Tunturi Elina

Puseropyykkiä

Ostin uuden Elinan. Hyvä pyörä muuten, mutta likaa ajajan puseron kurakelillä. Takana oleva lokasuoja on liian lyhyt.

12

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ertyuip

Laitat kunnon lokasuojat eteen ja taakse.

• Likapusero

Turhauttavaa alkaa korjaamaan uutta pyörää, kyllä valmistajan suunnitelijan tulee huolehtia siitä, että lokasuojat ovat riittävän pitkät.

• narskis

Osta kuminen läpykkä kurasuojaan. Ei tarvitse vaihtaa kurasuojia. roiskeläppä maksaa jonkun euron ja kiinnitetään tavallisesti yhdellä ruuvilla tai niitillä.

• Alkup_

Tuosta huomaa hyvin marketpyörien tason, heh. Olen ohjeistanut aina, että pyörä kannattaa hankkia asiantuntevasta pyöräliikkeestä ja tismalleen oikean kokoisena. Pyörään ei myöskään milloinkaan asenneta lokasuojia, vaan kunnolliset ja juurikin jokaiselle vuodenajalle hankitut kunnolliset ajoasusteet pitävät kuran ja veden ajoasusteen ulkopinnassa ja samalla päästävät ihosta eriytyvän kosteuden ulos. Kura irtoaa ajovaatteista vaatteen kuivuttua kädellä pyyhkäisemällä. Itselläni on useat ajovarusteet, niin toiset voivat hyvin olla pesussa/huollossa samaan aikaan, kun harjoittelujakso on päällä.

• Anonyymi

Heh, aisantuntijat myövät pyörät iliman lokareita, saat pestä kaikki, hampaista alkaen

• Anonyymi

Kyllä meillä asennetaan lokarit

• Anonyymi

Sopii niille joille pyöräily on harrastus eikä tapa päästä paikasta toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii niille joille pyöräily on harrastus eikä tapa päästä paikasta toiseen.

Kyllä se sopii ihan kaikille että on lokasuojat

• Anonyymi

Kädellä pyyhkäsin takista kurat,ja huomenna sama lenkki,käden pyyhin talon seinään ihanan helppoa

• Anonyymi

Nettikuvien perusteella ihan asianmukaiset lokarit

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe