Kahenseittemänkympin huolto

KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

Tulipa tehtyä ensimmäisen kerran ite huolto tuohon Fabiaan. Ei rahansäästön takia vaan muutimme 100km länteen, luottopaja jäi turhan kauas.

13

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TSIDSG

Mihin tuntipalkkaan pääsit, veisitkö luottopajaan, jos se olisi lähempänä? Itse ei ole tullut rasvattua käsiä pariinkymmeneen vuoteen... renkaiden kausivaihdot olen tähän asti katsonut sellaisiksi, joissa oma työ kannattaa, ei tartte aikojen kanssa tuskailla..,

• KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

Öljyt suodattimet, mitä noi ny... 100,-? Pari tuntia aikaa... Perushuolto on ollut -200€
        Suurin homma on tallin raivaus, fillarit, moottoripyörät jne😀
        Kyl tuos palkoille pääsee mutta kunhan löydän vastaavan pajan läheltä vien kyllä.

• Uusiokäyttöä

Joo..eipä näitä moniongelmaisia skodia enää kannata pajalle viedä,itse korjattava tai vietävä romikselle.

Korjattava? Tos mitään korjattavaa o ollu. Normihuolloilla menty tähän asti☺
        Ai nii, Hiukkassuodattimen putsasin ja käsijarruvaijerin vaihdoin.

• montako litroo viepi öljyä tuhannelle????????

Noin neljäkymmentä litraa kaasuöljyä/tkm. Moottoriöljyä ei kolmenkymmenentonnin huoltovälillä ole tarvinnut lisätä. Jatkossa lyhennän huoltovälin kahteenkymmeneentonniin, autoon tulee enemmän pätkäajoa kun ison osan työmatkoista ajan moottoripyörällä. (Just väänsin piikkipyörät kuuspuokki darraan😊)

• KQLMEKAKARAAJARAKKIorig kirjoitti:

Noin neljäkymmentä litraa kaasuöljyä/tkm. Moottoriöljyä ei kolmenkymmenentonnin huoltovälillä ole tarvinnut lisätä. Jatkossa lyhennän huoltovälin kahteenkymmeneentonniin, autoon tulee enemmän pätkäajoa kun ison osan työmatkoista ajan moottoripyörällä. (Just väänsin piikkipyörät kuuspuokki darraan😊)

eli neljä litraa tuhannelle kuluttaa moottoriöljyä. eikö tule kalliiksi tuommoisella ajaminen?

• Monesko aloitus samasta aiheesta?

Kuule ku ihan ensimmäinen, edellinen huolto 240.000km.
        Onko joku ongelma, kerroppa papalle☺

• Terveystarkastaja
        KQLMEKAKARAAJARAKKIorig kirjoitti:

Kuule ku ihan ensimmäinen, edellinen huolto 240.000km.
        Onko joku ongelma, kerroppa papalle☺

Onhan sillä selvästi ongelma, mutta ei myönnä.

• Ocu.1.8TSI.132kW.Webasto

Miksi faktantsekkaaja tarttuu tähän keskusteluun, kun otsikolla 'ostin skodan' on aloitettu sama ääliömäinen keskustelu monta kertaa. Siis aina sen jälkeen, kun se on poistettu. Taitaa olla faktantsekkaajalla oma lehmä ojassa..

• TomBradynKäsi

Pyydän anteeksi kaikkien narsistitoimittajien puolesta. He eivät tiedä mitä he tekevät. Saatte anteeksi kaikki herjaavat uutisenne.

Tuossa kun itse huolsin tulipa katsottua myös alusta, hyvin on selvinnyt, etukelkassa pintaruostetta, pakoputken saumoissa myös. Alkuperäiset nivelet, ei väljää, iskareissa ei vuotoja. Auto on kuitenkin paljon ajettu, valistunut arvaus et tuolla on paljon harmittomia vuosia edessään 😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      38
      5355
    2. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      32
      2763
    3. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      198
      1755
    4. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      162
      1482
    5. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      140
      1420
    6. Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?

Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi
      Bachelor
      25
      1276
    7. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      183
      1173
    8. Trump - otan Gasan haltuun nyt

USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h
      Maailman menoa
      281
      1032
    9. Kemettikö lommauttaa

Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.
      Suomussalmi
      24
      943
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      197
      843
    Aihe