Mitä mieltä tästä kuvasta?

Kohinoor123

Hei!

Haluaisin kuulla kommentteja kuvastani. Rehellisiä mielipiteitä kuvan tyylistä, tunnelmasta, asusta, kropasta, kuvakulmasta - mistä vaan.

Laitathan kommentin yhteyteen iän ja sukupuolen. Arvostan kovasti vastaustanne!

Linkki kuvaan: http://aijaa.com/p98SIq

121

1826

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisinmaistaa

      Aika herkullinen nautittavaksi :)

    • realOTM71

      Aika huippu!:-) Tosimies 45v!

    • Ihan söpö. Taitaa olla Wulwawa

      • Wulwawa

        Ei ole, ihan erilainen matto..😁 kin.


    • Jos kuva on sinun olet kaunis 🙂 Jos ei ole sinun, niin kuvassa esiintyvä henkilö on kaunis 🙂 Naisellinen ja seksikäs 🙂

    • jadd

      huono kuva , ei naama näy

      hieman pullea tyttönen mutta loput selviää kun koko alaston kuva naamatauluineen

    • mies32221

      Ihan hyvä mutta laihduttamisen varaa on.

      • Höpöhöpö. Just täydellinen Nainen 🙂


      • ymmärrä.jotain
        Amor_est_lux kirjoitti:

        Höpöhöpö. Just täydellinen Nainen 🙂

        Höpöhöpö, makuasioita, tuo ei olähelläkään täydellistä.


    • todella.kaunis

      tosi seksikäs kikkeli tykkää se villiintyi nyt on nainen makuuni

    • oleshyvä

      Suoraan kysymykseen suora vastaus: liian pullukka.

    • 12121212121212

      Hm. Tuosta kuvakulmasta ja noissa vaatteissa näyttää naiselliselta.

      Tämä isolla varauksella, koska kuva saattaa huijata melkoisesti. Mustat vaatteet peittävät vyötärön, vatsan ja käsivarret. Liivit puskevat rintoja ylös. Kuvakulma hoikentaa.

      Tyyli oikein hyvä jos kohteena on Sihteeriopisto tai Iskuri ja haussa panoseura. Tuon tyyppinen kuva vetoaa erityisesti alemman sosiaaliluokan miehiin.

    • Sohvatyynyt ei sovi sohvan väriin, sohvapöytä vaikka onkin varmaan käytännöllinen ei ole kovin tyylikäs, lattia on ok, pulleahkon naisen kuvan etualalla ei kannattaisi noin vähissä vaatteissa istuskella lattialla ettei tule flunssa. Ei ole kovin tyylikäs kuva, antaa lutkahtavan vaikutelman. Vähän enemmän vaatetta päälle ja tuolille istumaan, tissivakoa voi vähän näyttää muttei noin paljoa kannata jos haluaa tulla arvostetuksi ajatustensa vuoksi.

      • hahhaha8

        Huomaa ettet ymmärrä sisustamisesta ja värimaailmasta mitään.


      • PalstaTrolli

        Kuvan asettelun on pahasti epäonnistunut. Pää on jäänyt pois.


    • Tyrkyhkö kuvakulma. Tuo kolmeneljännestä on häiritsevä, suoraan edestä voisi tulla parempi.

      Kevyt yläosa sopii hyvin. Bodyssa voisi valita sellainen, jonka malli korostaa poven kaarta (tehosteet, satiinikantit, pitsit jne), eikä tuo sitä liikaa esille.

      • Katsos Ellukka perhana! Oot lähtenyt!


      • Dissident kirjoitti:

        Katsos Ellukka perhana! Oot lähtenyt!

        Kato Diksukkakin on selvinnyt!

        Ei syöny sua kukaan öillisellä reissullas. Kiltti poika.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kato Diksukkakin on selvinnyt!

        Ei syöny sua kukaan öillisellä reissullas. Kiltti poika.

        Joo. Ihan nätisti olin. Ja ihan huikeenmukava ilta. Tästä sitä taas jaksaa lähtä töihin eväsreppua heilutellen ja hypähdellen.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Ihan nätisti olin. Ja ihan huikeenmukava ilta. Tästä sitä taas jaksaa lähtä töihin eväsreppua heilutellen ja hypähdellen.

        Ollaanpas sitä iloisella tuulella. Mikäs sitä on reissumiehen vihellellessä :)

        Jaksamista... työhön. Itse olen vapaalla, hähä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ollaanpas sitä iloisella tuulella. Mikäs sitä on reissumiehen vihellellessä :)

        Jaksamista... työhön. Itse olen vapaalla, hähä.

        Joo. Kyllä on reipas ja energinen olo henkisesti. Vähän kemiallinen yöunia ramasee fyysisesti, mut ei haittaa.

        No mä meenkin hankkii lisää discorahaa...hähä itelles....


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Kyllä on reipas ja energinen olo henkisesti. Vähän kemiallinen yöunia ramasee fyysisesti, mut ei haittaa.

        No mä meenkin hankkii lisää discorahaa...hähä itelles....

        Sunnuntailisät olisi kelvannut mullekin. Se prkl:een remppa nyhti viimeisetkin hillot. Sen sijaan katsastelen tässä kun kaksi piraijaa koettaa olla kuin toista ei olisikaan. Yhteisöllisyyden ongelmia ;)

        Ai että ihan discoon asti. Oliko meno sen mukaista?


      • elisakettu kirjoitti:

        Sunnuntailisät olisi kelvannut mullekin. Se prkl:een remppa nyhti viimeisetkin hillot. Sen sijaan katsastelen tässä kun kaksi piraijaa koettaa olla kuin toista ei olisikaan. Yhteisöllisyyden ongelmia ;)

        Ai että ihan discoon asti. Oliko meno sen mukaista?

        No kerrankin alkaa olla itsellä finanssit kunnossa. Vielä huomenna soitan pari puhelua ja vaihdan pankkilaitosta. Sitten vaihtuu vielä vakuutuspuulaaki, niin alkaa jäädäkin syrjään tuohta. Tavoite ois viikolla 10 saada mökki ja lasketteluvehkeet vuokrattua muksuille ja mulle.

        No ois kai siellä voinut discoillakin, tais olla livemusaakin. Mutta mä keskityis smalltalkkaamaan. Eräs baaritiskillä ollut yksinäinen nainen vaikuttikin oikein mukavalta. Naurettiin yhdessä, kun huumori osui kohdalleen, mutta sit piti käydä noukkii kaveri toisesta baarista, kun sillä oli sellainen kolmiodraama päällänsä...Muutama taputus olalle ja häiskä völjyyn ja takas...tosin nainenkin joutui lähtemään, ettei tavattu enää.

        Oli henkeviä keskusteluja parisuhteen dynamiikasta ja pääsinpä Barryakin selostamaan eräälle vähän vanhemmalle naiselle. Oli muutens jännä nähdä hänen reaktiot, kun päästiin samalle ajatusvirralle, mutta taas tuli joku katko hommaan ja sekin jäi loppuunpuhumatta. Mutta hitto, että teki gutaa...


      • Dissident kirjoitti:

        No kerrankin alkaa olla itsellä finanssit kunnossa. Vielä huomenna soitan pari puhelua ja vaihdan pankkilaitosta. Sitten vaihtuu vielä vakuutuspuulaaki, niin alkaa jäädäkin syrjään tuohta. Tavoite ois viikolla 10 saada mökki ja lasketteluvehkeet vuokrattua muksuille ja mulle.

        No ois kai siellä voinut discoillakin, tais olla livemusaakin. Mutta mä keskityis smalltalkkaamaan. Eräs baaritiskillä ollut yksinäinen nainen vaikuttikin oikein mukavalta. Naurettiin yhdessä, kun huumori osui kohdalleen, mutta sit piti käydä noukkii kaveri toisesta baarista, kun sillä oli sellainen kolmiodraama päällänsä...Muutama taputus olalle ja häiskä völjyyn ja takas...tosin nainenkin joutui lähtemään, ettei tavattu enää.

        Oli henkeviä keskusteluja parisuhteen dynamiikasta ja pääsinpä Barryakin selostamaan eräälle vähän vanhemmalle naiselle. Oli muutens jännä nähdä hänen reaktiot, kun päästiin samalle ajatusvirralle, mutta taas tuli joku katko hommaan ja sekin jäi loppuunpuhumatta. Mutta hitto, että teki gutaa...

        Kiva kuulla, kiva ilta.

        Hyvä tavoite sulla. Kantsii se mökki varata nyt jo, saat ehkä vielä vähän edellisemmin kuin lähempänä kautta. Itte tein järjestelyitä vapaan lisäämiseksi, mikä tietysti on pään kannalta parempi kuin se raha. Mutta pystyn kompensoimaan sen verohelpotuksilla onneksi. Ja sen virheen tein että purin hommia sieltä, missä sitä ei olisi kannattanut tehdä. Viihtyvyys kuitenkin auttaa jaksamaan, vaikka se vapaa-ajan syökin. Ja lomia olen ottanut pari viikkoa syyskuulle ja enempi talvelle.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kiva kuulla, kiva ilta.

        Hyvä tavoite sulla. Kantsii se mökki varata nyt jo, saat ehkä vielä vähän edellisemmin kuin lähempänä kautta. Itte tein järjestelyitä vapaan lisäämiseksi, mikä tietysti on pään kannalta parempi kuin se raha. Mutta pystyn kompensoimaan sen verohelpotuksilla onneksi. Ja sen virheen tein että purin hommia sieltä, missä sitä ei olisi kannattanut tehdä. Viihtyvyys kuitenkin auttaa jaksamaan, vaikka se vapaa-ajan syökin. Ja lomia olen ottanut pari viikkoa syyskuulle ja enempi talvelle.

        No pakko odottaa pari muuttujaa, ennenkuin uskallan varailla, tosin kaippa sen voi peruakin... Pitääpä varmistaa...

        No hyvä että säkin tiedät mitä teet. Eihän kaikista muutoksista osaa tehdäkään tarkkaa analyysia, miten ne vaikuttaa, ainakin mä oon niin tollo, että ei mitenkään osaa miettiä tulevaisuuteen pitkällä tähtäimellä...Mutta helpottashan se, kun ei menis ihan kädestä suuhun kaikessa...Mutta kokemus tuo varmuutta...Rupeet jo miettii seuraavaa muuvsia...


      • Dissident kirjoitti:

        No pakko odottaa pari muuttujaa, ennenkuin uskallan varailla, tosin kaippa sen voi peruakin... Pitääpä varmistaa...

        No hyvä että säkin tiedät mitä teet. Eihän kaikista muutoksista osaa tehdäkään tarkkaa analyysia, miten ne vaikuttaa, ainakin mä oon niin tollo, että ei mitenkään osaa miettiä tulevaisuuteen pitkällä tähtäimellä...Mutta helpottashan se, kun ei menis ihan kädestä suuhun kaikessa...Mutta kokemus tuo varmuutta...Rupeet jo miettii seuraavaa muuvsia...

        Mietin muuttoakin. Mut toisaalta, siellä missä eniten tulee nyt asuttua, on kuitenkin ehkä se itselle tärkein. Ja tiedän että mikä hajottaa niin se että jos pitää opetella kaikki uusiksi; työ, koti, liikenne, missä mikin on.... Ja hankalana näen myös aika jääräpäisen asenteeni omistussuhteista. Mutta oikeestaan on aika rauhallinen olo siinä mielessä, että tarvittaessa on mahdollisuus (alleviivaten) tehdä muitakin ratkaisuja kuin jäädä paikalleen. Jos joku muu asia käy ylipääsemättömäksi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mietin muuttoakin. Mut toisaalta, siellä missä eniten tulee nyt asuttua, on kuitenkin ehkä se itselle tärkein. Ja tiedän että mikä hajottaa niin se että jos pitää opetella kaikki uusiksi; työ, koti, liikenne, missä mikin on.... Ja hankalana näen myös aika jääräpäisen asenteeni omistussuhteista. Mutta oikeestaan on aika rauhallinen olo siinä mielessä, että tarvittaessa on mahdollisuus (alleviivaten) tehdä muitakin ratkaisuja kuin jäädä paikalleen. Jos joku muu asia käy ylipääsemättömäksi.

        Niin sä asut jossain metsän keskellä ja ajelet hirmu matkan töihin?
        No mullakin on tavallaan pakko asua tuossa nyt, kun markkinat talokaupalla on täällä mitkä ovat, eli surkeat, mutta käännän senkin positiiviseksi. Kyllä mä jotain remppaa siihen teen, että siinä asuminen helpottuu vuorotyöläisenä. Pihalta lähtee pensasaitaa ja puu. Sisälle tulee kaappitilaa ja ylimääräinen tavara lähtee kovalla kädellä,...kunhan saan suunnitelmat mietittyy.

        Ja onhan toi hävyttömän halpa tönö asua... 1000 euroa vuoteen lämmitys ja kiinteistöverotkaan ole kuin alle 200 euroa. Vakuutuksia katson vielä tuossa tarkemmin, niin jää enempi tuollaiseen mukavaan elämiseen, kuten hihhtolomareissut. Ja saattaahan se olla, että lähen joskus kahtelemmaan vähän mualimata...On se kiva, kun näkee vaan mahdollisuuksia.... eipä esteitä juurikaan...


      • Dissident kirjoitti:

        Niin sä asut jossain metsän keskellä ja ajelet hirmu matkan töihin?
        No mullakin on tavallaan pakko asua tuossa nyt, kun markkinat talokaupalla on täällä mitkä ovat, eli surkeat, mutta käännän senkin positiiviseksi. Kyllä mä jotain remppaa siihen teen, että siinä asuminen helpottuu vuorotyöläisenä. Pihalta lähtee pensasaitaa ja puu. Sisälle tulee kaappitilaa ja ylimääräinen tavara lähtee kovalla kädellä,...kunhan saan suunnitelmat mietittyy.

        Ja onhan toi hävyttömän halpa tönö asua... 1000 euroa vuoteen lämmitys ja kiinteistöverotkaan ole kuin alle 200 euroa. Vakuutuksia katson vielä tuossa tarkemmin, niin jää enempi tuollaiseen mukavaan elämiseen, kuten hihhtolomareissut. Ja saattaahan se olla, että lähen joskus kahtelemmaan vähän mualimata...On se kiva, kun näkee vaan mahdollisuuksia.... eipä esteitä juurikaan...

        Kohtuulliset asumiskustannukset. Vakuutuskilpailutus kannattaa - joskus myös toisinkin päin. Kannattaa muuten katsoa mitä kilpaileva oikeasti kattaa ja mitä ei. Sulla on se etu myös että osaat ja haluat tehdä itse. Reissuihin säästämisessä näen jotain mieltä. On ne sellaisia suolaistahunajaa kaiken sen muun keskellä. Jaksaa eri tavalla raataakin.

        Metsä on vain yksi asumispaikastani. Maaseutu toinen. Ja kaupunkitaajama kolmas. Periaatteessa kaikista pääsee noin/max viidelläkympin säteelle minne eniten tarvitsee. Ei paha. Mutta paikat on liika etäällä toisistaan. Vaatii hieman sisukkuutta välillä... No lähtö on taas viikon päästä. Mutta maksimoin mukavuuden suomalla jotain ekstraa siihen.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kohtuulliset asumiskustannukset. Vakuutuskilpailutus kannattaa - joskus myös toisinkin päin. Kannattaa muuten katsoa mitä kilpaileva oikeasti kattaa ja mitä ei. Sulla on se etu myös että osaat ja haluat tehdä itse. Reissuihin säästämisessä näen jotain mieltä. On ne sellaisia suolaistahunajaa kaiken sen muun keskellä. Jaksaa eri tavalla raataakin.

        Metsä on vain yksi asumispaikastani. Maaseutu toinen. Ja kaupunkitaajama kolmas. Periaatteessa kaikista pääsee noin/max viidelläkympin säteelle minne eniten tarvitsee. Ei paha. Mutta paikat on liika etäällä toisistaan. Vaatii hieman sisukkuutta välillä... No lähtö on taas viikon päästä. Mutta maksimoin mukavuuden suomalla jotain ekstraa siihen.

        Aijaa, sitä asustellaan vähän siellä sun täällä? No usean paikan pito on haastavaa kyllä...

        Mullahan on jäämässä porukoitten kesäpaikan kunnossapitokin, kun ne alkaa olla jo aika köpäköitä. Just purin metrin 7 reikäistä piippua alaspäin ja muurailin uutta tilalle. Hitonmoinen homma, mutta toisaalta viekoittelee ajatus, että joskus vois itsekin asustella sitten siellä. Vois vaikka vuokrata oman, kunhan porukat ei enää sinne jaksa mennä. Sitten olis vielä optio vähän uudempaan taloon, jossa eno asustelee nykyään. Hänkin alkaa olla jo aika pieru... Se on vaan muutaman kilsan päässä porukoitten kesäapaikasta ja perikunnan mökkikin ois siinä huudeilla, missä on maailman paras sauna ja sikakirkasvetinen järvi...


      • Dissident kirjoitti:

        Aijaa, sitä asustellaan vähän siellä sun täällä? No usean paikan pito on haastavaa kyllä...

        Mullahan on jäämässä porukoitten kesäpaikan kunnossapitokin, kun ne alkaa olla jo aika köpäköitä. Just purin metrin 7 reikäistä piippua alaspäin ja muurailin uutta tilalle. Hitonmoinen homma, mutta toisaalta viekoittelee ajatus, että joskus vois itsekin asustella sitten siellä. Vois vaikka vuokrata oman, kunhan porukat ei enää sinne jaksa mennä. Sitten olis vielä optio vähän uudempaan taloon, jossa eno asustelee nykyään. Hänkin alkaa olla jo aika pieru... Se on vaan muutaman kilsan päässä porukoitten kesäapaikasta ja perikunnan mökkikin ois siinä huudeilla, missä on maailman paras sauna ja sikakirkasvetinen järvi...

        Eri paikoista saatava visuaalinen nautinto on jo oma juttunsa. Plus muut jokaisen hyödyt, kuten havaitsit. Eikun haaveilemaan/suunnittelemaan...

        Mutta helkkarinmoinen homma kunnossapidon kannalta.


      • elisakettu kirjoitti:

        Eri paikoista saatava visuaalinen nautinto on jo oma juttunsa. Plus muut jokaisen hyödyt, kuten havaitsit. Eikun haaveilemaan/suunnittelemaan...

        Mutta helkkarinmoinen homma kunnossapidon kannalta.

        Joo. Mulla ois haaveena saada kunnon traktorikalustostokin sinne. Sais laitettua metät ja maat/mannut kohdilleen samalla. Ois talousmetsää perikunnalla ja ei muista ole niitten hoitajiks... Ja toinen ois sen enon tilukset sit...en tiedä mihin nekin sit menee? Tietenkin vois hövelinä antaa kummipojallleen...heh..


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Mulla ois haaveena saada kunnon traktorikalustostokin sinne. Sais laitettua metät ja maat/mannut kohdilleen samalla. Ois talousmetsää perikunnalla ja ei muista ole niitten hoitajiks... Ja toinen ois sen enon tilukset sit...en tiedä mihin nekin sit menee? Tietenkin vois hövelinä antaa kummipojallleen...heh..

        Äläs nyt käy ahneeksi. Nimittäin huono lähtökohta pitää useita paikkoja. Joku järkevämpi peruste pitäisi olla.

        Traktorin taidat tosiaan tarvita. Ovat aikas kalliita tai kalliita huollettavia. Eikö perikunta voisi hankkia kaluston, koska se olisi myös verovähennyskelpoinen puukaupoissa?


      • elisakettu kirjoitti:

        Äläs nyt käy ahneeksi. Nimittäin huono lähtökohta pitää useita paikkoja. Joku järkevämpi peruste pitäisi olla.

        Traktorin taidat tosiaan tarvita. Ovat aikas kalliita tai kalliita huollettavia. Eikö perikunta voisi hankkia kaluston, koska se olisi myös verovähennyskelpoinen puukaupoissa?

        Hähää... katos mä voisin jäädä päätoimiseks alapksien katkojaks. Sopis mun ruumiinrakenteelle.

        No niitten länttien takia ei vielä kannata kaksista kalustoo hommata, mut näitä voi visioida, niin ei tuu sit yllätyksenä.


      • Ahistaako sua toi kuva jotenkin? Koitappas keksiä jotain muuta, niin ei pakkomielle. Käy vaikka kirjastossa lukee akuja...


    • Miksi tuollainen kuva, haetaanko sillä seksiseuraa vai ilahdutetaan kumppania? Nätti pullea vartalo, naisellinen. Teinityyliset sohvatyynyt.

      • makujaonmonia

        Hauskaa että kiinteä hoikka nainen on sun mielestä laihaläski josta saa nätin vaan kovalla treenillä, mutta lihavat on nättejä ja naisellisia. :D Sun maun mukaan täytyy olla joko järkyttävän lihaksikas tai liikaa rasvaa.


      • makujaonmonia kirjoitti:

        Hauskaa että kiinteä hoikka nainen on sun mielestä laihaläski josta saa nätin vaan kovalla treenillä, mutta lihavat on nättejä ja naisellisia. :D Sun maun mukaan täytyy olla joko järkyttävän lihaksikas tai liikaa rasvaa.

        Onhan tuo nyt paljon terveemmän näköinen kuin ne keskitysleirivangit.


      • makujaonmonia
        LinerT.2 kirjoitti:

        Onhan tuo nyt paljon terveemmän näköinen kuin ne keskitysleirivangit.

        Kehuit joskus myös nätiksi erästä julkkista jolla oli melko paljon painoa. Lihavuus on sitten ilmeisesti terveen näköistä? Sulla on vääristynyt käsitys normaalista.


      • tiedä.tämä.naisista
        makujaonmonia kirjoitti:

        Kehuit joskus myös nätiksi erästä julkkista jolla oli melko paljon painoa. Lihavuus on sitten ilmeisesti terveen näköistä? Sulla on vääristynyt käsitys normaalista.

        Sääntö numero 1: nainen ei koskaan kehu aidosti kaunista toista naista. Kateus estää. Vain jos nainen pystyy samaistumaan toiseen naiseen niin kehu on mahdollinen (ts. pullukka kehuu toista pullukkaa, lihaksikas haukkuu vähemmän lihaksikkaita).


      • tiedä.tämä.naisista kirjoitti:

        Sääntö numero 1: nainen ei koskaan kehu aidosti kaunista toista naista. Kateus estää. Vain jos nainen pystyy samaistumaan toiseen naiseen niin kehu on mahdollinen (ts. pullukka kehuu toista pullukkaa, lihaksikas haukkuu vähemmän lihaksikkaita).

        Tai yksinkertaisesti on vaan "sinut" itsensä kanssa...


      • voi.teitä.naiset
        tiedä.tämä.naisista kirjoitti:

        Sääntö numero 1: nainen ei koskaan kehu aidosti kaunista toista naista. Kateus estää. Vain jos nainen pystyy samaistumaan toiseen naiseen niin kehu on mahdollinen (ts. pullukka kehuu toista pullukkaa, lihaksikas haukkuu vähemmän lihaksikkaita).

        Tässä tapauksessa liner hyväkuntoisena tuntee ylemmyyttää lihaviin, jolloin lihavan kehuminen on ok. Suurin osa heteromiehistä pitää hoikista naisista, joten sellaista naista ei liner voi kehua. Liner samaistuu lihaksikkaisiin, joten lihaksikkaiden kehuminen on ok.

        Näinkö se menee?


      • tiedä.tämä.naisista kirjoitti:

        Sääntö numero 1: nainen ei koskaan kehu aidosti kaunista toista naista. Kateus estää. Vain jos nainen pystyy samaistumaan toiseen naiseen niin kehu on mahdollinen (ts. pullukka kehuu toista pullukkaa, lihaksikas haukkuu vähemmän lihaksikkaita).

        Ääää, typerä yleistys taas. Kyllä naisena näkee kauniin naisen kauniina, olkoon oma kroppa mitä tahansa.

        Mä nään päivittäin kauniita naisia, joilla on mielestäni kauniimpi kroppa,hiukset tai naama tms.kun mulla, vaan eipä tuo minua satuta. Miksi satuttais?

        Mä olen tämmönen kun olen ja se toinen on semmonen, kun se on. Toiset vaan on niin kauniita, että ei voi kiistää. ☺️


      • vastaapaliner
        LinerT.2 kirjoitti:

        Onhan tuo nyt paljon terveemmän näköinen kuin ne keskitysleirivangit.

        Vastaapa nyt liner: lihavako on terveen näköinen? Vai miksi lihavaa olet kehunut nätiksi mutta et oikeasti terveellisissä mitoissa olevaa naista? Kaikki normaalia heteromiestä kiihottava on sun mielestä laihaläskejä.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Onhan tuo nyt paljon terveemmän näköinen kuin ne keskitysleirivangit.

        Koittakaa päästä tästä yli ;D


      • Ja mitä ihmettä mun naismakuni teille kuuluu? Eikö se ole vain hyvä teille, että mun makuni eroaa teidän mieltymyksistänne? Muutenhan pokaisin teiltä ne luuviulutkin. :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ja mitä ihmettä mun naismakuni teille kuuluu? Eikö se ole vain hyvä teille, että mun makuni eroaa teidän mieltymyksistänne? Muutenhan pokaisin teiltä ne luuviulutkin. :)

        Voihan se olla, että se just pelottaakin. Nappaat kuin pyörremyrsky nekin, joista et niin tykkää. :)

        Nää onkin aika hassuja juttuja, kun makuasioistakin jotkut osaa suuttua. Höh.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Voihan se olla, että se just pelottaakin. Nappaat kuin pyörremyrsky nekin, joista et niin tykkää. :)

        Nää onkin aika hassuja juttuja, kun makuasioistakin jotkut osaa suuttua. Höh.

        Äläpä muuta sano. Nauroin ihan ääneen noita tuohtuneita kommentteja :D

        ...Style like Irma :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Äläpä muuta sano. Nauroin ihan ääneen noita tuohtuneita kommentteja :D

        ...Style like Irma :)

        Samma här. :P


      • hassuja.aikoja
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Voihan se olla, että se just pelottaakin. Nappaat kuin pyörremyrsky nekin, joista et niin tykkää. :)

        Nää onkin aika hassuja juttuja, kun makuasioistakin jotkut osaa suuttua. Höh.

        "Nää onkin aika hassuja juttuja, kun makuasioistakin jotkut osaa suuttua. Höh. "

        Vielä hassumpaa on se, kun jotkut luulevat kaikkien pitävän tuollaisesta pulleammasta vartalosta. Jos esittää eriävän mielipiteen niin se johtuu vain siitä että "ei ole mahkuja sellaiseen naiseen". Haha.


      • hassuja.aikoja kirjoitti:

        "Nää onkin aika hassuja juttuja, kun makuasioistakin jotkut osaa suuttua. Höh. "

        Vielä hassumpaa on se, kun jotkut luulevat kaikkien pitävän tuollaisesta pulleammasta vartalosta. Jos esittää eriävän mielipiteen niin se johtuu vain siitä että "ei ole mahkuja sellaiseen naiseen". Haha.

        No se on yhtä hassua. Mahkuja voi olla mihin vaan, muttei kai kukaan tykkää mistä vaan joka poikkeaa omasta mausta. Mä en onneksi kuvittele semmoisia, että se mistä mä tykkään, kaikki tykkäis. Realisti kuitenkin asian suhteen. :)


    • Kohinoor123

      Kiitos tähänastisista vastauksista! :) kuva on siis tosiaan minun ja tarkoitettu vaan mun omalle miehelle lähetettäväksi jos haluan häntä piristää. En ole koskaan aiemmin ottanut/lähettänyt itsestäni tämäntapaisia kuvia. Mulla on ollut aika paljon itsetunnollisia ongelmia ja nyt oon pääsemässä niistä yli, vaikka en välitäkään sillä tavalla muiden mielipiteistä mutta tuntuu että rehellinen palaute auttaa mua tässä mun projektissa :)

      Tisseistä sen verran, että tuolta ne näyttää aina rintsikoissa, itsekin koen että ovat ihan liikaa tyrkyllä, mutta ei niitä piiloonkaan saa jos tällä asustuksella kuvaa ottaa :D

      • Oikein hyvä kuva - puolisolle :)

        Tykkää varmasti.


      • SelvähänSe

        Niin eli hait ylistystä ja huomiota.
        Eikö oma ukko riitä?


      • Kohinoor123

        Pyysin rehellisiä mielipiteitä - puolin ja toisin - osatakseni itse asennoitua paremmin vartalooni. Mikä on neutraalista näkökulmista hyvää ja missä kehitettävää :)


      • Niin no jos omalle miehelle aiot lähettää niin minusta kannattaisi miettiä sitäkin että haluaako mies välttämättä naisensa lähettelevän tyrkkykuvia? Varsinkin jos suhde on suhteellisen tuore ja nainen lähettää tuollaisen kuvan saattaa siitä tulla mieleen että onkohan noita tullut muillekin lähetettyä? Miehes ei välttämättä tiedä että ekaa kertaa tuon tyylistä lähetät. Laita mieluummin ihan normi hymykuva niin tykkää enemmän ja kehtaa laittaa vaikka puhelimensa taustakuvaksi jos oikein onnistunut otos. Kun kerran sun mies kyseessä se on jo sun mies, ei sun tarvii sille tyrkyttää itseäs vaan vain osoittaa että sinussa on tyyliä ja että mies on tehnyt hyvän valinnan eikä välttämättä onnistu tyrkkyluvalla.


      • vastustamaton.olet
        Kohinoor123 kirjoitti:

        Pyysin rehellisiä mielipiteitä - puolin ja toisin - osatakseni itse asennoitua paremmin vartalooni. Mikä on neutraalista näkökulmista hyvää ja missä kehitettävää :)

        no sinulla on täydellinen ja naisellinen ja seksikäs vartalo niin sinusta ei voisi näppejä pitää erossa ja haluaisi suudella kaikkialle vartaloasi niin sinusta saisi umnelmien vaimon olet niin kaunis


      • gdfddgffg

        Itse haluaisin miehenä vähän paljastavamman kuvan.
        Esim nainen nelinkontin lattialla stringit jalassa tai ilman stringejä niin että peppu on pääosassa :)


      • ihana.nainen
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no jos omalle miehelle aiot lähettää niin minusta kannattaisi miettiä sitäkin että haluaako mies välttämättä naisensa lähettelevän tyrkkykuvia? Varsinkin jos suhde on suhteellisen tuore ja nainen lähettää tuollaisen kuvan saattaa siitä tulla mieleen että onkohan noita tullut muillekin lähetettyä? Miehes ei välttämättä tiedä että ekaa kertaa tuon tyylistä lähetät. Laita mieluummin ihan normi hymykuva niin tykkää enemmän ja kehtaa laittaa vaikka puhelimensa taustakuvaksi jos oikein onnistunut otos. Kun kerran sun mies kyseessä se on jo sun mies, ei sun tarvii sille tyrkyttää itseäs vaan vain osoittaa että sinussa on tyyliä ja että mies on tehnyt hyvän valinnan eikä välttämättä onnistu tyrkkyluvalla.

        kyllä jokainen mies haluaa tuollaisia kuvia naiseltaan/vaimoltaan no myönnän olen kateellinen hänen miehelleen niin miehensä on oikea onnen pekka kun tuollainen nainen hänellä


      • KaksinaismoralistiOlet
        ihana.nainen kirjoitti:

        kyllä jokainen mies haluaa tuollaisia kuvia naiseltaan/vaimoltaan no myönnän olen kateellinen hänen miehelleen niin miehensä on oikea onnen pekka kun tuollainen nainen hänellä

        Kaikki "Tinder-naiset" ovat mielestäsi huoria, mutta on ok jakaa tyrkkykuvia keskustelupalstalla?


      • 12121212121212

        Nyt kun kävi ilmi että kuva on omalle miehelle, vastaan sen mukaan:

        Sellaiseksi kuvaksi tuo on varmastikin hyvä. Kuvan on tarkoituskin näyttää kohde imartelevassa valossa ja nimen omaan petipuuhat mielessä.

        Itseäni miellyttäisi vähän salaperäisempi tyyli, mutta tämä on makuasia.

        M/31v.


      • vau.mikä.nainen
        KaksinaismoralistiOlet kirjoitti:

        Kaikki "Tinder-naiset" ovat mielestäsi huoria, mutta on ok jakaa tyrkkykuvia keskustelupalstalla?

        no ei sevoteta tähän tinderityttöjä vaan nyt puhutaan kunnon naisista no siinä olet oikeassa että kuva kuuluisi vain hänen miehelleen mutta kyllä kuva on kaunis niin siinä täydellinen nainen kun näin kuvan ilostuin ja piristyin ja villiksi tulin tuo kuva on yksi maailman kauneimmista kuvista eli siinä täydellinen seksikäs nainen niin tälläisiin naisiin rakastutaan niin tuollaista naista kun saisi pussata niin hän veisi sydämmen ja rakastuisi häneen ja hän on yhden miehen nainen niin tälläisiä naisia arvostan ja kunnioitan olen myyty


      • Buhahaha

        "tarkoitettu vaan mun omalle miehelle lähetettäväksi" ja julkaiset kuvan suositulla kuvasaitilla ja julkaiset avoimella keskustelupalstalla... Eikö ole vähän nurinkurista että kymmenet miehet ovat nyt nähneet tuon kuvan sinusta ennen omaa miestäsi? 135 kertaa kuvaa katsottu aijjaa.comissa.


      • läskivalass
        vastustamaton.olet kirjoitti:

        no sinulla on täydellinen ja naisellinen ja seksikäs vartalo niin sinusta ei voisi näppejä pitää erossa ja haluaisi suudella kaikkialle vartaloasi niin sinusta saisi umnelmien vaimon olet niin kaunis

        Suomi on täynnä pullukoita. Mikset vain ota omaasi jos se on sun maku?


    • Liikaa vaatteita.

      • Niin sullakin. Mutta kuva on helvetin hyvä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Niin sullakin. Mutta kuva on helvetin hyvä.

        Liberación a la columna!


    • Täyteläinen kuullas iho, muista pitää huolta itsestäsi liikkumalla.

    • Pillujen--asiantuntija

      Tulee mieleen kurppa joka luulee olevansa seksikäs.

    • kuppikoook

      Siellä on sohva ja akka istuu lattialla, aito blondi.

    • asdfghjkilul

      Niin on kurvikas ja kaunis vartalo ettei yhdelläkään ätmillä olis mahkuja, ei edes vaikka naama olis mikä. Uskoisin että kaunis on kasvoistakin.
      Hyvä kuva, aistikas, ei liian tuhma. Pyydä isäntä pian kotiin ;)

      • totuuss

        Tuskin moni ätmi edes haluaisi tuota.
        Täälläkin tuota on kehuneet lähinnä vain toiset naiset.


      • asddfgghjk
        totuuss kirjoitti:

        Tuskin moni ätmi edes haluaisi tuota.
        Täälläkin tuota on kehuneet lähinnä vain toiset naiset.

        Jep. Silloin haulutaan ja vähätellään kun tietää jo etukäteen ettei ole mahkuja 👍


      • justjoo8
        asddfgghjk kirjoitti:

        Jep. Silloin haulutaan ja vähätellään kun tietää jo etukäteen ettei ole mahkuja 👍

        Melko yksinkertainen olet. :D Ei kaikki pidä samanlaisesta vartalosta kuin sä.


    • Naisellinen vartalo. Ja juu kohta joku ulvoo jotain johon sanon, että kyllä. Minä tykkään naisen vartaloon kuuluvista muodoista, olkoonkin ne jonkun mielestä liikaa rasvaa, silavaa, pläsää what ever.

      Olet kaunis.☺️

      • muhkee_läski

        Ylipaino on epätervettä, mutta pääasia että näyttää hyvältä, niinkö? Sä et ole terve fyysisesti etkä psyykkisestikään.


      • muhkee_läski kirjoitti:

        Ylipaino on epätervettä, mutta pääasia että näyttää hyvältä, niinkö? Sä et ole terve fyysisesti etkä psyykkisestikään.

        Riippuu ihan ylipainon määrästä ja laadusta. Lievä ylipaino on todettu tutkimuksissa jopa ihan hyväksi. Tuon kuvan nainen ei näytä sairaan ylipainoiselta. Vaan täyteläiseltä. :)

        Mä en ole ehkä terve, mutta et ole sinäkään. :D

        Maailman kaunein nainen voisi Alicia Keys, mutta on niitä muitakin yhtä kauniita. Siinä on ihan upea kroppa päästä varpaisiin. Sanon ihan naisenakin, että nam vaan. :)


      • keskeytys
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Riippuu ihan ylipainon määrästä ja laadusta. Lievä ylipaino on todettu tutkimuksissa jopa ihan hyväksi. Tuon kuvan nainen ei näytä sairaan ylipainoiselta. Vaan täyteläiseltä. :)

        Mä en ole ehkä terve, mutta et ole sinäkään. :D

        Maailman kaunein nainen voisi Alicia Keys, mutta on niitä muitakin yhtä kauniita. Siinä on ihan upea kroppa päästä varpaisiin. Sanon ihan naisenakin, että nam vaan. :)

        Välihuomautus: se tutkimus on myöhemmin kumottu.


      • älkää.vääristelkö
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Riippuu ihan ylipainon määrästä ja laadusta. Lievä ylipaino on todettu tutkimuksissa jopa ihan hyväksi. Tuon kuvan nainen ei näytä sairaan ylipainoiselta. Vaan täyteläiseltä. :)

        Mä en ole ehkä terve, mutta et ole sinäkään. :D

        Maailman kaunein nainen voisi Alicia Keys, mutta on niitä muitakin yhtä kauniita. Siinä on ihan upea kroppa päästä varpaisiin. Sanon ihan naisenakin, että nam vaan. :)

        Vain jos pulleuteen liittyy liikkuva elämäntyyli. Hikoilua ja hengästymistä useita kertoja viikossa. Sama pätee laihaan.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Riippuu ihan ylipainon määrästä ja laadusta. Lievä ylipaino on todettu tutkimuksissa jopa ihan hyväksi. Tuon kuvan nainen ei näytä sairaan ylipainoiselta. Vaan täyteläiseltä. :)

        Mä en ole ehkä terve, mutta et ole sinäkään. :D

        Maailman kaunein nainen voisi Alicia Keys, mutta on niitä muitakin yhtä kauniita. Siinä on ihan upea kroppa päästä varpaisiin. Sanon ihan naisenakin, että nam vaan. :)

        Joskus näkee semmosia ihmisiä, että ihan henki salpaantuu. Yksi semmoinen on mm. Rich Metiku, kun häntä lähi etäisyydeltä katsoi. Jossain on jotain semmosta, että ei osaa selittää muuta kuin että sen kauneus teki hengitystulppa vaikutuksen. :)


      • keskeytys kirjoitti:

        Välihuomautus: se tutkimus on myöhemmin kumottu.

        Koska? Ja kenen toimesta? :)


      • älkää.vääristelkö kirjoitti:

        Vain jos pulleuteen liittyy liikkuva elämäntyyli. Hikoilua ja hengästymistä useita kertoja viikossa. Sama pätee laihaan.

        Ulkomuoto ei kerro kaikkea ihmisen terveydestä...läähätän ja läkähdyn, voi se enteillä sydänvikaakin. ;)


      • Yksinäisyys tappaa useammin, kuin ylipaino. Niinpä oisin kummiskin enempi huolissani ihmisten yksinäisyydestä, kun pienestä ylipainosta. :)


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Yksinäisyys tappaa useammin, kuin ylipaino. Niinpä oisin kummiskin enempi huolissani ihmisten yksinäisyydestä, kun pienestä ylipainosta. :)

        Sullakin on hyvä kuva tuossa. Olisi kiva kuulla sen tarina..


      • elisakettu kirjoitti:

        Sullakin on hyvä kuva tuossa. Olisi kiva kuulla sen tarina..

        Heh, mä vähän kuvamanipuloin. Siinä on itseasiassa minä ja mieheni for real.. Mutta onhan siinä manipulointiakin melkoisesti. :)

        Kuva on tiivistelmä monesta asiasta, mitä parisuhteeseen voi liittyä ja liittyy. Voin joskus ehkä availla lisää. :)


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Heh, mä vähän kuvamanipuloin. Siinä on itseasiassa minä ja mieheni for real.. Mutta onhan siinä manipulointiakin melkoisesti. :)

        Kuva on tiivistelmä monesta asiasta, mitä parisuhteeseen voi liittyä ja liittyy. Voin joskus ehkä availla lisää. :)

        Odotan innolla :)

        Kuvista tuli vielä mieleen, että Pujottelijalla näkyy puolikas korva ja takaraivo, Ritskulla on liikaa suojauksia ja Dentastixilla näkyy oikeestaan pelkkä perse.


      • tutkimuksia

      • tutkimus.kiitos
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Yksinäisyys tappaa useammin, kuin ylipaino. Niinpä oisin kummiskin enempi huolissani ihmisten yksinäisyydestä, kun pienestä ylipainosta. :)

        Näytätkö sen tutkimuksen jossa tuo on todettu.



    • aijaad

      Hieno kuva. Lyhyt pjalkainen pullero homotransu, kun nähnyt saman kuvan pää kera.

      Jalat lyhyet. n. 150 cm pitkä tuo kuvan pullero .. näin, hyvää illan jatkoa tiedon kera nyt

    • en-nyt-ymmärrä

      Reiden lyhyys hämmästyttää. Vai oletko lyhytkasvuinen, ns. kääpiö? Muuten ihan nätti, mutta jotain epänormaalia kuvasta huokuu.

    • Nettiin.menee

      Rappasinpa kuvankaappauksella talteen tämän. Joten voipi olla että ukkosi törmää tähän kuvaan muuallakin kuin sinun lähettämänä ;)

    • aivandd

      kiva että miehen pää rajattu pois

      mut olennaisin tieto on erittäin lyhyet ja paksut jalat.. :)

      kääpiö .. kääpiö.. kääpiö..

    • ndddd

      siinähä voisi olla.. kim jol sung suoraa p-k , ainaki lyhyt ja paksu alaruumis täysin identtinen

    • muuamuu

      Ensinnäkin tuollaiset kuvat soisi olevan vain kumppanin silmille. Miehestäsi on varmasti kivaa kuulla kavereiltaan ensi viikolla tai myöhemmin eukon pistäneen tyrkkykuvia nettiin.
      Hyvää runkrunkmatskua pullukkafaneille. ;-) Voipi screenshotit viuhua duunipaikallakin.. Mitäs siihen? Nouseeko itsetunto sillä? Heittäisin mäkeen omalla kohdalla.
      Tuskin työksesi teet mallintöitä. Jopa Tuksut ottaa sentään korvauksen kuvistaan eikä jakele itseään ilman.
      Sama mielipide vaikka kuvassa olisi hoikka taikka firnessbeibe.

      Muutoin tulee mieleen lehmät laitumilla. Niilläkin oli isoimmille utarevaljaat ettei likaantuneet ja maata viistelleet.. Mutta anteeksi, teillä ne vasta navan seutuvilla kai viihtyy ilman liivivaljaita. :-)
      Talvi tekee tietysti tuloaan mutta nykyään talivarastojen kerääminen on lähinnä ajanvietettä eikä auttane lämmityskulujen kanssa hirveästi?

      Vm.78

    • kaisanoasaa

      Oho. Ei se ollutkaan se latuskapäinen äijä kikkeli pystyssä niinkuin ensin luulin.

      Kyllä tämä paremmalta näyttää, en minä sillä.

    • Kohinoor123

      No kylläpäs meni jollakin tunteisiin tämä kuva! :D kuvassa ei ole mitään minkä voisi yhdistää minuun, joten jos joku haluaa päätöntä kroppakuvaa jakaa niin se ei ole minulta pois.

      Ja heille jotka ihmettelivät reiden lyhyyttä, olen 155cm pitkä niin pitkät jalat on melko mahdoton yhtälö.

      • Nimimerkistäsi voisi ainakin yrittää arvata missä asut.


    • Haaveet.kaatuu

      Ei sinkkupalstalle tämmösiä, olethan varattu 😟

    • Herrasiunaa

      En minä sille mittään voinu suu vaan alko ulvoo!! Kaunista😍

    • Herrasiunaa

      Ai saakeli tiedot... mutsin mukaan vitun jätkä ja omasta mielestä sua vanhempi mutta en vois olla sun faija😀

    • Wou wou wou wou!

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Ei yhtään kiinnostaisi panna. Varmaan joku luuseri ätmi panisi kun muilta ei saisi.

    • Teknodonna

      Mjoo

      Mun mielestä tässä on sekä kaunis nainen että onnistunut kuva.

      Hyvän kuvankäsite tunnistaa siitä että se ei heti päästä irti, vaan pysäyttää ajan.

      😁

    • tgfdrf

      Hämyisä kuva 50-kymppisestä naisesta. Kaula paljastaa, unohdit silotella. Noin pullukalla ei yleensä ole kuvan kaltainen täysin sileä iho. Muhkuroita ja kuoppia pitäisi olla ainakin reisien kohdalla. Mutta kyllä kuva on kaunis.

    • tässä-arvioni-taas

      Arvioni poistettiin. Oliko se väärä? Eli kerroin, että en pidä naisella noin käpälämäisistä käsistä, mitä pullukoilla naisilla on. Hoikat, pitkät sirot sormet ja hennot käsivarret ovat naisellisemmat. Lihavat ladyt haluavat korostaa myös usein tissejään, koska ajattelevat niiden vetoavan meihin miehiin. Totuus kuitenkin on, että lihava mieskin saa itselleen muhkeat tissit, kun laittaa rintaliivit ja hilaa tissit niillä esille. Hoikalla naisella lantion kaari ja pyöreät tissit erottuvat seksikkäinä vartalosta, eikä niitä tarvitsee kaivaa esiin läskien seasta.

      Miksi arvioni täytyy poistaa, vaikka se ei olisikaan sama kuin poistajalla, tätä en ymmärrä. Aloittajahan pyysi rehellistä arviota.

      • huomasin

        Aloittajan kädet on tosiaan kuin nallekarhun käpälät :DDDDD


    • kysyväinen

      Tuleeko tämä niin ku myynti-ilmoitukseen?

    • plöms

      No oih ja voih, joillain meni vähän tuonne tunteiden puolelle tuo kuva. Ottaa kai koville, että sinut on napannut joku siitä huolimatta, ettet ole nollakokoa. Minusta olet kaunis ja naisellisen pehmeä, et todellakaan mikään lihava. Palstamiehet nyt vain ihailevat jotakin, mitä eivät ikinä tulisi edes saamaan, vaikka onhan niitä varmaan ihan realistisiakin yksilöitä, mene ja tiedä. Jos olisit laihempi, sinussa olisi joka tapauksessa jotakin vikaa, koska et olisi tarpeeksi hyvin muotoutunut, takapuolesi ei olisi täydellisen muhkea ja tissisi olisivat väärän muotoiset, väärässä kohdassa rintakehääsi eivätkä ne olisi symmetrisen pyöreät. Vaikeaa tämä naisten elämä palstalla, eikö? ;) Sinulla on täysi oikeus olla itsevarma ja rakastaa kehoasi, vaikka et miellyttäisikään joitain miehiä. Täydellisyyttä ei ole. Jokaisella on myös omat mieltymyksensä kehojen suhteen, mutta ehkä siihenkin kannattaisi asettaa jokin raja.

      En nimittäin usko, että oikeasti komea, kiinteäkroppainen ja lihaksikas Adonis suklaanruskeilla silmillään, jolla on iso penis ja pyöreä perse, luonteeltaan vallan erinomainen hurmuri ja luotettavakin vielä, täällä istuskelisi kirjoittelemassa päivät pitkät sinkkuna tai epätoivoisena tinderpoikana. Ehei, sellaisella olisi vientiä vaikka kuinka, vaan ei ole meidän palstamiehillä. Pakahdun halusta myös tietää, kuinka monen täällä kirjoittelevan ukon iho on pehmeä ja tasaisesti ruskettunut ilman ylimääräisiä, joka puolelle sojottavia harmahtavia karvoja... hiukset paksut, hienolla leikkauksella... Ja että kuinka moni käyttää valkoista kauluspaitaa, joka hyväilee just eikä melkein treenattuja lihaksia, vahvoja olkapäitä...?

      Ja mitä terveyteen tulee, tuollaisen Adoniksen ei kuulu juoda epäterveellisiä alkoholijuomia, koska kaljamahan mahdollisuus ja kuka nainen nyt sellaisesta tykkäisi. Adoniksen kuuluu käydä lenkillä 5 kertaa viikossa ja salilla mieluiten sitäkin enemmän. Treenatessa hänen olisi syytä muistaa sisällyttää käsien ja selän treenauksen lisäksi myös monipuolisia kyykkyohjelmia. Kuka nainen nimittäin kykenee vastustamaan lihaksikkaita reisiä ja kiinteää takapuolta, mihin he nyt sammakkojalkaisia miehiä tarvitsisivatkaan? Treenin olisi muutenkaan oltava tarpeeksi monipuolinen, jotta kroppa muotoutuu kaikkialta symmetriseksi ja täydellisen muotoiseksi. Ruokavalion on oltava räätälöity juuri Hänelle, ei makeisia tai rasvaisia ruokia ja vaikka suomalaiselle makkara on kasvis, se on ehdottomasti kiellettyjen listalla! Onhan epäterveellisesti syövä mies halujen karkottaja, ja se lisäksi pilaisi Hänen täydellisen kehonsa niin ulkoa kuin sisältäkin. Rasvaprosentin on ehdottomasti oltava niin alhainen, ettei läski peitä vahingossakaan lihaksia, koska hyi, kaikenlainen rasva on ällöttävää ja sikapahasta. Sänkypuuhaominaisuuksista en edes ala selittää, sillä siitä tulisi liian pitkä ja rönsyilevä teksti ;)

      Lista on loputon koska hei, ihminen on täysin oikeutettu vaatimaan muilta täydellisyyttä (jota ei edes ole) ja kaikenmaailman listat ovat ainoastaan hyväksi kumppanin etsinnässä. Se ei todellakaan karkoita terveitä ihmisiä tai tee heidän löytämisestään erityisen hankalaa. Tiivistettynä siis:

      1. Ainoastaan surkeiden ja rumien naisten etuoikeus:
      http://luxefair.com/wp-content/uploads/2015/10/Men-with-tum-why-women-love-them.jpg

      2. Ainoastaan kauniiden ja upeiden naisten etuoikeus:
      http://theadonislounge.com/wp-content/uploads/2014/07/Wolfpack-8.jpg


      Palstalainen mies, kuulutko ensimmäiseen ryhmään vai onko kroppasi vielä kamalampi? Onneksi olkoon, et tule koskaan saamaan naista suoraan fantasioistasi, vaan joudut tyytymään niihin alempitasoisiin naisiin, joita näytät kammoksuvan niin paljon. Voi myös olla, ettet ylety edes heidän tasolleen, eli joudut viettämään loppuelämäsi tinderissä ja treffipalstoilla. Vinkkinä siis, että kannattaisi ehkä suhtautua naisen kehoon realistisesti eikä olettaa sen olevan pelkkä kasa sinun vaatimiasi ominaisuuksia. Onnea ja menestystä :)

      • alfaM

        "No oih ja voih, joillain meni vähän tuonne tunteiden puolelle tuo kuva."

        Ja tämän jälkeen pitkä hapan papatus siitä miten palstan miehet on niin rumia, että eivät koskaan saa unelmiensa hoikkaa, hyvävartaloista naista. Kellähän se meni vähän tuonne tunteiden puolelle koko ketju? Mikä siinä on niin vaikea hyväksyä, että osa miehistä pitää hoikista naisista?


      • Boombitch
        alfaM kirjoitti:

        "No oih ja voih, joillain meni vähän tuonne tunteiden puolelle tuo kuva."

        Ja tämän jälkeen pitkä hapan papatus siitä miten palstan miehet on niin rumia, että eivät koskaan saa unelmiensa hoikkaa, hyvävartaloista naista. Kellähän se meni vähän tuonne tunteiden puolelle koko ketju? Mikä siinä on niin vaikea hyväksyä, että osa miehistä pitää hoikista naisista?

        Ei kukaan teitä rumaksi sanonut, haha. Monesti vaan on kuullut, että nissä hoikissakin on ties mitä vikaa, että joskus on ihan hauska naisenakin tehdä näitä listoja ja kas, osui ja upposi :D


      • ettäjoo
        Boombitch kirjoitti:

        Ei kukaan teitä rumaksi sanonut, haha. Monesti vaan on kuullut, että nissä hoikissakin on ties mitä vikaa, että joskus on ihan hauska naisenakin tehdä näitä listoja ja kas, osui ja upposi :D

        Ja suosittelen vaikka opettelemaan sarkasmia ja olla ottamatta kaikkea tosissaan.


      • 12121212121212

        Ensimmäisessä kuvassa vain yksi miehistä on selkeästi pullea, mutta toisaalta geneettisesti komein (pisin, harteikkain). Parhaassa kunnossa oleva vasemmalla on matalatasoisin koska naisia kiinnostaa 99% geneettinen komeus, ei niinkään se onko mies jaksanut pitää terveydestään huolta.

        Kakkoskuvan miehet ovat käytännössä vartaloltaan top 0,1% luokkaa ja vastaavat nuorta/kaunista fitnesskissaa.

        Tietysti naisena olet sitä mieltä että jokainen suurin piirtein normaalipainoinen nainen vastaa lihaksikasta ja trimmattua geenivoittajaa.


    • N33_v

      Naisellinen, jos olisin naisiin päin, niin varmaan tykkäisin juuri tuollaisesta.

    • Ottamatta kantaa muuten, palstamiehien on turhaa vinkua painosta naisilla tämän jälkeen;) Näkeehän sen selvästi että elopainoa on..joten shhhhh niiden "naiset on läskejä,hoikka nainen on paras" jutuilla. No offence,amigos :p

      • huono.päiväkö

        Mitäs kiukuttelet?


      • huono.päiväkö kirjoitti:

        Mitäs kiukuttelet?

        Nope,ihan ok päivä tänään:) Mua vaan ärsyttää kaikenlainen perseily,ja tää oli sitä. Vuosia lukenut sitä marinaa ja ulinaa pullukoista naisista ja kaikkien pitäisi laihduttaa. Sitten paljastuu totuus: p Eli kaikki nää kuolaajat nyt rohkeesti vaan takasin sinne deittipalstoille ja viestiä niille tuhdimmille naisille,loppuu se sinkkuelämä ja valitus:)


      • lueketjuuudestaan
        peppupupu kirjoitti:

        Nope,ihan ok päivä tänään:) Mua vaan ärsyttää kaikenlainen perseily,ja tää oli sitä. Vuosia lukenut sitä marinaa ja ulinaa pullukoista naisista ja kaikkien pitäisi laihduttaa. Sitten paljastuu totuus: p Eli kaikki nää kuolaajat nyt rohkeesti vaan takasin sinne deittipalstoille ja viestiä niille tuhdimmille naisille,loppuu se sinkkuelämä ja valitus:)

        Suurin osa kehuneista oli toisia naisia, ei miehiä. Täällä pullukkanaiset kehuu pullukkanaisia.


      • lueketjuuudestaan kirjoitti:

        Suurin osa kehuneista oli toisia naisia, ei miehiä. Täällä pullukkanaiset kehuu pullukkanaisia.

        Jaa? Onko näin?:) Siis mulla ei ole mitään tuhdimpia naisia vastaan. Ajattelin vaan että kaikki on ollut yhtä isoa show:ta..vaaditaan sitä ja tätä,naisilla se on AINA paino..mutta kuitenkin halutaan sitä "ei toivottua ryhmää" mikä olisi todella retardo koska niitä naisia on deittipalstat pullollaan, ja miesten ei tarvitsisi olla sinkkuina enää. Ei olisi mitään ongelmaa siinä tapauksessa. Mutta jos se on noin,täällä on naisia enemmän..täytyy pyytää anteeksi erhettä: p


    • DealWithItNow

      Kaikki eivät tykkää heruttajista, miehet tai naiset, oli heruttaja millainen vaan. Sekin pitää hyväksyä, kun lähtee heruttamaan.

    • Kohinoor123

      Kiitos jälleen uusista vastauksista! Mielenkiintoisia ajatuksia ihmisillä :) kuvasta ei ole siloteltu mitään, olen nuori ihminen niin ei tarvitse silotella, ainakaan vielä :)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe