Puolimuslimi mies valoitti kulttuuriaan

muslimeista

Vuosia sitten tapasin erään puolimuslimin (äiti ranskalainen, isä muslimi) kirjailija-poliisin, jolla oli lisäksi yritys joka etsi maahanmuuttajille töitä, järjesti kielikursseja yms.

En ollut kiinnostunut kyseisestä 20 vuotta minua vanhemmasta äijästä, ja sattumoisin paneskelin siihen aikaan erästä romanialaista (ei kuitenkaan romania vaan valkoihoista sinivihrein silmin) duunaria enemmän tai vähemmän säännöllisesti, joten keksin tekosyynä väittää että kyseinen romppu oli "poikaystäväni". Tämä tyyppi sitten paljasti minulle suoraan muslimilogiikan: hänen mielestään "Tyttö- ja poikaystävät eivät ole mitään vakavaa, joten tyttö- ja poikaystäviä on luonnollista pettää. Vasta kun on naimisissa, on pettäminen kiellettyä, koska vasta naimisissa olo on vakavaa." Hänkin sitten sanoi suoraan pettävänsä "pelkkiä" tyttöystäviään, jotka eivät kuulemma merkinneet hänelle mitään, toisin kuin vaimo merkitsisi.

Toisin sanoen, jos seurustelette muslimin kanssa olematta naimisissa, niin tietäkääkin että heidän ajatusmaailmassaan se ei ole koskaan vakavaa eikä merkitse mitään!

5

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neenam

Tuo on varmaan totta.
      Itse en tunne yhtään muslimia, mutta telkkarissa Stacey Dooley, journalisti, kävi tutustumassa muslimien tapoihin tähän asiaan liittyen.
      Seurustelevat ja naimisissa olevat miehet kävivät usein ilotalossa. Koska tytöt / naiset eivät suostuneet seksiin, ei seurusteluaikana koska piti olla siveä, ja sitten kun naimisissa ollaan ja saadaan vauva, seksiin ei ole enää halua.

Miehet siis jaottelevat naiset eri rooleihin. On siveä tyttöystävä ja ehkä tuleva vaimo. On prostituoitu. Ja on vaimo joka vauvansaannin jälkeen menettää kiinnostuksensa seksiin ja äijä hoitelee seksipuolen ilotytön luona.
      Siis nainen joutuu elämään suuren osan elämää ilman seksiä! Paitsi prostituoidut mutta he joutuvat harjoittamaan seksiä ehkä epämieluisten äijien kanssa.
      Kyllä on kimuranttia elämää.

• eieteenpäintaaksepäin

Totta se on, mutta harva suominainen suostuu asiaa uskomaan. Useat vain jumaloivat miehiään eivätkä suostu uskomaan tosiasioista, vaikka ne toiset naiset (tai vaikka naapurit!) tulisivat petetyille naisille kertomaan totuuksia. Moni myös olettaa vian olevan naisissa, vaikka vika on pettäjämiehissä jotka uskontosa varjolla tekevät mitä haluavat syöttäen vaimokkeille valheita päivästä toiseen. Viisaimmat eroavat ja ottavat jonkun muun (lähempänä samaa uskontoa) olevan, jonka ei tarvitse joka hetki puhua palturia. Pk-seudulla näyttäisi olevaan suorastaan "Hyve" ja suuri ylpeydenaihe se kun monet muslimit kurdit pettää pikkupiireissään ja monet myös pyörittävät samoja naisia (baareista ym. haettuja) eikä ole väliä ovatko perheellisiä, ei millään väliä kunhan vaan itse saa saa ja saaa.

Ilotaloissa käynti on kait harvinaisempaa Suomessa, mutta tiedän kyllä muutamia jotka käyvät/kävivät thai hieromoissa jotka ajavat ilmeisesti saman asian. Pettävien muslimeiden ei niin helposti tarvitse maksaa seksistä Suomessa, kun moni antaa kännissä/huumeissa ilmaiseksi joten säästävät siinä ja käyvät tietysti myös Virossa laivoilla seksin perässä koska halvat naiset. Muslimikulttuuri on kuin katolinen kulttuuri 200-500 vuotta sitten jolloin naiset jaoteltiin joko "pyhiksi" äideiksi tai huoriksi. Toki uskollisiakin muslimeita varmaan on, mutta harvassa.

• sikabella_jokinen

Puolimuslimi?Ovatko muslimit yhtenäinen rotu?

• suomiapina-disposal

Suomi sairastaa ja se näkyy tällä palstalla. Ettekö todellakaan tajua miten sairaita olette päistänne?

• Antimusulmaani

kuningatar timantti putkonen persu jussi nössömuslimi kauppakassit naistensuojelijat saunansiveettömyys silikonirinnat kaksoistutkinto nigerialainen marokko 5kakaraa jne...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe