Vituttaako ketään muuta musta tuntuu -asenne?

AlanVoittekinArvata

Siis jos asia on selkeästi esitetty vaikka englanninkielisellä Wikipedia-sivulla ja kyseisetä asiaa yrittää selittää esimiehelle, niin tämä ei ota kuulevin korvin vain koska olen ns. "alempiarvoinen" vaan hölisee jatkuvasti musta tuntuu -asenteella ilman, että itse ottaa asiasta ollenkaan selvää vaikka tietoa on saatavilla.

8

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertausopintojenjne

      Etkö sinä raukka vieläkään osaa työelämän perussääntöjä?
      a: Esimies on aina oikeassa
      b: Esimies voi olla väärässä, mutta silloin sinäkin olet väärässä
      c: Sinä olet oikeassa vasta, kun esimies niin sanoo

    • asioiden_myyntitaito

      Kannattaa opetella asioiden myyntitaito. Mitä paremmin osaat asioita/tarinoita myydä sitä paremmin oma urakin myös etenee. Esimiestä on turha opettaa ja neuvoa. Sille linjalle ei kannata ikinä lähteä. Se ei johda mihinkään muuhun kuin umpikujaan ja tiiliseinään.

      • Fhbb

        Toi on ihan totta. Surullista, mutta voi olla ihan fiksu, kuten minä, mutta kun ulosanti on ns. höseltämistä ja sisältää liikaa "öö-öö", niin jää se asian ydin helposti varjoon. Sitten joku muu murahtaa uskottavammin. Tätä asiaa voi tietoisesti treenata, mutta onhan se ikävää, millaisista ennakkoluuloista uskottava asiantuntijuus syntyy taikka murenee. Liika uskottavuuteen pyrkiminen voi tällaisella ihmisellä helposti johtaa liialliseen itsesensuuriin, ja sitten ihmetellään, miksei se puhu juuri mitään. Avainsana on juurikin "oppia myymään".


    • wqaretsd

      Se, että lukee Wikipediaa englanniksi ei kyllä tee mitään asiantuntijaa sinusta. Yhtälailla voisit aloittaa selityksesi sanomalla "Kerran yks Jape kerto mulle, että..."

      • wikipedialaadukas

        Perinteisen uunon, joka ei osaa lähdekritiikkiä käyttää, vastaus. Tuskin osaat edes englantia lukea.


      • unreliable.source

        Wikipedia ei ole ehdottoman luotettava tietolähde koska kuka tahansa uuno voi muokata niitä tekstejä.


    • wikipediahöpötystä

      Käsittääkseni olet töissä Suomessa ja työyhteisösi keskustelukielenne on suomi. Olenko väärässä?
      Opettele kertomaan työhösi liittyvät asiat ja ongelmanratkaisut selvällä suomenkielellä esimiehellesi.

      Wikipedia ei ole maailman luotettavin tietolähde. Lue alasi kirjallisuutta ja etsi tietoa ammattilehdistä ja julkaisuista. Ja ota oppia vanhemmista alan ammattilaisista, heillä on ns. hiljaista tietoa asioista.

    • Wikipaska

      Minua taas vituttaa se, että ollaan olevinaan niin tietäjää sen jälkeen, kun on luettu yksi artikkeli Wikipediasta! Koko Wikipedia pitäisi tuhota atomiaseella. Ennen vanhaan ennen internettiä asiat olivat paremmin ja tieto luotettavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe