Levytangot ovat hengenvaarallisia

KokemustaOnItsellä

9

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6ue45te

      Syöminenkin on hengenvaarallista. Moni on tukehtunut ruokaan.

    • Salihirmu123

      Jos yksi poika on erittäin tyhmä, miksi hänen tekemä asia pitäisi kieltää? Ei kukaan tuollaista jaksa valvoa. Perkeleen sääntösuomi.

    • vm43

      Miksi käyttää lukkoja koska siitähän tuossa on kyse?
      Treeneissä käytin lukkoja vain kyykkytempauksissa.
      Kisat olivat asia erikseen.

      Vaikka olen penkannut hyvin harvoin niin jätkän liikerata on päin p:tä päätellen tangon päätymisestä kurkulle.
      Vaikka tangossa ilmeisesti on ollut lukot, niin ääliökin osaa kallistaa se sivulle.

      • KokemustaOnItsellä

        Varmaan mennyt heti taju, kun ei ole pystynyt kallistamaan sivulle.


    • Lukot-pois

      En ole koskaan käyttänyt lukkoja. Alkuvuosina jäin joskus tangon alle mutta kun ei ole lukkoja niin painot putoilevat itsekseen pois tangon kallistuessa toiselle puolelle.

    • WaldemarHagert

      vaarallisia ovat ja eikös se ollut vain muutama viikko sitten kun joku oli työntänyt heppinsä levytankopainon reikään ja piti soittaa palokunta irrottamaan..

    • Turvakaaret

      Jossakin olen nähnyt painon nostopenkin, jossa on sivussa metallinen tuki, jonka varaan painon nostotanko jää, jos penkkaaja ei jaksa nostaa painoja ylös tai tanko painoineen jostakin syystä lipsahtaa alas.
      Tanko painoineen jää metallisen tukikannakkeen päälle, eikä putoa nostajan kurkulle tai pään päälle, jossa voi loukkaantua vakavasti.

      • Näin_

        Painonnostopenkin, painonnostotanko.

        Tankohan pitää saada laskettua rintaan kiinni nostoliikkeen aikana, joten stopparit ovat tiellä. Jättämällä lukot pois nostaminen on turvallista. Olen jäänyt ihan yksin alle monta kertaa ja ilman lukkoja painot putosivat pois tangolta.


    • VaraStallone

      Minä en IKINÄ käytä penkissä lukkoja. Jos kokonaispaino menee yli sadan kilon, käytän stoppareita.

      Kaikessa mahdollisessa voi menettää henkensä: liikenteessä kokoajan, leivänpaahtimeen voi tunkea vaikka mulkkunsa, mutta silti leivänpaahdinta ei kielletä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe