Voishan tuolla sadeviitassa ulkoilla

Sadeviitta on sen puoleen hyvä, et siinä ei hikoile niin herkästi kuin sadetakissa ja housuissa

31

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wulwawa

      Sitten on myös sateenvarjoja.

      • Toimii toki lyhyillä siirtymillä



      • Wulwawa
        pujotteIija kirjoitti:

        Tuommosen kun sais, siis tuommosen mikä on varjon alla

        Jätesäkistä voi muuten tehdä helposti sadeviitan. Nuppi kyllä kastuu, mutta eihän meitä ole sokerista tehty.


      • Wulwawa kirjoitti:

        Jätesäkistä voi muuten tehdä helposti sadeviitan. Nuppi kyllä kastuu, mutta eihän meitä ole sokerista tehty.

        Hyvä idea. Voi kanniskella mukana, menee pieneen tilaa, eikä paljon paina


      • Wulwawa kirjoitti:

        Jätesäkistä voi muuten tehdä helposti sadeviitan. Nuppi kyllä kastuu, mutta eihän meitä ole sokerista tehty.

        Hyvä idea. Voi kanniskella mukana, menee pieneen tilaa, eikä paljon paina


      • happihyppelyä
        Wulwawa kirjoitti:

        Jätesäkistä voi muuten tehdä helposti sadeviitan. Nuppi kyllä kastuu, mutta eihän meitä ole sokerista tehty.

        Ei niin, eikä siellä kuitenkaan ole kovin kylmää.


    • lihavihatipunen

      Siis etkö käytä sadeviitan alla ollenkaan housuja 😯. Ei se mikään kiltti ole kuitenkaan.

      • Wulwawa

        Uutta kuvaa kehiin, kiitos.


      • Kesäkuumalla ei varmaankaan pöksyjä tarvis


      • Wulwawa kirjoitti:

        Uutta kuvaa kehiin, kiitos.

        Juuri näin, odotan takamuskuvaasi


      • Wulwawa


    • Kyllä tuota vettä on tullutkin jo ihan enemän kuin tarpeeks...

      • Nyt sais alkaa kuukauden pouta


      • pujotteIija kirjoitti:

        Nyt sais alkaa kuukauden pouta

        Todellakin...


    • Teknodonna

      Kyllä

      Näin urbaanina mulla on aina sadeviitta mukana takataskussa. Jos alkaa tyyliin jotain pudota, niin ei muuta kuin läpinäkyvää ylle.

      😁

    • Totuuss

      Olin aamulla kalassa ja mulla oli sadeviitta mutta ei siinä voi kalastaa. Onneks oli sadetakkkin mukana ja se on kyllä parempi.

    • Eilen kävin testaamassa uusia kenkiä ja talsin vaellusreittejä parikymmentä kilometriä. Sadeviitassa ja ensiapupakkauksessa on se hyvä puoli että kun ne ottaa mukaan niin niitä ei yleensä tarvi.

    • .. SadeTakki&Housut on kyllä yksi Perkuleellinen keksintö.. Ainakin ns. PerinteisetVersiot.. ;P

      .. EiJatkoon.. ;D

      • Saisko selvennystä?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Saisko selvennystä?

        .. Noh, Just tuon HikiMaja Efektin takia.. Kastuu hiestä ja olo tukala, kun iho ei pääse hengittämään.. ;P


    • Oon haaveillut sadetakista mutta koskaan ei ole rahaa sitä ostaa

      • Mielummin kastun kyllä oon käyttänyt myös sateenvarjoa mutta ne kiinnostaa lapsia ja hajoavat.


      • .. Ei perinteinen sadetakki maksa oikein mitään.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ei perinteinen sadetakki maksa oikein mitään.. ;P

        No20-30euroa tuntuu kalliilta


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ei perinteinen sadetakki maksa oikein mitään.. ;P

        Mitä se maksaa ja onko kuvaa? Viimeksi ostin kertakäyttöisen mutta varmaan rikki tai heittetty menee


      • valtakunta kirjoitti:

        No20-30euroa tuntuu kalliilta

        .. Tuolla hinnalla näyttäisi saavan jo vaikka minkälaisia.. Jostain halpakaupasta tai tarjouksista varmaan voi saada vieläkin halvemmalla.. Kirpparilta luulisi saavan jo olemattomalla hinnalla jne.. ;P

        .. Miten voi olla muka "kallista", jos/kun on käyttänyt ja käyttää rahaa moneen juttuun vaiks kuink pal?.. Olethan sä kertonut täällä mitä olet ostellut ja mihin olet rahaa käyttänyt.. Esim. musta kuulostaa aika hurjalta, jos Muka sadetakki on liian kallis ostaa, mutta sitten on kuitenkin varaa käyttää tonneja joululahjoihin jne.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Tuolla hinnalla näyttäisi saavan jo vaikka minkälaisia.. Jostain halpakaupasta tai tarjouksista varmaan voi saada vieläkin halvemmalla.. Kirpparilta luulisi saavan jo olemattomalla hinnalla jne.. ;P

        .. Miten voi olla muka "kallista", jos/kun on käyttänyt ja käyttää rahaa moneen juttuun vaiks kuink pal?.. Olethan sä kertonut täällä mitä olet ostellut ja mihin olet rahaa käyttänyt.. Esim. musta kuulostaa aika hurjalta, jos Muka sadetakki on liian kallis ostaa, mutta sitten on kuitenkin varaa käyttää tonneja joululahjoihin jne.. ;P

        Joo lapsille kaikki on mitä minulta pois. Itselle on vain vaikeampaa ostaa ja maksetaan vieläkin joulun juttuja. Joten arvaat silloin että se on joka kuukauden ja minulta pois.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Tuolla hinnalla näyttäisi saavan jo vaikka minkälaisia.. Jostain halpakaupasta tai tarjouksista varmaan voi saada vieläkin halvemmalla.. Kirpparilta luulisi saavan jo olemattomalla hinnalla jne.. ;P

        .. Miten voi olla muka "kallista", jos/kun on käyttänyt ja käyttää rahaa moneen juttuun vaiks kuink pal?.. Olethan sä kertonut täällä mitä olet ostellut ja mihin olet rahaa käyttänyt.. Esim. musta kuulostaa aika hurjalta, jos Muka sadetakki on liian kallis ostaa, mutta sitten on kuitenkin varaa käyttää tonneja joululahjoihin jne.. ;P

        Ostan aina muille kun tulee hyvä olo siitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe