Olen huomannut että kuntosalilla venytellessäni miehet katsovat hyvin ilmein kun olen erittäin notkea nainen ja teen usein Spagaatin ja Sivuttais-Spagaatin kuntosalilla, jalassani on 2Xu trikoot ja tiukka toppi..
Spagaatissa oleminen kiinnostaa miehiä?
6
238
Vastaukset
- haarat_auki_
Siinä on lettu levällään....
- kuntsari4
Onkos se mikään ihme, kaltaisiasi näkyy vain salilla katukuvassa näkyy hyllyviä naisten perseitä. Minäkin treenaan ahkerasti ja naisetkin kyllä silmäilee mua eikä se häiritse mitenkään, päinvastoin.
- ihmettäly
Kun se spagaattiesi ihmetteleminen sinua noin ihmetyttää niin kyllä luultavasti puheitasikin ihmeteltäisiin.
- hksininen
Itse teen spagaatin pukeutuneena makkarankuoreen liikenneympyrässä. Hyvin mielin olen huomannut varsinkin poliisien hyvin ilmein minua usein katsellaan seuraavan hyvin. En ole, käsittääkseni, huomiohakuinen.
- salivaatetus
Varmaan ihmettelevät miksi sinulla on tiukka toppi jaloissa.
- Spugetötsy88
No kun sukat unohtu kotiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 49852
- 4818