Sinkun päivä

Mitä haluaisit kun tulisit kotiin ja sulle oltais tehty? Ihan sama onko kyseessä mies tai nainen.

Minä ainaki meen nukkuun niin aikaste illasta että haluaisin aikaste aamusta kahvia ja leipää pöytään/sänkyyn, jos mitenkään mahdollista :)

60

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leipämies

Outoa. Yleensä ihmiset suuttuu, jos sängyssä on leivänmurusia.

• Onko näkkärin- ja leivänmuruset sama asia? Leivällä vähä pehmeämmät vissiin. No mut HEI mitä me tämmöisiä mietitään, mulla on MIES sielä jossain jääny! Ja nimenomaan sinkut -palstan! Enkä täällä jaksa kokoajan olla niin menee ohi pian koko ihanuus.

Kiireestä huolimatta huomasin ettet siltikään vastannu kysymykseen :)

• Ei sitten niin yhtään mitään! Jos kumppani olis käynyt mun kotonani itsekseen sooloilemassa, olis vakavan keskustelun paikka. Jos edes viitsisin enää keskustella. Aika paha päävika olis kaverille tullut, jos tuollaista menis tekemään.

• Onko se kumppani jos ei se toisinaan vois olla siellä sun kotonakin? Ajatko aina "kumppanin" sateeseen ja tuiskuun kun itse lähdet jonnekin?

• Harmaaritari kirjoitti:

Onko se kumppani jos ei se toisinaan vois olla siellä sun kotonakin? Ajatko aina "kumppanin" sateeseen ja tuiskuun kun itse lähdet jonnekin?

Sillä on oma koti. Mitään siipeilijöitä elätä, saakeli... :)

• No itselle odottamaton kimppuunkäynti tekis välillä terää.. sitä ehkä kaipaan. Sohvalla lökköhousuissaan odottava hieman salaperäisen hymyn ja kiihkeiden odottavanoloisten kauniiden silmien omistaja voisi käydä kiinni. Tekeytyisin hetkeksi standbytilaan ja nauttisin viekoittelusta. Tämä seireeni vois riisua mut ja itsensä. Ja tietäisi, että kun tarpeeks pitkään jatkaa, saa pöllyytyksen mitä kaipaakin.

Joo. Vähän krapula...siitä puhe mistä puute. Heh.

• Sinä sitä oot aina niin seksikeskeinen noissa jutuissas. Ehkä joku hyökkäilevä seksirobotti ois sulle oiva valinta.

• Joku käytti iltajuorulehdessä käsitettä "trikoohousuiset lihavikot, entiset Dingofanit". Jos joku sellainen tuntematon mötkylä hyökkäis yllättäen sun kimppusi kun saavut pimeään kotiisi, salaperäinen hymy huulillaan ja kiima katseessaan, niin olisko tosiaan ok? Mä en ihan usko sua.

Sinä sitä oot aina niin seksikeskeinen noissa jutuissas. Ehkä joku hyökkäilevä seksirobotti ois sulle oiva valinta.

No hitto. Mitäs muutakaan. Osaan itse tehdä kaikkee muuta. Ja niinkuin laitoin...siitä puhe mistä puute...

• LinerT.2 kirjoitti:

Joku käytti iltajuorulehdessä käsitettä "trikoohousuiset lihavikot, entiset Dingofanit". Jos joku sellainen tuntematon mötkylä hyökkäis yllättäen sun kimppusi kun saavut pimeään kotiisi, salaperäinen hymy huulillaan ja kiima katseessaan, niin olisko tosiaan ok? Mä en ihan usko sua.

No jos se mua miellyttäs siinä määrin, että olisin sen kotiini päästänyt, niin eikai siinä mitään. Kuka näkee kenetkin millaisena vaan.
        Eipä tässä kirjoituksessa ollutkaan se ulkonäkö tärkein vaan idea. Suomennettuna haluttava minua haluava nainen.. nyt ei pitäis jäädä selittelyn tilaa teillekään... nipot!

• Dissident kirjoitti:

No jos se mua miellyttäs siinä määrin, että olisin sen kotiini päästänyt, niin eikai siinä mitään. Kuka näkee kenetkin millaisena vaan.
        Eipä tässä kirjoituksessa ollutkaan se ulkonäkö tärkein vaan idea. Suomennettuna haluttava minua haluava nainen.. nyt ei pitäis jäädä selittelyn tilaa teillekään... nipot!

Niin jos ja jos... Kyllä sitä nyt selitellään. Miesten raiskausfantasiat, joo...

• LinerT.2 kirjoitti:

Niin jos ja jos... Kyllä sitä nyt selitellään. Miesten raiskausfantasiat, joo...

Raiskaus? No eikä... nyt mummo kuule intoudut ihan vika aukeemalle. Kyllä se nainen tietää mitää saa. Ei kaikkia yksityiskohtia tartte selitellä.

Kyllä tässä oon peuhannut ihan tarpeeks, että tiedän kyllä mistä kukakin tykkää.. joskus sen aloitteen haluaa vaan toiselta. Mikäs sen mukavampaa, kun toinen ei jätä epäselväks mitä haluaa. Ei se naisten yksinoikeus ole.

Ja kun siinä on keskinäinen hyvä konsensus, että saa tehdä ja saa haluta, niin ei siinä mistään raiskausfansioista puhuta, vaan himosta, halusta.

On tää nyt vaikeeta, hitto.

Mä oon touhunnut pihalla koko päivän. Ja käyn vaan syömässä jotain ja tuun takas. Pihan tasottelu on milenkiintoista 63 vm pikkutraktorilla. Millintarkkaa höyläystä. Haraan en koske kun lopuks. Jos tarviaa.

• Dissident kirjoitti:

Raiskaus? No eikä... nyt mummo kuule intoudut ihan vika aukeemalle. Kyllä se nainen tietää mitää saa. Ei kaikkia yksityiskohtia tartte selitellä.

Kyllä tässä oon peuhannut ihan tarpeeks, että tiedän kyllä mistä kukakin tykkää.. joskus sen aloitteen haluaa vaan toiselta. Mikäs sen mukavampaa, kun toinen ei jätä epäselväks mitä haluaa. Ei se naisten yksinoikeus ole.

Ja kun siinä on keskinäinen hyvä konsensus, että saa tehdä ja saa haluta, niin ei siinä mistään raiskausfansioista puhuta, vaan himosta, halusta.

On tää nyt vaikeeta, hitto.

Mä oon touhunnut pihalla koko päivän. Ja käyn vaan syömässä jotain ja tuun takas. Pihan tasottelu on milenkiintoista 63 vm pikkutraktorilla. Millintarkkaa höyläystä. Haraan en koske kun lopuks. Jos tarviaa.

Aha? Siis jos nainen hyökkää kiimaisena miehen kimppuun pano mielessä, se ei ole raiskaus? ... en siltikään suosittelisi samaa kaavaa naisten kanssa. Voipi joutua linnaan.

Hitto tää on ihan kamalan vaikeeta.

- mikä? :D

Huomaatko, mä yritän saada vähän töpinää palstalle. Ihme mummoilua täällä. :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Aha? Siis jos nainen hyökkää kiimaisena miehen kimppuun pano mielessä, se ei ole raiskaus? ... en siltikään suosittelisi samaa kaavaa naisten kanssa. Voipi joutua linnaan.

Ei kun se on just sitä BonoBonoilua ;D

Ei kun se on just sitä BonoBonoilua ;D

Eli kun halukas nainen haluaa harrastaa seksiä kykenemättömän miehen kanssa... No nyt alan ymmärtämään. Siksi siis pitää haaveilla sarjakuvahahmoista ja satuolennoista, silloin voi sentään tuntea itsensä mieheksi. :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Eli kun halukas nainen haluaa harrastaa seksiä kykenemättömän miehen kanssa... No nyt alan ymmärtämään. Siksi siis pitää haaveilla sarjakuvahahmoista ja satuolennoista, silloin voi sentään tuntea itsensä mieheksi. :)

Missä muka on mainittu että disse olisi kykenemätön? Eiköhän se sille päälle sattuessaan ole kuin kivipora niin kuin me palstan muutkin miehet. Jos sä taas jatkuvasti törmään impotentteihin vika ei ehkä välttämättä ole täysin niissä miehissä :D

• LinerT.2 kirjoitti:

No ei se ole. Sitten jos väkisin ilman minun lupaa alkais käymään käsiks.

Eikai se toisinpäinkään mikään raiskaus ole, jos heittää hameen korviin, pikkarit kinttuun, kääntää pöydälle mahalleen ja tuikkaa takaapäin. Sitten jos hameen asennonsiirrossa tai pikkareitten poistossa alkaa kuulua vastustavia kommentteja, lopetan. Mutta kai nyt aktiivisena mummona tiedät mitä haluat ja mitä et?

Ei sen tarvia aina olla niin kaavamaista köhimistä, että saiskos sitä...köhököh... ottaa perhana, kun tekee mieli. Kuinpäin vaan.

Töpinääpä hyvinkin.

Missä muka on mainittu että disse olisi kykenemätön? Eiköhän se sille päälle sattuessaan ole kuin kivipora niin kuin me palstan muutkin miehet. Jos sä taas jatkuvasti törmään impotentteihin vika ei ehkä välttämättä ole täysin niissä miehissä :D

Tarkennan: siis törmäät

Ei kun mä en ole koskaan törmännyt tuollaiseen BoNoBoNoiluun ennen kuin palstaätmeiltä opin. Siksi olikin hyvä että selvitit mistä noissa satuhahmofantasioista on pohjimmiltaan kyse.

• Dissident kirjoitti:

No ei se ole. Sitten jos väkisin ilman minun lupaa alkais käymään käsiks.

Eikai se toisinpäinkään mikään raiskaus ole, jos heittää hameen korviin, pikkarit kinttuun, kääntää pöydälle mahalleen ja tuikkaa takaapäin. Sitten jos hameen asennonsiirrossa tai pikkareitten poistossa alkaa kuulua vastustavia kommentteja, lopetan. Mutta kai nyt aktiivisena mummona tiedät mitä haluat ja mitä et?

Ei sen tarvia aina olla niin kaavamaista köhimistä, että saiskos sitä...köhököh... ottaa perhana, kun tekee mieli. Kuinpäin vaan.

Töpinääpä hyvinkin.

Ei miun mummokalsareita ihan niin vaan riisuta.

Sullahan oli jatkuvasti ongelmia löysien värkkien kanssa, jos oikein muistan. :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Sullahan oli jatkuvasti ongelmia löysien värkkien kanssa, jos oikein muistan. :)

Ei ainakaan omien värkkien, taitaa mummolla taas muisti heittää :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Ei kun mä en ole koskaan törmännyt tuollaiseen BoNoBoNoiluun ennen kuin palstaätmeiltä opin. Siksi olikin hyvä että selvitit mistä noissa satuhahmofantasioista on pohjimmiltaan kyse.

No kultaisen tietämätön minäkin olen koko termistä.

Minä haluan seksistä muutakin kuin mekaanista yhdyntää. Mietin joskus, että miten luonto on järjestänyt homman niin, että nainen voi saada orgasmin useasti, mutta miehen täytyy odottaa hiukan, ennenkuin pystyy jatkamaan. No opin nauttimaan matkasta ja naisen orgasmeista. Laajeni kokemus jo sillä kummasti. Lisäksi naisesta tulee ihan uusia sfäärejä esiin...poikkeuksetta. Jonkun naisen itsekään tietämättä.

Nää bonbonmiehet mitkäliekään ei ole tutkineet lajia. En mä tästä alituiseen paasaa, kun seksi tuntuu olevan pelkkää pillunsaantia täällä, mutta tulipahan nyt sit avattua tätäkin.

Ja joskus pikainen himopano on silti poikaa. Kummallekin.

Ei ainakaan omien värkkien, taitaa mummolla taas muisti heittää :)

Kyllä taitaa niitä löysiä värkkejä olla Harmaaritarin suhteissa jokaisella osapuolella... :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Ei miun mummokalsareita ihan niin vaan riisuta.

No en tarkoitakaan nyt. Vaan mä tarkoitan koko alkuperäisellä jutulla sitä, että on ikävä aikaa jolloin toi tollanen oli mahdollista.

Ja tiedät kyllä itsekin, että jos joku saa sun mummopöksyt vetää sivuun ja touhuta niin että sulta taju lähtee hyvästä olosta, niin et takuulla murise vastaan.

• Dissident kirjoitti:

No en tarkoitakaan nyt. Vaan mä tarkoitan koko alkuperäisellä jutulla sitä, että on ikävä aikaa jolloin toi tollanen oli mahdollista.

Ja tiedät kyllä itsekin, että jos joku saa sun mummopöksyt vetää sivuun ja touhuta niin että sulta taju lähtee hyvästä olosta, niin et takuulla murise vastaan.

Hihhih... sainpahan teidän jäärät taas vääntämään keskenään.
        Pöhlöt...

• Elluhalloyb

DISSIDENT
        MÄ rakastan sua...
        Sä oot mies....🤗🌼🌸💫😂💕

• Dissident kirjoitti:

Mörökölli. :) Mä tulen härnäämään sua vähän myöhemmin lisää, nyt alkaa leffa :)

• Elluhalloyb kirjoitti:

DISSIDENT
        MÄ rakastan sua...
        Sä oot mies....🤗🌼🌸💫😂💕

Sinne vaan jonoon odottamaan vuoroa. Heehhehe..

No vitsi vitsinä. Tää ajatus sais saada valtaa, koska tällä sais kumpikin sukupuoli nautittua toisesta. Ja aikamoisen lumipalloefektin saa aikaan vielä.

Tarvitaan vaan kaksi epäitsekästä ja toisiaan rakastavaa ihmistä tähän hommaan.

Kylläpä tää nyt levis käsiin....

• LinerT.2 kirjoitti:

Mörökölli. :) Mä tulen härnäämään sua vähän myöhemmin lisää, nyt alkaa leffa :)

Härnäileppä vaan. Mä vetäsen kohta päikkärit ja sit joko lähden englantilaisen leidin päälle tai saunanlämmitykseen. Tietty kurkin josko palstan äkämummo on keksinyt uusia vänkäyksiä, tosin niistähän mä vaa tykkään. Hyvää leffaa sulle.

• Piupiupiuu

Lämmitetty sauna. Ja siis puilla.. Vedetkin tarvii tällä hetkellä kantaa ja pestyäni juuri vesipadan, sen täyttämisessä menee muutama sangollinen. Niin no ihanaa jos olisi samalla täyttänyt puulootatkin, puilla heh.
      Sujuu noi toki itseltäkin. Mut jos kuvitellaan millä juuri minut voisi ilahduttaa :)

• No jos vaikka ois ostettu ja valmiiksi sulatettu Frödinge mansikkakakku

• Ei oo ostokakku itse leivotun veroinen, kannattais sunkin hommata sellanen nainen joka leipoo sulle nuo makeat itse.

Ei oo ostokakku itse leivotun veroinen, kannattais sunkin hommata sellanen nainen joka leipoo sulle nuo makeat itse.

Ei tuo Lineri varmaan osaa leipoa, eikä oikein muitakaan vaihtoehtoja ole

• pujotteIija kirjoitti:

Ei tuo Lineri varmaan osaa leipoa, eikä oikein muitakaan vaihtoehtoja ole

Linerin kanssa saat kyllä varautua siihen ettei kakku ehdi edes sulamaan ennen kuin se heittää sut pihalle, vähän bonoilee sun kaa ja sitten heti kyyti kylmeneekin viilemmäksi kuin se kakku. Et varmaan saa kakkua ees mukaas, lineri se nakkaa sut kartanolle ja herkuttelee sitten molemmat puoliskot itse.

Linerin kanssa saat kyllä varautua siihen ettei kakku ehdi edes sulamaan ennen kuin se heittää sut pihalle, vähän bonoilee sun kaa ja sitten heti kyyti kylmeneekin viilemmäksi kuin se kakku. Et varmaan saa kakkua ees mukaas, lineri se nakkaa sut kartanolle ja herkuttelee sitten molemmat puoliskot itse.

Täällä sitä taas selän takana juorutaan!!

Taidan katsoa jonkun romanttisen hömppäleffan. Terminator 2 vois olla hyvä veto tälleen sunnuntai-iltapäivään. Mulla on muuten leffaevääksi suklaata ja sipsejä, juomaksi tuoremehua.

Heippa papparaiset! :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Taidan katsoa jonkun romanttisen hömppäleffan. Terminator 2 vois olla hyvä veto tälleen sunnuntai-iltapäivään. Mulla on muuten leffaevääksi suklaata ja sipsejä, juomaksi tuoremehua.

Varotin vaan kaveria ettei ala liikoja kuvittelemaan :D Mut hox hox, tuommonenki muuten että ootko ikinä aatellu miten pal on sokeria tuoremehussa?:

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000001210604.html

• LinerT.2 kirjoitti:

Heippa vaan seksipommi, miä lähden ostamaan moottoripyörälehden ja irtokarkkeja

Varotin vaan kaveria ettei ala liikoja kuvittelemaan :D Mut hox hox, tuommonenki muuten että ootko ikinä aatellu miten pal on sokeria tuoremehussa?:

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000001210604.html

Leffatauolla...

Mitä sitten? Hiilareita tarvitsee paljon kun urheilee. Toistaiseksi syöty energia on tullut aika hyvin kulutettuakin. Oletko sinäkin joku läskikarppaaja? Sitten en yhtään ihmettele, jos on vähän veltto olo. :)

• olensiismies

Voisi olla makee, jos nainen olisi ostanut todella kallista shampanjaa ja tarjoaisi sitä takan ääressä karhuntaljalla ja kynttilöiden tuikkiessa ympärillä. Hän voisi olla käärinyt itsensä "lahjapakettiin", jonka avaisin hänen kujeillessa minulle samalla.

• Juuri tulin asioilta niin olisipa ollut mukava jos ovea avatessa nenään olisi kiirinyt tuoreen & lämpimäisen kanelipullan tuoksu, keittiössä olisi hyörinyt hoikkanen & hymyileväinen nainen ja napsauttanut kahvinkeittimen päälle. Sellainen mukava aamupäiväkahvituokio olis ihan jees.

• .. Noh, joku ViekkuHaliKamu ois ihan Jees.. ;D

• No sellainen BoNoBoNoBonBon IrstaiLija sieltäkin paljastuu ;P (!)

• LinerT.2 kirjoitti:

No sellainen BoNoBoNoBonBon IrstaiLija sieltäkin paljastuu ;P (!)

Nuuskis ei kuitenkaa potkasis bonoilujen jälkeen heti sateeseen ja tuiskuun halien jälkeen toisin kuin eräät ;P

Nuuskis ei kuitenkaa potkasis bonoilujen jälkeen heti sateeseen ja tuiskuun halien jälkeen toisin kuin eräät ;P

PimPeliPomPeli ;P (!)

• LinerT.2 kirjoitti:

No sellainen BoNoBoNoBonBon IrstaiLija sieltäkin paljastuu ;P (!)

.. Noh, BonoBolla on BonoBon ajatukset.. ;D.. Mun OmaHaliKamu olisi TietenGii sellainen IhkuJoutsen.. =)

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Noh, BonoBolla on BonoBon ajatukset.. ;D.. Mun OmaHaliKamu olisi TietenGii sellainen IhkuJoutsen.. =)

NiinHän Ne KaiKKi AiNaOn. ;P (!)

• LinerT.2 kirjoitti:

NiinHän Ne KaiKKi AiNaOn. ;P (!)

.. Nope.. Ei mene Läpi.. Senkin Puijari.. ;D

• TurhaToivo

Haluaisin, että nainen on ymmärtänyt tehdä itsemurhan.

• MurhaMirja

Oletko niin läheisriippuva ettet muuten pääse eroon?

• Wwu

Nekrofiili?

• Wwu

Vaikka oikea lottorivi.

• Gnuk

Mennääks naimisiin? Muakin kiinnostais eniten oikea lottorivi ennakkoon. Kaikki muu on soviteltavissa ja järjestettävissä.... ☺️

• Teknodonna

Mitä tahansa muuta kuin läppäriä.

Läppärin kiikuttaminen sänkyyn tarjottimen sijasta on niin nöyryyttävä kokemus, että siitä saattaa tulla elinikäinen trauma.

😀✌

• Teknodonna

Ehkä kauneinta sänkyyn kiikutetuissa oli eräs aamu, kun olin jo hereillä, mutta en jaksanut avata silmiä. Lojuin vuoteessa lakanoihin kietoutuneena, enkä niin piitannut puolialastomuudestani, koska oli lämmin kesäaamu, ja tuuletusikkuna oli auki.

Etäistä pikkulinnun laulua.

Sitten minulle kuiskattiin ihmettelevään sävyyn, kuinka kaunis olin.

Oikeastaan mitään jumalaisempaa tunnetta en ollut siihen mennessä kokenut, kuin tuo aito, pyyteetön ja lievästi jopa harras ihmetys minussa aiheutti. Oli kuin jokin olisi koskettanut minua ja muodostanut minut eheäksi olemattomuuden sumussa. Lause antoi minulle muodon.

En kommentoinut huomiota mitenkään.

😀✌

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Ehkä kauneinta sänkyyn kiikutetuissa oli eräs aamu, kun olin jo hereillä, mutta en jaksanut avata silmiä. Lojuin vuoteessa lakanoihin kietoutuneena, enkä niin piitannut puolialastomuudestani, koska oli lämmin kesäaamu, ja tuuletusikkuna oli auki.

Etäistä pikkulinnun laulua.

Sitten minulle kuiskattiin ihmettelevään sävyyn, kuinka kaunis olin.

Oikeastaan mitään jumalaisempaa tunnetta en ollut siihen mennessä kokenut, kuin tuo aito, pyyteetön ja lievästi jopa harras ihmetys minussa aiheutti. Oli kuin jokin olisi koskettanut minua ja muodostanut minut eheäksi olemattomuuden sumussa. Lause antoi minulle muodon.

En kommentoinut huomiota mitenkään.

😀✌

Omasta mielestäni kauneudessa on puolia, joita naiset eivät ymmärrä itsessään olevan. He ovat sulkeneet nämä ominaisuudet tajuntansa ulkopuolelle. Kauneus on ikään kuin menetetty, eikä siitä havaita enää kuin hetkeen katoavia häivähdyksiä totuudesta.

On äärimmäisen miellyttävää, että olen ymmärtänyt tämän epäkohdan koko todellisuuden kaikessa sen laajuudessa.

(Reps)

✌😀✌

• Mukavan naisseuralaisen, syömään kanssani laittamani grilli-karitsaa karpalo hyydykkeen ja pinaattiperunamuusin kera....minkä kruunaisi kaikinpuolin runsas punaviini titraaminen. Huom! Mukavan.

• Nainen-36

Haluaisin että olisi ruokaa valmiina tai jääkaapissa ainakin kun tulen kotiin. Kauppareissu vie paljon aikaa , jos on mies ja työtön niin mies voisi käydä kaupassa jo ja mies voisi siivota ja pestä pyykit koska sillä on aikaa koska on työtön. Edellinen mies ei tehnyt niin ja siksi jätin. Pitäisi nyt vähän tehdä suhteen eteen ettei minun tarvii töidin jälkeen tehdä kaikkea kodin eteen.

• PalstaTrolli

Toivottavasti kukaan ei tunge kämpille luvatta.

Isin lutuiset kultamussukat niin tykkäävät puolustaa reviiriä tunkelijoita vastaan.

Kuka senkin sotkun sitten siivoaa, mitä häh?

• No täällähän on näköjään juttu luistanu poissaolosta huolimatta, jee! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3083
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      233
      1969
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      66
      1926
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      70
      1625
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      23
      988
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      919
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe