Mietin kauan mistä ostan hampurilainen, ja että missä on paras hampurilainen, ja missä hampurilaisravintolassa käyn, kun niitä on niin monta tarjolla? Kävin monissa eri ravintolaketjujen ravintoloissa ja tahdon jakaa tiedon, missä kannattaa käydä hampurilaisella, niin tiedätte minne hampurilaisravintolaan kannattaa mennä.
Kaikista pahin hampurilainen oli Scan Burgerissa. Saat paremman kuin Scan Burgerin hampurilainen lämmittämällä kaupan hampurilaisen kotona mikrossa. Ei kannata siis mennä Scan Burgeriin. Burger Kingin kehujien puheetkin osoittautuivat tyhjiksi puheiksi myös. Grillien hampurilaiset ovat ulkona tästä arvostelusta, koska ne ovat vähän erilaisia.
Paras hampurilainen oli loppujen lopuksi Hesburgerissa. Mukavan kiiltäväpintainen sämpylä reunoita paahdetulla pihvillä ja hyvällä majoneesilla, jota ei McDonaldsin myös melko makoisasta vastaavasta löydy. McDonnalds ja Hesburger ovat molemmat ammattitaitoisia ja hyvin perehdyttäviä ketjuja, jotka kyllä osaavat valmistaa hampurilaiset. Ja näistä mielumminhan tuen kotimaista ketjua Hesburgeria kuin McDonaldsia, joka on, The Founder elokuvan katsottuani tiedän, varastettu McDonaldsin veljeksiltä.
Mistä paras hampurilaien?
Miika123456
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003