Kilttejä ja kunnollisia

Munaa.hälle

Ovatko palstan miehiä kutsuttu livenä kilteiksi ja kunnollisiksi naisten toimesta?

21

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On kyllä.

Welcome to the Friend Zone...

• Joopahan.joo

Kiltit ja kunnolliset pääsee friend zonelle, ja ovat vielä hyviä miehiä "jollekin".

• seonpelisilmäävaan

Friend zone on se paikka, josta ne friends with benefitsit valitaan.

• Buhahaha
        seonpelisilmäävaan kirjoitti:

Friend zone on se paikka, josta ne friends with benefitsit valitaan.

Ei ole. Se haluaako FWB:n vai suhteen on kiinni ihmisestä, jotkut ei halua parisuhdetta, vaan säilyttää oman vapautensa ja saada seksiä panokamulta. Mutta friendzonelle päätyvät vain ne, joita kohtaan naisella ei ole minkäänlaisia seksuaalisia haluja.

• Ullatus, on sanottu sekä kiltiksi että kunnolliseksi ja bonuksena ihanan viattoman näköiseksi.

• 720

Sä osaat sitten hyvin teeskennellä.
        Täällä palstalla sitten anonyyminä annat todellisen minäsi tulla esiin.

• Ulkonäkö pettää. Taidat olla ihan tyypillinen ikiätmi, joka laitetaan kiertoon aina viimeistään 3 kk tutustumisen jälkeen. Se aika on jo sellainen, että todellinen luonne alkaa näkymään, kukaan ei jaksa kauaa esittää muuta kuin on.

• Minä uskon että on sanottu😁

• fiftieswoman

Kovan pinnan alla lämmin ja herkkä sydän. <3

• Tarkennus
        fiftieswoman kirjoitti:

Kovan pinnan alla lämmin ja herkkä sydän. <3

Paremminkin lämpimän ja herkän pinnan alla kova ja katkeroitunut sydän.

• .. En Kommentoi.. SalaistaTietoa.. ;D

• ConfidenceMan

Ikävä kyllä on :(

• YYA-76

Vaimoni kertoi aikoinaan ihastuneensa minuun juuri koska olin niin kiltin näköinen...
      Ja ennen kuin kuittailette että ei sitten kuitenkaan kestänyt koska olen sinkkupalstalla niin voin kertoa että hän valitettavasti kuoli muutama vuosi sitten.

• Uwwu

Kyllähän ne murhaajien naapuritkin aina kuvailevat, että se kun oli niin kiltti ja avulias, ei ikipäivänä olisi uskonut..

• Monenlaisia kohteliaisuuksia olen saanut kuulla, mutta kiltiksi ja kunnolliseksi ei ole yksikään nainen kutsunut.

• Joo, on sanottu ekan kerran 12-vuotiaana ja sitten uudestaan yli kymmenen vuotta myöhemmin. Siinä vaiheessa ymmärsin ottaa opikseni. Kiltti saa olla kaikille muille, mutta ei naisille.

• hienoahienoa

On sanottu useinkin. Olen yhtä kiltti kuin James Hurme. Mutta eivät naiset sitä oikeasti arvosta. Tykkäävät enemmän niistä miehistä, joita äänekkäästi arvostelevat ja haukkuvat.

• hienoahienoa

*James Hurley

• Kyllä olen saanut ihan positiivista palautetta. Meni pitkään vaan kuuroille korville ne toivotukset. Nyt osaan ottaa ne vastaan ja nauttia niistä. Mutta toisaalta tiedän sen itsekin.
      Kiva olla mukava, kun ei pidä siitä edestä itseensä ku.ipäänä.

• Buhahaha

Mua on sanottu liian kiltiksi, mutta se ei taida olla sama asia...

• Onhan noita tullut kuunneltua elämän varrella useammastakin suusta. Ehkä sitä vasta tällä varttuneemmalla iällä on oppinut ymmärtämään ja arvostamaan noita kommentteja.

Parisuhdestatukseen en ole ihan varma miten se on vaikuttanut. Ehkä enempi negatiivisesti sillä aika helpolla sinne kaverikasaan minut on sitten tumpattu.

Kokonaisuutena jos ajattelee niin kyllähän tuollaiset positiivisesti itsetuntoa hyväilee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      2031
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1674
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1147
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      919
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      875
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      814
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      785
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      30
      676
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      653
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      612
    Aihe