- PääkonttoriMies
Mauno yrittää tarinoitaan levittämällä saada itselleen enenmmän seuraajia, kuin on Petrillä. Siksi molemmat ovat siirtyneet Totuuden jälkeiseen aikaan.
- Onevankelista
Marko Selkomaa on yksi parhaita helluntaievankelistoja. Jumala on hänen suojelijansa, Kaikkein Korkein on hänen turvansa.
- Ingenjör_81
Siis aloittaja kysyy, että miksi en ole käsitellyt Marko Selkomaan tapausta?
Ensiksikin totean, että käsittelen vain niitä ilmiöitä ja tapauksia, jotka saan Herralta käsiteltäväksi. En kostosta, kateudesta tai henkilökohtaisesta katkeruudesta käsin. Siunaus tulee vain uskollisuudesta (Apt. 5:32)
Toiseksi, olen Facebookissa käsitellyt Marko Selkomaata ja hän on eksynyt vieraan hengen valtaan, joka tulee esille hyvin hänen kirjoistaan. Tätä on käsitellyt mm. Ceta Lehtniemi omalla sivullaan.
http://ceta.nettisivu.org/2014/02/21/marko-selkomaa-askeleet-yliluonnolliseen-kirja-arvio/
Kolmanneksi, (kun pitää olla se "kolmepointtia") niin Marko Selkomaan tähti on ollut pitkään laskussa, hän ei vedä enää hirveänä ihmisiä eikä hän yleisesti opeta juurikaan mitään, sen enempää oikeaa kuin vääräkään, vaan kertoo viihdyttäviä matkakertomuksia.
Jaakko Romu oli saanut profetian sanan Selkomaalle: "SITTEN kun sinä palaat, niin Jumala käyttää sinua". Itse toivon myös tätä, että Marko Selkomaa tulisi vielä parannukseen, mutta rukoilkaa että Herra antaisi mielenmuutoksen hänelle kuten muille eksyttäjille.
Eksyttäjät, joita kehotan pitämään silmällä (Room. 16:17, 2.Tess. 3:14) ovat Mika Yrjölä, Miko Puustelli, Petri Mäkilä ja Pekka Perho sekä Petri Kosonen. Helluntaikansa elää myös murrosta ja kannattaa rukoilla, ettei se kallistu myös äärikarismaattisuuteen, sillä merkkejä siitä on jo nähtävissä.- varoväärääprofetiaa
Kukaan ei ole puhunut kostosta tms. Väärät profeetat tulee ilmiantaa, jotta seurakuntalaiset olisivat turvassa raatelevilta susilta.
Listasi eksyttäjät eksyttävät ja ovat hylänneet Jeesuksen Kristuksen toisen hengen takia. Kaikki tietävät nuo nimet ja heidän taustansa, sillä osa eksyttää jo toisessa polvessa.
Ongelmasi on, että et oman harharetkesi takia kykene olemaan enää raitis erottamaan vääriä profetioita ja profeettoja. Omalla valinnallasi on hintansa.
Marko Selkomaa profetoi väärässä hengessä vääriä profetioita. Väärät profetiat ovat vaarallisia, jos seurakunta vaikenemalla siunaa väärän hengen manifestaation.
Hyvä, että ymmärrät olleesi menestysteologian suhteen harhassa, mutta olet edelleen profetiaharhassa, etkä kykene erottamaan milloin kyse on sielullisesta tai väärän hengen ilmoituksesta.
Sinun ei tarvitse vastata, mieti itse rehellisesti Jumalan Sanan äärellä varoitanko aiheesta vai aiheetta.
Myönnä itsellesi sokea pisteesi, jotta voisit pysyä nöyränä. Ja varo levittämästä väärien profeettojen näkyjä, sillä levittämällä niitä osallistut itse pimeyden hengen työhön. - MattilaOnSellainen
Mauno Mattila kirjoittaa: -Ensiksikin totean, että käsittelen vain niitä ilmiöitä ja tapauksia, jotka saan Herralta käsiteltäväksi.
Minä haluan huomauttaa, ettei Mauno Mattilalle puhu Jumala. Mauno luulee hänelle puhuvaa henkeä Jumalaksi, mutta se ei ole. Mattila on toiminnallaan monta kertaa osoittanut, että hän on väärä profeetta. Hänet tulee lisätä eksyttäjien luetteloon.
Olen saanut Pyhältä Hengeltä tiedon, ettei Pyhä Henki puhu Mauno Mattilalle vaan väärä henki. - TerveisetMaunolle
MattilaOnSellainen kirjoitti:
Mauno Mattila kirjoittaa: -Ensiksikin totean, että käsittelen vain niitä ilmiöitä ja tapauksia, jotka saan Herralta käsiteltäväksi.
Minä haluan huomauttaa, ettei Mauno Mattilalle puhu Jumala. Mauno luulee hänelle puhuvaa henkeä Jumalaksi, mutta se ei ole. Mattila on toiminnallaan monta kertaa osoittanut, että hän on väärä profeetta. Hänet tulee lisätä eksyttäjien luetteloon.
Olen saanut Pyhältä Hengeltä tiedon, ettei Pyhä Henki puhu Mauno Mattilalle vaan väärä henki.Valitettavasti henki ei näytä paljastavan Mauno Mattilalle näitä vääriä henkiä.
Mauno voisikin kysyä hengeltään, miksi hänen henkensä ei ole kiinnostunut eksymyksen juurisyystä eli näkyihin vajoamisesta. Eikö Mauno tiedä, että henkioppaat eli pimeyden enkelit ovat hänenkin listansa henkilöiden eksymyksen juurisyy (Kol. 2:18; 2.Kor. 11:14)?
Hedelmistä pitäisi jo Maunonkin havaita, että nämä henkioppaat eivät kirkasta Sanaa, vaan johdattavat toiseen evankeliumiin (Gal. 1:8). Saatanallisella uusapostolisella evankeliumilla on monia nimiä, yksi on voimaevankeliointi. Ei tarvita muuta kuin Jumalan Sana, niin ymmärrämme, että muun muassa Marko Selkomaan Ison Kirjan evankelistapolulla markkinoina voimaevankeliointi siirtää julistuksen pois Kristuksesta (Gal. 3:1).
Näyt ja ilmestykset lumoavat edelleen myös maunolaisia. Moni heistä ei olekaan tehnyt täyttä parannusta, vaan jatkaa noita Simonin tiellä (Apt. 8:23).
Te, jotka etsitte voimaa tai virtaa, ette ole Kristuksessa (Room. 11:36; 1.Kor. 8:6). Olette langenneet palvelemaan pahoja henkiä (1.Tim. 4:1). - JeesusonVapahtajajaHerra
Minusta ingengör_81 antaa väärän todistuksen uskon veljistä. Mielestäni Jeesus ei kehoittanut tuollaiseen toimintaan. Kyllä uskovilla on taistelu ihan toisaalla kuin arvostella ristiinnaulittuun ja ylösnousseeseen Jeesukseen uskovia kanssamatkaajia. Maailma on hukkumassa synteihinsä ja katsoo uskoviin mm. Kuinka he toimivat keskinäisissä yhteyksissään.
1Kor. 7: 14
. - Lainattua
TerveisetMaunolle kirjoitti:
Valitettavasti henki ei näytä paljastavan Mauno Mattilalle näitä vääriä henkiä.
Mauno voisikin kysyä hengeltään, miksi hänen henkensä ei ole kiinnostunut eksymyksen juurisyystä eli näkyihin vajoamisesta. Eikö Mauno tiedä, että henkioppaat eli pimeyden enkelit ovat hänenkin listansa henkilöiden eksymyksen juurisyy (Kol. 2:18; 2.Kor. 11:14)?
Hedelmistä pitäisi jo Maunonkin havaita, että nämä henkioppaat eivät kirkasta Sanaa, vaan johdattavat toiseen evankeliumiin (Gal. 1:8). Saatanallisella uusapostolisella evankeliumilla on monia nimiä, yksi on voimaevankeliointi. Ei tarvita muuta kuin Jumalan Sana, niin ymmärrämme, että muun muassa Marko Selkomaan Ison Kirjan evankelistapolulla markkinoina voimaevankeliointi siirtää julistuksen pois Kristuksesta (Gal. 3:1).
Näyt ja ilmestykset lumoavat edelleen myös maunolaisia. Moni heistä ei olekaan tehnyt täyttä parannusta, vaan jatkaa noita Simonin tiellä (Apt. 8:23).
Te, jotka etsitte voimaa tai virtaa, ette ole Kristuksessa (Room. 11:36; 1.Kor. 8:6). Olette langenneet palvelemaan pahoja henkiä (1.Tim. 4:1).Jumala näyttää puuttuneen Mattilan harhailuun ja harhauttamiseen. Mattilaa ei nähdä taivaassa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14956176/mauno-mattila-puhuu-lakia-vastaan#comment-90781026
"Mauno Mattila julkaisi videon, jossa hän ilmoitti katuneensa lankeamista menestysteologiaan. Muistaakseni hän ei ole katunut sitä, että oli uskonut valhehenkiä ja julkaisut vääriä profetioita.
Kun katsoin Mattilan katumusvideon, Pyhä Henki varoitti minua Mauno Mattilasta sanoen, ettei häneen voi tämänkään jälkeen luottaa. Mauno Mattila vain muuttaa toimintatapaansa ja ei ole senkään jälkeen Jumalan profeetta.
Pyhä Henki on sanonut minulle, ettei Hän koskaan kumoa lakia eikä kehota toimimaan Raamatun vastaisesti. Mattila yrittää muita arvostelemalla vakuuttaa, että Jumala olisi lakia vastaan. Niin ei ole.
Lk 16:17: Mutta laista ei häviä piirtoakaan, ennemmin katoavat taivas ja maa.
Kun olen verrannut saamaani viestiä Raamattuun, olen huomannut, ettei Jeesus koskaan moittinut lakia, vaan ilmoitti tulleensa toteuttamaan lakia. Mattila toimii Jeesuksen opetuksen vastaisesti, mikä osoittaa Mattilan olevan seurakuntaan ujuttautunut paholaisen asianajaja.
Sain Pyhältä Hengeltä kehotuksen kirjoittaa vielä, ettei Jumala anna Mauno Mattilan syntejään anteeksi. Hän ei voi enää katua tekojaan.
Jh 20:21-23: Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät." Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki. Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi."
Minä kirjoitin sen, mitä Pyhä Henki minulle ilmoitti. Kuulkaa tai olkaa kuulematta. " - TärkeätKysymykset
Mitä mieltä Mauno Mattila olet Patmoksen porukasta?
Entäpä IR-TV:n maailmanvalloittajista, Hannu ja Laura Haukasta joukkioineen - Onko heidän Jeesuksensa ja evankeliuminsa se oikea vai väärä? - eionnistumaunolaisilta
TärkeätKysymykset kirjoitti:
Mitä mieltä Mauno Mattila olet Patmoksen porukasta?
Entäpä IR-TV:n maailmanvalloittajista, Hannu ja Laura Haukasta joukkioineen - Onko heidän Jeesuksensa ja evankeliuminsa se oikea vai väärä?En ole Mauno Mattila, mutta autan Maunoa: väärä TBN-jeesus, väärä evankeliumi.
Uskaltaako Mauno todeta saman? Uskaltavatko maunolaiset?
Ovatko maunolaiset todellisuudessa uuskarismaatikkoja lampaiksi tekeytyneinä? - Siunaukseenkutsuttu
Pahanpuhuminen ja veljiensä panettelu on lihan tekoja ja sielunvihollisen väline Jeesukseen uskovia kohtaan. Yksi kaikista suurimpia hajaannuksen aiheuttajia on väittää Jeesukseen Kristukseen uskovia harhaopettajiksi.
On aika tehdä parannus tällaisista omien veljien syyttämisistä!
Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisI!
1Kor:7:14 - KannattaakoAvustaaHeitä
eionnistumaunolaisilta kirjoitti:
En ole Mauno Mattila, mutta autan Maunoa: väärä TBN-jeesus, väärä evankeliumi.
Uskaltaako Mauno todeta saman? Uskaltavatko maunolaiset?
Ovatko maunolaiset todellisuudessa uuskarismaatikkoja lampaiksi tekeytyneinä?Onko sinulla todisteita siitä, että Patmos ja IR-TV: porukat edustavat väärää jeesusta ja väärää evankeliumia???
- eionnistumaunolaisilta
KannattaakoAvustaaHeitä kirjoitti:
Onko sinulla todisteita siitä, että Patmos ja IR-TV: porukat edustavat väärää jeesusta ja väärää evankeliumia???
IRR-TV:n taustajoukot ja yhteistyökuviot näyttävät olevan tuntemattomia.
Kun Mauno Mattilan henki ei asiaa valaise maunolaisille, niin on yleisesti tiedossa IRR-TV:n yhteistyö Trinity Broadcasting Networkin kanssa. TBN on maailman suurin menestysteologisen hötön tulviva viemäri.
Jos maunolaiset haluavat tietää totuuden, niin yhteistyökumppaneista löytyy uusiaikalaisia, mutta katsotaan pystyykö Mauno Mattila löytämään heidät ja varoittamaan heistä.
Eikö maunolaisia huolestuta, että väärät profeetat jäävät arvioimatta? Toisaalta Mauno on kertonut jakavansa saman hengen katolisten mystikkojen kanssa, joten se siitä raittiudesta.
- Engineer1985
Mauno voisi hieman tutkailla uudelleen asioita sen jälkeen siivota sivunsa väärästä Israel-opista.
http://www.fkf.net/haavisto/juutalaistenpelastuminen.html- uoiuoiu
Mauno Mattilalla on harhaoppeja, joilla hän itse asiassa vastustaa Jeesusta.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14424659/mauno-mattila-vastustaa-jeesusta
- Totuusjulkinäinasiaon
Romu on profetoinut "sitten kun sinä palaat" .
Mauno odottaa ja jos ei palaa niin kaikki kaatajapapit ovat harhassa ja sitten Mauno kritisoi.
Onko Romu kritisoinut kaatajapappeja?
Kaatuminen käsien alla on se valheen merkki. Raamatussa ei kukaan uskovainen ole kaatunut kenenkään käsien alla. Ilmestyskirjan Johannes ei kaatunut Pietarin tai Paavalin rukousjonoissa. Ja siinä hänelle sanottiin että nouse. Uskovainen seisoo ja nousee. Ei kaatuile rukousjonoissa. Kaatuilu on väärä Raamatuntulkinta kuten lapsikaste.- sikarypeerapakossa
Ef. 6:14 on tuntematon kaatumista rapakkoonsa janoaville.
- Evankelistaon
Marko Selkomaa on Jumalan kutsuma ja armoittama evankelista.
Olen saanut paljon hengellistä ravintoa hänen puheistaan ja siitä kiitän Jeesusta Kristusta, ristiinnaulittua ja ylösnoussutta Jumalan Poikaa.- NäinSeOnNähtävä
Eipä jaarituksesi poista sitä tosiasiaa, että Selkomaan profetiat ovat olleet vääriä.
- Evankelistaon
Profetoiminen on vajavaista. Koetelkaa kaikki ja pitäkää se, mikä on hyvää.
Jeesus on täydellinen ja Hän on valinnut vajavaisia ihmisiä palvelukseensa.
Marko Selkomaa julistaa Jeesusta Kristusta ja Jumalan Sanaa, ei koroita itseään vaan Vapahtajaansa ja Herraansa. Näin olen kokenut joka kerta, kun olen Selkomaata kuunnellut. - Yksinkertaista
Evankelistaon kirjoitti:
Profetoiminen on vajavaista. Koetelkaa kaikki ja pitäkää se, mikä on hyvää.
Jeesus on täydellinen ja Hän on valinnut vajavaisia ihmisiä palvelukseensa.
Marko Selkomaa julistaa Jeesusta Kristusta ja Jumalan Sanaa, ei koroita itseään vaan Vapahtajaansa ja Herraansa. Näin olen kokenut joka kerta, kun olen Selkomaata kuunnellut.Mutta Selkomaan profetiat ovat vääriä, se on eri asia.
- MuitaVääriäProfeettoja
Miettikää itse helluntailiikkeen "profeettojen" henkeä.
Timo Närhen hengelle Patrick oli oikein sopiva työpari. Paavo Järvisen hengellä ei ollut aavistustakaan ongelmista Patrick Tiaisen opetuksessa, kuten ei ollut Markku Koivistonkaan kanssa. Paavo Järvinen näkee milloin missäkin homouden ja haureuden henkiä, mutta jostain syystä pastorit, evankelistat ja muut helluntaieksyttäjät eivät Paavon henkeä hetkauta. Paavon on turvallista nähdä ympäripyöreitä näkyjään rivijäsenten kohdalla, mutta työntekijänä saat vapautuksen Paavo Järvisen tuomion sanoista. Näin varmistuu uusi kutsu synnissä elävältä seurakunnan johdolta ja seurakuntaelämä vaipuu näkyjen sekä ilmestysten aiheuttamaan kaaokseen. - 9ifi
HyväMauno Mattila, kun varoitat väärästä karismaattisuudesta. Muutama ketjussa oleva kommentti lienee juuri näiltä harhassa olevilta uuskarismaatikoilta. Jumala armahtakoon heitä.
- tyutyutyut
Mauno Mattila on itse sellainen väärä karismaatikko, josta hän muita varoittaa.
- ojasta-allikkoon
Erikoinen defenssimekanismi.
Jos Mauno Mattilaa perustellusti arvioi, tämä saa maunolaiset näkemään arvioijat uuskarismaatikkoina. Erikoisinta on, että Maunon tavassa toimia on juuri kritisoitu uuskarismaattisia toimintatapoja, kuten jatkuvaa ilmestysriippuvaisuutta.
Pystyvätkö maunolaiset arvioimaan mitään ilman ilmestystä tai näkyä? - ELLO_E
Maunon Mattilan työn huonot hedelmät ovat kaikkien kateltavissa. Väärä profeetta Mauno levittää sontaa sinne tänne. Tässä on todisteet siitä, miten Mauno on levittänyt vääriä profetioita:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14255285/mauno-mattila-on-vaara-profeetta - ToinenÄäniKellossaNyt
ELLO_E kirjoitti:
Maunon Mattilan työn huonot hedelmät ovat kaikkien kateltavissa. Väärä profeetta Mauno levittää sontaa sinne tänne. Tässä on todisteet siitä, miten Mauno on levittänyt vääriä profetioita:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14255285/mauno-mattila-on-vaara-profeettaTaasko täällä kaivellaan esille Mattilan juttuja ajalta ennen äärikarismaattisesta eksymisestä pois lähtemistä? Vanhoja juttuja.
- sdfsdfsfdd
ToinenÄäniKellossaNyt kirjoitti:
Taasko täällä kaivellaan esille Mattilan juttuja ajalta ennen äärikarismaattisesta eksymisestä pois lähtemistä? Vanhoja juttuja.
Mattilalla on uudet eksytykset käynnissä. Älkää olko sinisilmäisiä ja usko sitä, että Mattila olisi oikeilla raiteilla. Hänen uusimmat opetukset ovat täynnä asiavirheitä ja harhaoppeja.
- ToinenÄäniKellossaNyt
No laitapa tänne esimerkkejä lähteineen.
- Michaeltaljander
Ylivainio oli pelle ja Selkomaa on nyt pelle. Toivon että Mattila kritisoi molempia.
- M..O..T
Niilo Yli-Vainio oli aikansa torontolainen saarnaaja. Moni tuli Niilon aikana uskoon, mutta jäivät hurmahenkiseen uskonnonharjoittamiseen. Wikipediassa on tietoa hänestä, joka kertoo siitä, että ihmiset saivat tunnekokemuksia, mutta rekistereihin ei ole jäänyt tietoa elimellisten sairauksien parantumisista:
- Matti Miettinen julkaisi vuonna 1980 Kirkon tutkimuskeskuksen julkaisusarjassa väitöskirjan "Uskonnolliset ihmeparantumiset lääketieteellis-psykologisesta näkökulmasta". Yhteistyössä Yli-Vainion kanssa jaettiin vuonna 1980 kyselylomakkeita 2000 kpl, joista 744 palautettiin. Seurannassa karsiutui määrä 611 henkilöön, jotka ilmoittivat 1403 sairautta, oiretta ja vaivaa, joiden kohdalla myönteisiä kokemuksia kertyi 829, pettymyksiä 574. Tutkijan oman arvion mukaan ainoakaan elimellinen sairaus ei parantunut, ja mielenterveyden häiriöissä oli joitakin yksittäisiä enemmän tai vähemmän ohimeneviä myönteisiä vaikutuksia, joista valtaosan kohdalla on aiheellista nähdä ne pelkästään tunnelmointiefekteinä. Kokonaisuutena ei tullut esiin mitään tavanomaisesta ennusteesta poikkeavaa.
- Kysymysvain
Järkyttävää tämä haukkuminen täällä! Miten paljon arvostelijat itse ovat seonneet?
- maunolaisuudenallikko
Ai Maunosta ei saa varoittaa?
- Kiitos.Mauno
maunolaisuudenallikko kirjoitti:
Ai Maunosta ei saa varoittaa?
Maunosta varoittelija ja hänen kunniaansa loukkaava elää sysimustassa pimeydessä.
Kiitos Mauno hyvistä opetusvideoista. Olen katsonut ja kuunnellut ne kaikki ja odotan innolla, milloin seuraava ilmestyy. - Totuusvoittaa
Älkää haukkuko ketään. Jos ei ole hyvää sanottavaa, pysykää hiljaa.
Jokainen vastaa omista teoistaan. - M..O..T
Kiitos.Mauno kirjoitti:
Maunosta varoittelija ja hänen kunniaansa loukkaava elää sysimustassa pimeydessä.
Kiitos Mauno hyvistä opetusvideoista. Olen katsonut ja kuunnellut ne kaikki ja odotan innolla, milloin seuraava ilmestyy.Olet todella hukassa. Maunon videoissa on muuten siellä ja täällä pahoja asiavirheitä. Hän ratsastaa asiavirheillä ja harhaopeillaan, joita hänelle syöttää henkiopas, joka ei ole Jumala.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14424647/mauno-mattila-vastustaa-jeesusta
PAREMPI KYSYMYS OLIS KYSYÄ!!!!!! Miksi Jumala suojelee Maunoa ??
- M..O..T
Jumala ei suojele Mauno Mattilaa. Lueppas tämä, jota on myös edellä siteerattu: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14956176/mauno-mattila-puhuu-lakia-vastaan#comment-90781026
"Mauno Mattila julkaisi videon, jossa hän ilmoitti katuneensa lankeamista menestysteologiaan. Muistaakseni hän ei ole katunut sitä, että oli uskonut valhehenkiä ja julkaisut vääriä profetioita.
Kun katsoin Mattilan katumusvideon, Pyhä Henki varoitti minua Mauno Mattilasta sanoen, ettei häneen voi tämänkään jälkeen luottaa. Mauno Mattila vain muuttaa toimintatapaansa ja ei ole senkään jälkeen Jumalan profeetta.
Pyhä Henki on sanonut minulle, ettei Hän koskaan kumoa lakia eikä kehota toimimaan Raamatun vastaisesti. Mattila yrittää muita arvostelemalla vakuuttaa, että Jumala olisi lakia vastaan. Niin ei ole.
Kun olen verrannut saamaani viestiä Raamattuun, olen huomannut, ettei Jeesus koskaan moittinut lakia, vaan ilmoitti tulleensa toteuttamaan lakia. Mattila toimii Jeesuksen opetuksen vastaisesti, mikä osoittaa Mattilan olevan seurakuntaan ujuttautunut paholaisen asianajaja.
Sain Pyhältä Hengeltä kehotuksen kirjoittaa vielä, ettei Jumala anna Mauno Mattilan syntejään anteeksi. Hän ei voi enää katua tekojaan.
Jh 20:21-23: Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät." Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki. Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi."
Minä kirjoitin sen, mitä Pyhä Henki minulle ilmoitti. Kuulkaa tai olkaa kuulematta. " - T..O..M
M..O..T kirjoitti:
Jumala ei suojele Mauno Mattilaa. Lueppas tämä, jota on myös edellä siteerattu: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14956176/mauno-mattila-puhuu-lakia-vastaan#comment-90781026
Minä kirjoitin sen, mitä Pyhä Henki minulle ilmoitti. Kuulkaa tai olkaa kuulematta. "Olet sairas.
- toimeksisaaneena
T..O..M kirjoitti:
Olet sairas.
T..O..M, sinä teit Pyhän Hengen pilkkaa. Et voi enää saada syntejäsi anteeksi, etkä välttää tuomiota kadotukseen.
Mt 5:22: ..se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
Mt 12:36,37: Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili. Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi." - ei.of.Finland
toimeksisaaneena kirjoitti:
T..O..M, sinä teit Pyhän Hengen pilkkaa. Et voi enää saada syntejäsi anteeksi, etkä välttää tuomiota kadotukseen.
Mt 12:36,37: Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili. Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi."Pyhä Henki on hienotunteinen, eikä koskaan toimi niin, kuin sinä väität.
Totisesti omien sanojesi perusteella sinut kerran sanoistasi tuomitaan.
Pyhä Henki on Armon ja Totuuden Henki, joka kirkastaa Kristusta ja Kristus on luvannut, että Hän ei työnnä pois luotaan ketään, joka Hänen tykönsä tulee.
Eli toimit täysin vastoin Raamattua, eikä Pyhä Henki ole koskaan ristiriidassa Raamatun kanssa.
Ei voi olla Jumalan tahto se, että kun joku on eri mieltä kanssasi, sinä heti syytät häntä Pyhän Hengen pilkasta. Tätä samaa olet toistanut useissa eri ketjuissa.
Hae ihmeessä jo apua ongelmiisi, jos nyt kukaan edes pystyy sinua auttamaan. - M.O..T
ei.of.Finland kirjoitti:
Pyhä Henki on hienotunteinen, eikä koskaan toimi niin, kuin sinä väität.
Pyhä Henki on Armon ja Totuuden Henki, joka kirkastaa Kristusta ja Kristus on luvannut, että Hän ei työnnä pois luotaan ketään, joka Hänen tykönsä tulee.
Eli toimit täysin vastoin Raamattua, eikä Pyhä Henki ole koskaan ristiriidassa Raamatun kanssa.
Ei voi olla Jumalan tahto se, että kun joku on eri mieltä kanssasi, sinä heti syytät häntä Pyhän Hengen pilkasta. Tätä samaa olet toistanut useissa eri ketjuissa.
Hae ihmeessä jo apua ongelmiisi, jos nyt kukaan edes pystyy sinua auttamaan.Puhut täyttä puutaheinää siitä, mikä on Raamatun mukaista. Lue tästä, että Pyhä Henki voi pyytää jotakin ilmoittamaan kiellon saada synnit anteeksi tai että joku on tehnyt Pyhän Hengen pilkkaa.
Minä luota Raamattuun enkä sinun ei.of.Finland tapaisten nettikirjoittajien osaamattomiin kommentteihin. Kannattaisi pitää suunsa paremmin kiinni.
On päivänselvää, että nimimerkki T..O..M teki anteeksiantamatonta pilkkaa. - Kirkon_takapenkistä
ei.of.Finland kirjoitti:
Pyhä Henki on hienotunteinen, eikä koskaan toimi niin, kuin sinä väität.
Hae ihmeessä jo apua ongelmiisi, jos nyt kukaan edes pystyy sinua auttamaan.Raamattu opettaa yksiselitteisesti, että jos pilkkaa Pyhän Hengen tekoja mielisairaudeksi tai riivaajahenkien teoksi, se on Pyhän Hengen pilkkaamista. Seurakunnissa on monia itseensä liikaa luottavia, jotka suurella äänellä tuomitsevat Jumalan profeettoja hoidon tarpeessa oleviksi tai riivatuiksi, kun eivät siedä kuulla totuutta Pyhältä Hengeltä. On suorastaa vaarallista kirjoitella someen, mitä sylki suuhun tuo, koska silloin voi helposti langeta kadotukseen vievään syntiin.
Väärien profeettojen tehtävä on yllyttää "koettelun" nimessä seurakuntalaisia arvostelemaan kaikkia mielin määrin, jotta sitten lankeaisi syyttämään Jumalan profeettaa väärillä perusteilla, kun Jumala sellaisen paikalle tuo.
Mieleeni tulee tästä keskustelusta, että sinun sydämesi on paadutettu, jotta taas yksi fariseus joutuisi helvettiin, jossa on jo niin monta muuta fariseusta, jotka vastustivat Pyhän Hengen toimintaa.
Jos ette osaa hillitä kieltänne, niin joudutte helvettiin. Eikös Jaakob sellaisesta kirjoittanut? Sinusta tuli varoittava esimerkki niille, joiden sydän on täynnä farisealaista ylpeyttä. - terhf
Kirkon_takapenkistä kirjoitti:
Raamattu opettaa yksiselitteisesti, että jos pilkkaa Pyhän Hengen tekoja mielisairaudeksi tai riivaajahenkien teoksi, se on Pyhän Hengen pilkkaamista. Seurakunnissa on monia itseensä liikaa luottavia, jotka suurella äänellä tuomitsevat Jumalan profeettoja hoidon tarpeessa oleviksi tai riivatuiksi, kun eivät siedä kuulla totuutta Pyhältä Hengeltä. On suorastaa vaarallista kirjoitella someen, mitä sylki suuhun tuo, koska silloin voi helposti langeta kadotukseen vievään syntiin.
Väärien profeettojen tehtävä on yllyttää "koettelun" nimessä seurakuntalaisia arvostelemaan kaikkia mielin määrin, jotta sitten lankeaisi syyttämään Jumalan profeettaa väärillä perusteilla, kun Jumala sellaisen paikalle tuo.
Mieleeni tulee tästä keskustelusta, että sinun sydämesi on paadutettu, jotta taas yksi fariseus joutuisi helvettiin, jossa on jo niin monta muuta fariseusta, jotka vastustivat Pyhän Hengen toimintaa.
Jos ette osaa hillitä kieltänne, niin joudutte helvettiin. Eikös Jaakob sellaisesta kirjoittanut? Sinusta tuli varoittava esimerkki niille, joiden sydän on täynnä farisealaista ylpeyttä.Luukas 6:37: ...älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta.
Ei kenelläkään ihmisellä ole valtaa lausua kenestäkään kadotustuomiota tai edes tuomita toista. Arvostelemaan Jeesus sen sijaan kehotti. Hän kehotti myös katsomaan, ettei kukaan eksytä. Myös Paavali taisteli voimallisesti vväriä opettajia vastaan nimeltä mainitenkin. Niiden asioiden ympärille Korinttolaiskirjeet ja Galatalaiskirje muodostui. Samoin Muidenkin kirjeiden kirjoittajat puhuivat paljon eksyttäjistä. Se ei siis ole tuomitsemista. Kaiken lisäksi Paavali kirjoitti itkien niistä uskovista, jotka kulkivat Kristuksen ristin vihollisina. Epäilemättä Pyhä Henki sai aikaan samaa muissakin apostoleissa, koska hän itse murehtii syntisiä. Entäs sinun kohdallasi? Spurgeon sanoi jo aikoinaan, että parempi olla julistamasta helvetistä, jos tekee sen kylmällä sydämellä. - Ristin.juurelta
Kirkon_takapenkistä kirjoitti:
Raamattu opettaa yksiselitteisesti, että jos pilkkaa Pyhän Hengen tekoja mielisairaudeksi tai riivaajahenkien teoksi, se on Pyhän Hengen pilkkaamista. Seurakunnissa on monia itseensä liikaa luottavia, jotka suurella äänellä tuomitsevat Jumalan profeettoja hoidon tarpeessa oleviksi tai riivatuiksi, kun eivät siedä kuulla totuutta Pyhältä Hengeltä. On suorastaa vaarallista kirjoitella someen, mitä sylki suuhun tuo, koska silloin voi helposti langeta kadotukseen vievään syntiin.
Jos ette osaa hillitä kieltänne, niin joudutte helvettiin. Eikös Jaakob sellaisesta kirjoittanut? Sinusta tuli varoittava esimerkki niille, joiden sydän on täynnä farisealaista ylpeyttä.Kirkon-takapenkistä, M..O..T ja toimeksisaaneena puhuvat sanoja, jotka 100% varmuudella eivät ole Pyhästä Hengestä.
Heidän väitteitään Pyhän Hengen pilkasta ei todellakaan kannata ottaa vakavasti.
Mauno Mattila puhuu armon evankeliumia toisin kuin em. nimimerkit, jotka saattavat olla yhden henkilön kirjoittamia.
Eivät ole normaalin rakkaudellisen kristityn elämänasenteella varustetun ihmisen kirjoittelua. - M.O..T
Ristin.juurelta kirjoitti:
Kirkon-takapenkistä, M..O..T ja toimeksisaaneena puhuvat sanoja, jotka 100% varmuudella eivät ole Pyhästä Hengestä.
Heidän väitteitään Pyhän Hengen pilkasta ei todellakaan kannata ottaa vakavasti.
Mauno Mattila puhuu armon evankeliumia toisin kuin em. nimimerkit, jotka saattavat olla yhden henkilön kirjoittamia.
Eivät ole normaalin rakkaudellisen kristityn elämänasenteella varustetun ihmisen kirjoittelua.Olet todella hukassa. Lue Raamattua, niin ehkä viisastut. Mutta jos olet jököpää fariseus, kuten näytät olevan, niin turha tässä on väitellä enempää kanssasi. Fariseukset olivat aina 100 % varmoja siitä, mikä on mitäkin, väärin puhuivat ja helvettiin joutuivat.
- M.O..T
terhf kirjoitti:
Luukas 6:37: ...älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta.
Ei kenelläkään ihmisellä ole valtaa lausua kenestäkään kadotustuomiota tai edes tuomita toista. Arvostelemaan Jeesus sen sijaan kehotti. Hän kehotti myös katsomaan, ettei kukaan eksytä. Myös Paavali taisteli voimallisesti vväriä opettajia vastaan nimeltä mainitenkin. Niiden asioiden ympärille Korinttolaiskirjeet ja Galatalaiskirje muodostui. Samoin Muidenkin kirjeiden kirjoittajat puhuivat paljon eksyttäjistä. Se ei siis ole tuomitsemista. Kaiken lisäksi Paavali kirjoitti itkien niistä uskovista, jotka kulkivat Kristuksen ristin vihollisina. Epäilemättä Pyhä Henki sai aikaan samaa muissakin apostoleissa, koska hän itse murehtii syntisiä. Entäs sinun kohdallasi? Spurgeon sanoi jo aikoinaan, että parempi olla julistamasta helvetistä, jos tekee sen kylmällä sydämellä.Et taida osata lukea Raamatusta muuta kuin ne kohdat, jotka itse hyväksyt. Mutta tässä on se kohta, joka on edelleen totuutta ja sellaista on nytkin tehty:
Jh 20:21-23: Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät." Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki. Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te KIELLÄTTE ANTEEKSIANNON, hän EI saa syntejään anteeksi." - sinulla.ei.valtuuksia
M.O..T kirjoitti:
Et taida osata lukea Raamatusta muuta kuin ne kohdat, jotka itse hyväksyt. Mutta tässä on se kohta, joka on edelleen totuutta ja sellaista on nytkin tehty:
Jh 20:21-23: Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät." Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki. Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te KIELLÄTTE ANTEEKSIANNON, hän EI saa syntejään anteeksi."Olit siis paikalla silloin, kun Jeesus puhalsi ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki...jne.
Hän sanoi sen opetuslapsilleen, eikä suinkaan sinulle.
Kuvittelet omassa harhaisuudessasi paisuneena mielesi ylpeydessä anastaneesi muka sen vallan, jonka Jeesus antoi paikalla olleille opetuslapsilleen.
Itse et edes osaa julistaa armon evankeliumia johon meidät on kutsuttu. Osaat vain panetella Mauno Mattilaa ja jaella mielivaltaisia kadotustuomioitasi, joihin sinulla ei ole minkäänlaisia valtuuksia.
Jos ymmärrät yhtään hävetä, niin kehotan sinua Jeesuksen nimessä tekemään pikaisesti parannus ja lopeta moinen. Jos taas et, niin ole valmis kohtaamaan seuraukset.
Muista, että mistä toisen tuomitset, siitä itsesi tuomitset. - Armon.Henki
Mt 12:36,37: Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili. Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi."Room.8:1 " Nyt ei siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat..."
Room.8: "Lihan mieli on kuolema, mutta Hengen mieli on elämä ja rauha."
2.Kor.3:17 " Herra on Henki ja missä Herran Henki on, siellä on vapaus."
Kirjoituksistasi merkillepantavaa ovat mm. vihamielisyys, riita ja kiivaus, armottomuus jotka eivät kuulu Pyhän Hengen tunnusmerkkeihin.
Sen sijaan Hengen hedelmät loistavat tyystin poissaolollaan kirjoituksissasi, rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys ja itsehillintä. Gal. 5:19-26
En voi millään hyväksyä sitä, että väität täällä kirjoittavasi muka Pyhän Hengen arvovallalla, koska Pyhä Henki minussa vakuuttaa toisin.
Olen tutkistellut henget tämän ketjun kirjoituksiesi osalta, ja olen tullut siihen lopputulokseen, että Pyhää Henkeä niissä ei ole. - Lueppas_Raamattusi
Armon.Henki kirjoitti:
Room.8:1 " Nyt ei siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat..."
Room.8: "Lihan mieli on kuolema, mutta Hengen mieli on elämä ja rauha."
2.Kor.3:17 " Herra on Henki ja missä Herran Henki on, siellä on vapaus."
Kirjoituksistasi merkillepantavaa ovat mm. vihamielisyys, riita ja kiivaus, armottomuus jotka eivät kuulu Pyhän Hengen tunnusmerkkeihin.
Sen sijaan Hengen hedelmät loistavat tyystin poissaolollaan kirjoituksissasi, rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys ja itsehillintä. Gal. 5:19-26
En voi millään hyväksyä sitä, että väität täällä kirjoittavasi muka Pyhän Hengen arvovallalla, koska Pyhä Henki minussa vakuuttaa toisin.
Olen tutkistellut henget tämän ketjun kirjoituksiesi osalta, ja olen tullut siihen lopputulokseen, että Pyhää Henkeä niissä ei ole.Jumala on pyhä. Pyhyyteen ei kuulu synnin tekemisen tai valheen rakastaminen.
Mauno Mattila on saanut Jumalan päättämän ja julkaiseman tuomion kadotukseen. Eräs muukin edellä kirjoitellut näyttää pilkanneen Pyhää Henkeä ja se taidat olla sinä, joka kirjoitit tämän kommentin, johon viittaan. Näyttää siltä, että sinä et tunne ollenkaan Jumalaa etkä mitä Raamatussa lukee. Sinä näytät olevan korvasyyhyn vallassa, kun et ymmärrä mitä Raamatussa kokonaisuudessa lukee.
Johannes Kastaja oli täynnä Pyhää Henkeä jo äidin kohdusta asti. Hän puhui vanhurskaasti, kuten Jeesus totesi hänestä. Tässä on vanhurskasta Johannes Kastajan puhetta fariseuksista, jossa on kovia sanoja valhetta rakastavista, jotka tuomitaan kadotukseen, jossa ei tuli koskaan sammu.
Matteus 3:
8 Mutta kun Johannes näki, että hänen kasteelleen oli tulossa myös monia fariseuksia* ja saddukeuksia*, hän sanoi heille: "Te käärmeen sikiöt! Kuka teille on sanonut, että te voitte välttää tulevan vihan? 8 Tehkää hedelmää, jossa kääntymyksenne näkyy! 9 Älkää luulko, että voitte ajatella: 'Olemmehan me Abrahamin lapsia.' Minä sanon teille: Jumala pystyy herättämään Abrahamille lapsia vaikka näistä kivistä. 10 Kirves on jo pantu puun juurelle. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen.
11 "Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta minun jälkeeni tulee toinen, joka on minua väkevämpi. Minä en kelpaa edes riisumaan kenkiä hänen jalastaan. Hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella. 12 Hänellä on kädessään viskain, ja sillä hän puhdistaa puimatantereensa viljan. Jyvät hän kokoaa aittaansa, mutta ruumenet hän polttaa tulessa, joka ei koskaan sammu." - Lueppas_Raamattusi
sinulla.ei.valtuuksia kirjoitti:
Olit siis paikalla silloin, kun Jeesus puhalsi ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki...jne.
Hän sanoi sen opetuslapsilleen, eikä suinkaan sinulle.
Kuvittelet omassa harhaisuudessasi paisuneena mielesi ylpeydessä anastaneesi muka sen vallan, jonka Jeesus antoi paikalla olleille opetuslapsilleen.
Itse et edes osaa julistaa armon evankeliumia johon meidät on kutsuttu. Osaat vain panetella Mauno Mattilaa ja jaella mielivaltaisia kadotustuomioitasi, joihin sinulla ei ole minkäänlaisia valtuuksia.
Jos ymmärrät yhtään hävetä, niin kehotan sinua Jeesuksen nimessä tekemään pikaisesti parannus ja lopeta moinen. Jos taas et, niin ole valmis kohtaamaan seuraukset.
Muista, että mistä toisen tuomitset, siitä itsesi tuomitset.Pyhä Henki on ilmoittanut profeettansa kautta, että hän ei saa syntejään anteeksi. Sinun mielipiteelläsi ei ole tässä asiassa mitään painoarvoa, koska et edes osaa Raamattua. Taidat olla sinä, joka lähdit pilkkaamaan Pyhää Henkeä tässä asiassa. Sinä vain pilkkaat ja pilkkaat kuin fariseus.
Tätä keskustelua ei kannata enää jatkaa, koska Raamattu käskee erottautumaan niiden joukosta, jotka tekevät kuoleman syntiä. Antaa kuolleitten haudata kuolleet. Hyvästi!!! - jo.50.v.Raamattua.lukenu
Lueppas_Raamattusi kirjoitti:
Pyhä Henki on ilmoittanut profeettansa kautta, että hän ei saa syntejään anteeksi. Sinun mielipiteelläsi ei ole tässä asiassa mitään painoarvoa, koska et edes osaa Raamattua. Taidat olla sinä, joka lähdit pilkkaamaan Pyhää Henkeä tässä asiassa. Sinä vain pilkkaat ja pilkkaat kuin fariseus.
Tätä keskustelua ei kannata enää jatkaa, koska Raamattu käskee erottautumaan niiden joukosta, jotka tekevät kuoleman syntiä. Antaa kuolleitten haudata kuolleet. Hyvästi!!!Sinä olet väärä profeetta eikä Pyhä Henki ole henkäyttänyt valheellisia kirjoitelmiasi ja syytöksiäsi ja tuomioitasi..
Itse tiedän olevani Jeesuksen siunatun, pyhän ja kalliin sovintoveren, sekä kaikkivaltiaan Isä-Jumalan siipien suojassa täydellisesti turvassa, niin ettet sinä, eikä mikään muu paha maailmassa voi minua koskettaa eikä satuttaa ilman Abba-Isän sallimusta.
Pyhä Henki on lohduttajani ja puolustajani edelleen ja olen Hänen temppelinsä.
Kirjoitat lihassa, et Pyhän Hengen arvovallalla. Tämä on totuus sinusta.
Olen puhunut Jumalalle sinusta, ja pyytänyt Häntä estämään Hänen Sanansa ja tahtonsa vastaisten kirjoitusten levittämisen ja julmien valtuudettomien ja vastuuttomien tuomioidesi julistamisen ja Jeesuksen Pyhien panettelemisen ja raamatun totuuksien väärentämisen enää koskaan missään. Tämä asia on nyt jätetty taivaallisen tuomioistuimen ratkaistavaksi, koska et halua nöyrtyä Totuuden edessä.
Piste ja HYVÄSTI. - werwerwre
jo.50.v.Raamattua.lukenu kirjoitti:
Sinä olet väärä profeetta eikä Pyhä Henki ole henkäyttänyt valheellisia kirjoitelmiasi ja syytöksiäsi ja tuomioitasi..
Itse tiedän olevani Jeesuksen siunatun, pyhän ja kalliin sovintoveren, sekä kaikkivaltiaan Isä-Jumalan siipien suojassa täydellisesti turvassa, niin ettet sinä, eikä mikään muu paha maailmassa voi minua koskettaa eikä satuttaa ilman Abba-Isän sallimusta.
Olen puhunut Jumalalle sinusta, ja pyytänyt Häntä estämään Hänen Sanansa ja tahtonsa vastaisten kirjoitusten levittämisen ja julmien valtuudettomien ja vastuuttomien tuomioidesi julistamisen ja Jeesuksen Pyhien panettelemisen ja raamatun totuuksien väärentämisen enää koskaan missään. Tämä asia on nyt jätetty taivaallisen tuomioistuimen ratkaistavaksi, koska et halua nöyrtyä Totuuden edessä.
Piste ja HYVÄSTI.Sinun rukouksesi ei todennäköisesti johda mihinkään, koska et ole Jumalan oma.
- Kirkon_takapenkiltä
Sinä olet väärä profeetta eikä Pyhä Henki ole henkäyttänyt valheellisia kirjoitelmiasi ja syytöksiäsi ja tuomioitasi..
Piste ja HYVÄSTI.Moni uskovainen yrittää päästä taivaaseen, mutta vain harva sinne pääsee.
Luuk. 13:24: "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene."
Olet varttuneena miehenä kasvanut itsepäiseksi, ylpeäksi ja kaikkitietäväksi. Luulet liikoja itsestäsi. Ehkä tämän takia sinun sydämesi paadutettiin, jotta lankeaisit kadotukseen vievään syntiin. - Linkkimies
Piste ja HYVÄSTI.Mauno Mattila se tässä on väärä profeetta. Hänen synneistä on paljon todisteita. Feikkeiparannuksen jälkeen hän on jatkanut uudella juonella samaa.
Sinä kiivailet sitä vastaan, ettei Mattila saa syntejään anteeksi. Se kertoo minulle, että olet väärässä hengessä itsekin, vaikka olisit kuinka kauan luuluut olevasi uskossa.
Sinulla oli edellä pari todella harkitsematonta kirjoitusta, jotka täyttävät Pyhän Hengen pilkan kriteerit. Ihminen saa aina sitä, mitä ansaitsee.
On rohkaisevaa, että Jumala on alkanut puuttua Mattilan ja hänen puolesta kiivailevien toimintaan. - Linkkimielelle
Linkkimies kirjoitti:
Mauno Mattila se tässä on väärä profeetta. Hänen synneistä on paljon todisteita. Feikkeiparannuksen jälkeen hän on jatkanut uudella juonella samaa.
Sinä kiivailet sitä vastaan, ettei Mattila saa syntejään anteeksi. Se kertoo minulle, että olet väärässä hengessä itsekin, vaikka olisit kuinka kauan luuluut olevasi uskossa.
Sinulla oli edellä pari todella harkitsematonta kirjoitusta, jotka täyttävät Pyhän Hengen pilkan kriteerit. Ihminen saa aina sitä, mitä ansaitsee.
On rohkaisevaa, että Jumala on alkanut puuttua Mattilan ja hänen puolesta kiivailevien toimintaan.Linkkimiehelle kaikkine sivupersoonineen muine nimimerkkeineen.
Tiedät jääneesi alakynteen ja hävinneesi Golgatan ristin työn tähden ja siksi herjaat, panettelet ja syytät veljiä ja sisaria Herrassa juuri niin, kuin itse Saatanakin tekee.
Kun et enää muuhun kykene, niin sitten alat syyttämään Pyhän Hengen pilkasta.
Todella alhaista ja halveksittavaa.
Mauno Mattila on oikealla Herran asialla, eikä ole syyllistynyt Pyhän Hengen pilkkaan, eikä kukaan muukaan tässä ketjussa kirjoittanut.
Kommenttisi eivät ole normatiivisia kristityn kirjoituksia, joten tee parannus. - oikeaoppinen.mielipide
Mt 12:36,37: Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili. Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi."Nyt olis nuijalle töitä. Tee tarkoituksenmukainen johtopäätös ja toimi sen mukaan jos suinkin kykenet.
Autan vähän. Lopeta ja tee parannus. - Linkkimies
Linkkimielelle kirjoitti:
Linkkimiehelle kaikkine sivupersoonineen muine nimimerkkeineen.
Tiedät jääneesi alakynteen ja hävinneesi Golgatan ristin työn tähden ja siksi herjaat, panettelet ja syytät veljiä ja sisaria Herrassa juuri niin, kuin itse Saatanakin tekee.
Kun et enää muuhun kykene, niin sitten alat syyttämään Pyhän Hengen pilkasta.
Todella alhaista ja halveksittavaa.
Mauno Mattila on oikealla Herran asialla, eikä ole syyllistynyt Pyhän Hengen pilkkaan, eikä kukaan muukaan tässä ketjussa kirjoittanut.
Kommenttisi eivät ole normatiivisia kristityn kirjoituksia, joten tee parannus.Ei kukaan ole näissä keskusteluissa väittänyt, että Mattila olisi syyllistynyt Pyhän Hengen pilkkaan, mutta on siteerattu Pyhän Hengen antamaa tietoa, ettei Mattila saa syntejään anteeksi. Sekin ilmoitus oli hyvin perusteltu, mikä takia uskon itse sen. Olen usein antanut linkin keskusteluihin, joissa on todisteet Mattilaa vastaan. Moni on ollut samaa mieltä, kun olen jutellut asiasta. Sinulla näyttää olevan vaikeuksia hyväksyä se, mikä on totuus. Et pysty mitään väittämään vastaan, vaan pelkästään ruikutat vastaan. Minä olen viitannut niihin kirjoituksiin, joissa on todistettu Mattila vääräksi profeetaksi.
Olen voinut havaita, että Mattilalla on eräitä seuraajia, jotka ovat kaikki väärässä hengessä. Mattilan puolustaminen on varteen otettava merkki siitä, että on väärässä hengessä. Sen perusteella pidän sinuakin väärässä hengessä olevana, joka kirjoittaa someen mitä sattuu.
Sinä kehotat tekemään parannusta asiasta, jossa ei ole tarvetta tehdä sitä. Itse olet hunnigolla Mattilan kanssa. Sinun käsityksesi jostain normatiivisesta kristillisyydestä on sinun oma ihmisoppisi, joka on jokin harhaoppi sekin. - Samatyyppi
Mt 12:36,37: Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili. Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi."Taidat olla sama tyyppi joka julisti ettei Patrick Tiainen voi enää saada syntejään anteeksi... kukas muu vielä?
- samaisäkö
Maunolaiset muistuttavat kovin tiaisia tai närhiläisiä.
- Veni_Vidi_Intermisi
Tälläisiäkö helluntailaiset ovat? Järkyttävää luettavaa!
- näin.on
Muutama helluntailainen pimahti, kun heidän syntinsä tuotiin julki.
- EL_O
näin.on kirjoitti:
Muutama helluntailainen pimahti, kun heidän syntinsä tuotiin julki.
Jumalan tuomiot tulevat aina yllätyksenä fariseuksille. Kuten Raamattu opettaa, Jumala paaduttaa kenet tahtoo ja pelastaa kenet tahtoo.
Miksi Maunoa suojelee Jumala ?
Tarkistitko että se henki joka puhui tunnustaa Jeesus herraksi ja lihaksi tullut Jumalan Poika? ---> Sain Pyhältä Hengeltä kehotuksen kirjoittaa vielä, ettei Jumala anna Mauno Mattilan syntejään anteeksi. Hän ei voi enää katua tekojaan.<< Monenlaisia henkiä on liikkeellä ja tarjoilla jotka tekevät ihmiset ihan mielisairaannäköisiä ja nostavat oma hännän.
- Linkkimies
Yksi ystäväni on saanut vahvistuksen Pyhältä Hengeltä, ettei Mauno Mattila ole Jumalan profeetta. Hänen minulle antamat profetiat ovat toteutuneet, mikä vahvistaa hänen uskottavuuttaan.
Sen ja muun näytön perusteella itse uskon, että Mauno Mattilan kielto saada synnit anteeksi on aito. Kun asiaa tutkii Raamatun ilmoituksen kautta ottaen huomioon kaiken sen, mitkä Mattila puhuu ja kirjoittaa, niin tämä on oikea johtopäätös. http://keskustelu.suomi24.fi/t/14255285/mauno-mattila-on-vaara-profeetta
Esittämäsi tapa koetella henkiä ei ole riittävä, koska paha henki naisessa pystyi tunnustamaan Jeesuksen olevan pelastuksen tie. Mauno Mattila kuuntelee tällaista väärä henkeä luullen sitä Jumalaksi.
Ap.t 16:16-18
Kun taas olimme menossa rukouspaikalle, kohtasimme orjatytön, jossa oli tietäjähenki ja joka ennustamalla hankki isäntäväelleen hyvät rahat. Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!" Näin hän teki useana päivänä, kunnes Paavali menetti kärsivällisyytensä, kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinua: lähde hänestä!" Siinä samassa henki lähti.
Markuksen evankeliumissa on myös kohta, jossa paha henki tunnustaa Jeesuksen Jumalan Pojaksi, mikä tarkoittaa sitä, että tunnustaa Jeesuksen Herraksi ja lihaan tulleeksi:
Mk 6:6-10
Kun hän nyt kaukaa näki Jeesuksen, hän tuli juosten paikalle, heittäytyi maahan hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika? Jumalan tähden, älä kiduta minua!" Jeesus näet oli jo käskemässä saastaista henkeä lähtemään miehestä. "Mikä sinun nimesi on?" Jeesus kysyi, ja sai vastauksen: "Legioona*, sillä meitä on monta." Henget pyysivät ja rukoilivat, ettei Jeesus ajaisi niitä pois siltä seudulta. - M.O..T
Linkkimies kirjoitti:
Yksi ystäväni on saanut vahvistuksen Pyhältä Hengeltä, ettei Mauno Mattila ole Jumalan profeetta. Hänen minulle antamat profetiat ovat toteutuneet, mikä vahvistaa hänen uskottavuuttaan.
Sen ja muun näytön perusteella itse uskon, että Mauno Mattilan kielto saada synnit anteeksi on aito. Kun asiaa tutkii Raamatun ilmoituksen kautta ottaen huomioon kaiken sen, mitkä Mattila puhuu ja kirjoittaa, niin tämä on oikea johtopäätös. http://keskustelu.suomi24.fi/t/14255285/mauno-mattila-on-vaara-profeetta
Esittämäsi tapa koetella henkiä ei ole riittävä, koska paha henki naisessa pystyi tunnustamaan Jeesuksen olevan pelastuksen tie. Mauno Mattila kuuntelee tällaista väärä henkeä luullen sitä Jumalaksi.
Kun taas olimme menossa rukouspaikalle, kohtasimme orjatytön, jossa oli tietäjähenki ja joka ennustamalla hankki isäntäväelleen hyvät rahat. Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!" Näin hän teki useana päivänä, kunnes Paavali menetti kärsivällisyytensä, kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinua: lähde hänestä!" Siinä samassa henki lähti.
Markuksen evankeliumissa on myös kohta, jossa paha henki tunnustaa Jeesuksen Jumalan Pojaksi, mikä tarkoittaa sitä, että tunnustaa Jeesuksen Herraksi ja lihaan tulleeksi:
Kun hän nyt kaukaa näki Jeesuksen, hän tuli juosten paikalle, heittäytyi maahan hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika? Jumalan tähden, älä kiduta minua!" Jeesus näet oli jo käskemässä saastaista henkeä lähtemään miehestä. "Mikä sinun nimesi on?" Jeesus kysyi, ja sai vastauksen: "Legioona*, sillä meitä on monta." Henget pyysivät ja rukoilivat, ettei Jeesus ajaisi niitä pois siltä seudulta.AAMEN !!!
- Ystävältäkuultua
Linkkimies kirjoitti:
Kun hän nyt kaukaa näki Jeesuksen, hän tuli juosten paikalle, heittäytyi maahan hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika? Jumalan tähden, älä kiduta minua!" Jeesus näet oli jo käskemässä saastaista henkeä lähtemään miehestä. "Mikä sinun nimesi on?" Jeesus kysyi, ja sai vastauksen: "Legioona*, sillä meitä on monta." Henget pyysivät ja rukoilivat, ettei Jeesus ajaisi niitä pois siltä seudulta.Jaa että oikein ystäväsi sai ilmoituksen. No sittenhän meidän kaikkien se pitäisi uskoa totuutena kun kerran näin varma lähde on!
- Linkkimies
Ystävältäkuultua kirjoitti:
Jaa että oikein ystäväsi sai ilmoituksen. No sittenhän meidän kaikkien se pitäisi uskoa totuutena kun kerran näin varma lähde on!
Ei kantani perustu pelkästään siihen ilmoitukseen. Mutta se on varteenotettava lisätodistus asiassa vanhurskaalta henkilöltä, jonka profetiat ovat toteutuneet. Mattilan kirjoitukset ja opetukset ovat täynnä asiavirheitä, harhaoppeja sekä vääriä profetioita, mikä on varma todistus asiassa.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14255285/mauno-mattila-on-vaara-profeetta
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14322267/mauno-mattila-tunnusti-olevansa-vaara-profeetta
ja niin edelleen. - KukaMenneitäMuistelee
Linkkimies kirjoitti:
Ei kantani perustu pelkästään siihen ilmoitukseen. Mutta se on varteenotettava lisätodistus asiassa vanhurskaalta henkilöltä, jonka profetiat ovat toteutuneet. Mattilan kirjoitukset ja opetukset ovat täynnä asiavirheitä, harhaoppeja sekä vääriä profetioita, mikä on varma todistus asiassa.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14255285/mauno-mattila-on-vaara-profeetta
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14322267/mauno-mattila-tunnusti-olevansa-vaara-profeetta
ja niin edelleen.Miksi nostelet jatkuvasti esille asioita, jotka ovat tapahtuneet Maunon aiemmin ollessa eksyneenä äärikarismaattisuuteen? Hän on tunnustanut silloisen eksymisensä ja irtisanoutunut sellaisesta. Nyt hän julistaa ristin evankeliumia.
- Linkkimies
KukaMenneitäMuistelee kirjoitti:
Miksi nostelet jatkuvasti esille asioita, jotka ovat tapahtuneet Maunon aiemmin ollessa eksyneenä äärikarismaattisuuteen? Hän on tunnustanut silloisen eksymisensä ja irtisanoutunut sellaisesta. Nyt hän julistaa ristin evankeliumia.
Mattila ei ole hylännyt vanhojen väärien profetoiden levittämistä. Uuttakin harhaoppia on tullut, kuten edellä on yhdessä linkissä kerrottu.
Nyt on ihan se ja sama, mitä Mauno tekee, koska hän ei enää pelastu taivaaseen. Ne jotka seuraavat Mattilaa saavat mitä ansaitsevat. Minä kehotan kaikkia hylkäämään Mattilan seuraamisen. - vastausta.odottava
Linkkimies kirjoitti:
Mattila ei ole hylännyt vanhojen väärien profetoiden levittämistä. Uuttakin harhaoppia on tullut, kuten edellä on yhdessä linkissä kerrottu.
Nyt on ihan se ja sama, mitä Mauno tekee, koska hän ei enää pelastu taivaaseen. Ne jotka seuraavat Mattilaa saavat mitä ansaitsevat. Minä kehotan kaikkia hylkäämään Mattilan seuraamisen.Mainitse nimeltä muutama raamatunopettaja, jotka opettavat mielestäsi Raamattua raittiisti oikein ja joiden opetuksia kannattaa seurata.
- Linkkimies
vastausta.odottava kirjoitti:
Mainitse nimeltä muutama raamatunopettaja, jotka opettavat mielestäsi Raamattua raittiisti oikein ja joiden opetuksia kannattaa seurata.
Miksi kysyt sellaista, kun voi lukea Raamatusta suoraan?
Sinulla ei ole suhteellisuuden tajua. Et ymmärrä, ettei kaikenlaista eksytystä ja valheprofetointia voi tehdä mielin määrin. Nyt on niin, ettei Mattilaa nähdä taivaassa ja hänet on hylättävä, ettei kävisi samalla tavalla itsellekin.
Hepr 12:16,17:
Katsokaa, ettei joukossanne ole ketään siveettömästi elävää tai maailmallista, sellaista kuin Esau, joka yhdestä keitosta myi esikoisuutensa. Tehän tiedätte, että kun hän myöhemmin halusi siunauksen itselleen, hänet hylättiin. Hän ei saanut tilaisuutta parannukseen, vaikka hän sitä itkien anoi. - vastausta.odottava
Linkkimies kirjoitti:
Sinulla ei ole suhteellisuuden tajua. Et ymmärrä, ettei kaikenlaista eksytystä ja valheprofetointia voi tehdä mielin määrin. Nyt on niin, ettei Mattilaa nähdä taivaassa ja hänet on hylättävä, ettei kävisi samalla tavalla itsellekin.
Katsokaa, ettei joukossanne ole ketään siveettömästi elävää tai maailmallista, sellaista kuin Esau, joka yhdestä keitosta myi esikoisuutensa. Tehän tiedätte, että kun hän myöhemmin halusi siunauksen itselleen, hänet hylättiin. Hän ei saanut tilaisuutta parannukseen, vaikka hän sitä itkien anoi.En suinkaan väheksy Raamatun lukemisen merkitystä, mutta oletko siis tosiaan sitä mieltä, että minkäänlaista opetusta Raamatun sanasta ei tarvita?
Jos näin on, olet todella harhassa, sillä lampaat tarvitsevat ravintoa ajallaan ja pienet karitsat sanan väärentämätöntä maitoa.
Vai etkö pysty nimeämään ketään, joka mielestäsi opettaa Raamattua oikein.
Kysymykselleni on perusteet, joten odotan rehellistä vastaustasi. - parempi.käännös
Linkkimies kirjoitti:
Katsokaa, ettei joukossanne ole ketään siveettömästi elävää tai maailmallista, sellaista kuin Esau, joka yhdestä keitosta myi esikoisuutensa. Tehän tiedätte, että kun hän myöhemmin halusi siunauksen itselleen, hänet hylättiin. Hän ei saanut tilaisuutta parannukseen, vaikka hän sitä itkien anoi.Hepr. 12:17 " Tehän tiedätte, että kun hän myöhemmin tahtoi periä siunauksen, hänet hylättiin, eikä hän saanut mahdollisuutta muutokseen, vaikka hän sitä kyynelin pyysi."
Raamattu Kansalle mukaan Eesau ei menettänyt parannuksen tekemisen mahdollisuutta, vaan siunauksen.
>>> Esittämäsi tapa koetella henkiä ei ole riittävä, koska paha henki naisessa pystyi tunnustamaan Jeesuksen olevan pelastuksen tie. Mauno Mattila kuuntelee tällaista väärä henkeä luullen sitä Jumalaksi. <<< NO HUH HUH ???? VAI silleen vesitetään Pyhän Raamatun sanoman koetella henkiä. Kyllä saatana tietää pelkää ja vapisee !!
- Linkkimies
Et ymmärrä tätä asiaa. Jos joku henki opettaa Raamattua vastaan tai käskee rikkomaan Raamatun ohjeita vastaan, se ei ole Jumala, vaikka tunnustaisi mitä tahansa. Raamatussa on esimerkkejä tästä. Mattilan opetuksesta näkyy juuri tällainen toiminta.
- sdfsfsdfgh
Gal 1: 8 Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka TAIVAAN ENKELI -- hän olkoon kirottu. 9 Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu.
- tahdomme.tietää
Linkkimies kirjoitti:
Et ymmärrä tätä asiaa. Jos joku henki opettaa Raamattua vastaan tai käskee rikkomaan Raamatun ohjeita vastaan, se ei ole Jumala, vaikka tunnustaisi mitä tahansa. Raamatussa on esimerkkejä tästä. Mattilan opetuksesta näkyy juuri tällainen toiminta.
Kuten missä opetuksessa?
- OnkoVäitteissäPerää
Missä asioissa Mattila *nykyisin* mielestänne opettaa väärin? Älkää viitatko johonkin keskusteluketjuun, vaan laittakaa tähän lyhyesti.
- linkkimies.velj.syyttäjä
"Missä asioissa Mattila *nykyisin* mielestänne opettaa väärin? Älkää viitatko johonkin keskusteluketjuun, vaan laittakaa tähän lyhyesti".
Tätä on tivattu linkkimieheltä ja muilta hänen multinikeiltään useaan otteeseen, mutta hän ei kykene vastaamaan, koska Raamatulliset perusteet häneltä tyystin puuttuu.
Haluaa vaan mustamaalata Mattilaa ja syytellä niin kuin Saatana konsanaan veljiä syyttää. - toisestaketjusta
linkkimies.velj.syyttäjä kirjoitti:
"Missä asioissa Mattila *nykyisin* mielestänne opettaa väärin? Älkää viitatko johonkin keskusteluketjuun, vaan laittakaa tähän lyhyesti".
Tätä on tivattu linkkimieheltä ja muilta hänen multinikeiltään useaan otteeseen, mutta hän ei kykene vastaamaan, koska Raamatulliset perusteet häneltä tyystin puuttuu.
Haluaa vaan mustamaalata Mattilaa ja syytellä niin kuin Saatana konsanaan veljiä syyttää.Katso Mauno Mattilan oma opetusvideo "Toinen siunaus" 8.4.2017.
Mauno paljastaa itse lähteensä. Mauno on kykenemätön erottelemaan henkiä ja siksi Mauno luokittelee riivaajahenkien manifestaatiot virheellisesti Pyhän Hengen työksi.
Mauno on omissa videoissaan käyttänyt selkänojanaan milloin Leo Melleriä, milloin Brian Houstonia. Jos et erota rotanmyrkkyä, niin johtuisiko se siitä, että olet ollut tai olet edelleen eksyksissä. Maunon Youtube-seurakuntalaiset ovat usein vain vaihtaneet näkyihin vajonneen mestarinsa.
Eivät sokeat ja kuurot uskoneet varoituksia, kun Patrickista varoitettiin. Lukekaa ajatuksella Mark. 12:24. Mistä syystä te kuljette eksyksissä? Mistä syystä te toistuvasti eksytte? - Ominsanoin
toisestaketjusta kirjoitti:
Katso Mauno Mattilan oma opetusvideo "Toinen siunaus" 8.4.2017.
