Sodankylän lentokentästä tehty varastoalue?

Sompionkeisarin

Hei,
haluan kysyä seuraavaa. Ajoin eilen Sodankylän lentoasemalla aivan lystin vuoksi. Havaitsin, että sinne on varastoitu mm. asuntovaunu ja vene. Onko se lentoasema vai varastoalue? Soon ihme, että tuollaisia romuja sinne varastoitu. Eikö se ollut niin että aluetta kehitetään? -jos tämä on kehittämistä jo vain ihmetystä aiheuttaa.

4

818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mievaantässäolen

      Se on sekavaa koko homma. Net sanovat, että vain on vaikiaa se kehittäminen. Ei ole tullut lentoja tänne eikä täältä muualle. En ossaa sanoa että mitä net romut on siellä, mutta ei kait ne sinne kuulu

    • Kannatan

      Siellä on tehty hyvää työtä. On tullut ulkomaalaisten ajoneuvojen testialue ja paljon muuta. Siellä on palkattu uusia miehiä, jotka laittaneet hommat aivan uuteen uskoon. Hienoa on se, että kehitetään ja se paranta kunnan elinkelpoisuutta!

    • hienoahienoahieno

      Voiko sinne viedä asuntovaunun tai veneen talvisäilytykseen, kunnan maille?

    • sdlfklakjlsd

      Keneltä voisi kysyä tätä talvisäilytyspaikkaa, ossaako joku sanoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      258
      2386
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2085
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      100
      1805
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1639
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      175
      1203
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      117
      1048
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      65
      1042
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1036
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1033
    Aihe