Ovatko kaikki sitä mieltä, että fitness-nainen

kumpiparempi

on hotimpi? Itse pidän vasemman puoleista tavallaan enemmän naisellisena, kuin oikeanpuoleista. Vatsalihakset naisella eivät ole hot, se on enempi miesten juttu. Huonosti istuvat bikinit toki rumentavat ja oikeanpuoleinen fitness.typy poseeraa, vasemman puoleinen on räpsäisty luonnontilassa. Toki tällä naisella ei ollut luonnostaan hyvää pebaa ja se on parantunut, valitettavasi on menty kuitenkin siinä överiksi.
https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/painojen-nostelu-vai-aerobinen-treeni-kumpi-kannattaa-valita-fitness-tahden-muutoskuva-lopettaa-arvailun/6582458#gs.NF10Drg

22

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Molemmat kuvat ovat buenoja. Ei minuun pari lihasta siellä täällä tee enempää hyvää tai huonoa vaikutusta, kuin niiden puuttuminenkaan.

• Khhhg

En kyllä ymmärrä tätä nykyvillitystä, että perse pitää treenata tynnyrin kokoiseksi.

• voitavailla

Onko tuollainenkin nykytrendi olemassa ? Ei perse treenaamalla tynnyrinkokoiseksi kasva vaan treenaamattomuudella kylläkin.

• palstatotuus

Kyllähän tuo fitness-misukka sata kertaa paremmalta näyttää, mutta ei sellainen tarvitse olla.

• Kaunista_katsoa

Onuan se niin että nimenomaan kuntoilevat timmissä kunnossa olevat fitness-naiset ovat se perään katsotuin ja halutuin naislaji. Normaalilla fitness-typyllä ei ole liian suuret lihakset, sellaiset nainen saa yleensä vain hormonien ja erittäin kovan painoharjoittelun seurauksena, jos edes niillä. Sen sijaan kuntoilevien fitness-naisten fysiikka on todella naisellinen ja haluttava. On hienoa että kaupunkien kaduille on ilmestynyt yhä suurempi joukko urheilijarunkoisia kauniita fitness-naisia meitä miehiä sulostuttamaan. Terveet urheilulliset elintavat rakentavat kauniita sopusuhtaisia kaunottaria.

• Teknodonna

Hyvät tyynyt perseessä!

Mistä näitä idiootteja oikeik sataa? Ja en nyt puhu kuvista.

(Naurua)

😁

• unabomberi

Joo fitness 1000 kertaa parempi!

• Kyllä kaikenlainen liikunta on hyödyllistä ihmiselle.
      Pitää aina katsoa arvostaen ihmisiä, jotka viitsivät nähdä vaivaa ollakeen keskimääräistä paremmassa kunnossa.

• Tuollaisen kropan aikaiseksi miehen kanssa olisi ihan kiva tehdä. Mut mun ukko ei ole yhtä halukas jumppaan kanssani kuin minä hänen

• Vaikka minulla luonnostaa on tuollainen täyteläinen perä haluan tuon sievän uuman

• cintura.chocha

• Hieman vaikea uskoa että sama likka molemilla puolilla.

Vasen näyttää kauniilta ja terveeltä aikuiselta naiselta. Oikea näyttää alaikäiseltä pikkutytöltä, joka on poikkeuksellisen timmissä kunnossa. Toki hänkin on kiistämättä kaunis, mutta...

Mun mielestä naisilla selvästi erottuvat lihakset esim. tässä tapauksessa vatsan aluella eivät missään tapauksessa korosta naisellisuutta. Ehkä perse on ainoa poikkeus, koska lihaksikas naisen perse on usein hyvän muotoinen naisellisella tavalla - lihakset eivät naisen perseen alueella niinkään erotu, se on vain kauniin muodokas. Mutta silti mulle on aivan sama, onko naisen perse tollainen supertreenattu vaiko ihan luonnollisen näköinen.

Vastataan näin että nainen itse saisi määrittää, kumman vartalon oikeasti haluaa. Pidän enemmän seksikkäämpänä sitä vartaloa jonka hän haluaa. Toisaalta toivon, että hänelle "riittäisi" vasemmanpuoleinen ;) ... ja että hän haluaisi ylläpitää sellaista mahdollisimman pitkään!
      Näin siksi, koska hän ei ehkä olisi aivan minun tyyppiäni luonteeltaan, jos oikeasti haluaisi näyttää oikeanpuoleiselta vasemman sijaan. Haluaisin nimittäin viettää hänen kanssaan aikaa muuallakin kuin pitäen hänelle salilla seuraa ja katsomassa hänen treenejään siellä.

• uhoamista

Uhoaminen on nykyihmisestä vastenmielistä. TV:n luonto-ohjelmassa gorillauros löi rintaansa ja julisti suuruuttaan. 1800-luvun Härmän häjyt uhosivat tanssimalla pöydällä. Perinne elää. Jo nicissä pitää julistaa, että tämä mies tietää, mitä tahtoo, ja varmuuden vuoksi vielä todisteena horoskooppimerkki.

• EntäJosOikeastiTietää
        uhoamista kirjoitti:

Uhoaminen on nykyihmisestä vastenmielistä. TV:n luonto-ohjelmassa gorillauros löi rintaansa ja julisti suuruuttaan. 1800-luvun Härmän häjyt uhosivat tanssimalla pöydällä. Perinne elää. Jo nicissä pitää julistaa, että tämä mies tietää, mitä tahtoo, ja varmuuden vuoksi vielä todisteena horoskooppimerkki.

mitä haluaa ja kertoo totuuden? Onko se uhoamista?

Mun horoskooppi ei muuten ole jousimies, vaikka jousimiehen verta minussa kyllä on. Profiilikuva on täysin symbolinen.

• kysynvaan
        EntäJosOikeastiTietää kirjoitti:

mitä haluaa ja kertoo totuuden? Onko se uhoamista?

Mun horoskooppi ei muuten ole jousimies, vaikka jousimiehen verta minussa kyllä on. Profiilikuva on täysin symbolinen.

Mitä vikaa jousimiehissä on?

• hienoahienoa
    • Ätmelsson

Vasen parempi edestä kuvattuna. Oikea parempi takaa kuvattuna.

• Tämä-selvä

Kyllä tuo vasempi kuva on seksikkäämpi.

• Tuo fitness kuva on ehdottomasti noista parempi... Sirous ja sipsakkuus on tuossa vain korostunut reenin myötä vaikka laji on vaihtunut salijumppaan. Veikkaan, et siinä fitness kuvassa on otettu hieman liäravinteena myöskin kilpirauhaslääkkeitä rasvanpolttoa tukemaan.
      Fitneksessä ja bodauksessa kilpatasolla kun nuo t4/t3 kilppari lääkkeet on yleisesti käytettyjä.
      Ja jotainhan tuo persekkin on ottanut...Onko tosiaan otettu silikoni tyynyt perseeseen?

• Okei.. Ei tossa perseessä mitään ihmeellistä lopulta ollut kun katoin tuon videon..Tuo yksi kuva vain hämäsi. Ihan luomu perse.

• En ottaisi kumpaakaan. Kuka haluaisi elää naisen kanssa, jonka pakkomielteinen kiinnostuksenkohde on peilikuvansa tuijottaminen. Sitä paitsi lihaskimppunaisen kanssa makaaminen on yhtä miellyttävää kuin maalatun halkokasan kanssa makaaminenkin. Kova alusta ja naista heissä muistuttaa lähinnä meikki.

• hmm.jaa

Kuinkakohan paljon tuossa oikeanpuoleisessa kuvassa vaikuttaa nuo vaatteet? Olisi ollut parempi vertailu jos molemmissa kuvissa olisi ollut samanlaiset vaatteet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4262
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2475
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2191
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1570
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe