Suomalaiset vihannekset ovat parhaimmillaan ja Supermarketit mainostavat Puolalaisia tomaatteja alle 1€ kg. Tuottaja kiittää...siis Puolalainen tuottaja
Puolalainen tuottaja kiittää
tomaattiviljelijä
4
161
Vastaukset
- Kriisiapu
Suomalaiset tomaatit parhaimmillaan ovat kuin biljardipalloja, kovia, kestäviä, mauttomia. Kiitos, kun saamme puolalaisia, hollantilaisia, espanjalaisia, auringossa kasvaneita tomaatteja ja vieläpä edulliseen hintaan.
- Snat
Jep, suomalainen tomaatti ei ole multaa ja aurinkoa kasvaessaan nähnyt...
- Kukkakaalianam
Suomalaista kukkukaalia on nyt tarjolla edullisesti. Ostin lähimarketista 0,89 €/kg. Erittäin hyvää kaikenlisäksi ja terveellistä.
- Mautonmössö
Ehkä terveellistä, mutta ei siitä hyvää saa kuin runsaalla juuston käytöllä ja sitten se ei enää ole terveellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 916362
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572942- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492760