Onko kokemuksia Virolaisista naisista, ketkä pyörii suomi24-ssa?
voiko heihin luottaa?
Virolaisia liikella
8
2168
Vastaukset
- "Waltter"
Hei,
kannataa olla varovainen,voivat olla miesten
kanssa kimpassa,putsaa sinut perin pohjin.
Minä en ainakaan sinuna sekaantuis.- eestiläinen ja ylpeä tästä!
Oi pikkuraukka, tullaan ja putsataan sut, hyppää kaivoon tyhmä putkiaivo,koko iso paha maailma sun onnettoman ja pelokkaan kimpussa!Tämä on muuten joku sairauskin, nimeä nyt en muista mut ihminen pelkää tolkuttomasti vähänkin vierasta ja on äärettömän epäluuloinen ja jotenkin Suomessa tämä on niin yleistä, onkohan joku paikallinen geenivirhe!Ja sinä kysyjä tyydy suomalaisiin naisiin kun olet niin pelokas ja tietämätön,ei virolainen nainen muutenkaan tykkäis susta!
- algne autor
eestiläinen ja ylpeä tästä! kirjoitti:
Oi pikkuraukka, tullaan ja putsataan sut, hyppää kaivoon tyhmä putkiaivo,koko iso paha maailma sun onnettoman ja pelokkaan kimpussa!Tämä on muuten joku sairauskin, nimeä nyt en muista mut ihminen pelkää tolkuttomasti vähänkin vierasta ja on äärettömän epäluuloinen ja jotenkin Suomessa tämä on niin yleistä, onkohan joku paikallinen geenivirhe!Ja sinä kysyjä tyydy suomalaisiin naisiin kun olet niin pelokas ja tietämätön,ei virolainen nainen muutenkaan tykkäis susta!
asjalik tekst sul muide! Kui aus olla, siis ise olen justnimelt Eestlane (teemaalgataja) ja mind huvitaski enamalt see, millise vastukaja see teemaalgatus saab!
PS! Ise eriti önnelikult tutvunud suomi24/treffide kaudu eriti toreda inimesega!!!! - eestin tyttö
eestiläinen ja ylpeä tästä! kirjoitti:
Oi pikkuraukka, tullaan ja putsataan sut, hyppää kaivoon tyhmä putkiaivo,koko iso paha maailma sun onnettoman ja pelokkaan kimpussa!Tämä on muuten joku sairauskin, nimeä nyt en muista mut ihminen pelkää tolkuttomasti vähänkin vierasta ja on äärettömän epäluuloinen ja jotenkin Suomessa tämä on niin yleistä, onkohan joku paikallinen geenivirhe!Ja sinä kysyjä tyydy suomalaisiin naisiin kun olet niin pelokas ja tietämätön,ei virolainen nainen muutenkaan tykkäis susta!
tahtoisin sinuun tutustua.
pidä huolta itsestäsi ja anna tutustumiselle aikaa. - Eihän kukaan ihminen kulje leima otsassa, jossa kerrottaisiin, onko hän luotettava vai ei.
Mistäpäin maailmaa itse olet?- Bööböö
kysyisin minäkin, ja onko myös venäläisistä naisista kokemuksia, ja muista ulkomaalaisista..? Suomalaisista on ja ei vois enempää enää kiinnostaa!
- :-))))))))
HAH HAH HAH HAH... joku pähkinäaivo kysyy voiko -naisiin- luottaa? No, ei tietenkään, ääliö!
- Hamakunda
Suomalaisiin naisiin ja niiden "haavaisiin" pettyneenä huomasin että ulkomailta naisia löytää paljon paremmin. Niillä haveet on todellakin paljon realistisempiä mutta luotettavuudesta en osaa sanoa.
Eikai naiset yleensäkkä ole sen luotettavampia missään kuin miehetkään? Siinä ne uskovaiset pettää kuin baarikärpäsetkin? Ihmisiähän me ollaan kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502