Kateelisten ja itsetunto-ongelmaisten kanava...

OmaElämä2107

Eikö oikeasti ole muuta elämää kuin arvostella ja haukkua täällä nimimerkkien takana ihmisiä? Pelkkää KATEELLISTEN ja huonon itsetunnon omaavien kanava. Onhan se nyt jos naapurilla on uudempi auto tai paremman merkkinen. Tai jos naapuri vaikka tienaa enemmän. Sillä on komeampi mies/vaimo kuin itellä. Kesämökki! Tai lie vaikka yritys sillä on pakko olla paljon rahaa, enemmän kuin sinulla.
Mitäpä jos hankkisitte oman elämän ja kirjotatte vain niitä asioita mitä voitte sanoa sille ihmiselle ihan kasvotusten...

Kaikkein kateellisin ja huonoimman itsetunnon omaava voi kirjoittaa tuohon alle ensimmäiseksi puolustuksia omalle toiminnalle täällä ;)

6

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KathellinenJessiöläinen

Met soankyläläisille olla katteenpazkoja,mutta kittiläläiset lestat on panneet kunnan asiat kuntoon.Soankylä on niin kathellinen kun naapurin pomot pääsee lueskeleen tiilenpäitää oikein porukalla.
      Iloinen pierru tässä pääsi röhönaurun seassa.sati ei lusikallinenkin

• Plankko

Katteexxi kävis korkkareittenki kaa,
      tosin nykysten en ehostele iihtiäni olleskaa, ihkudaa.

• Anonyymi

Olen hyvin väsynyt.

• Anonyymi

Presidentti Niinistö keskusteli puhelimitse Putinin kanssa Navalnyin tilanteesta. Sanna Marin twiittasi asiasta suomen perustuslain vastaisesti koska ulkopolitiikkaa johtaa tasavallan presidentti yhteistoiminnassa valtioneuvoston kanssa. Veikkaan että Sanna Marinin korvat ovat punoittaneet presidentin kanssa keskusteltuaan...!

• Anonyymi

Me veronmaksajat maksamme Teuvo Hakkaraisen lemmenseikkailut Brysselissä. Ei tässä kyllä ole järjen häivää.
      Haittaakohan se tämä Lariza Teuvon työntekoa?
      Ei,ei sitä työntekoa ei juuri ole haitattavaksi ollut.
      Äläppä sano,
      Onhan se kovvaa hommaa, kun nuori vaimo

• Anonyymi

Sanna Marinin (sd.) hallitus on nostamassa lämmityspolttoaineiden verotusta. Ennen eduskuntavaaleja sdp vastusti lämmityspolttoaineiden verotuksen kiristämistä ja väitti kantavansa huolta ”vanhusten palelemisesta”. Tällä viitattiin lämmityskustannuksiin öljylämmitteisissä taloissa, joissa monesti asuu ikäihmisiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      195
      8758
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4978
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      52
      4472
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      70
      3972
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3276
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      52
      3257
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      57
      3056
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2756
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2531
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2505
    Aihe