Mitä sanot kumppanillesi

jos1616

Kun alatte rakastelemaan?

65

836

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinderimies.osaa.naida

      en tiedä miten tinderinaisten kanssa toimitaan eli maksetaanko eka vai jälkeen aktin mutta luulisin että sanotaan esim tossa 200 euroa tai kerro hinta tai mylvi miehekkäästi kun panen anaaliin tai nyt reikä saa meisselii ja kunnolla tai lopeta jo suikkarin otto hässin aivosi pihalle no mitä törkeämpää sanoo niin tinderityttö tykkää siitä tai sierainta esiin ja älä valita sait maksun

    • ytmipukki

      Ja nyt rojut ränniin !

    • seksinussi

      Hyvää päivää alaovi olikin jo auki

    • kaisanoasaa

      Pannaan ilman kumia

    • eienääseksiäikinä

      En sano mitään koska sellaista ei tule tapahtumaan.

    • ihan_itemietit

      Mumsmumpslitsmmmmmaaaahhhh. Päättele tuosta ite.

    • muhkea_muhku

      Pelkästään kakkoseen. :)

      • Syö pääs. 😕


    • Ei kai sitä tarvi sanoa mitään? Kehonkieli on jo tullut tutuksi...mikä on pitkissä suhteissa parasta. Aina ei tarvi puhua ja puhua, voi vaan toimia.🙂

      • Yllättäen varmaan se on mies jonka pitää toimia, eläimellisesti muristen tulee kellistää nainen karhuntaljalle takkatulen ääreen :D


      • käsi.kädessä

        kuten mummolassa olen ex miehen kanssa niin ei siinä sanoja tarvita kun lähdetään metsä tielle kävelemään ja kumpaakin kutkutttaa


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Yllättäen varmaan se on mies jonka pitää toimia, eläimellisesti muristen tulee kellistää nainen karhuntaljalle takkatulen ääreen :D

        En tiedä mihin kukin on tottunut ja totutellut, mutta kyllä meillä on aika tasavahvaa tämä aloitteellisuus.

        Myös sekin, kun ei jaksa napata. Miehi(e)l läkään ei aina ole fiiliksiä...joten kyllä sitä joskus saa pakittaa ja todeta, ookkei toisen kerran sitten.😊

        Kyllä tämä arki töineen ja perhe-elämineen sen verran verottaa, ettei olla ja eletä kuin Harlekiineissa tai Reginoissa. Toisilla näin, toisilla noin.


      • käsi.kädessä kirjoitti:

        kuten mummolassa olen ex miehen kanssa niin ei siinä sanoja tarvita kun lähdetään metsä tielle kävelemään ja kumpaakin kutkutttaa

        Hyi nyt helvetti! Älä nyt tyrkytä tapojas. Et kai sä syö viimeviikkosia vellejäkään aamupaksi?


      • se.hymyn.sinulle.saa
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Hyi nyt helvetti! Älä nyt tyrkytä tapojas. Et kai sä syö viimeviikkosia vellejäkään aamupaksi?

        tuskin se turhaan siellä odottaa käyntiäsi ja jatkuvasti käy siellä tarkistamassa josko tulit tai soitatko ja sovitte kun kummallekkin sopii niin menet mummolaan niin miksi erositte


      • käsi.kädessä kirjoitti:

        kuten mummolassa olen ex miehen kanssa niin ei siinä sanoja tarvita kun lähdetään metsä tielle kävelemään ja kumpaakin kutkutttaa

        En tiedä mistä johtuu, mutta en näe exissäni mitään seksikästä enää sen jälkeen, kun olen tunnetasolla ja järjellä päättänyt, että suhde on ohi.

        Ainoa haikeus on voinut, tulla siitä että menetti samalla ihmisen, jota piti myös ystävänään. Ja siitä, ettei se kantanutkaan...en ole koskaan osannut ikävöidä seksiä. Eikä se ole koskaan suurin menetys yhdessäkään menetetyssä parisuhteessa.

        Se ei ole suurin asia missään kohtaa.


      • se.hymyn.sinulle.saa kirjoitti:

        tuskin se turhaan siellä odottaa käyntiäsi ja jatkuvasti käy siellä tarkistamassa josko tulit tai soitatko ja sovitte kun kummallekkin sopii niin menet mummolaan niin miksi erositte

        Edelleenkään hän ei käy siellä mun takia. Hyvin harvoin ylipäänsä satutaan samaan aukaan paikalle ja kun satutaan yleensä hän lähtee nopeasti pois, eikä suinkaan kyttää mua. Miksi kyttäiskään?

        Ei se minussa menettänyt mitään, mitä se ei voisi muualtakin löytää.😃

        Onhan niitä hänelle sopivampiakin naisia olemassa, minä tiedän sen ja niin hänkin.


      • ihanampi.kuin.nykyinen
        muhkee_muhku kirjoitti:

        En tiedä mistä johtuu, mutta en näe exissäni mitään seksikästä enää sen jälkeen, kun olen tunnetasolla ja järjellä päättänyt, että suhde on ohi.

        Ainoa haikeus on voinut, tulla siitä että menetti samalla ihmisen, jota piti myös ystävänään. Ja siitä, ettei se kantanutkaan...en ole koskaan osannut ikävöidä seksiä. Eikä se ole koskaan suurin menetys yhdessäkään menetetyssä parisuhteessa.

        Se ei ole suurin asia missään kohtaa.

        seli seli uskooko miehesi tuon ja eikö ne exät ole miehesi kavereita tai tuntevat toisensa


      • ihanampi.kuin.nykyinen kirjoitti:

        seli seli uskooko miehesi tuon ja eikö ne exät ole miehesi kavereita tai tuntevat toisensa

        Tietysti uskoo, kun tuntee mut ja tietää että muhun voi luottaa. En ole koskaan valehdellut mistään, ei ole tarvetta.

        Ei ne kavereita ole, mutta ovat kyllä tutustuneet toisiinsa juurikin mummolan kyläreissulla. Ja pystyvät juttelemaan asiaa asiallisesti saman pöydän ympärillä.

        Siinä on kaksi AIKUISTA miestä, jotka tajuaa asemansa ja paikkansa.☺️

        Exä ja nyksä. Mikä tässä on niin kauhean kamalaa? Kirvesvarttako pitäis heilutella?


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Tietysti uskoo, kun tuntee mut ja tietää että muhun voi luottaa. En ole koskaan valehdellut mistään, ei ole tarvetta.

        Ei ne kavereita ole, mutta ovat kyllä tutustuneet toisiinsa juurikin mummolan kyläreissulla. Ja pystyvät juttelemaan asiaa asiallisesti saman pöydän ympärillä.

        Siinä on kaksi AIKUISTA miestä, jotka tajuaa asemansa ja paikkansa.☺️

        Exä ja nyksä. Mikä tässä on niin kauhean kamalaa? Kirvesvarttako pitäis heilutella?

        Enhän minäkään alkais exälle tai hänen uudelle naiselleen niuhottamaan. Olen itsekin istunut samassa kaffepöydässä, kun edellistä exää edeltävä tuli naisensa kanssa kahville mummulaan.😂

        Ja vallan mainiosti tultiin juttuun tämän uuden nuoren mua nuoremman ja nätimmän kanssa. Se oli oikeen mukava tyttö.


      • ex.antaa.kivaa
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Tietysti uskoo, kun tuntee mut ja tietää että muhun voi luottaa. En ole koskaan valehdellut mistään, ei ole tarvetta.

        Ei ne kavereita ole, mutta ovat kyllä tutustuneet toisiinsa juurikin mummolan kyläreissulla. Ja pystyvät juttelemaan asiaa asiallisesti saman pöydän ympärillä.

        Siinä on kaksi AIKUISTA miestä, jotka tajuaa asemansa ja paikkansa.☺️

        Exä ja nyksä. Mikä tässä on niin kauhean kamalaa? Kirvesvarttako pitäis heilutella?

        vahtaako miehesi esim ladon seinän raosta kun hässitte niin onko miehesi aisankannattaja entä saako miehesi käydä exänsä luona aina silloin tällöin


      • ex.antaa.kivaa kirjoitti:

        vahtaako miehesi esim ladon seinän raosta kun hässitte niin onko miehesi aisankannattaja entä saako miehesi käydä exänsä luona aina silloin tällöin

        Pervo!

        Ja hei, ei ole vielä vastaan tullut ihanempaa kuin nykyinen. Ja vaikka ois tullutkin vastaan, niin mä en ole huomannu. Tiiätkö miksen?

        Nokun mä en ole haku päällä, vaan lukinnut jo vastaukseni. Ja se vastaus istuu tuolla meidän soffalla, ihana naama rillien takaa möllöttää tännepäin, kun kattelen tästä pöydän vierestä kirjottaessani häneen päin.

        Se on se mun "oma" rakas möllykkäni.

        Eiköhän tää aihe ollu taas taputellen täsä.


      • mikskyttäisinketään

        mä mitään hässi kenenkään kanssa, miehet saa tehä mitä haluaa, ei se mulle kuulu, mä en jaksa ruveta kovin perinpojaisesti keneenkään tutustumaan, enkä huutele perään että mitä sä milloinkin teet ja kenen kanssa


      • kuka.olikaan.lasten.isä
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Enhän minäkään alkais exälle tai hänen uudelle naiselleen niuhottamaan. Olen itsekin istunut samassa kaffepöydässä, kun edellistä exää edeltävä tuli naisensa kanssa kahville mummulaan.😂

        Ja vallan mainiosti tultiin juttuun tämän uuden nuoren mua nuoremman ja nätimmän kanssa. Se oli oikeen mukava tyttö.

        exiä on enemmänkin mummolassa vai sanotko miehellesi että aina kun uusi mies niin on exä ja mistä niitä miehiä tapaat tinderistäkö vai harrastatteko kimppakivaa tai parinvaihtoa


      • no.kukin.tyylillään
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Pervo!

        Ja hei, ei ole vielä vastaan tullut ihanempaa kuin nykyinen. Ja vaikka ois tullutkin vastaan, niin mä en ole huomannu. Tiiätkö miksen?

        Nokun mä en ole haku päällä, vaan lukinnut jo vastaukseni. Ja se vastaus istuu tuolla meidän soffalla, ihana naama rillien takaa möllöttää tännepäin, kun kattelen tästä pöydän vierestä kirjottaessani häneen päin.

        Se on se mun "oma" rakas möllykkäni.

        Eiköhän tää aihe ollu taas taputellen täsä.

        niin ne varatut pettäjät uhoo ja sanoo


    • sori_mut

      No että mikä sille ny tuli. Ei se oo koskaa ennen ollu juuresta sentin verran vetelä. Mutta sentti löysää juuressa ja se oli sitte siinä.

    • hirveäkoira

      ohoh onpa se kova

    • Teieueueudiid

      Käsken siivoamaan kämpän kuntoon ja hakemaan bissee kaupasta sillävälin kun menen panemaan.

      • kaverisiivoaasulle

        Siinä sitä on kunnon isäntä talossa. Kai siivooja saa juoda osan bisseistä.


    • Silloin kun vielä oli kumppani, niin saatoin sanoa vaikka kassajonossa korvaan, että kotiin kun päästään, niin pöllyytän kunnolla, siihen päälle virne, niin oli sähköä ilmassa koko reissun. Tai muistanpa kerran, kun muksut oli mun luona ja teki ihan höpönä mieli, niin ehdotin, että mentäisiin saunatiloihin pikaiselle.
      Itse olin niin pupu, että eipä siinä toinen paljoa kerennyt ehdottelemaan aina, mutta kyllä muhun joskus käytiin salakavalan kivasti käsiksi.
      Mutta kivointa tuosta sanomisesta tai aloittamisesta on tehdä leikinomainen esileikki. On vähän kuin pikkuskidinä piparipurkille salainen tyhjennyskeikka.

      • Joskus_sen_huomaa

        Voi vitsi:) veit kyllä jalat suustani. Juurikin noin pitäis olla. Mistähän tollasen piparipurkille löytäis😆


      • Joskus_sen_huomaa kirjoitti:

        Voi vitsi:) veit kyllä jalat suustani. Juurikin noin pitäis olla. Mistähän tollasen piparipurkille löytäis😆

        Aika moni miettii ja toivoo näin, ei se ole kuin toimimisesta kiinni. Ja kun toiseen tutustuu, niin tuollaiset kaikki voi puhua läpi....sitten vaan antaa palaa, parasta on, kun kumpikin käyttää mielikuvitustaan huomioidessa toista.


      • Joskus_sen_huomaa

        Kyllä se vaan on ihmeellistä, kohdannut olen miehiä , joiden kanssa puhun vaikkapa auton moottorista talon rakentamiseen, vaikka nainen olenkin. Siihen se sitten " tyssääkin" hetken päästä. Tiedän miesten mielestä liika. Mutta molempia olen tehnyt ja kiinnostaa. Kiitos ja näkemiin.

        Toisten kanssa ei sitten juurikaan mistään saa aihetta, mikään ei kiinnosta. On se vaan kumma juttu.

        Olen kiinnostunut monesta asiasta, mutta , mutta, en saa tuoda sitä ilmi.

        Kyllähän piparipurkille halutaan, mutta ei käy, pitää olla muutakin niin kus sanoit;)
        Kyllä maailma on sittenkin .... annappa siinä sitten palaa, kun ei ole sytykkeitä😕


      • Joskus_sen_huomaa kirjoitti:

        Kyllä se vaan on ihmeellistä, kohdannut olen miehiä , joiden kanssa puhun vaikkapa auton moottorista talon rakentamiseen, vaikka nainen olenkin. Siihen se sitten " tyssääkin" hetken päästä. Tiedän miesten mielestä liika. Mutta molempia olen tehnyt ja kiinnostaa. Kiitos ja näkemiin.

        Toisten kanssa ei sitten juurikaan mistään saa aihetta, mikään ei kiinnosta. On se vaan kumma juttu.

        Olen kiinnostunut monesta asiasta, mutta , mutta, en saa tuoda sitä ilmi.

        Kyllähän piparipurkille halutaan, mutta ei käy, pitää olla muutakin niin kus sanoit;)
        Kyllä maailma on sittenkin .... annappa siinä sitten palaa, kun ei ole sytykkeitä😕

        No meitä on ihmisiä niin erilaisia. Niin naisia, kuin miehiä. Kiinnostuksen kohteet ovat erilaisia ja luonteet erilaisia. Mikä sitten yhdistäisi ja millä sovitaan olemaan kahdestaan ja vieläpä tuollaisessa henkilökohtaisessa asiassa kuin seksi? Minusta se on avoimuus ja se, että sanoo mitä haluaa ja mitä toivoo. Kristallipalloja ei Prismasta ole löytynyt vieläkään....


      • Joskus_sen_huomaa
        Dissident kirjoitti:

        No meitä on ihmisiä niin erilaisia. Niin naisia, kuin miehiä. Kiinnostuksen kohteet ovat erilaisia ja luonteet erilaisia. Mikä sitten yhdistäisi ja millä sovitaan olemaan kahdestaan ja vieläpä tuollaisessa henkilökohtaisessa asiassa kuin seksi? Minusta se on avoimuus ja se, että sanoo mitä haluaa ja mitä toivoo. Kristallipalloja ei Prismasta ole löytynyt vieläkään....

        Juu, meitä on erilaisia.Mutta jos mikään ei kiinnosta, paha repiä asioita. Yrität puhua ja keskustella vaikka mistä, ei onnistu. Piparipurkista kyllä juttua riittää, mulle ei ole tabu. Kerron kyllä oman mielipiteeni.

        Avoimuutta nimenomaan. Seksi ja varsinkin rakastelu on asia, joka vaatii kahden ihmisen välillä luottamusta, intohimoa ja vielä lisää avoimuutta. Siihen pääsee vain tutustumalla toiseen..

        Olen kyllä Cittaristakin yrittänyt löytää kristallipalloa. Mutta ei löydy, ei..;) kuten ei meidän Prismastakaan..

        Viesti tuosta jo hävisi aiemmin, tais kone tehä mulle tepposet. Tulee tietty joskus vähän eri muodossa:)

        Mutta nyt öizyt kaikille ja huomenna ehkä lisää😴


      • Joskus_sen_huomaa kirjoitti:

        Juu, meitä on erilaisia.Mutta jos mikään ei kiinnosta, paha repiä asioita. Yrität puhua ja keskustella vaikka mistä, ei onnistu. Piparipurkista kyllä juttua riittää, mulle ei ole tabu. Kerron kyllä oman mielipiteeni.

        Avoimuutta nimenomaan. Seksi ja varsinkin rakastelu on asia, joka vaatii kahden ihmisen välillä luottamusta, intohimoa ja vielä lisää avoimuutta. Siihen pääsee vain tutustumalla toiseen..

        Olen kyllä Cittaristakin yrittänyt löytää kristallipalloa. Mutta ei löydy, ei..;) kuten ei meidän Prismastakaan..

        Viesti tuosta jo hävisi aiemmin, tais kone tehä mulle tepposet. Tulee tietty joskus vähän eri muodossa:)

        Mutta nyt öizyt kaikille ja huomenna ehkä lisää😴

        Niin, no minä tykkään turistella vaikka mistä. Toiset taas ei sitten mistään. Mäkin tapasin keväällä mukavanoloisen naisen, mutta oli niin ujo, että ei siltä sanaa suusta saanut. Nippanappa vastaili, kun jotain kysyin... Mietin, että jaksaisko sellaista ja oisko se kiinni vaan siitä, että tutustuis, mutta en mä sellaista vaan yksinkertaisesti jaksais. Kyllä suhde pitää olla helppoa alusta pitäen. Ei voi olla kauheeta vääntöö ja hampaitten kiristelyä.

        Joo, öitä sullekin. Mä tässä vietän yöni työssä...


      • Joskus_sen_huomaa
        Dissident kirjoitti:

        Niin, no minä tykkään turistella vaikka mistä. Toiset taas ei sitten mistään. Mäkin tapasin keväällä mukavanoloisen naisen, mutta oli niin ujo, että ei siltä sanaa suusta saanut. Nippanappa vastaili, kun jotain kysyin... Mietin, että jaksaisko sellaista ja oisko se kiinni vaan siitä, että tutustuis, mutta en mä sellaista vaan yksinkertaisesti jaksais. Kyllä suhde pitää olla helppoa alusta pitäen. Ei voi olla kauheeta vääntöö ja hampaitten kiristelyä.

        Joo, öitä sullekin. Mä tässä vietän yöni työssä...

        Vielä tässä tulin lukemaan, kun iltapuuhista selvisin:) No ei niin ujo, ettei turinat onnistuis, sit pitää kyl miettiä. Maalimassa paljon asioita turistavaksi. En mäkään jaksais miettiä, jos ei skulaa nii ei. Hampaita ei kande menettää tai vääntää muutakaan väkisin. Thäts it.

        Hyvää työyötä sulle, koit jsksaa:)


      • Joskus_sen_huomaa kirjoitti:

        Vielä tässä tulin lukemaan, kun iltapuuhista selvisin:) No ei niin ujo, ettei turinat onnistuis, sit pitää kyl miettiä. Maalimassa paljon asioita turistavaksi. En mäkään jaksais miettiä, jos ei skulaa nii ei. Hampaita ei kande menettää tai vääntää muutakaan väkisin. Thäts it.

        Hyvää työyötä sulle, koit jsksaa:)

        Niin. Kun meitä on moneksi, niin toisaalta se myös tarkoittaa, että tietynlaiset sopii yhteen. Sopivat ja sopivaiset on minusta eri asia. Minäkin tulen juttuun monenlaisten ihmisten kanssa, mutta toisaalta pitää sen toisen parisuhteessa olla sellainen, että se ei jyrää mua tai mä sitä. Tahtomattaankin niin voi käydä.

        Juu, kyllä tää tästä menee...aika rauhallista näyttäs yö olevan...


      • Joskus_sen_huomaa
        Dissident kirjoitti:

        Niin. Kun meitä on moneksi, niin toisaalta se myös tarkoittaa, että tietynlaiset sopii yhteen. Sopivat ja sopivaiset on minusta eri asia. Minäkin tulen juttuun monenlaisten ihmisten kanssa, mutta toisaalta pitää sen toisen parisuhteessa olla sellainen, että se ei jyrää mua tai mä sitä. Tahtomattaankin niin voi käydä.

        Juu, kyllä tää tästä menee...aika rauhallista näyttäs yö olevan...

        Ei saa suhteessa jyrätä, suhde on toisen arvostamista vikoineen päivineen.. Sopivat ja sopivaiset hmmm. ei ole tod sama asia. Kun toisesta välittää parisuhteessa, se avoimuus, se avoimuus. Keskenäinen kommunikaatio on voimaa, harvoin siihen vain moni pystyy, valitettavasti.

        Enpäs vieä päässy nukkumaan, jääkaappi rupes kenkkuileen:(
        Ny on kyllä marjat hätösessä, piti naapuria hätyyttää apuun, josko pakastimessa tilaa, onneks löyty.

        Hyvä, jos rauhallista, kyllä se siitä virkenee..


      • Joskus_sen_huomaa
        Joskus_sen_huomaa kirjoitti:

        Ei saa suhteessa jyrätä, suhde on toisen arvostamista vikoineen päivineen.. Sopivat ja sopivaiset hmmm. ei ole tod sama asia. Kun toisesta välittää parisuhteessa, se avoimuus, se avoimuus. Keskenäinen kommunikaatio on voimaa, harvoin siihen vain moni pystyy, valitettavasti.

        Enpäs vieä päässy nukkumaan, jääkaappi rupes kenkkuileen:(
        Ny on kyllä marjat hätösessä, piti naapuria hätyyttää apuun, josko pakastimessa tilaa, onneks löyty.

        Hyvä, jos rauhallista, kyllä se siitä virkenee..

        Piru vieköön, kun tolla jääkaapilla ja pakastimella on sama moottori, et sillai😠


      • Joskus_sen_huomaa kirjoitti:

        Ei saa suhteessa jyrätä, suhde on toisen arvostamista vikoineen päivineen.. Sopivat ja sopivaiset hmmm. ei ole tod sama asia. Kun toisesta välittää parisuhteessa, se avoimuus, se avoimuus. Keskenäinen kommunikaatio on voimaa, harvoin siihen vain moni pystyy, valitettavasti.

        Enpäs vieä päässy nukkumaan, jääkaappi rupes kenkkuileen:(
        Ny on kyllä marjat hätösessä, piti naapuria hätyyttää apuun, josko pakastimessa tilaa, onneks löyty.

        Hyvä, jos rauhallista, kyllä se siitä virkenee..

        Tuskin kukaan varsinaisesti haluaakaan jyrätä. Se toinen saattaa vaan periksi liikaa, tai sitten myötäilee liikaa. Yleensähän mukavankin ihmisen kanssa suhde osaa tyssätä siihen kun alkuhuuma on ohi. Sitten aletaan pitämään enemmän niistä omista tärkeistä asioista kiinni ja toisaalta toisen piirteet alkaa näkymään paremmin, kun tutustuminen alkaa olla oikeastaan totta... Oon miettinyt, että ihmisiä yhteen ajaa sellainen läheisyyden kaipuu ja vaikka se seksikin... Mutta vaikka jokainen kuinka haluaisi rauhassa tutustua, niin sitä vaan tuppaa siihen mukavaan ihastumaan ja rakastumaan ennen sitä. Ehkä sille alkuhuumahötölle pitäis antaa vaan aikaa alussa ja ei mitään vakavaa alkaa miettimään heti. Tutustuis ja katselis rauhassa... mut vaikeaahan se on aina....

        No voi harmi. Mulla ois pakkasessa ihan hitosti puolukkaa, pitäis saada ne jonnekin tuhottua. Ja koko helkatinmoinen arkkupakastin joutais jonnekin....taidan tehdä siitä kompostin. Vois sellainen pystymalli olla parempi.

        No eiköhän tuota sinne aamuseiskaan asti saa olla aikalailla rauhassa...


      • Joskus_sen_huomaa kirjoitti:

        Piru vieköön, kun tolla jääkaapilla ja pakastimella on sama moottori, et sillai😠

        .. Ei vaan sama Kompura.. ;P


      • Joskus_sen_huomaa kirjoitti:

        Ei saa suhteessa jyrätä, suhde on toisen arvostamista vikoineen päivineen.. Sopivat ja sopivaiset hmmm. ei ole tod sama asia. Kun toisesta välittää parisuhteessa, se avoimuus, se avoimuus. Keskenäinen kommunikaatio on voimaa, harvoin siihen vain moni pystyy, valitettavasti.

        Enpäs vieä päässy nukkumaan, jääkaappi rupes kenkkuileen:(
        Ny on kyllä marjat hätösessä, piti naapuria hätyyttää apuun, josko pakastimessa tilaa, onneks löyty.

        Hyvä, jos rauhallista, kyllä se siitä virkenee..

        "Ei saa suhteessa jyrätä, suhde on toisen arvostamista vikoineen päivineen.."

        .. Eikä se ole vain "saamista".. Jyrääjä luonteiset jyrää, Toisenlaiset Ei.. ;P

        .. Musta Jyrääminen ei tapahdu Vahingossa, eikä sille/siihen ole mitään Syitä.. Kaikki syyt ovat Vain Jyrääjän TekoSyitä.. HuonojaSellaisia.. ;P


      • Joskus_sen_huomaa kirjoitti:

        Piru vieköön, kun tolla jääkaapilla ja pakastimella on sama moottori, et sillai😠

        No voi könkkö. Onneks ulkona on viilee keli, niin maidot yms. kestää sielläkin viileessä ja pakastinta kun ei aukaise, niin ne kestää yllättävän pitkään kylmässä. Mutta pas.a homma silti. Ja samalla kompuralla ne voi tosiaan olla. En tiedä, että voisko niissä olla joku ylilämpeämissuojakin, kun toi toimii sit samalla kumpikin, niin se takasäleikkö voi olla pölynen ja jos se ei saa viilennystä, niin voi hetken joutua odottamaan, että jäähtyy...en tiedä?

        Toisaalta jos jotain positiivista tästä etsii, niin hyvä että huomasit...vaikka laiha lohtu...


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Ei saa suhteessa jyrätä, suhde on toisen arvostamista vikoineen päivineen.."

        .. Eikä se ole vain "saamista".. Jyrääjä luonteiset jyrää, Toisenlaiset Ei.. ;P

        .. Musta Jyrääminen ei tapahdu Vahingossa, eikä sille/siihen ole mitään Syitä.. Kaikki syyt ovat Vain Jyrääjän TekoSyitä.. HuonojaSellaisia.. ;P

        No minusta taas jotkut ihmiset eivät välitä itsestään. Ovat niin valmiita tekemään mitä vaan saadakseen toisen ihmisen lähelleen, että unohtavat jopa itsensä ja sen mikä itselle on tärkeää. Sitten kun huomaa, että ei se toinen huomaakaan näitä ja näitä asioita minussa, niin onkin jo antanut itsestään väärän kuvan, siksi pitää tietää mitä haluaa, eikä vaan myötäillä onnenhuumassaan.


      • Joskus_sen_huomaa
        Dissident kirjoitti:

        Tuskin kukaan varsinaisesti haluaakaan jyrätä. Se toinen saattaa vaan periksi liikaa, tai sitten myötäilee liikaa. Yleensähän mukavankin ihmisen kanssa suhde osaa tyssätä siihen kun alkuhuuma on ohi. Sitten aletaan pitämään enemmän niistä omista tärkeistä asioista kiinni ja toisaalta toisen piirteet alkaa näkymään paremmin, kun tutustuminen alkaa olla oikeastaan totta... Oon miettinyt, että ihmisiä yhteen ajaa sellainen läheisyyden kaipuu ja vaikka se seksikin... Mutta vaikka jokainen kuinka haluaisi rauhassa tutustua, niin sitä vaan tuppaa siihen mukavaan ihastumaan ja rakastumaan ennen sitä. Ehkä sille alkuhuumahötölle pitäis antaa vaan aikaa alussa ja ei mitään vakavaa alkaa miettimään heti. Tutustuis ja katselis rauhassa... mut vaikeaahan se on aina....

        No voi harmi. Mulla ois pakkasessa ihan hitosti puolukkaa, pitäis saada ne jonnekin tuhottua. Ja koko helkatinmoinen arkkupakastin joutais jonnekin....taidan tehdä siitä kompostin. Vois sellainen pystymalli olla parempi.

        No eiköhän tuota sinne aamuseiskaan asti saa olla aikalailla rauhassa...

        Ny on pakasteet naapurissa. Ei kai nyt sentään liikaa myötäillä, pitää olla myös sopivasti omaa tahtoa ja harrastuksia, ystäviä. Yhteiselo ei varmaan ole aina herkkua ja helppoa.

        Alkuhuuma joo, kyllä silloin jo toisesta näkee missä mennään. Jos älytöntä kiihkoilua?? Hötölle aikaa ja rauhaa. Oon sitä mieltä, että ns. täyspäiset ihmiset kunnioittavat ja arvistavat toisiaan. Ei liika kiirehtiminen ja hörhöily hyvästä. Kyllä aika ja tutustuminen antaa vastaukset moneen asiaan..

        Nyt öizyt😴


      • Joskus_sen_huomaa kirjoitti:

        Ny on pakasteet naapurissa. Ei kai nyt sentään liikaa myötäillä, pitää olla myös sopivasti omaa tahtoa ja harrastuksia, ystäviä. Yhteiselo ei varmaan ole aina herkkua ja helppoa.

        Alkuhuuma joo, kyllä silloin jo toisesta näkee missä mennään. Jos älytöntä kiihkoilua?? Hötölle aikaa ja rauhaa. Oon sitä mieltä, että ns. täyspäiset ihmiset kunnioittavat ja arvistavat toisiaan. Ei liika kiirehtiminen ja hörhöily hyvästä. Kyllä aika ja tutustuminen antaa vastaukset moneen asiaan..

        Nyt öizyt😴

        No otahan uus yritys.

        Öitä taasen...


      • Dissident kirjoitti:

        No minusta taas jotkut ihmiset eivät välitä itsestään. Ovat niin valmiita tekemään mitä vaan saadakseen toisen ihmisen lähelleen, että unohtavat jopa itsensä ja sen mikä itselle on tärkeää. Sitten kun huomaa, että ei se toinen huomaakaan näitä ja näitä asioita minussa, niin onkin jo antanut itsestään väärän kuvan, siksi pitää tietää mitä haluaa, eikä vaan myötäillä onnenhuumassaan.

        .. Ööhh.. Kuten sanoin.. Pelkkää SeliSelittelyä ja TekoSyiden keksimistä Omalle Persestelylle&Outoilulle, sekä Oman P&O siirtämistä toisen syyksi/viaksi jne.. ;P

        .. Siksi en vastannut sulle suoraan, koska en jaksa IkiVänkäillä taas ItsestäänSelvän asian kanssa.. Sellainen tämänkin asian "pitäisi" olla, mutta kuten huomataan, niin ei ole.. ;P

        .. Jokainen On Vastuussa Omasta käytöksestään/teoistaan jne.. Ei kukaan Muu.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ööhh.. Kuten sanoin.. Pelkkää SeliSelittelyä ja TekoSyiden keksimistä Omalle Persestelylle&Outoilulle, sekä Oman P&O siirtämistä toisen syyksi/viaksi jne.. ;P

        .. Siksi en vastannut sulle suoraan, koska en jaksa IkiVänkäillä taas ItsestäänSelvän asian kanssa.. Sellainen tämänkin asian "pitäisi" olla, mutta kuten huomataan, niin ei ole.. ;P

        .. Jokainen On Vastuussa Omasta käytöksestään/teoistaan jne.. Ei kukaan Muu.. ;P

        Niin, kyllä mä tiedän, että miten sä mietit asiat. Tuolla ajatuksella saa näppärästi siirrettyä vastuun muualle itsestään...
        Mutta jokainen tekee, kuinka parhaaksi näkee...

        Ja viimeinen virke on just niin...


      • Dissident kirjoitti:

        Niin, kyllä mä tiedän, että miten sä mietit asiat. Tuolla ajatuksella saa näppärästi siirrettyä vastuun muualle itsestään...
        Mutta jokainen tekee, kuinka parhaaksi näkee...

        Ja viimeinen virke on just niin...

        .. Sinähän siinä siirrät.. Ja Vielä Spedemmäksi menee sun juttus, nyt että väität mun siirtävän.. VoeElämänKevät.. ;P

        .. Ihan Vastaavasti Kiusaaja on Syyllinen Kiusaamiseen.. Ei Kiusattu jne.. ;P

        .. Olisko hyvä perustelu, että joku vetäisi esim. Sua Nokkaan, koska Voi?.. Ei ole.. Ainakaan Musta.. ;P

        .. Kantsis ennemmin elää niin, ettei tarvitse keksiä itselleen PsyykeSuojia.. Kieroillen.. ;P

        .. Mut joo.. Meitä On moniin Juniin ja Lukemattomiin Vaunuihin, erillaisin Persoonin/Luontein ja muilla Psyykkisin Ominaisuuksin varustettuna.. ;P

        .. Nyt on Mentävä Maate.. PollaJunttaa ja Silmät laittelee verhojaan kiinni.. Öitä.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sinähän siinä siirrät.. Ja Vielä Spedemmäksi menee sun juttus, nyt että väität mun siirtävän.. VoeElämänKevät.. ;P

        .. Ihan Vastaavasti Kiusaaja on Syyllinen Kiusaamiseen.. Ei Kiusattu jne.. ;P

        .. Olisko hyvä perustelu, että joku vetäisi esim. Sua Nokkaan, koska Voi?.. Ei ole.. Ainakaan Musta.. ;P

        .. Kantsis ennemmin elää niin, ettei tarvitse keksiä itselleen PsyykeSuojia.. Kieroillen.. ;P

        .. Mut joo.. Meitä On moniin Juniin ja Lukemattomiin Vaunuihin, erillaisin Persoonin/Luontein ja muilla Psyykkisin Ominaisuuksin varustettuna.. ;P

        .. Nyt on Mentävä Maate.. PollaJunttaa ja Silmät laittelee verhojaan kiinni.. Öitä.. ;P

        No otetaanpas parempi esimerkki. Pöydällä on kolme tikkaria. Suhteessa on a ja b ihminen. A kysyy b ihmiseltä, että montako tikkaria haluat. B vastaa yksi ja hövelinä antaa A;n syödä kaksi, sanoo vielä, että katselee linjojaan. No menee aikaa ja b;tä rupeaa harmittamaan, kun seuraavalla ja sitä seuraavallakin kerralla hänelle jää vaan se yksi tikkari...

        Tässä voi ajatella, että a on itsekäs paskiainen ja narsumarsuilija, kun aina vetää kaks tikkaria napaansa, eikää enää kysele mitään edes. Ja b on a;n perseilyn uhri.

        Tai, sitten b, voi olla rehellinen itselleen ja sille toiselle ja sanoa, että minä haluisin yhtäpaljon kuin sinä tms. Eli tätä minä tarkoitin. Ei pidä olettaa mitään hiton joutsenajattelua toiselta, vaan puhua suoraan mitä haluaa.

        Öitä vaan takautuvasti jos päivemmällä tään lueskelet.


      • Dissident kirjoitti:

        No otetaanpas parempi esimerkki. Pöydällä on kolme tikkaria. Suhteessa on a ja b ihminen. A kysyy b ihmiseltä, että montako tikkaria haluat. B vastaa yksi ja hövelinä antaa A;n syödä kaksi, sanoo vielä, että katselee linjojaan. No menee aikaa ja b;tä rupeaa harmittamaan, kun seuraavalla ja sitä seuraavallakin kerralla hänelle jää vaan se yksi tikkari...

        Tässä voi ajatella, että a on itsekäs paskiainen ja narsumarsuilija, kun aina vetää kaks tikkaria napaansa, eikää enää kysele mitään edes. Ja b on a;n perseilyn uhri.

        Tai, sitten b, voi olla rehellinen itselleen ja sille toiselle ja sanoa, että minä haluisin yhtäpaljon kuin sinä tms. Eli tätä minä tarkoitin. Ei pidä olettaa mitään hiton joutsenajattelua toiselta, vaan puhua suoraan mitä haluaa.

        Öitä vaan takautuvasti jos päivemmällä tään lueskelet.

        .. Itsekkyyttä&ItsePetostelua.. Elikkäs sama Jorina Senkus Jatkuu.. ;D

        .. Luin Sun kommentin jo aikaisemmin, mut ajattelin jättää sen hetkeksi rauhaan.. Ihan Tutkimuksellisista syistä.. ;D.. Mut joo.. Katsellaan nyt miten tämä "KuumaPeruna" kypsyy.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Itsekkyyttä&ItsePetostelua.. Elikkäs sama Jorina Senkus Jatkuu.. ;D

        .. Luin Sun kommentin jo aikaisemmin, mut ajattelin jättää sen hetkeksi rauhaan.. Ihan Tutkimuksellisista syistä.. ;D.. Mut joo.. Katsellaan nyt miten tämä "KuumaPeruna" kypsyy.. ;P

        Joo, no jokainen tekee kuten parhaaksi näkee, mutta mä ennemmin luotan tuohon viimeiseen vaihtoehtoon. Asioita voi sanoa ihan suoraan ja suomenkielellä, eikä olettaa.

        Enkä kyllä tiedä mistä kuumasta perunasta höpäjät, mut what ever....


    • Carrefour

      Kiännyhä

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Naista pitää katsoa silmiin ja suudella. Vähän voi myös koskea tissiä. Ei siinä kannata paljoa sanella kun vaan alkaa naista riisumaan ja kielellä vähän lipaisee naisen jalkoväliä.

    • Mä haluun sua.

    • hymiöhymiö

      miks vitussa tää sähköposti ei voi lähteä?

    • 1 pieni sana ...Manos a la obra!

      • Hyvä_pappa

        Eli "minulla on aamulla labra"


    • En välttämättä sano mitään. Otan kädestä kiinni ja vien hänet makuuhuoneeseen samalla katsoen hänen silmiinsä viettelevän intensiivisesti.

    • Wwu
      • Wuu se jaksaa aina yllättää... No niin...no....niiin..no...niiiiin.


    • maailmanpaskinmies

      Yleensä sanon "Anteeksi".

    • cowwfefe

      "Saanko insertoida penikseni vaginaasi? Olen kiltti mies! KILTTI MIES! KILTTI MIES!"
      "Urvenfjaldin lohikäärmeet hyökkäävät pian, buffaa tankki niin taistellaan!"
      "Nöf nöf, oinketi oink squiik! Nöpselipossu on nöpselipossu! Kuka ajaa Skodalla?"

    • Samma_På_Svenska

      Tuli jo.

    • Yleensä käsken ottamaan housut pois jalasta, ilman tuota homma on vaikeampaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe