Suomalaisten naisten mielestä. Siksi miehet ei pääse treffeille suomalaisten naisten kanssa joista on rumia huomattavan paljon. Sääliksi käy miehiä jotka eivät pääse koskaan naisten kanssa yhteen.
Suomalaiset miehet on rumia
63
2539
Vastaukset
- vainiinon
Jaa.
- PekkajaPätkä
Suomalaiset miehet on feministisen kasvatuksen ja kulttuurin pilaamia neitimäisiä vässyköitä, jotka on jääneet justiinamaisten suomiämmien tossun alle.
- kiikissä
Sieltä tossunalta sitten huudellaan millaisia lutkia naiset on. 😁
- gfdsfsfd
Pieni vähemmistö, joka on pesiytynyt tänne.
Suomessa asuu paljon hyviä ja selkärankaisia tosimiehiä! - Anonyymi
Totta 100 %!
- yngh
Saksalaiset miehetkään eivät ole kovin komeita, viimeistään keski-ikäisinä liian suurissa/pienissä vaatteissa ja kaljaa kittaavat samaan tahtiin kuin itäblokkilaiset ja Suomen baarijermut ja ruokavaliokin aika samaa eli rasvaa.
- sydämentuska
Noin minäkin ennen ajattelin. Kunnes pitkään Espanjassa asuttuani ja paikallisten miesten ulkonäköön "turruttuani" (katukuvassa näyttivät suurosaksi täysin keskivertotallaajilta) matkustin junalla Saksaan. Voi mitä silmäni yhtäkkiä näkivätkään! Komeita miehiä, jollaisia en olisi osannut ikinä odottaa Saksassa näkeväni.
Tosin saksalaiset ovat kyllä hyvin seksittömiä. Olen tanssinut elämäni aikana 3 saksalaisen kanssa, joista 2 suuteli ja noista kahdesta 1 myös hiplaili mutta yksikään ei pyrkinyt etenemään sen pidemmälle. Liekö syynä heikko potenssi vaiko ujous vaiko käytöstavat? Vai eivätkö saksalaiset harrasta seksiä (jos näin on, ilmeisesti saksalaiset siis hedelmöitetään koeputkitaktiikalla sitten kun on aika hankkia lapsia)? Saksalainen mies voi juoda paljonkin olutta illan aikana ilman, että käy kähmimään. Suomalainen känninen olutukko käy kähmimään varmasti, mikäli on tanssimaan asti päässyt. - hienoahienoa
sydämentuska kirjoitti:
Noin minäkin ennen ajattelin. Kunnes pitkään Espanjassa asuttuani ja paikallisten miesten ulkonäköön "turruttuani" (katukuvassa näyttivät suurosaksi täysin keskivertotallaajilta) matkustin junalla Saksaan. Voi mitä silmäni yhtäkkiä näkivätkään! Komeita miehiä, jollaisia en olisi osannut ikinä odottaa Saksassa näkeväni.
Tosin saksalaiset ovat kyllä hyvin seksittömiä. Olen tanssinut elämäni aikana 3 saksalaisen kanssa, joista 2 suuteli ja noista kahdesta 1 myös hiplaili mutta yksikään ei pyrkinyt etenemään sen pidemmälle. Liekö syynä heikko potenssi vaiko ujous vaiko käytöstavat? Vai eivätkö saksalaiset harrasta seksiä (jos näin on, ilmeisesti saksalaiset siis hedelmöitetään koeputkitaktiikalla sitten kun on aika hankkia lapsia)? Saksalainen mies voi juoda paljonkin olutta illan aikana ilman, että käy kähmimään. Suomalainen känninen olutukko käy kähmimään varmasti, mikäli on tanssimaan asti päässyt.Mitäpä jos rohkaistuisit itse kähmimään miestä tanssilattialla?
- SoliterniuM1977
sydämentuska kirjoitti:
Tosin saksalaiset ovat kyllä hyvin seksittömiä. Olen tanssinut elämäni aikana 3 saksalaisen kanssa, joista 2 suuteli ja noista kahdesta 1 myös hiplaili mutta yksikään ei pyrkinyt etenemään sen pidemmälle. Liekö syynä heikko potenssi vaiko ujous vaiko käytöstavat? Vai eivätkö saksalaiset harrasta seksiä (jos näin on, ilmeisesti saksalaiset siis hedelmöitetään koeputkitaktiikalla sitten kun on aika hankkia lapsia)? Saksalainen mies voi juoda paljonkin olutta illan aikana ilman, että käy kähmimään. Suomalainen känninen olutukko käy kähmimään varmasti, mikäli on tanssimaan asti päässyt.Odotti varmaan, että teet aloitteen. Aloitteen tekeminen kun kuuluu nykyään vain naisille.
- nainen.on.petturi
Jos mies puhuu englantia suomalaisille naiselle, niin mies on eksoottinen, jännittävä ja mielenkiintoinen. Jos mies puhuu naiselle suomea, niin mies on rasisti, tylsä ja tavallinen.
- nimimerkkisii
Mies ei ole petturi?
- olette.roskaa
nimimerkkisii kirjoitti:
Mies ei ole petturi?
Ei siinä määrin kuin nainen. Joka päivä näkee suomalaisen naisen jonkun englantia vääntävän mamun kainalossa. Ja näitä on joka värisiä, jopa kiusallisen näköiset aasialaiset kääpiömiehet ovat kuumaa tavaraa Suomessa. Kuka olisi uskonut.. ei kukaan, mutta nythän tuo naisen sielu on tuskallisesti estradilla.
- sydämentuska
olette.roskaa kirjoitti:
Ei siinä määrin kuin nainen. Joka päivä näkee suomalaisen naisen jonkun englantia vääntävän mamun kainalossa. Ja näitä on joka värisiä, jopa kiusallisen näköiset aasialaiset kääpiömiehet ovat kuumaa tavaraa Suomessa. Kuka olisi uskonut.. ei kukaan, mutta nythän tuo naisen sielu on tuskallisesti estradilla.
Kyllä mies on ihan yhtä paljon petturi. Kun lukee palstan miesten kirjoituksia, tulee selväksi että suominainen on heille kuraa ja ulkomaan nainen suunnilleen prinsessa. Vastahan oli se ketjukin jossa muuan mies ei kuulemma auttaisi maassa makaavaa suomalaista naista, mutta ulkomaalaista naista välittömästi. Se on petturuutta jos mikä.
- nimimerkkisii
olette.roskaa kirjoitti:
En ole nähnyt suomalaista naista aasialaisen miehen kainalossa. Sen sijaan olen nähnyt monesti aasialaisen naisen suomalaisen miehen kainalossa. Minun puolesta saa olla, ei ole minulta pois. Hyvä kun saavat naisen yleensä.
- Pillujen--asiantuntija
Suomi mies saisi pillua ulkomailta helposti mutta ei yksinäiset miehet uskalla matkustaa talllinnaan tai ei edes ruotsiin.
- palijomaksaa
Varmaan saavat. Suomimies on siellä eksoottinen humalaisine sönkkäyksineen.
Jonkinlainen mainehan suomimiehellä siellä on. Helppo rahastaa. - njhgb
Ruotsissa suomimies ei ainakaan seksiä saa muilta kuin prostituoiduilta! Entisessä itäblokissa voi käydä parempi säkä.
- ollaanyhessä
minä tapasin 40v sitten nätinpojan.ei ollu ruma.ollaan vieläki yhessä.
- Teknodonna
Roskaa
Itse olen suomalainen mies, eikä kukaan ole koskaan väittänyt rumaksi.
Oikeastaan päinvastoin, sillä herätän ihmisissä aivan äärimmäisiä tunteita tai käyttäytymishäiriöitä.
(Hihitystä)
😁 - weeert
Eikä pelkästään suomalaisten naisten vaan ihan naisten mielestä yleensä. Olen ihan äskettäin saanut taas pari tyypillistä kokemusta tällaisena saastaisen rumana hc-ätminä.
Elämäni liepeillä on ollut viime aikoina kaksi mielenkiintoisen oloista ja viehättävää naista, joihin olisin halunnut tutustua. Romanttiset kuvitelmat ovat karisseet jo vuosia sitten mielestäni, joten millään epätoivon vimmalla en ole lähestymisiä yrittänyt. Näen näitä naisia silloin tällöin ja ajattelin aloittaa ihan normaalisti tervehtimällä, kun satumme kohtaamaan. Siitä voisi sitten jatkaa, jos siltä tuntuu. No, neiti A ei vastannut tervehdykseeni lainkaan ja on tämän jälkeen välttänyt myös katsekontaktia täysin. Neiti B sentään vastaa tervehtimiseen, mutta ei enää mihinkään tämän jälkeen. Esimerkiksi kysymykseen "Mitä kuuluu?" ei tule vastausta. Pääpiirteittäin tämä kuvio on toistunut aina, kun olen ollut jostakin naisesta kiinnostunut.
Minusta on huvittavaa, että naiset ovat saaneet "sosiaalisista taidoista" uuden mantran sen vanhan "kampaa tukka ja käy suihkussa" tilalle. Molemmat kun ovat argumentteina täysin tyhjiä ja vailla minkäänlaista tukea todellisuudessa. Faktaa on se, että ulkonäkö on se juttu, miksi naiset kiinnostuvat ja suovat mahdollisuuden miehelle. Rumana ei ole mitään toivoa.- 7687686868
Miksi lähestyt viehättäviä naisia, jos olet itse ruma? Ei nuo halua sua perskärpäseksi.
- weeert
7687686868 kirjoitti:
Miksi lähestyt viehättäviä naisia, jos olet itse ruma? Ei nuo halua sua perskärpäseksi.
Olen varmaan vähän tyhmä, mutta lähestyn sellaisia naisia, joita pidän kiinnostavina. Perskärpäseksi en ole kenellekään alkanut, sillä ymmärrän varsin mainiosti puhetta. Mutta tottahan tuo muuten on, rumalla ei ole arvoa. Siksi tämä ruma ainakin poistaa itsensä piakkoin tästä yhteiskunnasta.
- Naisasialooser11
7687686868 kirjoitti:
Siksi koska rumalla miehellä ei ole näkökyvyssä mitään vikaa. Hän haluaa viehättävän naisen ihan samalla tavalla kuin"hyvännäköinenkin"mies. Ruma nainen ei ole nainen.
Ja toisekseen ne viehättävät naiset eivät pysy viehättävinä kuin pienen hetken elämästään joten ei luulisi olevan mitään varaa syrjiä miestä, jonka kanssa ovat samassa veneessä eivät vain typeryset sitä vielä tajua. - jokomuuttuirumaksi
Naisasialooser11 kirjoitti:
Siksi koska rumalla miehellä ei ole näkökyvyssä mitään vikaa. Hän haluaa viehättävän naisen ihan samalla tavalla kuin"hyvännäköinenkin"mies. Ruma nainen ei ole nainen.
Ja toisekseen ne viehättävät naiset eivät pysy viehättävinä kuin pienen hetken elämästään joten ei luulisi olevan mitään varaa syrjiä miestä, jonka kanssa ovat samassa veneessä eivät vain typeryset sitä vielä tajua.Ihanaa kun äitisi on kaunis. Todistaa sen että on nainen.
- lopettakaanyt
weeert kirjoitti:
Olen varmaan vähän tyhmä, mutta lähestyn sellaisia naisia, joita pidän kiinnostavina. Perskärpäseksi en ole kenellekään alkanut, sillä ymmärrän varsin mainiosti puhetta. Mutta tottahan tuo muuten on, rumalla ei ole arvoa. Siksi tämä ruma ainakin poistaa itsensä piakkoin tästä yhteiskunnasta.
" Mutta tottahan tuo muuten on, rumalla ei ole arvoa."
Sulla on ihmisarvo ja olet aivan yhtä arvokas kuin kuka tahansa muukin. Komeus tai kauneus ei tee kenestäkään parempaa ja arvokkaampaa ihmistä. Tuo pitäisi jokaisen tajuta aikuisena viimeistään. - DianaPalmer
" Faktaa on se, että ulkonäkö on se juttu, miksi naiset kiinnostuvat ja suovat mahdollisuuden miehelle. Rumana ei ole mitään toivoa."
Juuri näin. Kohtelias käytös kohdatessa ei tarkoita, että olisit näiden viehättävien daamien silmissä itse kiinnostava. Olet tervetullut ystävä, mutta mitään romanttisia tunteita et todennnäköisesti herätä.
Mutta mutta. On asiassa toki toinenkin puoli, jos se yhtään lohduttaa. Voit olla vaikka miten "hyvän" näköinen, jos julkinen kuvasi on ääliön (vert, jotkut väkivaltaiset uusnatsit) kuva, et saa ketään asiallista, aidosti viehättävää ihmistä rinnallesi vaikka naamasi olisi babyface ja runkosi kuten kamppailulajien maailmanmestarilla...
- miesköruma
Aika harvoin törmää kauniiseen ja viehättävään suomalaiseen naiseen. Usein he ovat hieman pulleita, väärin meikattuja ja persjalkaisia.
Poikkeuksiakin on, mutta enemmistön kuvaus edellä on totta. He luulevat olevansa kauniita pullottavine läskeineen liian kireissä vaatteissaan. Ylenkatsovat normaalia suomalaista miestä vaikka eivät kelpaisi edes yhden yön seuralaiseksi.- olikopoikkeus
Äitisi on kelvannut ainakin yhden yön suhteeseen.
Miehet saa olla rumia. :D
En ymmärrä miehiä jotka tälläytyy niinkuin naiset..
Ajelee karvat pois.
Ite annan karvoituksen rehottaa koska "linnut ei pesi paljaaseen puuhun" - 007. :D
Mulla on koko alakroppa tumman karvoituksen peitossa.... Niinkuin apinalla. :D
Se on naisten mielestä hyvin seksikästä.- 720
Naisena en kyllä oikein usko, että "apinakarvainen" alakroppa miehellä, olisi muidenkaan naisten mielestä hyvin seksikästä.
720 kirjoitti:
Naisena en kyllä oikein usko, että "apinakarvainen" alakroppa miehellä, olisi muidenkaan naisten mielestä hyvin seksikästä.
Kyllä se vaan on..
Sheivatut miehet on naisellisia.- öhömmm
Eräkettu kirjoitti:
Kyllä se vaan on..
Sheivatut miehet on naisellisia.Sinähän sen tiedät.
- sydämentuska
öhömmm kirjoitti:
Sinähän sen tiedät.
Sensuuri iski taas kommenttiini! :( Ylläpidolla on jotain minua vastaan.
- Anonyymi
Eräkettu kirjoitti:
Kyllä se vaan on..
Sheivatut miehet on naisellisia.Ei ole vaan sheivatut miehet🔥. Paljon kivempi harrastaa seksiä kun mies puhdas ja karvaton kalu🤪, eli miettikää miehet..jos vaikka sheivaamalla tuplaatte blowjobin mahdollisuutta niin kyllä kannattaa😄!
- Anonyymi
Eräkettu kirjoitti:
Sotkusia?
Liian sliipattu mies on epämiehinen.. :D
Bile-Danin näkönen pallinaama. :DBile-Dani on ihana, mutta muuten samaa mieltä.
Karvat kuuluu miehen kehoon. Sileä on liian naisellinen. Se on liian pehmeä.
Karvaton sopii ehkä bi-naisille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaan sheivatut miehet🔥. Paljon kivempi harrastaa seksiä kun mies puhdas ja karvaton kalu🤪, eli miettikää miehet..jos vaikka sheivaamalla tuplaatte blowjobin mahdollisuutta niin kyllä kannattaa😄!
Jos on niin pitkät villat että imeytyy suuhun niin sakset käteen. Ei tarvitse sheivata pois.
- hienoahienoa
Itse käyn 3 kertaa viikossa salilla, mutta naista en saa, koska olen alle 180cm pitkä ja en ole komea. Tiedän, että jos olisin samanlainen kuin paha Dale Cooper, niin saisin kenet tahansa suomalaisen naisen helposti. Kaikki naiset tykkäävät hulluista jännämiehistä ja vihaavat kilttejä ja kunnollisia nettoveronmaksajia.
- DianaPalmer
"Tiedän, että jos olisin samanlainen kuin paha Dale Cooper, niin saisin kenet tahansa suomalaisen naisen helposti. Kaikki naiset tykkäävät hulluista jännämiehistä ja vihaavat kilttejä ja kunnollisia nettoveronmaksajia."
Tuossa olet täysin väärässä! Aviomieheni (vm 2015) on kaikkea muuta kuin Dale Cooper mutta sitäkin enemmän kiltti ja kunnollinen nettoveron maksaja:)... - kierränkaukaa
Tarkoitat varmaan kilttiä Dale Cooperia, se paha oli oksettavan ruma.
- tiedetääntiedetään
DianaPalmer kirjoitti:
"Tiedän, että jos olisin samanlainen kuin paha Dale Cooper, niin saisin kenet tahansa suomalaisen naisen helposti. Kaikki naiset tykkäävät hulluista jännämiehistä ja vihaavat kilttejä ja kunnollisia nettoveronmaksajia."
Tuossa olet täysin väärässä! Aviomieheni (vm 2015) on kaikkea muuta kuin Dale Cooper mutta sitäkin enemmän kiltti ja kunnollinen nettoveron maksaja:)...Status ja resurssit.
- kesämökilöylyt
se nyt on vaan geeneis.joutsenkaulaa ja sorjaa uumaa ei suomineito saa ja miehetki on lyhyeläntiä ja matalaotsasia.ee voe mittää.mut onneks elämä on tärkeintä.elä vaan.ole ja hae ihansemmosta onneeku saisit kesämöki löylyistä.
- beethooven
Ruma ja rikas mies on kova sana aina yhä vaan etenkin vielä naismaailmassa.
- helsinginvihreä
Joo, jos vaihtoehtona on ruma ja persaukinen...
- sydämentuska
Riippuu miehestä. Ville Eerikkilän näköiset kieltämättä ovat, sitä tyyppiä en voi sietää.
- dghd
Wiki on vähän kuin eesmänny dranskalainen soypainija Andre the Giant: http://www.nndb.com/people/580/000056412/
- kaisanoasaa
No sittenhän se menee yksi yhteen. Meinaan että suomalaisten miesten mielestä myös suomalaiset naiset on rumia.
- sadvasdfva
Mistä aloittaja voi tietää kuka on ruma ja kuka ei? Ja mistä ylipäätään kukaan voi tietää ken o ruma ja ken ei. Ihminen ei yleensä ole sen näköinen kuin miltä näyttää. Kuvasta ei näy muuta kuin ulkonäkö. Yhtä helöppoa on arvioida vaikka karkkeja pelkän ulkonäön perusteella
Ei ole. Suomessa on vallan hyvännäköisiä miehiä, ihan turhaa lytätä suomalaisen miehen ulkonäköä. Isommalla osalla suomi miehistä on myös suomalainen vaimoke.☺️
Hyvä Suomi!Eräkettu kirjoitti:
99,99% suomalaisista ei paljoa deittaile ei-suomalaisia. :D
Just niin, koska me ollaa niin mainio kansa ja näyttävän näkösiä. 😉😋
muhkee_muhku kirjoitti:
Just niin, koska me ollaa niin mainio kansa ja näyttävän näkösiä. 😉😋
Niin mie en oikein ymmärrä ulkkiksien ylistämistä...
Että ne olis paremman näkösiä... Höpö höpö.
Itse kun en ole menny sekasin muista kulttuureista niin voin antaa riippumattoman mielipiteeni asiasta.
Italialaiset naiset ei näytä Monica Bellucceilta..
Eikä espanjalaiset naiset näytä Penelope Cruzeilta.Lisäksi.
Elämä on ihan tarpeeksi vittumaista ilman parisuhde kulttuurieroja ja kielimuuriaki. :DEräkettu kirjoitti:
Niin mie en oikein ymmärrä ulkkiksien ylistämistä...
Että ne olis paremman näkösiä... Höpö höpö.
Itse kun en ole menny sekasin muista kulttuureista niin voin antaa riippumattoman mielipiteeni asiasta.
Italialaiset naiset ei näytä Monica Bellucceilta..
Eikä espanjalaiset naiset näytä Penelope Cruzeilta.Monessa maassa ne on eri näköisiä, eivät oo suomalaisen näköisiä. Mutta ikänsä meikäläisiä kattelleena, omaan silmään me ollaan oikeen hyvin istuvia. :)
Juu, ottaa tarpeeksi koville joskus tajuta toista kantistakin. :D
No aika harva suomalainen nainenkaa on kaunis, ellei lasketa bimboja
- Anonyymi
Niin on! Ja siksi keskitason miehille kihahtaa Tinderissä hattuun "menekki"🙈. Ja vielä tuon rumuuden lisäksi vässykkä ja romantiikan puutteinen luonne ja shitti kohtelu naisia kohtaan ..hohhoijaa.
- Anonyymi
Nän miehenä voin sanoa, että tiedän mielestäni monia rumia miehiä ja silti heillä on nuoria kauniita naisia vierellään. Äijillä taitaa olla paksu lompakko, mikä vetää naisia puoleensa, muuta ei tarvita.
- Anonyymi
Kyllä tarvitaan aika paljonkin, naisena voin sanoa. Mutta suomalaiset miehet eivät vastaa, jos itse välillä tekee aloitteen (sanotaan kerta että naiset on passiivisia)..eli ryhtiliike ja treffeille! Kaunis nainen olen, urheilen, muodot, koulutettu, isot silmät, kiinteät rinnat ja puhelias. Silti suomalaiset miehet eivät saa aikaan pyytää ulos. Katsovat kyllä salilla ja kaupungilla pitkään, kai sitä pitäis olla ihan humalassa baarissa, että tullaan jutulle. Ei vaan jaksa olla siellä usein örvelöiden keskellä. Käy ihan söpö ja maskuliininen mies, ei tarvitse näyttää Ken-nukelta.
- Anonyymi
Kuten ruotsalaiset naiset ovat aina homnssuja eli huoria jokainen heistä heheh
- Anonyymi
Tanskan prisessa on kaunis mutta ruotsin prinsessa on ruma kuin Eerikki..
- Anonyymi
Paitsi hän. Hän on ihana.
- Anonyymi
Miksi aina miehiä säälitään? Omalle ulknäölle voi tehdä jotain kuten käytökselle!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718