Irma ja Jose kulkevat vielä peräkkäin kohti Floridaa.
Kolmas hurrikaani hävinnyt.
5
151
Vastaukset
- KolmeHurrikaania
Ensin tuli Harvey ja tuhosi Arkansasin, sitten tuli Irma ja lattoi marätalaksi Karibian. Entä mitä Jose sitten tekee?
- HaihurrikaaniX
Seuraavaksi jenkit saa terävä hampaisia lentäviä haita niskaansa? Jose on asiantuntijoiden mukaan hyvin todennäköisesti tuhoisa haihurrikaani.
Hurrikaani Jose hyvin todennäköisesti puhkuu itsensä tyhjiin avomerellä, joten siitä tuskin on vaaraa muille kuin varomattomille merenkulkijoille.
Katia onneksi jo lässähti.- KatieRiehuMeksikossa
Katia ehti jo tehdä tuhoa Meksikon rannalla. Joten esanoisi että siinä olisi onni käynyt. Onni olisi jos se olisi hiipunut jo ennen kuin se aiheutti yhtään tuhoa.
- enoorobotti
Jose näyttää kääntyneen merelle. se pyörii siellä tavalliseksi trooppiseksi myrskyksi ennen hiipumistaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868