Puolimuslimi mies valoitti kulttuuriaan

muslimeista

Vuosia sitten tapasin erään puolimuslimin (äiti ranskalainen, isä muslimi) kirjailija-poliisin, jolla oli lisäksi yritys joka etsi maahanmuuttajille töitä, järjesti kielikursseja yms.

En ollut kiinnostunut kyseisestä 20 vuotta minua vanhemmasta äijästä, ja sattumoisin paneskelin siihen aikaan erästä romanialaista (ei kuitenkaan romania vaan valkoihoista sinivihrein silmin) duunaria enemmän tai vähemmän säännöllisesti, joten keksin tekosyynä väittää että kyseinen romppu oli "poikaystäväni". Tämä tyyppi sitten paljasti minulle suoraan muslimilogiikan: hänen mielestään "Tyttö- ja poikaystävät eivät ole mitään vakavaa, joten tyttö- ja poikaystäviä on luonnollista pettää. Vasta kun on naimisissa, on pettäminen kiellettyä, koska vasta naimisissa olo on vakavaa." Hänkin sitten sanoi suoraan pettävänsä "pelkkiä" tyttöystäviään, jotka eivät kuulemma merkinneet hänelle mitään, toisin kuin vaimo merkitsisi.

Toisin sanoen, jos seurustelette muslimin kanssa olematta naimisissa, niin tietäkääkin että heidän ajatusmaailmassaan se ei ole koskaan vakavaa eikä merkitse mitään!

5

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neenam

Tuo on varmaan totta.
      Itse en tunne yhtään muslimia, mutta telkkarissa Stacey Dooley, journalisti, kävi tutustumassa muslimien tapoihin tähän asiaan liittyen.
      Seurustelevat ja naimisissa olevat miehet kävivät usein ilotalossa. Koska tytöt / naiset eivät suostuneet seksiin, ei seurusteluaikana koska piti olla siveä, ja sitten kun naimisissa ollaan ja saadaan vauva, seksiin ei ole enää halua.

Miehet siis jaottelevat naiset eri rooleihin. On siveä tyttöystävä ja ehkä tuleva vaimo. On prostituoitu. Ja on vaimo joka vauvansaannin jälkeen menettää kiinnostuksensa seksiin ja äijä hoitelee seksipuolen ilotytön luona.
      Siis nainen joutuu elämään suuren osan elämää ilman seksiä! Paitsi prostituoidut mutta he joutuvat harjoittamaan seksiä ehkä epämieluisten äijien kanssa.
      Kyllä on kimuranttia elämää.

• eieteenpäintaaksepäin

Totta se on, mutta harva suominainen suostuu asiaa uskomaan. Useat vain jumaloivat miehiään eivätkä suostu uskomaan tosiasioista, vaikka ne toiset naiset (tai vaikka naapurit!) tulisivat petetyille naisille kertomaan totuuksia. Moni myös olettaa vian olevan naisissa, vaikka vika on pettäjämiehissä jotka uskontosa varjolla tekevät mitä haluavat syöttäen vaimokkeille valheita päivästä toiseen. Viisaimmat eroavat ja ottavat jonkun muun (lähempänä samaa uskontoa) olevan, jonka ei tarvitse joka hetki puhua palturia. Pk-seudulla näyttäisi olevaan suorastaan "Hyve" ja suuri ylpeydenaihe se kun monet muslimit kurdit pettää pikkupiireissään ja monet myös pyörittävät samoja naisia (baareista ym. haettuja) eikä ole väliä ovatko perheellisiä, ei millään väliä kunhan vaan itse saa saa ja saaa.

Ilotaloissa käynti on kait harvinaisempaa Suomessa, mutta tiedän kyllä muutamia jotka käyvät/kävivät thai hieromoissa jotka ajavat ilmeisesti saman asian. Pettävien muslimeiden ei niin helposti tarvitse maksaa seksistä Suomessa, kun moni antaa kännissä/huumeissa ilmaiseksi joten säästävät siinä ja käyvät tietysti myös Virossa laivoilla seksin perässä koska halvat naiset. Muslimikulttuuri on kuin katolinen kulttuuri 200-500 vuotta sitten jolloin naiset jaoteltiin joko "pyhiksi" äideiksi tai huoriksi. Toki uskollisiakin muslimeita varmaan on, mutta harvassa.

• sikabella_jokinen

Puolimuslimi?Ovatko muslimit yhtenäinen rotu?

• suomiapina-disposal

Suomi sairastaa ja se näkyy tällä palstalla. Ettekö todellakaan tajua miten sairaita olette päistänne?

• Antimusulmaani

kuningatar timantti putkonen persu jussi nössömuslimi kauppakassit naistensuojelijat saunansiveettömyys silikonirinnat kaksoistutkinto nigerialainen marokko 5kakaraa jne...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe