Mikä olisi suhteellisen sopuhintainen monitoimipenkki kotisalille joka ei ole ihan paska? Ei tarvitse olla 199, mutta1999 on liikaa. Sellainen jolla pärjää ja ei ala kyrsimään.
Kotisalille kohtuuhintainen monitoimipenkki
werwerwerwrc
2
168
Vastaukset
- eikannata
Toimivia ei olekkaan, itse hukkasin rahojani samoin kaverini. Kumpikin pääsi eroon rakkineesta ja eikun salille.
- Kotisali
Omalle kotisalille hommasin Taurus B950 penkin, ei jää pieneksi kun kantaa 400kg, tuntuu tukevalta. Sen lisäksi löytyy säädettävät käsipainot, tatamia ja ammoin hommattu battle rope (jota ei vielä ole tullut käytettyä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996