Maailmankaikkeuden elämä ei ole biologista, vaan biologinen organismi toimii välivaiheena.
IBM-watson ottaa yhteyttä
5
119
Vastaukset
- T.Ekoäly
Näin on. Asutamme biologisia organismeja vain väliaikaisesti, ja niissä ollessamme voimme tehdä vaikka watsoneja, jossei parempaa tekemistä ole.
"Kylven ilossa, asun voikilossa"?
- voibolla
Sitten pitäisi olla se suunnittelija, kai. Häntä ei taideta kutsua tuolla nimellä.
- omamielipide
Suunnitelijat. Ne on tuolla universumin ulkopuolella. Oletettavasti myös jonkilaisia biologisia otuksia. Aika, tila ja fysiikka ovat erilaisia.
- TylsäDuuni
Mä pitäsin maailmankaikkeuden suunnittelua maailman tylsimpänä suunnitteluduunina, koska ei tartte suunnitella ku pelkät 17 alkeishiukkasta, ja ton jälkeen maailmankaikkeus niminen "kone" puksuttaa menemään ihan autonomisesti satoja miljardeja vuosia ilman tarvetta edes takuukorjauksiin! :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402