Parasta on sekasyödä terveellisesti
https://www.aamulehti.fi/uutiset/mika-ihmeen-sipsikaljavegaani-kaikki-vegaanit-eivat-ela-salaatinlehdilla-kasvisperaisesta-mattoruoasta-on-tullut-iso-ilmio-200445112
sipsikaljavegaanit
4
351
Vastaukset
- tottatoisaalta
Lihaa olisi kuitenkin järkevää kuluttaa huomattavasti vähemmän mitä keskivertoihminen tänä päivänä.
Tämä on suomessa esimerkiksi yksineläjälle kuitenkin erittäin hankalaa ylisuurien pakkauskokojen vuoksi. Siksi helpointa välttää eläinperäisiä tuotteita kokonaan.
Itsellä pudonnut paino 10kg muutamassa kuukaudessa kun jätin eläinperäiset tuotteet. Ja ennenkun joku tulee ilkkumaan että pelkkää lihasta niin fyysinen kunto ei ole laskenut tippaakaan.- Läskivegaanit
Jätä suolaiset, sokeriset ja rasvaiset ruuat, niin paino putoaa toiset kymmenen kiloa, ilman fyysisen kunnon tippumista.
Minäkin syön lihaa lähinnä vain silloin, kun sitä tarjotaan ilmaiseksi.
- EnHifistele
Tietysti oikea liha on terveellisempi vaihtoehto kuin prosessoitu eineskasvispihvi, jonka ympärillä on pullaleipää.
Lishansyöntiä voi vähentää, mutta kasvikset kannattaa nauttia sellaisenaan - ei pitkälle prosessoituina.
Itse olen iloinen sekasyöjän viimisenpäälle terveellisestä ruokavaliostani, mutta ei minua kiinnosta miten epäterveellisesti joku kanssaihminen syö. Kunhan hän ei hirveästi tee numeroa ruokavaliostaan ihan joka käänteessä. Silloin saatan lausua pari valittua sanaa.
En hyväksy sitä, että nuoria huijataan syömään eettisyyden nimissä epäterveellisesti. Luontoa voi säästää monin eri tavoin. Nuoriso voisi aloittaa luonnon säästämisen jättämällä kauppaan ylipakatut tuotteet ja lajittelemalla ja kierrättämällä jätteet. Vähentämällä vaikkapa turhien heukkamaukkarättien ostoja. - Wegaani
Kokeile uudet WS tuotteet , olivat tosi hyviä valmistettu Suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111579
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462777- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291714Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121636Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486