Vaimo tyhjensi minulta saunassa "sen"

Tuli hyvä mieli molemmille.
Ilmianna
Jaa

18 Vastausta

Lienee ollut vuosikymmenen merkittävin tapahtuma?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tapahtuu melkein joka keskiviikko ja lauantai kun saunomme.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onnittelut taturaisesta saunasta....:D

Vetomies ei koskaan läaske mätiä kuumassa suihkussa tai saunassa. Vetomiehenä varmaan tiedät itsekkin miksi ei.... taitaa olla vain joku joosef papan runkku-uni koko sen tyhjennys....hahaha
Ilmianna
Jaa
Lompakon tyhjennyksestäkö kyse? Nyt pääsee vaimo ostoksille ostamaan seksikkäät hepenet ja pikkujouluvaatteet firman juhliin pomonsa iloksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Väärin arvattu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Joosef.P kirjoitti:
Väärin arvattu.
Vaimo tyhjensi kukkarosi! Vaimo pääsi ostoksille ja nyt vaimollasi on päällä ne uudet seksikkäät hepenet töissä, on juuri tyhjentämässä pomonsa kassit ja rakastelemassa sen kanssa työpaikan varastossa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sauna liian kuuma paikka naimiseen mutta jos suulla tai kädellä niin asia toinen. Lauteet muutenkin liian kova alusta, suihkun alla mukavampi päästellä paineet. Ja sitä paitsi naiset pitää jopa romanttisena seksiä suihkun alla.
Ilmianna
Jaa
Eikö se vaimon homma ole tuo tyhjennys kaikissa muodoissa? Näin minä ainakin vaimona tyhjennä mieheni sängyssä että pankkiasioissa . Sehän on vaimon homma ja täytän mieheni halut. Eihän se minua olisi kosinut jos en tyhjentäisi toiveiden mukaan. Tyytyväisiä ollaan molemmat!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Mies mieluusti antaa rahaa kun vaimo huolehtii pussien tyhjennyksestä. Minä annan toki vieläkin jonkin verran vaikka ei vaimo enää hoidakkaan velvoiteitaan osaltani. Kädellä tai vieraissa pitää hoitaa homma. Toisin sanoen kun ei seksiä kotona niin rahaakin vähemmän tai ei yhtää olisi parempi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lolikonmolemmatpuolet kirjoitti:
Mies mieluusti antaa rahaa kun vaimo huolehtii pussien tyhjennyksestä. Minä annan toki vieläkin jonkin verran vaikka ei vaimo enää hoidakkaan velvoiteitaan osaltani. Kädellä tai vieraissa pitää hoitaa homma. Toisin sanoen kun ei seksiä kotona niin rahaakin vähemmän tai ei yhtää olisi parempi
Rahan "antaminen" on saajan kannalta alentavaa. Peli on selvä kun kaikki on yhteistä jolloin tyhjennykset tapahtuvat vilpittömästä halusta eikä velvoitteesta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Se oli tyhjentävästi sanottu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lolikonmolemmatpuolet kirjoitti:
Mikset eroa ja eikö muijasi käy töissä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Tarkoitatko poikaystäväsi teki sen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
kiva kun jaoit kanssamme kyseisen ilon.....
Ilmianna
Jaa
Kylläpä oli taas ikimuistoinen saunailta. Keskiviikko ja lauantai ovat parhaat viikonpäivät.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Peräruiskepäivät. ?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tämäkään ilta ei tehnyt poikkeusta. Nyt on hyvä olla.
Ilmianna
Jaa
vaimoni ei jaksa saunassa tehdä mitään...harmi
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Vaimo tyhjensi minulta saunassa "sen"

Tuli hyvä mieli molemmille.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta