Olen ostanut ja syönyt tänä kesänä paljon mansikoita ja mustikoita ja ihmettelen miksi ne eivät maistu miltään.Olen ostanut ne eri paikoista,toreilta ja kaupoista.Kaikki ovat olleet suomalaisia.Makuaistissani ei ole mitään vikaa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?Vaikka myytävistä mansikoistakin on ollut mainos:Erittäin makea,ei ne sitä ole olleet.Missä vika?
Mansikka,mustikka
Timoteemu
4
659
Vastaukset
- hyvänmakuisia
Osta luomumansikoita, ne maistuvat.
- LuomuMaistuu
Poltatko tupakkaa ? Se vie makuaistin huonompaan suuntaan.
- marjanalyytikko
Pelkkä arvaus, mutta koleus ja vähäsateisuus on voinut vaikuttaa mustikoiden makuun. Mansikkaviljelmiä varmaankin kastellaan ainakin silloin, jos sateita ei ole tullut pidempään aikaan, joten ei taida kuivuus olla syynä.
- olosuhteet
Marjat eivät ole saaneet riittävästi aurinkoa ja lämpöä tänä kesänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.394582- 522080
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521631Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2621610Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911148Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481123Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107- 671073
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671071