AUTTAKAA (äkkiä! ! ! !)

hevonen:)

MUN PITÄS huomenna olla toimitsija yhdessä salibandy pelissä enkä mä OSAA SITÄ YHTÄÄN! AUTTAKAA! KAikki neuvot tarpeen! ! ! ! :/ Siis millon pysäytetään kello ym ymm... KAIKKI TIEDOT TARPEEN.... *pelottaa*

11

4887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomarin

kanssa ennen peliä.. Eiköhän se osaa neuvoa parhaiten...

• Tinde

Onks kysees yksittäin peli vai turnausmuotonen peli? Yksittäisessä pitää olla 3 ja turnausmuotosessa 2 toimitsijaa..
        Jos vaan mahdollista, niin hankkiudu ajankäyttäjäksi tai vara-ajankäyttäjäksi!
        Pöytäkirja voi olla hepreaa ensikertalaiselle..
        Kyselet tuomarilta neuvoa ja kanssa-toimitsijoilta myös! Mie ite oon toimitsija, et voin kans neuvoo jotain.. ;o)
        Ootko missä toimitsijaan huomena?

• lue
    • P.O.P

Jos kyseessä on liiton ottelu niin kannattaa ottaa huomioon että itselläsi on voimassa oleva toimitsijakortti.. Sillä tuomari voi kysäistä sellaista..Vaikka olen sitä mieltä että kyseinen homma on turhaa sillä ei sen pöytäkirjan täyttäminen niin vaikeata ole kunhan pää toimii aikoja laskiessa :-)

• Tinde

Liiton alasissa otteluissa pitää vaan yhden toimitsijoista olla käynyt liiton toimitsijakoulutus, eli vain yksi tarvitsee kortin. Parempihan se on, mitä useammalla se on..
        Kyl se pöyttis saattaa ensimmäisil kerroil olla vähän hepreaa, mut kyl se siitä sitten suttaantuu..

• P.O.P
        Tinde kirjoitti:

Liiton alasissa otteluissa pitää vaan yhden toimitsijoista olla käynyt liiton toimitsijakoulutus, eli vain yksi tarvitsee kortin. Parempihan se on, mitä useammalla se on..
        Kyl se pöyttis saattaa ensimmäisil kerroil olla vähän hepreaa, mut kyl se siitä sitten suttaantuu..

Itse olen samassa uskossa että riittää kun on yksi koulutuksen käynyt, mutta ainakin yhdessä meidän turnauksessa kun oli kaksi toimitsijaa niin molemmilta kysyttiin korttia ja muistan lukeneeni että kaikilta jotka on toimitsemassa pitäisi olla kortti, mutta voi olla luki häiriökin ja tämä olis tullut kuluvalle kaudelle..

Eihän pöytäkirjan täyttämisessä ole muuta muistettavaa kuin se että muistaa kirjoittaa ajat oikein ettei laita esim kolmannen erän viimeisellä minuutilla tehtyä maalia tyyliin 19.04.. On siellä ongelmallisiakin jos tulee ottelurangaistuksia useampia ja siihen hässäkkään rankkari jne.. niin sitten voi olla pulassa..

• Tinde
        P.O.P kirjoitti:

Itse olen samassa uskossa että riittää kun on yksi koulutuksen käynyt, mutta ainakin yhdessä meidän turnauksessa kun oli kaksi toimitsijaa niin molemmilta kysyttiin korttia ja muistan lukeneeni että kaikilta jotka on toimitsemassa pitäisi olla kortti, mutta voi olla luki häiriökin ja tämä olis tullut kuluvalle kaudelle..

Eihän pöytäkirjan täyttämisessä ole muuta muistettavaa kuin se että muistaa kirjoittaa ajat oikein ettei laita esim kolmannen erän viimeisellä minuutilla tehtyä maalia tyyliin 19.04.. On siellä ongelmallisiakin jos tulee ottelurangaistuksia useampia ja siihen hässäkkään rankkari jne.. niin sitten voi olla pulassa..

Mie kävin virallisen toimitsijakoulutuksen syksyllä ja siel sanottii, et vaan yhel tarvii olla kortti..

• P.O.P
        Tinde kirjoitti:

Mie kävin virallisen toimitsijakoulutuksen syksyllä ja siel sanottii, et vaan yhel tarvii olla kortti..

tulkitaan asiaa samalla tavalla..

• Tinde
        P.O.P kirjoitti:

tulkitaan asiaa samalla tavalla..

et ollaa samal aaltopituudella =)

• player
        Tinde kirjoitti:

miks te lähetätte sille neuvoja, jos peli oli pari päivää sitten?

• voi voi...

oisko kannattanut mennä toimitsiakurssille, ennen kuin lupautuu toimitsiaksi!?!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      157
      6354
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1806
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1464
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      47
      1051
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1019
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      941
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      929
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      898
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      877
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      875
    Aihe