Hyväksikäyttö aikuisena

riku247112

Miten on mahdollista että miehet
Käyttää surutta hyväksi?
Miksi minä joka olen herkkä
Joudun tällaisiin tilanteisiin?
Olen aina joutunut jalkoihin
Niin että minä olen joutunut
Hyväksikäytetyksi.Minkälainen
Pitäisi sitten olla?Auttakaa
Hyvät ihmiset,mitä mun pitäisi
Tehdä.

4

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua-saatavilla

Vaikea sanoa mitä pitäisi tehdä lyhyen selostuksen perusteella. Herkkiä hyväksi käytettyjä on lukematon määrä maailmassa ja jokainen on samalla erilainen oma yksilönsä.
      Ammattiauttajia löytyy tähänkin ongelmaan, kannattaa kysyä apua.

• NouKänDuu

Jotain muuta, mitä sä teet nyt?
      Sori, mut me ei voida oikein auttaa, koska se on jokaisen oma asia oppia toi asia et miten lopettaa olemasta muiden kynnysmatto.

• Keinoa

Lakkaa välittämästä... vähän niin kuin so what ja jatka matkaasi.
      Älä välitä huutelijoista ja yritä kerätä suojamuuri kavereista.
      Kavereita saa kun osaa puhua ja on reilu ja oma itsensä...ja joistain erikoistaidosta on aina hyötyä.
      Pidä itsestäsi huoli, käy suihkussa, parturissa ja itsesi kunnossa - sillä se vetää puoleensa tyttöjä ja tunnetusti kiusaaja on silloin suorannaisessa kusessa saman tien jos yrittää kiusata tyttöjen ihannetta - silloin kukaan...siis kukaan ikinä milloinkaan ei halua olla kiusaajan housuissa.
      Se on sama kuin suututtaisi tappajamehiläiset ja mitkä lie murhaajamuurahaiset sekä kaiken syövät heinäsirkat kaikki samaan aikaan.

• Guhh

Sun pitää antaa miesten Kain nussia sua sori vaan mutta kun ootte tyrkyllä niin me suorastaan revitään naiset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      84
      9740
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2865
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      20
      2276
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      158
      2069
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      23
      2016
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1941
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      31
      1803
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      50
      1751
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1512
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1276
    Aihe