Olen tosi rikas ja komea, kaikin puolin hyvä ihminen. Ostelen pikkufirmoja ja potkin kaikki työntekijät pihalle ja ne saa karenssin.
Palkkaan joihinkin firmoihini työntekijöitä jotka potkin samantien pois että ne sais karenssin.
Omistan myös vuokra-asuntoja joista aina potkin työttömäksi jääneet ihmiset kadulle .
Hommat hoidetaan
4
<50
Vastaukset
Oletko myös köyhä alkoholisti ja suuri valheiden kertoja?
- Tattivatti
Oooooh! Mulla seisoo!
- RikasJaMenestyvä
Aaaah, kyllä! Minäkin olen rikas ja menestyvä, ja omilla ansioillani olen edennyt, enkä koskaan ole mitään tukia nostanut. Kun pääsin lukiosta, niin vanhempani ostivat minulle oman yksiön Helsingin keskustasta, ja menin opiskelemaan kauppakorkeaan. Sain rakkailta vanhemmiltani luottokortin, jota voin käyttää hätätilanteissa - käytin joka päivä. Isäni järjesti minulle myös työpaikan kaverinsa firmasta, jossa pääsin melkein heti tekemään esimiestasoisia töitä. Nopean etenemiseni johdosta isäni antoi minulle syntymäpäivälahjaksi 20 000 € ! Nykyisin olen edennyt jo puhtaaksi esimieheksi. Isovanhempani antoivat minulle jo ennakkoperintönä omakotitalon Westendistä, joten minulla menee todella hyvin.
Onneksi en ole työtön luuseri, joka elää tukiaisten varassa, minä olen saavuttanut kaiken omilla ansioillani, enkä koskaan ole KELAn rahoja tarvinnut. Äänestänkin Kokoomusta, koska on VÄÄRIN, että ihmiset saavat valmista rahaa valtiolta.- etolejaetole
Eli olet työtön ja varaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801916- 591768
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3601645Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671310Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701243- 631179
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141063