Aloitin leikkiä pilluni kanssa 11-12v. Veljeni vaimonsa kanssa käydessään majoittui huoneeseeni ja luulivat että nukuin jo,kun aloittivat puuhastelun.Yritin hiljaa sormittaa peiton alla,välillä veli kuulosteli nukunko ja sitten jatkoivat.Olipa vaikeaa yrittää hengittää tasaseen. Mulla oli jo silloin kovat himot koko ajan,vilauttelin 12 iässä ohikulkeville autoille kun tiesin että miten se miehiä kiihottaa,varsinki vanhempia. Nyt vanhana mummona on aivan samanlaiset himot,mutta enää en ketään kiinnosta,aina itse täytyy hoitaa itsensä.,kun ei ole enää niitä minua vanhempia miehiäkään,ja kaikki ne haluaa vaan nuorta. Olenko liian vanha jo? Miten saan himot kuriin? Aloitin liian nuorena,ohuella kynänvarrella aluksi,sitten suureni pikkupulloon jne..
Liian nuori? Liian vanha?
7
1519
Vastaukset
- xxxsamppa
kyllä mummollekkin annetaan munaa.
- NäkeehänSen
No jo on ollut nuorena pojalla tekopillu sängyssä. Ei ihme, että sinusta tuli transu.
Et ole ollenkaan liian vanha. Uskon netistä löytyvän nuoria miehiä jotka ovat kiinnostuneita sinusta. Ei ehkä kaikki mutta riittävästi.
Olin itse 12-vuotias kun vanhempi serkku aloitti leikkimään pepullani. Pidin hänen leikeistä silloin ja uskon pitäväni silloinkin olen sinun ikäinen.- makkk
Kyllä mummon pitää saada kunnon munaa tai mummo voi runkata pillua isolla kurkulla joka just ja jus menee pilluun siitä mummo sais kunnon orkut.
- makkk
Tule mummo minun luo niin runkataan pilluasi kunnolla ja voit runkats samalla minun kyrpääni.Pidetään vaikka Yks viikko että se ois runkkaus viikko,Kerro missä asut, mutta kyllä voitaisiin minun luonna runkkailla jos mummolle sopii.
- EmiliaGirll
Mistä vois saada seksilelun jos on alaikäinen? kaverilta käytettynä?
sopivan ikäinen oot
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks655696Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää713468Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.233201- 1132926
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri642407Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu401805Mikä ihmeen v&v megastore?
Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.11338En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131265Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel661166Miksi kastetaan luterilaisia ?
Tiesitkö että helluntailaiset ja jehovantodistajat kastavat luterilaisia saadaksen uusia maksavia jäseniä ? Tätä hellunt1801061