Olen kateellinen naisille

MeikämandoliinoX

Naisilla on vaan niin helvetin paljon helpompaa saada seksiseuraa tai jopa ihan niitä parisuhteita kuin miehillä. Miestenhän sitä täytyy kaikki työt tehdä, aloitteet ja kestää pakit ja opetella miten niitä naisia pitää pyöritellä just sillä oikealla pelimiestekniikalla. Eikä se mitään ihan helppoa puuhaa ole.

Moni nainen kai luulee, että miehet on jotain robotteja, jotka ei yhtään jännitä sitä mitä naiset heistä ajattelee. Kyllä ne pakit tuntuu miehen sielun syövereissä helvetin pahalta, etenkin kun naisten ei tarvitse kun vaan siltä valtaistuimeltaan vähän vilkaista että kukas kerjäläinen sitä oikein kehtaa lähestyä ja jos mies tekee pienen matalan statuksen eleen, jos vähänkään katse värähtää epävarmuudesta, niin nainen on kuin haikala joka haistaa veren ja se on fudut sille luuserille.

Naisten ei tarvitse kuin vetää meikit naamariin ja jotkut kireet vaatteet päälle, niin miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Siitä sitten vaan valkkaamaan parhaat päältä.

Toi meikkaaminenkin on niin epäreilu etu naisille sen lisäksi, että miesten täytyy kaikki työt tehdä. Opettelemalla meikkaamaan nainen voi nostaa omaa tasoaan helposti pari-kolme pykälää korkeammalla, keskitason taviksestakin tulee himoittu kaunotar, jos vaan viitsi meikata ja vähän opettelee ettei näytä joltain amissutturalta (vaikka kyllä niillekin miehiä löytyy).

Ainoa este tässä naisille on oikeastaan toi naisten keskeinen kyräilyn ja kateuden kulttuuri jossa liian tällättyjä naisia katsotaan kieroon ja lutkitellaan seläntakana. Mutta jos vaan on sen verran palleja naisena että kestää kateelliset kilpasiskot, niin taviksellakin on mahikset siihen ylemmän tason mieheen ihan helposti ja vähällä vaivalla.

Mutta kai sitä on jotain etuja miehelläkin. Ei tarvitse elämäänsä ja omaa arvoaan ripustaa pelkän ulkonäön varaan, eikä ole samanlaista vittumaista kilpailua ja kateellista selkäänpuukotusta kuin naisille keskimäärin on keskenään.

Mut kyl sitä tälleen keskitason miehenä kateellisena katselee miten helppoa on naisilla saada sitä kullia, kun olis niin makoisaa itsekin sitä pillunderia nusautella aina kun mieli tekee, mutta kun se on ihan helvetinmoisen työn takana ja pitää kaikenlaista paskaa kestää ja sittenkin on epävarmaa, että saako sitä himoittua lihalompakkoa, eikä se pahempi ratkaisu olis vaikka joku vakikolo olis, sillai romanttisessa mielessä.

Eipä ihme, että nykyään yhä useampi tavallisen tason mies on käteenvetelijä herran armosta. Ytminderit ne tietty vaan porskuttaa, mutta ne on oma porukkansa ne. Siihen sakkiin ei meikämandoliinolla ole osuutta ilman lottovoittoa.

81

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä ole, tossa mies on napsauttamalla saanut tiineeksi ja siltikin lisää yrittää saada tiiniikseni jo kohta koko raskauden ajan ja kohta karvis venähtää auki ja taas tulee pikkuinen ja sit taas mun kyltymätön Karvis hamuaa sitä,että ukko juokseen puoliksi vihaisena karkuun. Sellaista se naisen elämä.

    • Naisen saaneet miehet ovat mahdollisesti nähneet naisessa jotain muutakin kuin lihalompakon.

      Kateelliset yleensä ovat aina jotakin ilman. Ja tulevat olemaan.

      • MeikämandoliinoX

        Lihaa koloon vaan. Taivaalla loistaa kuu.

        Herkkää, mutta totta. Olen romanttinen mies, minkäs sille voi?


      • Minun mielestäni naisilla on sinkkuna asiat huonommin kuin miehellä.

        Nainen kaipaa suhteelta jotakin syvempää yhteyttä, miehelle syvyydeksi riittää kun saa työntää pohjaan asti.


      • MeikämandoliinoX kirjoitti:

        Lihaa koloon vaan. Taivaalla loistaa kuu.

        Herkkää, mutta totta. Olen romanttinen mies, minkäs sille voi?

        Sun äskeisessä kommentissa ja aloituksessa ei ollut romantiikkaa nähnytkään. Tästä näkökulmasta katsottuna.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Minun mielestäni naisilla on sinkkuna asiat huonommin kuin miehellä.

        Nainen kaipaa suhteelta jotakin syvempää yhteyttä, miehelle syvyydeksi riittää kun saa työntää pohjaan asti.

        Ilman syvempää yhteyttä koko elämän pituinen parisuhde muuttuu helvetiksi. Pohjaan työntämisen kyky loppuu ajan mittaan kuitenkin, niin mitä korvaavaa tekemistä mies arvelee järjestävänsä loppuiäksi?


      • SyvinYhteys
        elisakettu kirjoitti:

        Ilman syvempää yhteyttä koko elämän pituinen parisuhde muuttuu helvetiksi. Pohjaan työntämisen kyky loppuu ajan mittaan kuitenkin, niin mitä korvaavaa tekemistä mies arvelee järjestävänsä loppuiäksi?

        Naisten syvempi yhteys on sitä, että naisella on suora yhteys miehen pankkitiliin. Mies haluaa pillua, nainen haluaa elättäjän. Tässä koko mies-naisdynamiikan diippiys pähkinänkuoressa. Kaikki muu on romanttista kuorrutusta ja hevonpaskaa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ilman syvempää yhteyttä koko elämän pituinen parisuhde muuttuu helvetiksi. Pohjaan työntämisen kyky loppuu ajan mittaan kuitenkin, niin mitä korvaavaa tekemistä mies arvelee järjestävänsä loppuiäksi?

        En puhu elämän mittaisesta parisuhteesta, mulle riittää tällä hetkellä irtosuhteilu.

        Jos ätmit jossakin ovat oikeassa, niin se on kyllä irtosuhteilun vaikutus naisen mentaaliseen puoleen. Asia voi toki olla toisinkin päin, mentaaliset ongelmat altistavat naiset irtosuhteiluun.

        Miehille irtosuhteilu on piristävää, naiset keskimäärin kärsivät siitä tai odottavat sen johtavan suhteeseen.


      • SyvinYhteys kirjoitti:

        Naisten syvempi yhteys on sitä, että naisella on suora yhteys miehen pankkitiliin. Mies haluaa pillua, nainen haluaa elättäjän. Tässä koko mies-naisdynamiikan diippiys pähkinänkuoressa. Kaikki muu on romanttista kuorrutusta ja hevonpaskaa.

        Ikävää että olet kasvanut moisessa ilmapiirissä. Se varmaan karkottaakin hiemankin romanttisuuteen taipuvat elkeet. Arvelit sitten jakaa hyväksi koettua ja sen riittävän itsellesi ja siihen suostuvaiselle yksilölle?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        En puhu elämän mittaisesta parisuhteesta, mulle riittää tällä hetkellä irtosuhteilu.

        Jos ätmit jossakin ovat oikeassa, niin se on kyllä irtosuhteilun vaikutus naisen mentaaliseen puoleen. Asia voi toki olla toisinkin päin, mentaaliset ongelmat altistavat naiset irtosuhteiluun.

        Miehille irtosuhteilu on piristävää, naiset keskimäärin kärsivät siitä tai odottavat sen johtavan suhteeseen.

        Voi olla. Irtosuhteilu ei ole mun juttu, ei ole koskaan ollut. Mun mielestä se vastaa jotain kertakäyttöelämää, ihminen on vain käyttöväline.


      • elisakettu kirjoitti:

        Voi olla. Irtosuhteilu ei ole mun juttu, ei ole koskaan ollut. Mun mielestä se vastaa jotain kertakäyttöelämää, ihminen on vain käyttöväline.

        Naisille miehen sitoutuminen suhteeseen on varmaan jo ihan evoluution muovaama vaatimus, eihän se olisi käynyt laatuun että mies jää ruuanhankintamatkalla vieraan naisen luokse.

        Kyllä kai mullakin oli joskus ihan ok olla suhteessa, mutta nyt kyllä nautin olostani yksin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Naisille miehen sitoutuminen suhteeseen on varmaan jo ihan evoluution muovaama vaatimus, eihän se olisi käynyt laatuun että mies jää ruuanhankintamatkalla vieraan naisen luokse.

        Kyllä kai mullakin oli joskus ihan ok olla suhteessa, mutta nyt kyllä nautin olostani yksin.

        On kai sillä sinkkuudella puolensa. Toiset eivät vain kestä olemista itsensä kanssa. Ja vanheneminen pelottaa. Mikä tahansa korvike käy. Täytetään loputtomasti tyhjyyttä erilaislla riippuvaisuuksilla, joka ei tyydyty, koska se on itsen synnyttämä ja muovaama.


      • elisakettu kirjoitti:

        On kai sillä sinkkuudella puolensa. Toiset eivät vain kestä olemista itsensä kanssa. Ja vanheneminen pelottaa. Mikä tahansa korvike käy. Täytetään loputtomasti tyhjyyttä erilaislla riippuvaisuuksilla, joka ei tyydyty, koska se on itsen synnyttämä ja muovaama.

        Niinpä, mutta minä en ole yksin kun mulla on mun lapset. Minä voin soittaa heille, käydä heidän kanssaan vaikka pitsalla, pyytää heitä yökylään. Ihan mitä vaan.

        Sinkkuus on mulle luksusta, tunnetasolla mulla ei ole mitään tyhjiötä.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Niinpä, mutta minä en ole yksin kun mulla on mun lapset. Minä voin soittaa heille, käydä heidän kanssaan vaikka pitsalla, pyytää heitä yökylään. Ihan mitä vaan.

        Sinkkuus on mulle luksusta, tunnetasolla mulla ei ole mitään tyhjiötä.

        En minä sinusta puhunutkaan.

        Monien käsitys lapsista yksinäisyyden poistajana on aika väärä. Lapset eivät suinkaan poista kaikilta yksinäisyyttä. Hehät ovat lainassa, elävät omaa elämää varten ja itselleen. Joskus harvoin ja hyvässä lykyssä, saattavat jopa välittää vanhemmistaan myös silloin kun he vanhenevat.


      • elisakettu kirjoitti:

        En minä sinusta puhunutkaan.

        Monien käsitys lapsista yksinäisyyden poistajana on aika väärä. Lapset eivät suinkaan poista kaikilta yksinäisyyttä. Hehät ovat lainassa, elävät omaa elämää varten ja itselleen. Joskus harvoin ja hyvässä lykyssä, saattavat jopa välittää vanhemmistaan myös silloin kun he vanhenevat.

        "En minä sinusta puhunutkaan."

        Sorry, puhun aina vaan itsestäni. Ehkä ylipaisunut ego.

        Lapset on nyt siinä iässä että niistä on iloa, mutta eihän tässä mee kun max puolenkymmentä vuotta niin olen historiaa heille. Nautin siis nyt kun voin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        "En minä sinusta puhunutkaan."

        Sorry, puhun aina vaan itsestäni. Ehkä ylipaisunut ego.

        Lapset on nyt siinä iässä että niistä on iloa, mutta eihän tässä mee kun max puolenkymmentä vuotta niin olen historiaa heille. Nautin siis nyt kun voin.

        Saat sä puhua itsestäsi. Tai nimenomaan sitä tässä odotetaankin. Mun kommentointi vain ei ole aina henkilöitynyttä.

        Mutta mitä meinaat itse tehdä kun aikaa kuluu? Millaisena näet tulevaisuutesi vaikka parinkymmenen vuoden päästä?


      • elisakettu kirjoitti:

        Saat sä puhua itsestäsi. Tai nimenomaan sitä tässä odotetaankin. Mun kommentointi vain ei ole aina henkilöitynyttä.

        Mutta mitä meinaat itse tehdä kun aikaa kuluu? Millaisena näet tulevaisuutesi vaikka parinkymmenen vuoden päästä?

        Ainoa asia jolla varaudun mun vanhuuden päiviin, on mun fysiikan parantaminen. Minä olen ollut nuorena ihan liikunta-addikti, mutta jossain vaiheessa melkein romutin mun fysiikan tekemällä juttuja joissa ei ollut järkeä. Mikään epäterveellinen ei ollut minulle tuntematonta.

        Fysiikka on mun vanhuuden vakuutus, ja se antaa mulle toivottavasti mahdollisuuden kuolla aikanaan "saappaat jalassa". Mitään ulkoisia puitteita en liiemmin kaipaa, vain terveyttä ja aktiivista sosiaalista elämää.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ainoa asia jolla varaudun mun vanhuuden päiviin, on mun fysiikan parantaminen. Minä olen ollut nuorena ihan liikunta-addikti, mutta jossain vaiheessa melkein romutin mun fysiikan tekemällä juttuja joissa ei ollut järkeä. Mikään epäterveellinen ei ollut minulle tuntematonta.

        Fysiikka on mun vanhuuden vakuutus, ja se antaa mulle toivottavasti mahdollisuuden kuolla aikanaan "saappaat jalassa". Mitään ulkoisia puitteita en liiemmin kaipaa, vain terveyttä ja aktiivista sosiaalista elämää.

        "Terveenä taivaaseen"

        Ihan hyvä tavoite. Fyysinen kunto auttaa myös selviytymään vanhuudesta paremmin, vaikka muisti menisikin.


      • elisakettu kirjoitti:

        "Terveenä taivaaseen"

        Ihan hyvä tavoite. Fyysinen kunto auttaa myös selviytymään vanhuudesta paremmin, vaikka muisti menisikin.

        Oikeastaan mun ainoa tavoite elämässä on nauttia siitä, olen loputtoman nautinnonhaluinen.

        Hyvää ruokaa, hyviä juomia, hyvää seuraa, välillä hyvää seksiä...

        Myös rakkautta ja välittämistä, mutta en kaipaa ns. romanttista rakkautta. Läheisiä ihmisiä joiden kanssa viihtyy, se on tärkeää.

        Pään kyllä pitää pelata, se on tärkein syy miksi huolehdin fysiikasta. Vihanneksena elämällä ei ole arvoa.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Oikeastaan mun ainoa tavoite elämässä on nauttia siitä, olen loputtoman nautinnonhaluinen.

        Hyvää ruokaa, hyviä juomia, hyvää seuraa, välillä hyvää seksiä...

        Myös rakkautta ja välittämistä, mutta en kaipaa ns. romanttista rakkautta. Läheisiä ihmisiä joiden kanssa viihtyy, se on tärkeää.

        Pään kyllä pitää pelata, se on tärkein syy miksi huolehdin fysiikasta. Vihanneksena elämällä ei ole arvoa.

        No jaa, jotkut tapaani muistisairaat tuntuvat nauttivan elämästä jopa paremmin kuin "terveinä" ollessaan. Silloinhan nautinnon kohteet ovat yksinkertaisempia. Eikä välitetä siitä, mikä puuttuu.Parisuhdetapauksissa ihmetellään vaan mikä vieras mummo tai ukko pyörii nurkissa. On jokseenkiin koomisen näköistä, kun mummu tökkii kepillä ukkoa sängystään lattialle. Yleensä päinvastoin ongelmaa ei tunnu olevan. Pappa vaan tuhisee tyytyväisenä, kun joku tyttö tulee viekkuun.


      • elisakettu kirjoitti:

        No jaa, jotkut tapaani muistisairaat tuntuvat nauttivan elämästä jopa paremmin kuin "terveinä" ollessaan. Silloinhan nautinnon kohteet ovat yksinkertaisempia. Eikä välitetä siitä, mikä puuttuu.Parisuhdetapauksissa ihmetellään vaan mikä vieras mummo tai ukko pyörii nurkissa. On jokseenkiin koomisen näköistä, kun mummu tökkii kepillä ukkoa sängystään lattialle. Yleensä päinvastoin ongelmaa ei tunnu olevan. Pappa vaan tuhisee tyytyväisenä, kun joku tyttö tulee viekkuun.

        Jos elämä muutoin olisi elämisen arvoista, niin kait se muistisairauskin siinä mukana kulkisi.

        Elämä ei olisi tylsää, kaikki asiat tulisi aina uutena. Kello on aika pirusti, pitäisi olla jo unessa.

        Seuraavaksi voitaisi keskittyä suhun, jos se on sulle ok. Nyt kuitenkin hyvät yöt ellu kettunen.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Jos elämä muutoin olisi elämisen arvoista, niin kait se muistisairauskin siinä mukana kulkisi.

        Elämä ei olisi tylsää, kaikki asiat tulisi aina uutena. Kello on aika pirusti, pitäisi olla jo unessa.

        Seuraavaksi voitaisi keskittyä suhun, jos se on sulle ok. Nyt kuitenkin hyvät yöt ellu kettunen.

        Et sä katsos muistaisi, mitä olet menettänyt.

        Kiitos ja hyvää yötä myös sinulle Aki.


      • 12121212121212

        "Naisen saaneet miehet ovat mahdollisesti nähneet naisessa jotain muutakin kuin lihalompakon."

        Tärkeintä kuitenkin on että mies näkee _aluksi_ naisen pelkkänä lihalompakkona. Silloin lähestyminen tpahtuu heti, eikä vaaraa kemusektorille joutumisesta ole. Mies vaikuttaa himokkaalta ja kiinnostuneelta. Jälkikäteen tilanne voidaan kääntää "rakkaudeksi ensi silmäyksellä".

        Jos mies jää tutustumaan ja miettimään millainen nainen olisi luonteeltaan, mahdollisuus menee ohi.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Naisen saaneet miehet ovat mahdollisesti nähneet naisessa jotain muutakin kuin lihalompakon."

        Tärkeintä kuitenkin on että mies näkee _aluksi_ naisen pelkkänä lihalompakkona. Silloin lähestyminen tpahtuu heti, eikä vaaraa kemusektorille joutumisesta ole. Mies vaikuttaa himokkaalta ja kiinnostuneelta. Jälkikäteen tilanne voidaan kääntää "rakkaudeksi ensi silmäyksellä".

        Jos mies jää tutustumaan ja miettimään millainen nainen olisi luonteeltaan, mahdollisuus menee ohi.

        Hmm, kyllä tuossa on totuuttakin.

        Ehkä varmempi lähestymiskeino sen sijaan että keskitytään siihen loputtomaan itsemarkkinointiin (hei katsokaa, mitkä edut, nyt on kaunista ja komeaa tarjolla, vain tänään ekstrabonuksena vauhtia ja vaarallisa tilanteita, tartu tilaisuuteesi nyt, tämä tarjous ei toistu....)
        keskitytään siihen vastakkaiseen puoleen ja ollaan hänestä kiinnostuneita. Varmempi keino kuin tuoda sitä itseään niin julmetusti esille. Jokaisellahan on heikko kohta että juuri hänet huomataan.

        Huomaavaisuuttakin on tietysti erilaista. Jos nainen näkee miehen äänettämässä puhekuplassa pään päällä vain pelkän pimpsan kuvan, niin kyllä se kavahduttaa osan naisistakin pois. Toisaalta, jos nainen näkee siinä itsensä kuvan, se voi hyvinkin toimia. Veikaisin että samoin on miestenkin kohdalla. Jos mies näkee naisen kuplassa kalun kuvan, niin se saattaa tyrmistyttää osan pois. Mutta annapas, jos siinä on koko miehen kuva... niinpä niin.


    • Ujoatm28v-

      Haluaisin olla nainen.

    • sirda

      Seksiseuraa kyllä löytyisi, mutta en halua vain sitä. Parisuhdetta ei enää oikein onnistu saamaan tässä lähelle 50v -ikää. Olen varmasti itsekin ronkeli ja mietin sitäkin, ettei monen vuoden vapautta ja nyt jo elämää ilman lapsia vaihda ihan mihin tahansa mieheen. Voi olla , että jatkan yksin edelleen. Aktiivisesti en etsi ketään enää. Muutamat treffit kahden vuoden aikana ollut ja ei mitään herännyt.
      Toki, mikäli kohdalle osuu mies, joka lamaannuttaa minut kaikilla tasoilla, niin en vastustele :)

    • Nainen39vee

      Usein kun luen näitä palstan kirjoituksia varsinkin siitä, millaista on olla nainen, tuntuu kuin kuuluisin ihan eri lajiin tai eläisin täysin eri maailmassa. En tunnista tuosta aloitustekstistä MITÄÄN - en hyviä, en huonoja puolia. Oma käsitykseni ja kokemukseni poikkeaa täysin. Enkä tarkoita vain omalla kohdalla, vaan en tunnista kuvauksesta myöskään ketään tuntemaani naista.

      No, faktra on se, että joillain on helpompaa kuin toisilla. Joillain miehillä ja joillain naisilla on helpompaa kuin muilla. Joillain vastaavasti on vaikeampaa kuin muilla. Jotkut ovat yleisesti muiden mielestä paremman näköisiä tai kiinnostavampia kuin jotkut muut. Sellaista se kyllä on. Ja jotkut saavat seksiä ja parisuhteita helpommin kuin muut - joskaan siihen ei vaikuta ainoastaan se, mitä muut heistä ajattelevat, vaan myös se, mitä he itse haluavat ja hakevat. Aina se ei edes mene niin, että parhaimman näköinen saa helpoiten, vaan joskus se voi mennä niin, että joku kiva tavis löytää helpommin kumppanin kuin joku vähän erikoisempi tyyppi.

      • crux

        Luulen että tuo eri maailmassa eläminen johtuu enimmäkseen siitä että naiset eivät ymmärrä kuinka vaikeaa voi olla kun on todella vaikeaa. Naiset ymmärtävät kyllä että kiinnostavia miehiä on vähän ja heitä voi olla vaikea löytää. Naiset ymmärtävät että arjessa miehet eivät välttämättä ota kovin paljon kontaktia. Tällaista vaikeuksien ymmärtämistä siis löytyy, mutta ei sillä ei ole juuri mitään tekemistä tavallisen miehen tilanteen kanssa.


      • Lgöwöw

        Olet ihan oikeassa nainen39. Elämä tosiaan ei ole niin mustavalkoista kuin nämä peräkammarin pojat sen näkevät. Ei pariutumiselle ole tiettyjä piirteitä tms vaan toista miellyttää toinen ja toista toinen. Eikä naisilla ole sen helpompaa kuin miehillä.


      • Nainen39vee
        crux kirjoitti:

        Luulen että tuo eri maailmassa eläminen johtuu enimmäkseen siitä että naiset eivät ymmärrä kuinka vaikeaa voi olla kun on todella vaikeaa. Naiset ymmärtävät kyllä että kiinnostavia miehiä on vähän ja heitä voi olla vaikea löytää. Naiset ymmärtävät että arjessa miehet eivät välttämättä ota kovin paljon kontaktia. Tällaista vaikeuksien ymmärtämistä siis löytyy, mutta ei sillä ei ole juuri mitään tekemistä tavallisen miehen tilanteen kanssa.

        Tunnen naisia, joiden on ollut todella vaikea löytää kumppania - ainakin toinen taisi jo luopua toivosta. Hän löysikin kumppanin vasta kolmekymppisenä.

        Mutta kai nuo kuvaukset, miten naisia kiinnostaa vaan oma ulkonäkö ja se on ainoa mikä merkkaa, miehiä tulee ovista ja ikkunoista ja koko ajan joku on iskemässä, ja ihme käsitys, että kun nainen haluaa lähteä treffeille, hän vaan kaivaa jonkun paksun treffipyyntönivaskan esiin ja valkkaa sieltä parhaimman näköisen.... eihän tällainen ole ollenkaan todellisuutta.

        Jotkut naiset ja jotkut miehet ymmärtävät, että kumppanin löytäminen voi olla vaikeaa. Jotkut eivät ymmärrä. Suurin osa naisista ja miehistä ovat kyllä sillä lailla "tavallisia", että pitäisi ongelmattomasti ymmärtää toistensa tilannetta. Suurin osa lienee aika lailla samassa veneessä: suurin osa haluaisi löytää kumppanin, mutta sen löytäminen ei useinkaan ole helppoa. Ja suurimmalle oslale on kertynyt erilaisia pettymyksiä - ihastuksia joista ei tullutkaan mitään, tapailuja jotkaa päättyivät yllättäen, suhdeyrityksiä jotka jäivät lyhyeksi.


      • crux
        Nainen39vee kirjoitti:

        Tunnen naisia, joiden on ollut todella vaikea löytää kumppania - ainakin toinen taisi jo luopua toivosta. Hän löysikin kumppanin vasta kolmekymppisenä.

        Mutta kai nuo kuvaukset, miten naisia kiinnostaa vaan oma ulkonäkö ja se on ainoa mikä merkkaa, miehiä tulee ovista ja ikkunoista ja koko ajan joku on iskemässä, ja ihme käsitys, että kun nainen haluaa lähteä treffeille, hän vaan kaivaa jonkun paksun treffipyyntönivaskan esiin ja valkkaa sieltä parhaimman näköisen.... eihän tällainen ole ollenkaan todellisuutta.

        Jotkut naiset ja jotkut miehet ymmärtävät, että kumppanin löytäminen voi olla vaikeaa. Jotkut eivät ymmärrä. Suurin osa naisista ja miehistä ovat kyllä sillä lailla "tavallisia", että pitäisi ongelmattomasti ymmärtää toistensa tilannetta. Suurin osa lienee aika lailla samassa veneessä: suurin osa haluaisi löytää kumppanin, mutta sen löytäminen ei useinkaan ole helppoa. Ja suurimmalle oslale on kertynyt erilaisia pettymyksiä - ihastuksia joista ei tullutkaan mitään, tapailuja jotkaa päättyivät yllättäen, suhdeyrityksiä jotka jäivät lyhyeksi.

        Ymmärrystäkin varmasti löytyy puolin ja toisin mutta uskon että monien miesten tilanne jossa haluaisi löytää seuraa mutta ei saa juuri koskaan tilaisuutta, on jotenkin naisten käsityskyvyn ulkopuolella. Kyse ei ole enää edes oikean löytämisestä, ei suhdeyrityksistä vaan ihan lohduttomasta tilanteesta jossa ei ole juuri mitään valoa näkyvissä. Tämä umpikuja lienee naisten suurelle enemmistölle tuntematon ja sanoisin että yllättävän moni mies on ajautunut nykyään tuohon pisteeseen. Ei kaikki miehet. En osaa edes arvata kuinka moni, mutta naisten mielipiteistä päätellen voi sanoa että "yllättävän moni".

        Usein tavalliset naiset ja miehet ovat samassa tilanteessa, mutta yrityksen määrä on aivan erilainen. Mies on Tinderissä ja käy baareissa - nainen ei tai jos jotain vastaavaa tekeekin niin ihan puolihuolimattoman kyynisellä asenteella. He saattavat olla seuran saamisen suhteen samalla viivalla mutta toinen on tehnyt paljon enemmän päästäkseen sille viivalle.


      • Nainen39vee
        crux kirjoitti:

        Ymmärrystäkin varmasti löytyy puolin ja toisin mutta uskon että monien miesten tilanne jossa haluaisi löytää seuraa mutta ei saa juuri koskaan tilaisuutta, on jotenkin naisten käsityskyvyn ulkopuolella. Kyse ei ole enää edes oikean löytämisestä, ei suhdeyrityksistä vaan ihan lohduttomasta tilanteesta jossa ei ole juuri mitään valoa näkyvissä. Tämä umpikuja lienee naisten suurelle enemmistölle tuntematon ja sanoisin että yllättävän moni mies on ajautunut nykyään tuohon pisteeseen. Ei kaikki miehet. En osaa edes arvata kuinka moni, mutta naisten mielipiteistä päätellen voi sanoa että "yllättävän moni".

        Usein tavalliset naiset ja miehet ovat samassa tilanteessa, mutta yrityksen määrä on aivan erilainen. Mies on Tinderissä ja käy baareissa - nainen ei tai jos jotain vastaavaa tekeekin niin ihan puolihuolimattoman kyynisellä asenteella. He saattavat olla seuran saamisen suhteen samalla viivalla mutta toinen on tehnyt paljon enemmän päästäkseen sille viivalle.

        Tämä eroavaisuus voi johtua siitä, että naiset löytävät helpommin elämäänsä muutakin sisältöä. Esim. heillä voi olla läheisiä ja tärkeitä ystävyyssuhteita, naiset ovat usein perheensäkin kanssa läheisempiä. Naisilla on usein myös enemmän itselle tärkeitä harrastuksia. Sitä voi olla tyytyväinen elämäänsä, vaikka kokisikin, että kaipaa kovasti rakkautta ja läheisyyttä.

        Joten tässä mielessä voi hyvinkin olla, että ainakaan kaikki naiset eivät tajua sellaista koko elämän halvaannuttavaa kumppanin puutetta. Mutta onko tässä vika naisissa? Vai voisiko sanoa, että miehetkin voisivat etsiä sitä sisältöä elämäänsä muualtaKIN.

        Toisaalta et voi sanoa noinkaan, että naiset eivät joutuisi tekemään mitään saadakseen seuraa. Onhan niitäkin naisia, joille seuran saaminen on oikeasti tosi vaikeaa. Ja toisaalta nainen voi tehdä paljonkin sen eteen, että löytäisi itselleen sopivan kumppanin. Ei meistä kukaan loppujen lopuksi tiedä, kuinka paljon joku toinen on yrittänyt ja kuinka vähän joku muu.

        Jos suhde alkaa niin, että mies on aloitteellinen, hän saattaa luulla, että naisen ei tarvitse tehdä mitään, Mutta eihän hän voi tietää, kuinka monta miestä sama nainen oli yrittänyt tuloksettomasti tätä ennen.


      • crux
        Nainen39vee kirjoitti:

        Tämä eroavaisuus voi johtua siitä, että naiset löytävät helpommin elämäänsä muutakin sisältöä. Esim. heillä voi olla läheisiä ja tärkeitä ystävyyssuhteita, naiset ovat usein perheensäkin kanssa läheisempiä. Naisilla on usein myös enemmän itselle tärkeitä harrastuksia. Sitä voi olla tyytyväinen elämäänsä, vaikka kokisikin, että kaipaa kovasti rakkautta ja läheisyyttä.

        Joten tässä mielessä voi hyvinkin olla, että ainakaan kaikki naiset eivät tajua sellaista koko elämän halvaannuttavaa kumppanin puutetta. Mutta onko tässä vika naisissa? Vai voisiko sanoa, että miehetkin voisivat etsiä sitä sisältöä elämäänsä muualtaKIN.

