Syöttekö te koiranne

Poronainen

Olen aivan tavallinen suomalainen lihaa syövä nainen. Syön sikaa, lammasta, hevosta, jänistä, poroa, hirveä jne.
Meillä on työkäytössä useita koiria ja olen ajatellut syödä ne, kun ne vanhenevat. Syönhän porojakin, joita koirat paimentaa. Onko siinä jotain estettä, kun täällä palstalla puhutaan niin vähän koiranvalmistusohjeista.

2

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autenttinenmaku

Voit toki syödä koirasi kunhan teurastat ne eettisesti etkä pidä niitä lemmikkeinä vaan tuotantoeläiminä.

Samasta syystä anglit eivät halua syödä hevosten lihaa vaan pitävät sitä vulgaarina, koska hepat ovat heidän mielestään lemmikkejä.

Lapsille kanin valmistaminen ruoaksi on ehdoton nounou, sillä nehän ovat suloisia paitsi citi-kanit, joita muutenkin on liikaa.

Lihan käyttäminen ruoaksi on niin riippuvaista kulttuurista ja sen arvoista - miksei koiraakin kun hevostakin syödään.

Koreassa koira on ihan kelpo lihaa, mutta sika taas ei muslimimaissa ei kelpaa ollenkaan.

Ja tästä taas pääsee katukeittiöiden lihaan, joka ei todellakaan ole tsikkeniä vaan jotain muuta kuten rottaa, kissaa jne...puhumattakaan katukeittiöiden hygieniasta - missä nämä karvakäpälät muka pesevät kätensä tarpeillaan käynnin jälkeen ja missä edes käyvät tarpeillaan.

Autenttinen maku taitaa tulla muualta kuin mausteista.

• Epähullu

No hyi olkoon. Mä en koskaan pystyisi syömään omia lemmikkejäni......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1589
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      125
      1414
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1240
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1133
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1018
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      979
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      210
      784
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      753
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      119
      703
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      698
    Aihe