Virolaisia liikella

Nimetön

Onko kokemuksia Virolaisista naisista, ketkä pyörii suomi24-ssa?
voiko heihin luottaa?

8

2168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Waltter"

      Hei,
      kannataa olla varovainen,voivat olla miesten
      kanssa kimpassa,putsaa sinut perin pohjin.
      Minä en ainakaan sinuna sekaantuis.

      • eestiläinen ja ylpeä tästä!

        Oi pikkuraukka, tullaan ja putsataan sut, hyppää kaivoon tyhmä putkiaivo,koko iso paha maailma sun onnettoman ja pelokkaan kimpussa!Tämä on muuten joku sairauskin, nimeä nyt en muista mut ihminen pelkää tolkuttomasti vähänkin vierasta ja on äärettömän epäluuloinen ja jotenkin Suomessa tämä on niin yleistä, onkohan joku paikallinen geenivirhe!Ja sinä kysyjä tyydy suomalaisiin naisiin kun olet niin pelokas ja tietämätön,ei virolainen nainen muutenkaan tykkäis susta!


      • algne autor
        eestiläinen ja ylpeä tästä! kirjoitti:

        Oi pikkuraukka, tullaan ja putsataan sut, hyppää kaivoon tyhmä putkiaivo,koko iso paha maailma sun onnettoman ja pelokkaan kimpussa!Tämä on muuten joku sairauskin, nimeä nyt en muista mut ihminen pelkää tolkuttomasti vähänkin vierasta ja on äärettömän epäluuloinen ja jotenkin Suomessa tämä on niin yleistä, onkohan joku paikallinen geenivirhe!Ja sinä kysyjä tyydy suomalaisiin naisiin kun olet niin pelokas ja tietämätön,ei virolainen nainen muutenkaan tykkäis susta!

        asjalik tekst sul muide! Kui aus olla, siis ise olen justnimelt Eestlane (teemaalgataja) ja mind huvitaski enamalt see, millise vastukaja see teemaalgatus saab!
        PS! Ise eriti önnelikult tutvunud suomi24/treffide kaudu eriti toreda inimesega!!!!


      • eestin tyttö
        eestiläinen ja ylpeä tästä! kirjoitti:

        Oi pikkuraukka, tullaan ja putsataan sut, hyppää kaivoon tyhmä putkiaivo,koko iso paha maailma sun onnettoman ja pelokkaan kimpussa!Tämä on muuten joku sairauskin, nimeä nyt en muista mut ihminen pelkää tolkuttomasti vähänkin vierasta ja on äärettömän epäluuloinen ja jotenkin Suomessa tämä on niin yleistä, onkohan joku paikallinen geenivirhe!Ja sinä kysyjä tyydy suomalaisiin naisiin kun olet niin pelokas ja tietämätön,ei virolainen nainen muutenkaan tykkäis susta!

        tahtoisin sinuun tutustua.


    • pidä huolta itsestäsi ja anna tutustumiselle aikaa. - Eihän kukaan ihminen kulje leima otsassa, jossa kerrottaisiin, onko hän luotettava vai ei.

      Mistäpäin maailmaa itse olet?

    • Bööböö

      kysyisin minäkin, ja onko myös venäläisistä naisista kokemuksia, ja muista ulkomaalaisista..? Suomalaisista on ja ei vois enempää enää kiinnostaa!

    • :-))))))))

      HAH HAH HAH HAH... joku pähkinäaivo kysyy voiko -naisiin- luottaa? No, ei tietenkään, ääliö!

    • Hamakunda

      Suomalaisiin naisiin ja niiden "haavaisiin" pettyneenä huomasin että ulkomailta naisia löytää paljon paremmin. Niillä haveet on todellakin paljon realistisempiä mutta luotettavuudesta en osaa sanoa.

      Eikai naiset yleensäkkä ole sen luotettavampia missään kuin miehetkään? Siinä ne uskovaiset pettää kuin baarikärpäsetkin? Ihmisiähän me ollaan kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe