Miten on mahdollista että miehet
Käyttää surutta hyväksi?
Miksi minä joka olen herkkä
Joudun tällaisiin tilanteisiin?
Olen aina joutunut jalkoihin
Niin että minä olen joutunut
Hyväksikäytetyksi.Minkälainen
Pitäisi sitten olla?Auttakaa
Hyvät ihmiset,mitä mun pitäisi
Tehdä.
Hyväksikäyttö aikuisena
4
142
Vastaukset
- apua-saatavilla
Vaikea sanoa mitä pitäisi tehdä lyhyen selostuksen perusteella. Herkkiä hyväksi käytettyjä on lukematon määrä maailmassa ja jokainen on samalla erilainen oma yksilönsä.
Ammattiauttajia löytyy tähänkin ongelmaan, kannattaa kysyä apua. - NouKänDuu
Jotain muuta, mitä sä teet nyt?
Sori, mut me ei voida oikein auttaa, koska se on jokaisen oma asia oppia toi asia et miten lopettaa olemasta muiden kynnysmatto. - Keinoa
Lakkaa välittämästä... vähän niin kuin so what ja jatka matkaasi.
Älä välitä huutelijoista ja yritä kerätä suojamuuri kavereista.
Kavereita saa kun osaa puhua ja on reilu ja oma itsensä...ja joistain erikoistaidosta on aina hyötyä.
Pidä itsestäsi huoli, käy suihkussa, parturissa ja itsesi kunnossa - sillä se vetää puoleensa tyttöjä ja tunnetusti kiusaaja on silloin suorannaisessa kusessa saman tien jos yrittää kiusata tyttöjen ihannetta - silloin kukaan...siis kukaan ikinä milloinkaan ei halua olla kiusaajan housuissa.
Se on sama kuin suututtaisi tappajamehiläiset ja mitkä lie murhaajamuurahaiset sekä kaiken syövät heinäsirkat kaikki samaan aikaan. - Guhh
Sun pitää antaa miesten Kain nussia sua sori vaan mutta kun ootte tyrkyllä niin me suorastaan revitään naiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185