Sanoi Juha Sipilä muinoin.
Kätilöopiston naiset ne todella kääntää mun pään.
8
86
Vastaukset
- a-no
Sääli. että se nyt lakkautettiin. Siellä pystyi synnyttämään puoli- ilmaiseksi, kun se kätilöinti toimi opiskelijoille samalla harjoituksena. Itse olen aina käynyt siellä omat ja naapurinkin lapset synnyttämässä. Käyn myös kerran kuussa. Ammattikoululla - parturilinjan opiskelijat leikkaavat fledani huokealla. Nuorisovanki joutui aikoinaan Kakolaan, kun hakkasi yhden kätilön.
- aikasekavaa
Jäi epäselväksi. Miten ihmeessä voit synnyttää naapurin lapset ? Ja käyt siellä kerran kuukaudessa synnyttämässä ? Vai kävitkö kerran kuussa ? Miten helvetissä se on mahdollista ???????????
- pihi-pekka
syön roskiksesta, säästöä kertyyy
voin käyttää rahat kaljaa ja tupakkiin, - rumpaleisson
Ei kun kauppaopiston naiset...Harri Peitsamolan mukaan.
Nyt on niska jumissa.
- yllättäväapu.com
Osta apteekista niskajumiinkin soveltuvaa Kylmä geeliä, myös yöksi. Se jumi hellittää nopeammin.
- harmin.baik
Lappuliisa se tykimmin kääntää sun pään. Maksulapun kanssa.
- Isä_ja_Lapsi
Moron siellä Posiolla ja Salon Tupurissa.
Antaa poikain kertoa totuus. He näkevät enemmän ja pidemmälle. Tulee kyyneleet silmiin. Min kära vän. Lyssna nu ! Sitta på pänken. Puppe ja Kuzela.
https://www.youtube.com/watch?v=4dwD9Ofwoh0
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1285289Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072022- 1381438
- 1061282
- 981279
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871121Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271059- 481053
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861