Furrun luokse kylään????

masa-ja-pete-fursuit

Moi, me olemme 2 teekkaria jotka juhlitaan keskustassa ja meillä on furru asut ja me harrastetaan suittausta, on sen verta kylmää ja sateista että halutaan jonku fursuit harrastajan luo kylään hieman juhlimaan, olisiko rovaniemellä ketään suittauksen harrastajaa jonka luo saataisiin tulla kylään vielä tänä iltana?? olisi todella mukavaa jos joku ottaisi meidät kylään, matka ei ole este, me tullaan vaikka taksilla :)

49

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masa-ja-pete-fursuit

      Eikö rovaniemellä ole oikeasti kuin minä ja kaverini jotka harrastaa fursuittausta???? olisi mukavaa jos joku kutsuisi meidät kylään?? ollaan rentoja ja mukavia miehiä/furruja me ei olla häiriöksi vaan halutaan viettää mukavaa iltaa, jos olisi joku fursuit rovaniemellä meidän lisäksi joka kutsuu meidät kylään????

      • anniina-kerälä

        Olitko sinä ja kaverisi tänään roipparin edessä joskus kello 21.55?? minä näin siinä 2 fursuittia???? ja siinä oli teekkareita juhlimassa teidän kanssa???


      • masa-ja-pete-fursuit

        hei anniina-kerälä, olin minä ja kaverini siinä roipparin edessä :) ne teekkarit siin oli meidän kavereita, käytiin roipparissa pari tuoppia juomassa. Eix ollutki meillä hienot fursuit asut???


      • Furru

        Masa-ja-pete-fursuit tulkaa someroharju vatialanpolku 3e
        Niin näette oikeen furrun
        Perjantaina illalla kello 19:00
        Terveisin furru


      • masa-ja-pete-fursuit

        Kiitos kutsusta mutta perjantaina ollaan koko ilta kaupungilla furruasut päällä, muuten tultaisiin sinun luo mutta meidän pitää osallistua teekkari tapahtumiin keskustassa jne... Mutta jos olet perjantaina keskustassa niin ilmoita siitä niin voidaan nähdä siellä, joko baarissa tai ihan vaikka lordi aukiolla.


    • masa-ja-pete-fursuit

      Me voidaan tulla kylään sinun luokse someroharjulle 21:00 jos olet silloin kotona? meillä loppuu teekkarihommat 20:30 niin voidaan heti sen jälkeen tulla jos se sinulle sopii nimimerkki Furru ??

      • furru

        sopii minulle :):):) hauskaa pietän kämpillä.!
        terveisin furru


      • masa-ja-pete-fursuit

        Anteeksi kun ei tultu, tuli kiire kun piti minun ja pete furrun koota pieni lava lordiaukiolle missä teekkarit pitää puheita jne... Törmäillään kaupungilla tänään jos liikut keskustassa????


      • masa-ja-pete-fursuit

        Onko nimerkki furru keskustassa nyt? olisi mukavaa nähdä????


      • Furru

        Olen kaupungilla furru hificomex lippis on törmäillään :) jos ei niin harmi..... sain haukut lapset siis :(:(
        Jos ei nähä niin hyvää jatkot.
        Terveisin furru


      • masa-ja-pete-fursuit

        Mukavaa että olet kaupungilla, missä olet?? baarissa??


      • Furru

        Uitossa.... furru.


      • masa-ja-pete-fursuit

        oletko yksin vain kaverereiden kanssa?


      • masa-ja-pete-fursuit

        Tultiin kavereitten kanssa uitoon ja nähtiin sinut homojen käyttämän lippiksen päässä hifi-konex, älä kirjoita enään meille senkin h-alkava lapsi!!!!!!!!


    • vatialanpolun-furru

      Olisitte tullut minun luo, olisin sorvannut teitä takahalkioon!!!! Nyt on h-alkavien furrujen kiima aika ja haluun PERSETTÄ!!!!!

    • Ihmettelijä-vain

      Onko se someroharjun-furru oikeasti h-alkava?? kun moni ihminen baareissa koskikapakki ja kansanbub sanoo että se on lerssin imijä, onko se totta??

      • sami-keränen

        Minäpäs näin tänään furrun kaupungilla, se juhli teekkareita mutta kysyin siltä että onko tuo naamiais-asu niin se sanoi että harrastaa oikeasti fursuittausta :) :) mennään illalla sen kanssa juomaan halvalla kansanpubiin, tulkaa muutkin rovaniemen fursuittaajat sinne????


      • Ei-ymärrä

        Kyynel tuli kun luin. :( harmi haukut saan aina lapsilta :(:(:(
        Terveisin kyynel-furru
        Ei mua usko kun kaverit oikeet et olen furru :)


      • Ei-ymärrä

        En h alkava.! Senkin lapset.
        Tavallinen ihminen minä olen.


      • loose-anal-fursuit

        Toivottavasti someroharjun-turri tulee pikkulauantaina baariin, olisi mukavaa mennä vessaan sen kanssa harrastamaan fursuit juttuja ;)


      • martti-fursuit

        Minulla ärsyttää kun täällä vain lapset kiusaa ja kirjoittaa pöljiä juttuja!! Onko rovaniemellä muita furruja kuin minä? vai onko kaikki muut lapsia? Mites sinä someroharjun-turri? oletko sinä oikea suitti? Minä lähden nyt baariin että unohtuu lapset edes yhdeksi illaksi!!! Tervetuloa juomaan minun kanssani te oikeat furrut :) :)


      • martti-fursuit

        Odotan muita furruja baarissa, vielä ei ole muita näkynyt, no odotan jos hyvällä tuurilla näkisin toisen furrun tänään :)


      • Yksin-furru

        Olen kans ite baarissa furru :)
        Lapset tärvelltänyt mun elämän.! :(:(:( en ole itsekkään nähnyt muita furruja. :(:( baariin seuraavaan jonnekin tuskaa helpottaan.


      • martti-fursuit

        Jee!!! Mukavaa että tulit baariin, missä olet???


      • Yksin-furru

        Kansan bub baari. :) harmi että lapset on mut haukuttu lyttyyn :(:(
        Toivottavasti sulla menee paremmin. ?
        Terveisin furru


      • martti-fursuit

        On ne lapset minuaki haukkunut vaikka miksi :( :( tuletko halfmoon vai tulenko minä kansan pup???


      • Yksin-furru

        Mulla on hifi konex lippis
        Äläkä sano et olen h lopetan muuten fursuittauksen.
        Jos Ei nähä niin hyvää jatkot sulle.
        Baariin vielä Jonek.


      • Ei-ymärrä

        Haukut sain just suomi24. :(:(
        En kirjota sit tänne.


      • martti-fursuit

        tule halfmoon?? minulla niin paljon juotavia pöydässä että menisi vielä tunti ennenkuin pääsen kansan pup, pääsetkö tulemaan tänne???? vai nähdäänko tunnin päästä jossain muussa baarissa? en tietenkään sano että olet sellainen, miksi sanoisin??


      • martti-fursuit

        oletko vielä kansan pup?


      • Yksin-furru

        Olen halfmoon jeeeee.!!! Mahtava meininki furrulla on hauskaa..!! :):):)
        Tulee kuka tulee oikeee furru.!
        Siis oikee.!


      • martti-fursuit

        Minäkin olen vielä halfmoon, onko sinulla vielä hifi konex lippis päässä? en ole löytänyt sinua vaikka olen kävellyt ympäri baaria???? olethan sinä varmasti halfmoonissa?


      • Yksin-furru

        Olen halfmoon isolla puolella disko lähellä istun ja lähellä dj istun
        Ei ole lippis enää pääse.
        Pyöreettuolit nimi merkki furru kysy ihmeessä..!! Ite sain nyrkin taannoin :(:(
        Jos ei tavata niin hyvät jatkot sulle. :)


      • martti-fursuit

        En löydä sinua, minä olen h-alkavien puolella eli vessassa, tule tänne niin hyväilen sinun ruskeaa reikää?? ;)


      • martti-fursuit

        NO JOOPA JOO!!!! Lapset perkule lainaa minun nimimerkkiä!!!! :( en ole missään vessassa, tule furru tähän missä on sisäänkäynti ja rappuset niin tule rappusten alapäähän missä on portsarit ja narikkapaikka, odotan sinua siinä 10min päästä


      • Yksin-furru

        Voi lapset harmi. :( suomi24 harmi..!!! Oneks kaveri on furru oikee.!


      • martti-fursuit

        olipa mukavaa että someroharjun-turri jallitti minut baariin, luulin jo että se on oikea fursuit!!!!! :( no onneksi minä olen suomen virallisella fursuit listalla niin kerron turun furruille että someroharjun-turri ei ole oikea ja se saa fursuittaus kiellon!!!!! hahahaaa vain sinulle someron-turri!!!!! näivety sinä vain sinne kun et ole oikea turri!!!!!


      • lapsien-vihaaja

        lapset pilas kaikki :(:( kiitti vain.


      • kyyynel-furru

        lapset kiitti vain kun pilasit mun maineen ja jne........
        ja haukut sain :(:(:(


      • lapsi-furrut

        Ole hyvä someroharjun-turri ihan mielellään me kiusataan sinua :) mukava jallittaa hyvä uskoisia turreja HAHAHAHAAAA :D


      • martti-fursuit

        Harmi kun lapset taas pilasi kaikki, minä uskon sinua someroharjun-turri että olet oikea fursuit, kiusaaja lapset saa painua kuikkaan!!!!


      • martti-fursuit

        Ompa yksinäistä baarissa, tulkaa joku oikea furru tänne, siis oikea ei lapsia kiitos!!!! Onko someroharjun-turri liikenteessä?????????


      • martti-fursuit

        Eikö someroharjun furru tule minun seuraksi?? Yksin on tylsää :( anteeksi kun lapset viimeksi pilasi kaikki, vihaan kiusaajia!!!! Tule pliis koskikapakkiin???


      • martti-fursuit

        Yksin pitää olla:( :( ei vissiin rovaniemellä ole muita furruja kuin minä, harmi :(


      • martti-fursuit

        Olen nyt kotona, harmi kun ei ole rovaniemellä muita furruja??????? vai onko?????


      • Lasten-vihaaja

        Furrulla on hauskaa ! :) bileet on :)
        Musa soi isolla!! :):) kämpil.
        Sähkö postissa voin jutella vain oikeille furruille.! En lapsille!!!


      • martti-fursuit

        Minä olen nyt baarissa, voin kirjoittaa sinulle sähköpostissa jos annat oman sähköpostiosoitteesi.


      • martti-fursuit

      • Perrrrrrrrrrrrr

        Suomi24 :(:(:( lap..p....


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe