Sadeviitta on sen puoleen hyvä, et siinä ei hikoile niin herkästi kuin sadetakissa ja housuissa
Voishan tuolla sadeviitassa ulkoilla
31
394
Vastaukset
- Wulwawa
Sitten on myös sateenvarjoja.
Wulwawa kirjoitti:
Tuommosen kun sais, siis tuommosen mikä on varjon alla
- Wulwawa
pujotteIija kirjoitti:
Tuommosen kun sais, siis tuommosen mikä on varjon alla
Jätesäkistä voi muuten tehdä helposti sadeviitan. Nuppi kyllä kastuu, mutta eihän meitä ole sokerista tehty.
Wulwawa kirjoitti:
Jätesäkistä voi muuten tehdä helposti sadeviitan. Nuppi kyllä kastuu, mutta eihän meitä ole sokerista tehty.
Hyvä idea. Voi kanniskella mukana, menee pieneen tilaa, eikä paljon paina
Wulwawa kirjoitti:
Jätesäkistä voi muuten tehdä helposti sadeviitan. Nuppi kyllä kastuu, mutta eihän meitä ole sokerista tehty.
Hyvä idea. Voi kanniskella mukana, menee pieneen tilaa, eikä paljon paina
- happihyppelyä
Wulwawa kirjoitti:
Jätesäkistä voi muuten tehdä helposti sadeviitan. Nuppi kyllä kastuu, mutta eihän meitä ole sokerista tehty.
Ei niin, eikä siellä kuitenkaan ole kovin kylmää.
- lihavihatipunen
Siis etkö käytä sadeviitan alla ollenkaan housuja 😯. Ei se mikään kiltti ole kuitenkaan.
- Wulwawa
Uutta kuvaa kehiin, kiitos.
- Wulwawa
pujotteIija kirjoitti:
Juuri näin, odotan takamuskuvaasi
Ollos hyvä
http://i.imgur.com/eSx1Axv.jpg?fb Wulwawa kirjoitti:
Ollos hyvä
http://i.imgur.com/eSx1Axv.jpg?fbNyt täytyy kyllä sanoa....mun takamuskuva on komiampi
Kyllä tuota vettä on tullutkin jo ihan enemän kuin tarpeeks...
- Teknodonna
Kyllä
Näin urbaanina mulla on aina sadeviitta mukana takataskussa. Jos alkaa tyyliin jotain pudota, niin ei muuta kuin läpinäkyvää ylle.
😁 - Totuuss
Olin aamulla kalassa ja mulla oli sadeviitta mutta ei siinä voi kalastaa. Onneks oli sadetakkkin mukana ja se on kyllä parempi.
Eilen kävin testaamassa uusia kenkiä ja talsin vaellusreittejä parikymmentä kilometriä. Sadeviitassa ja ensiapupakkauksessa on se hyvä puoli että kun ne ottaa mukaan niin niitä ei yleensä tarvi.
.. SadeTakki&Housut on kyllä yksi Perkuleellinen keksintö.. Ainakin ns. PerinteisetVersiot.. ;P
.. EiJatkoon.. ;DpujotteIija kirjoitti:
Saisko selvennystä?
.. Noh, Just tuon HikiMaja Efektin takia.. Kastuu hiestä ja olo tukala, kun iho ei pääse hengittämään.. ;P
Oon haaveillut sadetakista mutta koskaan ei ole rahaa sitä ostaa
Mielummin kastun kyllä oon käyttänyt myös sateenvarjoa mutta ne kiinnostaa lapsia ja hajoavat.
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ei perinteinen sadetakki maksa oikein mitään.. ;P
No20-30euroa tuntuu kalliilta
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ei perinteinen sadetakki maksa oikein mitään.. ;P
Mitä se maksaa ja onko kuvaa? Viimeksi ostin kertakäyttöisen mutta varmaan rikki tai heittetty menee
valtakunta kirjoitti:
No20-30euroa tuntuu kalliilta
.. Tuolla hinnalla näyttäisi saavan jo vaikka minkälaisia.. Jostain halpakaupasta tai tarjouksista varmaan voi saada vieläkin halvemmalla.. Kirpparilta luulisi saavan jo olemattomalla hinnalla jne.. ;P
.. Miten voi olla muka "kallista", jos/kun on käyttänyt ja käyttää rahaa moneen juttuun vaiks kuink pal?.. Olethan sä kertonut täällä mitä olet ostellut ja mihin olet rahaa käyttänyt.. Esim. musta kuulostaa aika hurjalta, jos Muka sadetakki on liian kallis ostaa, mutta sitten on kuitenkin varaa käyttää tonneja joululahjoihin jne.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Tuolla hinnalla näyttäisi saavan jo vaikka minkälaisia.. Jostain halpakaupasta tai tarjouksista varmaan voi saada vieläkin halvemmalla.. Kirpparilta luulisi saavan jo olemattomalla hinnalla jne.. ;P
.. Miten voi olla muka "kallista", jos/kun on käyttänyt ja käyttää rahaa moneen juttuun vaiks kuink pal?.. Olethan sä kertonut täällä mitä olet ostellut ja mihin olet rahaa käyttänyt.. Esim. musta kuulostaa aika hurjalta, jos Muka sadetakki on liian kallis ostaa, mutta sitten on kuitenkin varaa käyttää tonneja joululahjoihin jne.. ;PJoo lapsille kaikki on mitä minulta pois. Itselle on vain vaikeampaa ostaa ja maksetaan vieläkin joulun juttuja. Joten arvaat silloin että se on joka kuukauden ja minulta pois.
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Tuolla hinnalla näyttäisi saavan jo vaikka minkälaisia.. Jostain halpakaupasta tai tarjouksista varmaan voi saada vieläkin halvemmalla.. Kirpparilta luulisi saavan jo olemattomalla hinnalla jne.. ;P
.. Miten voi olla muka "kallista", jos/kun on käyttänyt ja käyttää rahaa moneen juttuun vaiks kuink pal?.. Olethan sä kertonut täällä mitä olet ostellut ja mihin olet rahaa käyttänyt.. Esim. musta kuulostaa aika hurjalta, jos Muka sadetakki on liian kallis ostaa, mutta sitten on kuitenkin varaa käyttää tonneja joululahjoihin jne.. ;POstan aina muille kun tulee hyvä olo siitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