Mauno paljastaa itse lähteensä. Mauno on kykenemätön erottelemaan henkiä ja siksi Mauno luokittelee riivaajahenkien manifestaatiot virheellisesti Pyhän Hengen työksi.
Mauno on omissa videoissaan käyttänyt selkänojanaan milloin Leo Melleriä, milloin Brian Houstonia. Jos et erota rotanmyrkkyä, niin johtuisiko se siitä, että olet ollut tai olet edelleen eksyksissä. Maunon Youtube-seurakuntalaiset ovat usein vain vaihtaneet näkyihin vajonneen mestarinsa.
Eivät sokeat ja kuurot uskoneet varoituksia, kun Patrickista varoitettiin. Lukekaa ajatuksella Mark. 12:24. Mistä syystä te kuljette eksyksissä? Mistä syystä te toistuvasti eksytte?Eihän tässä tullut vastausta kysymykseen että missä perustavanlaatuisissa pelastukseen vaikuttavissa kysymyksissä Mauno opettaa väärin? Pystytkö vastaamaan omin sanoin uskottavasti ilman linkkiä mihinkään?
- vanhempi.veli.Herrassa
Eivät sokeat ja kuurot uskoneet varoituksia, kun Patrickista varoitettiin. Lukekaa ajatuksella Mark. 12:24. Mistä syystä te kuljette eksyksissä? Mistä syystä te toistuvasti eksytte?Mauno Mattila opettaa todella hyvin ja raittiisti Jumalan sanaa myös opetusvideollaan "Toinen Siunaus".
Totta kai hänkin saattaa jossakin asiassa hairahtua, kuten me kaikki.
Jumala on nostanut Mauno Mattilan esiin Jeesuksen seurakunnan keskuudesta toimimaan paimenena laumansa lampaille, koska Veli Mattilalla on puhdas rakkaus Raamatun sanan totuutta kohtaan ja hän on ehdottomasti Pyhän Hengen ohjauksessa ja haluaa jakaa Totuuden Sanaa oikein.
Olen saanut kirjoituksistasi sen ymmärryksen, kun olen tehnyt yhteenvetoa sinun eri nimimerkeillä kirjoittamistasi kommenteista eri ketjuissa Mauno Mattilasta, että valitettavasti tunnet katkeruutta ja vihaa häntä kohtaan, mikä on syntiä ja kumpuaa demonien vaikutuksesta. Samasta lähteestä ei voi kummuta makeaa ja karvasta vettä ja sinun vetesi on sangen karvasta juotavaksi, toisin kuin veli Maunon. Tämä seikka puhuu myös sen puolesta, että veli Mattila on Herran käyttämä palvelijansa, sillä kun Jumala saa toimia palvelijansa kautta, paholainen nousee aina vastarintaan.
Vanha kehno on sellainen, joka hyökkää paimenen kimppuun, jotta lauma joutuisi hajalle ja lopulta petojen raadeltavaksi.
On ikävä sanoa, mutta valitettavasti olet pelkkä pahansuopa panettelija, paholaisen juoksupoika, joka ei todellakaan ole saanut kasvaa Jumalan sanan tuntemisessa täyteen miehuuteen.
Mauno Mattilalla on paljon esirukoilijoita ja olen yksi niistä. Sinun on loppujenlopuksi aivan turha panetella ja mustamaalata Veli Mattilaa, ja taistella Jumalaa vastaan, sillä Jumala on sen kaiken kääntävä Maunon siunaukseksi, ja omaksi kunniakseen. Kiitos Herralle.
Herra siunatkoon Mauno Mattilaa ja varjelkoon häntä. Herra kirkastakoon kasvonsa hänelle ja olkoon hänelle armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa hänen puoleensa ja antakoon hänelle iankaikkisen rauhan, nimessä ISÄN ja POJAN ja PYHÄN HENGEN, aamen. - ELL.O
On se kumma, miten ymmärtämättömiä on tällä palstalla kirjoittavat. Vaaditte tukiopetusta itsellenne, kun ette ymmärrä, mikä vika on Maunon opetuksessa. Kerran luin tällaisen keskustelu, jossa on osoitettu virheitä Mattilan opetuksesta. Tällaista voisi kirjoittaa muistakin Maunon opetuksesta ja kuinka paljon tahansa. http://keskustelu.suomi24.fi/t/14424659/mauno-mattila-vastustaa-jeesusta
- Take_It__Easy
vanhempi.veli.Herrassa kirjoitti:
Mauno Mattila opettaa todella hyvin ja raittiisti Jumalan sanaa myös opetusvideollaan "Toinen Siunaus".
Jumala on nostanut Mauno Mattilan esiin Jeesuksen seurakunnan keskuudesta toimimaan paimenena laumansa lampaille, koska Veli Mattilalla on puhdas rakkaus Raamatun sanan totuutta kohtaan ja hän on ehdottomasti Pyhän Hengen ohjauksessa ja haluaa jakaa Totuuden Sanaa oikein.
Olen saanut kirjoituksistasi sen ymmärryksen, kun olen tehnyt yhteenvetoa sinun eri nimimerkeillä kirjoittamistasi kommenteista eri ketjuissa Mauno Mattilasta, että valitettavasti tunnet katkeruutta ja vihaa häntä kohtaan, mikä on syntiä ja kumpuaa demonien vaikutuksesta. Samasta lähteestä ei voi kummuta makeaa ja karvasta vettä ja sinun vetesi on sangen karvasta juotavaksi, toisin kuin veli Maunon. Tämä seikka puhuu myös sen puolesta, että veli Mattila on Herran käyttämä palvelijansa, sillä kun Jumala saa toimia palvelijansa kautta, paholainen nousee aina vastarintaan.
Vanha kehno on sellainen, joka hyökkää paimenen kimppuun, jotta lauma joutuisi hajalle ja lopulta petojen raadeltavaksi.
On ikävä sanoa, mutta valitettavasti olet pelkkä pahansuopa panettelija, paholaisen juoksupoika, joka ei todellakaan ole saanut kasvaa Jumalan sanan tuntemisessa täyteen miehuuteen.
Mauno Mattilalla on paljon esirukoilijoita ja olen yksi niistä. Sinun on loppujenlopuksi aivan turha panetella ja mustamaalata Veli Mattilaa, ja taistella Jumalaa vastaan, sillä Jumala on sen kaiken kääntävä Maunon siunaukseksi, ja omaksi kunniakseen. Kiitos Herralle.
Herra siunatkoon Mauno Mattilaa ja varjelkoon häntä. Herra kirkastakoon kasvonsa hänelle ja olkoon hänelle armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa hänen puoleensa ja antakoon hänelle iankaikkisen rauhan, nimessä ISÄN ja POJAN ja PYHÄN HENGEN, aamen.Oletko sinä se, joka edellä pilkkasit Pyhää Henkeä? Suusi ainakin puhuu, kuin olisit itse demonisten henkien vaikutuksen alainen. Näyttää siltä, että et usko järkipuhetta keneltäkään.
Siltä varalta, että saat nimimerkeistä harha-ajatuksia, niin en ole nimimerkki toisestaketjusta. - neuvon.setää
vanhempi.veli.Herrassa kirjoitti:
Mauno Mattila opettaa todella hyvin ja raittiisti Jumalan sanaa myös opetusvideollaan "Toinen Siunaus".
Herra siunatkoon Mauno Mattilaa ja varjelkoon häntä. Herra kirkastakoon kasvonsa hänelle ja olkoon hänelle armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa hänen puoleensa ja antakoon hänelle iankaikkisen rauhan, nimessä ISÄN ja POJAN ja PYHÄN HENGEN, aamen.Kuules setä! Eikö sinulla ole yhtään itsekritiikkiä? Etkö tajua, ettei sinua kukaan usko? Sinä olet niin tekopyhä fariseus, että sen huomaa kaikki.
- OnkoVäitteissäPerää
Eivät sokeat ja kuurot uskoneet varoituksia, kun Patrickista varoitettiin. Lukekaa ajatuksella Mark. 12:24. Mistä syystä te kuljette eksyksissä? Mistä syystä te toistuvasti eksytte?> Mauno paljastaa itse lähteensä. Mauno on kykenemätön erottelemaan henkiä ja siksi Mauno luokittelee riivaajahenkien manifestaatiot virheellisesti Pyhän Hengen työksi.
Katsoin. Mihinkähän kohtaan viittaat? Mauno erottelee selvästi videolla äärikarismaattisen mukapyhähengen ja oikean Pyhän Hengen.
- Totuusvoittaa
En näe missään Raamatussa sellaista virkaa, jonka Mauno Mattila uskoo saaneensa Jumalalta ja ottaneensa itselleen, nimittäin nimeltä mainiten tuoden esille toisten Jumalan palvelijoiden Mattilan mielestä harhaisia opetuksia juuri Mattilan oman tulkinnan ja usein väärinkäsitysten johdosta.
Parasta on saarnata Jumalan Sanaa, jonka Henki tekee eläväksi ja olla Kristus-keskeinen.- rukoillaan.Maunon.puoles
On tosi hyvä, että on Maunon kaltaisia paimensieluja, jotka ohjaavat lampaita viheriäisille niityille, pois eksytyksen harhojen sudenkuopista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi811980En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201694- 321507
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2061406Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt331277- 871039
- 25988
- 26983
Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23837Oho! Jari Isometsä lataa suorat sanat Farmi Suomesta - Kovaa kritiikkiä: "Ei oikein enää nappaa..."
Jari Isometsä antaa kovaa kritiikkiä Farmi Suomi -realityn nykymenosta. Oletko samaa mieltä hiihtäjälegendan kanssa? L19812