        Toisaalta et voi sanoa noinkaan, että naiset eivät joutuisi tekemään mitään saadakseen seuraa. Onhan niitäkin naisia, joille seuran saaminen on oikeasti tosi vaikeaa. Ja toisaalta nainen voi tehdä paljonkin sen eteen, että löytäisi itselleen sopivan kumppanin. Ei meistä kukaan loppujen lopuksi tiedä, kuinka paljon joku toinen on yrittänyt ja kuinka vähän joku muu.

        Jos suhde alkaa niin, että mies on aloitteellinen, hän saattaa luulla, että naisen ei tarvitse tehdä mitään, Mutta eihän hän voi tietää, kuinka monta miestä sama nainen oli yrittänyt tuloksettomasti tätä ennen.

        Elämän sisällön suhteen ei ole yhtään eri mieltä. Toki sitä kannattaa etsiä muualtakin kuin ihmissuhteista mutta eihän se tähän aiheeseen liity juurikaan. Naisille seuran löytäminen nyt vaan on paljon helpompaa kuin miehille ja tiedän kyllä että tavallinen nainen saa Tinderistä seuraa vaikka kuinka ja sama tilanne on baarissakin. Jos joku nainen voivottelee että siellä joogatunnilla ei käy miehiä niin se on sitä itseaiheutettua vaikeutta.

        Otetaan tavallinen mies ja tavallinen nainen. Molemmat keskipituisia ja -painoisia. Molemmat ihan tavallisia tyyliltään ja samanlaisessa elämäntilanteessa, töissä jne. Sanoisin että nainen saa täysin yrittämättä vuodessa kymmenen tilaisuutta tutustua mieheen. Yrittämällä luku nousisi helposti jonnekin sataan. Tavallinen mies saa yrittämättä nolla tai yhden tilaisuuden, kovalla yrityksellä ehkä kymmenen vuodessa. Veikkaisin että naisilla on n. kymmenen kertaa helpompaa kuin miehillä.


      • Häädöw
        crux kirjoitti:

        Elämän sisällön suhteen ei ole yhtään eri mieltä. Toki sitä kannattaa etsiä muualtakin kuin ihmissuhteista mutta eihän se tähän aiheeseen liity juurikaan. Naisille seuran löytäminen nyt vaan on paljon helpompaa kuin miehille ja tiedän kyllä että tavallinen nainen saa Tinderistä seuraa vaikka kuinka ja sama tilanne on baarissakin. Jos joku nainen voivottelee että siellä joogatunnilla ei käy miehiä niin se on sitä itseaiheutettua vaikeutta.

        Otetaan tavallinen mies ja tavallinen nainen. Molemmat keskipituisia ja -painoisia. Molemmat ihan tavallisia tyyliltään ja samanlaisessa elämäntilanteessa, töissä jne. Sanoisin että nainen saa täysin yrittämättä vuodessa kymmenen tilaisuutta tutustua mieheen. Yrittämällä luku nousisi helposti jonnekin sataan. Tavallinen mies saa yrittämättä nolla tai yhden tilaisuuden, kovalla yrityksellä ehkä kymmenen vuodessa. Veikkaisin että naisilla on n. kymmenen kertaa helpompaa kuin miehillä.

        Miksi te miehet olette sitten niin epätoivoisia? Kysynnän ja tarjonnan laki, naiset tulevat yhä nirsommiksi jos kaikki miehet yrittävät epätoivoissaan jokaista:D


      • crux kirjoitti:

        Luulen että tuo eri maailmassa eläminen johtuu enimmäkseen siitä että naiset eivät ymmärrä kuinka vaikeaa voi olla kun on todella vaikeaa. Naiset ymmärtävät kyllä että kiinnostavia miehiä on vähän ja heitä voi olla vaikea löytää. Naiset ymmärtävät että arjessa miehet eivät välttämättä ota kovin paljon kontaktia. Tällaista vaikeuksien ymmärtämistä siis löytyy, mutta ei sillä ei ole juuri mitään tekemistä tavallisen miehen tilanteen kanssa.

        Miehet vahingoittuvat siitä, että eivät saa seksiä ja naiset vahingoittuvat siitä, että sitä tarjotaan sitä heille liikaa ja väärin tavoin. Kiristetään työpaikkaa seksillä, vieras kourii, jne.

        Suorituskyky laskee, masentaa. Voi tulla ikäviä ajatuksia sekä itsestä että vastakkaisesta sukupuolesta. Ihan samoja ne seuraukset ovat, vaikka syntyprosessi oli erilainen.


      • crux
        Häädöw kirjoitti:

        Miksi te miehet olette sitten niin epätoivoisia? Kysynnän ja tarjonnan laki, naiset tulevat yhä nirsommiksi jos kaikki miehet yrittävät epätoivoissaan jokaista:D

        Onko se epätoivoista jos haluaisi vaikka pari kertaa vuodessa päästä edes treffeille? Kauhean yrittämisen sekin vaatii.


      • Nainen39vee
        crux kirjoitti:

        Elämän sisällön suhteen ei ole yhtään eri mieltä. Toki sitä kannattaa etsiä muualtakin kuin ihmissuhteista mutta eihän se tähän aiheeseen liity juurikaan. Naisille seuran löytäminen nyt vaan on paljon helpompaa kuin miehille ja tiedän kyllä että tavallinen nainen saa Tinderistä seuraa vaikka kuinka ja sama tilanne on baarissakin. Jos joku nainen voivottelee että siellä joogatunnilla ei käy miehiä niin se on sitä itseaiheutettua vaikeutta.

        Otetaan tavallinen mies ja tavallinen nainen. Molemmat keskipituisia ja -painoisia. Molemmat ihan tavallisia tyyliltään ja samanlaisessa elämäntilanteessa, töissä jne. Sanoisin että nainen saa täysin yrittämättä vuodessa kymmenen tilaisuutta tutustua mieheen. Yrittämällä luku nousisi helposti jonnekin sataan. Tavallinen mies saa yrittämättä nolla tai yhden tilaisuuden, kovalla yrityksellä ehkä kymmenen vuodessa. Veikkaisin että naisilla on n. kymmenen kertaa helpompaa kuin miehillä.

        Mä en kyllä tiedä yhtään tavallista, tavallisen näköistä ja tavallisen peruskivaa naista (siis sellaista, missä ei ole mitään näkyviä turn off -elementtejä), joka saisi vuodessa kymmenen treffipyyntöä ihan tosta noin vaan, tai että tällainen nainen saisi omalla aktiivisuudellaan vaikka sata miestä.

        En edes itse lähtisi noin reippaaseen numeroiden heittelyyn kuin sinä. Mutta sanotaan näin, että jos on sellainen perussosiaalinen, harrastaa jotain, työskentelee muualla kuin kotona tai yksin jossain labrakopissa, eli siis tapaa ihmisiä, on ihan hyvä mahdollisuus tavata joku, jonka kanssa kiinnostukset osuvat yksiin. Mutta millä aikavälillä se tapahtuu, siitä en lähtisi lyömään vetoa. Se riippuu jo niin monesta asiasta. On se mahdollista tapahtua 12kk:n sisällä, mutta on sekin mahdollista, että niin ei käy. Toki, jos hakee seuraa deittipalstalta, mahdollisuudet nousevat, mutta se nyt on loogista.

        Tosin en näe mitään syytä, miksi miehen kohdalla ei olisi samoin, jos on kyse tavallisesta peruskivasta miehestä, jolla ei ole mitään näkyviä turn off -elementtejä hänellekään. Sekä naisten että miesten kohdalla mikään ei kuitenkaan tapahdu automaattisesti, vaan tietyt asiat edesauttavat kumppanin löytymistä. Näitä ovat mm. sosiaalisuus, aktiivisuus yleensä elämässä, aktiivisuus aloitteen teossa, deittiprofiilin luominen, yms.


      • Nainen39vee
        crux kirjoitti:

        Onko se epätoivoista jos haluaisi vaikka pari kertaa vuodessa päästä edes treffeille? Kauhean yrittämisen sekin vaatii.

        "Onko se epätoivoista jos haluaisi vaikka pari kertaa vuodessa päästä edes treffeille? Kauhean yrittämisen sekin vaatii. "

        Tällaisia naisiakin on. Siis niitä, joiden on vaikea päästä EDES treffeille, saati löytää kumppania. Sehän on sitten yksilökohtaista, onko siinä tilanteessa epätoivoinen vai ei.


      • NaisillaHelppoa
        Nainen39vee kirjoitti:

        Tunnen naisia, joiden on ollut todella vaikea löytää kumppania - ainakin toinen taisi jo luopua toivosta. Hän löysikin kumppanin vasta kolmekymppisenä.

        Mutta kai nuo kuvaukset, miten naisia kiinnostaa vaan oma ulkonäkö ja se on ainoa mikä merkkaa, miehiä tulee ovista ja ikkunoista ja koko ajan joku on iskemässä, ja ihme käsitys, että kun nainen haluaa lähteä treffeille, hän vaan kaivaa jonkun paksun treffipyyntönivaskan esiin ja valkkaa sieltä parhaimman näköisen.... eihän tällainen ole ollenkaan todellisuutta.

        Jotkut naiset ja jotkut miehet ymmärtävät, että kumppanin löytäminen voi olla vaikeaa. Jotkut eivät ymmärrä. Suurin osa naisista ja miehistä ovat kyllä sillä lailla "tavallisia", että pitäisi ongelmattomasti ymmärtää toistensa tilannetta. Suurin osa lienee aika lailla samassa veneessä: suurin osa haluaisi löytää kumppanin, mutta sen löytäminen ei useinkaan ole helppoa. Ja suurimmalle oslale on kertynyt erilaisia pettymyksiä - ihastuksia joista ei tullutkaan mitään, tapailuja jotkaa päättyivät yllättäen, suhdeyrityksiä jotka jäivät lyhyeksi.

        Kyllä niitä miehiä tulee ovista ja ikkunoista, jos vaan vähän näkee vaivaa. Vetää ne sotamaalit kasvoihin ja kireät vaatteet ja lähtee tyrkylle. Ei kai kukaan kotoa tulekaan hakemaan, tai jos vietät vaan sitä arkea arkisesti niin ehkei silloinkaan. Pointti onkin, että jos vähän näkee vaivaa niin helppoa on. Miehillä se on paljon isomman työn takana.


      • crux
        Nainen39vee kirjoitti:

        Mä en kyllä tiedä yhtään tavallista, tavallisen näköistä ja tavallisen peruskivaa naista (siis sellaista, missä ei ole mitään näkyviä turn off -elementtejä), joka saisi vuodessa kymmenen treffipyyntöä ihan tosta noin vaan, tai että tällainen nainen saisi omalla aktiivisuudellaan vaikka sata miestä.

        En edes itse lähtisi noin reippaaseen numeroiden heittelyyn kuin sinä. Mutta sanotaan näin, että jos on sellainen perussosiaalinen, harrastaa jotain, työskentelee muualla kuin kotona tai yksin jossain labrakopissa, eli siis tapaa ihmisiä, on ihan hyvä mahdollisuus tavata joku, jonka kanssa kiinnostukset osuvat yksiin. Mutta millä aikavälillä se tapahtuu, siitä en lähtisi lyömään vetoa. Se riippuu jo niin monesta asiasta. On se mahdollista tapahtua 12kk:n sisällä, mutta on sekin mahdollista, että niin ei käy. Toki, jos hakee seuraa deittipalstalta, mahdollisuudet nousevat, mutta se nyt on loogista.

        Tosin en näe mitään syytä, miksi miehen kohdalla ei olisi samoin, jos on kyse tavallisesta peruskivasta miehestä, jolla ei ole mitään näkyviä turn off -elementtejä hänellekään. Sekä naisten että miesten kohdalla mikään ei kuitenkaan tapahdu automaattisesti, vaan tietyt asiat edesauttavat kumppanin löytymistä. Näitä ovat mm. sosiaalisuus, aktiivisuus yleensä elämässä, aktiivisuus aloitteen teossa, deittiprofiilin luominen, yms.

        Kyllä minä tiedän naisia jotka saisivat Tinderin kautta sovittua tapaamisia vaikka joka viikolle. Yökerhoissa olisi ihan loputon kysyntä tavallisille naisille. Ymmärrän että näin sanottuna asia ei kiehdo naisia mutta kyllä se naisten tilanteen helppoudesta suhteessa miehiin kertoo aika paljon.


      • NaisillaHelppoa
        crux kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän naisia jotka saisivat Tinderin kautta sovittua tapaamisia vaikka joka viikolle. Yökerhoissa olisi ihan loputon kysyntä tavallisille naisille. Ymmärrän että näin sanottuna asia ei kiehdo naisia mutta kyllä se naisten tilanteen helppoudesta suhteessa miehiin kertoo aika paljon.

        Olihan tästä joku testikin kun tyyppi teki profiilit nettiin miehenä ja naisena ja ero on aika valtava. Se on huvittavaa miten naiset valittaa että on vaikeaa, vaikka he ei oikeista vaikeuksista tiedä mitään, mutta kai se johtuu siitä oman kokemuspiirin suppeudesta.


      • Nainen39vee
        crux kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän naisia jotka saisivat Tinderin kautta sovittua tapaamisia vaikka joka viikolle. Yökerhoissa olisi ihan loputon kysyntä tavallisille naisille. Ymmärrän että näin sanottuna asia ei kiehdo naisia mutta kyllä se naisten tilanteen helppoudesta suhteessa miehiin kertoo aika paljon.

        "Kyllä minä tiedän naisia jotka saisivat Tinderin kautta sovittua tapaamisia vaikka joka viikolle. Yökerhoissa olisi ihan loputon kysyntä tavallisille naisille. Ymmärrän että näin sanottuna asia ei kiehdo naisia mutta kyllä se naisten tilanteen helppoudesta suhteessa miehiin kertoo aika paljon. "

        Niin, en väittänyt etteikö tällaisia naisia olisi, mutta sanoinkin, että tavalliselle naiselle tällaisia treffipyyntöjä ei suinkaan tule ilman omaa aktiivisuutta. Tinderiin meneminen ja sieltä seuran hakeminen on just sitä aktiivisuutta. Eivät ne matchit sielläkään tyhjästä tulee, vaan edellyttävät sitä että molemmat ovat painaneet sydäntä vai peukkua vai mitä siellä painetaankaan (sori, en tiedä, en ole kokeillut tinderiä). Ei niitä treffipyyntöjä tule, jos vaan käy töissä ja lenkillä ja kirjastossa. Iskupaikat kuten deittipalstat ja ehkä yökerhotkin (paikasta riippuen) ovat eri asia. Mutta siellä yökerhossakin seuraa saa todennäköisemmin sellainen nainen, joka hymyilee ja flirttailee miesten kanssa, juttelee näille, jne. Ja tietysti, kun itse tekee myös aloitteita. Mutta joo, itse en ole koskaan oikein ollut yökerhotyyppiä, joten en ehkä ole paras henkilö analysoimaan niitä.


      • Nainen39vee
        NaisillaHelppoa kirjoitti:

        Olihan tästä joku testikin kun tyyppi teki profiilit nettiin miehenä ja naisena ja ero on aika valtava. Se on huvittavaa miten naiset valittaa että on vaikeaa, vaikka he ei oikeista vaikeuksista tiedä mitään, mutta kai se johtuu siitä oman kokemuspiirin suppeudesta.

        "Olihan tästä joku testikin kun tyyppi teki profiilit nettiin miehenä ja naisena ja ero on aika valtava. Se on huvittavaa miten naiset valittaa että on vaikeaa, vaikka he ei oikeista vaikeuksista tiedä mitään, mutta kai se johtuu siitä oman kokemuspiirin suppeudesta. "

        Olen nyt seurannut parin naisen (heteroita) nettideittailua. Yhteydenottoja on kyllä tullut enemmän mitä esim. minulle aikoinaan kun hain deittipalstalla naista, mutta valtaosa niistä yhteydenotoista on ollut esim. ulkomaalaisia, jotka tekevät suoria tai epäsuoria seksiehdotuksia. Osa miehistä myös on itse lopettanut kirjoittelun, jos ei ole suorilta käsin antanut vaikka linkkiä omaan Instagramiin tai whatsappiin, lähettänyt lisää kuvia (siis jos profiilissa on ollut jo muutama kuva) tai lähtenyt heti treffeille ilman minkäänlaista viestinvaihtoa.

        Mutta kyllähän se on loogista, että jos miehet kerran massapostittavat kaikille ja naiset vain muutamille kiinnostaville, niin naiset saavat enemmän yhteydenottoja kuin miehet. Se on sitten eri asia, tuleeko noista mitään - ja ovatko ne miehetkään loppupeleissä kiinnostuneet lähtemään treffeille. Tai jos ovat, niin ovatko kiinnostuneet jatkamaan siitä - jos he eivät lue edes naisen profiilia, vaan lähettävät vaan summittain viestejä kaikille, niin kyllähän se sitä tarkoittaa, että tuo hakuammunta ei vielä ole varsinainen kiinnostuksen osoitus, vaan miehet vaan siirtävät karsintaa seuraavaan vaiheeseen.


      • Nainen39vee
        NaisillaHelppoa kirjoitti:

        Kyllä niitä miehiä tulee ovista ja ikkunoista, jos vaan vähän näkee vaivaa. Vetää ne sotamaalit kasvoihin ja kireät vaatteet ja lähtee tyrkylle. Ei kai kukaan kotoa tulekaan hakemaan, tai jos vietät vaan sitä arkea arkisesti niin ehkei silloinkaan. Pointti onkin, että jos vähän näkee vaivaa niin helppoa on. Miehillä se on paljon isomman työn takana.

        "Kyllä niitä miehiä tulee ovista ja ikkunoista, jos vaan vähän näkee vaivaa. Vetää ne sotamaalit kasvoihin ja kireät vaatteet ja lähtee tyrkylle. Ei kai kukaan kotoa tulekaan hakemaan, tai jos vietät vaan sitä arkea arkisesti niin ehkei silloinkaan. Pointti onkin, että jos vähän näkee vaivaa niin helppoa on. Miehillä se on paljon isomman työn takana. "

        Mistä sä oikeastaan tiedät, kuinka paljon joku nainen joutuu näkemään vaivaa löytääkseen kumppanin? Se, että joku mies kiinnostuu kaikista meikatuista ja tiukkoihin vaatteisiin pukeutuneista naisista, ei vielä takaa sitä, että se kumppani löytyy. Eihän suhdetta sillä lailla rakenneta, että jompi kumpi kiinnittää huomiota toiseen tiukan paidan takia. Vaikka tuota kautta juteltaisiin, niin voi olla ettei silti synkkaa yhtään - edes sen miehen mielestä. Tuskin säkään väität, että kaikille miehille riittää suhteen sisällöksi vain se, että naisella on meikkiä ja tiukat vaatteet?


      • crux
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Kyllä minä tiedän naisia jotka saisivat Tinderin kautta sovittua tapaamisia vaikka joka viikolle. Yökerhoissa olisi ihan loputon kysyntä tavallisille naisille. Ymmärrän että näin sanottuna asia ei kiehdo naisia mutta kyllä se naisten tilanteen helppoudesta suhteessa miehiin kertoo aika paljon. "

        Niin, en väittänyt etteikö tällaisia naisia olisi, mutta sanoinkin, että tavalliselle naiselle tällaisia treffipyyntöjä ei suinkaan tule ilman omaa aktiivisuutta. Tinderiin meneminen ja sieltä seuran hakeminen on just sitä aktiivisuutta. Eivät ne matchit sielläkään tyhjästä tulee, vaan edellyttävät sitä että molemmat ovat painaneet sydäntä vai peukkua vai mitä siellä painetaankaan (sori, en tiedä, en ole kokeillut tinderiä). Ei niitä treffipyyntöjä tule, jos vaan käy töissä ja lenkillä ja kirjastossa. Iskupaikat kuten deittipalstat ja ehkä yökerhotkin (paikasta riippuen) ovat eri asia. Mutta siellä yökerhossakin seuraa saa todennäköisemmin sellainen nainen, joka hymyilee ja flirttailee miesten kanssa, juttelee näille, jne. Ja tietysti, kun itse tekee myös aloitteita. Mutta joo, itse en ole koskaan oikein ollut yökerhotyyppiä, joten en ehkä ole paras henkilö analysoimaan niitä.

        Esimerkkini numeroissa oli huomioitu juurikin tuo aktiivisuuden vaikutus ja se että passiivisen naisen saamat tilaisuudet saattavat olla samaa luokkaa aktiivisesti yrittävän miehen kanssa.


      • Nainen39vee
        crux kirjoitti:

        Esimerkkini numeroissa oli huomioitu juurikin tuo aktiivisuuden vaikutus ja se että passiivisen naisen saamat tilaisuudet saattavat olla samaa luokkaa aktiivisesti yrittävän miehen kanssa.

        Mihin tämä väite perustuu? Sä puhut koko ajan sukupuolista, mutta oikeasti tässä pitäisi huomioida se, että niin naisten kuin miesten keskuudessa on valtavasti hajontaa siinä, ketkä ovat suosittuja ja keistä kiinnostutaan enemmän ja keistä vähemmän. Ja toisaalta, mitkä lasketaan "tilaisuuksiksi"? Jos joku mies lähestyy baarissa seksiseura mielessään, niin lasketaanko tämäkin tilaisuudeksi löytää kumppani? Jos kuitenkaan se mies ei suhdetta haluaisi missään tapauksessa.


      • NaisillaHelppoa
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Kyllä niitä miehiä tulee ovista ja ikkunoista, jos vaan vähän näkee vaivaa. Vetää ne sotamaalit kasvoihin ja kireät vaatteet ja lähtee tyrkylle. Ei kai kukaan kotoa tulekaan hakemaan, tai jos vietät vaan sitä arkea arkisesti niin ehkei silloinkaan. Pointti onkin, että jos vähän näkee vaivaa niin helppoa on. Miehillä se on paljon isomman työn takana. "

        Mistä sä oikeastaan tiedät, kuinka paljon joku nainen joutuu näkemään vaivaa löytääkseen kumppanin? Se, että joku mies kiinnostuu kaikista meikatuista ja tiukkoihin vaatteisiin pukeutuneista naisista, ei vielä takaa sitä, että se kumppani löytyy. Eihän suhdetta sillä lailla rakenneta, että jompi kumpi kiinnittää huomiota toiseen tiukan paidan takia. Vaikka tuota kautta juteltaisiin, niin voi olla ettei silti synkkaa yhtään - edes sen miehen mielestä. Tuskin säkään väität, että kaikille miehille riittää suhteen sisällöksi vain se, että naisella on meikkiä ja tiukat vaatteet?

        Toi nyt on vähän sama kuin sanoisit pitkäaikaistyöttömälle, että olet käynyt sadoissa työhaastatteluissa mutta et oo vaan tykännyt yhdestäkään tarjotusta työstä. Vaikkei ne meikit ja vaatteet loppupeleissä riitäkään suhteen ainoaksi syyksi, mutta jo se että on varaa katsastaa tarjontaa tuohon tyyliin on aika valtava ero siihen miten paljon miehillä on varaa valkkailla.


      • crux
        Nainen39vee kirjoitti:

        Mihin tämä väite perustuu? Sä puhut koko ajan sukupuolista, mutta oikeasti tässä pitäisi huomioida se, että niin naisten kuin miesten keskuudessa on valtavasti hajontaa siinä, ketkä ovat suosittuja ja keistä kiinnostutaan enemmän ja keistä vähemmän. Ja toisaalta, mitkä lasketaan "tilaisuuksiksi"? Jos joku mies lähestyy baarissa seksiseura mielessään, niin lasketaanko tämäkin tilaisuudeksi löytää kumppani? Jos kuitenkaan se mies ei suhdetta haluaisi missään tapauksessa.

        Tietysti hajontaa on eikä tämä numeroiden heittely ole mitään eksaktia tiedettä vaan ihan havaintoja miten tämä maailma tällä hetkellä makaa. Pelkässä seksimielessä tehdyt lähestymiset eivät ole "tilaisuuksia" mikäli puhutaan parisuhteen löytämisen helppoudesta ja vaikeudesta. Seksin saamisen suhteen tilanne on sitten jo niin epäreilu että siihen en viitsi edes puuttua eikä aihe minua ainakaan niin kauheasti kiinnostakaan.


      • Nainen39vee
        NaisillaHelppoa kirjoitti:

        Toi nyt on vähän sama kuin sanoisit pitkäaikaistyöttömälle, että olet käynyt sadoissa työhaastatteluissa mutta et oo vaan tykännyt yhdestäkään tarjotusta työstä. Vaikkei ne meikit ja vaatteet loppupeleissä riitäkään suhteen ainoaksi syyksi, mutta jo se että on varaa katsastaa tarjontaa tuohon tyyliin on aika valtava ero siihen miten paljon miehillä on varaa valkkailla.

        Kaipa miehetkin jotain vaatteita käyttävät, eikö? Ja kyllä mieskin voi stailata itseään - siis ihan miehisellä asteikolla, en siis tarkoita että pitäisi käyttää huulipunaa tms jos ei se oma juttu ole. Kyllähän varsinkin nykyisin näkee katukuvassa tosi monenlaisia miehiä. Monilla on selvästi oma tyyli ja ulkonäöstä ollaan kiinnostuneita, mutta eivät he silti näytä stailatuilta tai siltä että olisivat vaan laittaneet itseään peilin edessä. Miehilläkin voi olla erilaisia tukkatyylejä, esimerkiksi. Ja joissain alakulttuureissa ovat jo vuosikymmenten ajan miehetkin meikanneet - käyttäneet esim. silmärajausta, mahdollisesti kulmakynää - ilman, että heistä tulee mitenkään epämiehekäs vaikutelma.

        Mutta on naisissakin niitä, jotka eivät meikkaa tai laita hiuksiaan mitenkään erityisesi. On sellaisiakin naisia, jotka eivät mitenkään korosta itseään pukeutumisella. Sen vuoksi ei ole fiksua vertailla sukupuolia vaan erilaisia tyylejä yleensä.


      • 12121212121212

        Tässä toistuu taas sama

        Kun mies sanoo ettei hän ole saanut treffipyyntöjä, hän tarkoittaa ettei ole saanut treffipyyntöjä.
        Kun nainen sanoo ettei hän ole saanut treffipyyntöjä, nainen tarkoittaa ettei ole saanut treffipyyntöjä mielestään kiinnostavilta miehiltä.

        Taas kerran totuus on kaivettava esille. Vasta sitten nainen myöntää että no olihan siellä se väärän tyyppinen mies, se outo mies, se lyhyt mies, se ammatikoululainen, ne pelkkää seksiä etsineet, jne.


      • sukupuolierot
        NaisillaHelppoa kirjoitti:

        Kyllä niitä miehiä tulee ovista ja ikkunoista, jos vaan vähän näkee vaivaa. Vetää ne sotamaalit kasvoihin ja kireät vaatteet ja lähtee tyrkylle. Ei kai kukaan kotoa tulekaan hakemaan, tai jos vietät vaan sitä arkea arkisesti niin ehkei silloinkaan. Pointti onkin, että jos vähän näkee vaivaa niin helppoa on. Miehillä se on paljon isomman työn takana.

        "Kyllä niitä miehiä tulee ovista ja ikkunoista, jos vaan vähän näkee vaivaa. Vetää ne sotamaalit kasvoihin ja kireät vaatteet ja lähtee tyrkylle."

        Tässä nähdään asia taas miesnäkökulmasta. Juuri kuvailemasi tapaisia naisia kutsutaan tyrkyiksi. Ja toki, he saavat seuraa, nimittäin yhden illan seuraa. Sehän olisi miehelle taivas, seksiä joka viikonloppu. MUTTA kun tämä ei ole se mitä nainen ensisijaisesti hakee ja tarvitsee. Se ei ole naiselle taivas, että pääsisi halutessaan panemaan vaikka viittäkymmentä kundia. Nainen hakee henkistä yhteyttä, elämänkumppania. Vasta läheisemmäksi syventyneen ystävyyssuhteen jälkeen alkaa intiimiys ja seksi oikeasti tuntumaan naisesta nautinnolliselta. Yhden illan juttu jättää naisen kylmäksi etenkin tunnepuolella, ja masentaa jälkeenpäin - siinä missä miehellä vain korottaa mielialaa. Tästä on tehty ihan tutkimustakin, että nainen vaatii kiihottuakseen ympäristön olosuhteilta ja tunneilmapiiriltä paljon enemmän kuin mies, ja toisaalta hän herpaantuu tilanteesta ennen orgasmia paljon helpommin kuin mies.

        Eli jos halutaan verrata miesten ja naisten tilanteita tasapuolisesti, sama nautinto minkä mies saa vaikka ventovieraalta naiselta baari-illan päätteeksi, on naiselle mahdollista vasta pitkälle panostetun suhteen jälkeen. Eli nainen ei ole sen onnekkaampi kuin mies, koska hänelle on vaikeampaa luoda samat tarpeet tyydyttävät olosuhteet kuin miehelle. Naisen tarpeet ovat monimutkaisemmat, joten en ainakaan itse kutsuisi naisia onnekkaammaksi kuin miehiä. Ja tarpeen monimutkaisuudella ei ole mitään tekemistä "nirsouden" kanssa, naisen biologia vain toimii näin.


      • sukupuolierot kirjoitti:

        "Kyllä niitä miehiä tulee ovista ja ikkunoista, jos vaan vähän näkee vaivaa. Vetää ne sotamaalit kasvoihin ja kireät vaatteet ja lähtee tyrkylle."

        Tässä nähdään asia taas miesnäkökulmasta. Juuri kuvailemasi tapaisia naisia kutsutaan tyrkyiksi. Ja toki, he saavat seuraa, nimittäin yhden illan seuraa. Sehän olisi miehelle taivas, seksiä joka viikonloppu. MUTTA kun tämä ei ole se mitä nainen ensisijaisesti hakee ja tarvitsee. Se ei ole naiselle taivas, että pääsisi halutessaan panemaan vaikka viittäkymmentä kundia. Nainen hakee henkistä yhteyttä, elämänkumppania. Vasta läheisemmäksi syventyneen ystävyyssuhteen jälkeen alkaa intiimiys ja seksi oikeasti tuntumaan naisesta nautinnolliselta. Yhden illan juttu jättää naisen kylmäksi etenkin tunnepuolella, ja masentaa jälkeenpäin - siinä missä miehellä vain korottaa mielialaa. Tästä on tehty ihan tutkimustakin, että nainen vaatii kiihottuakseen ympäristön olosuhteilta ja tunneilmapiiriltä paljon enemmän kuin mies, ja toisaalta hän herpaantuu tilanteesta ennen orgasmia paljon helpommin kuin mies.

        Eli jos halutaan verrata miesten ja naisten tilanteita tasapuolisesti, sama nautinto minkä mies saa vaikka ventovieraalta naiselta baari-illan päätteeksi, on naiselle mahdollista vasta pitkälle panostetun suhteen jälkeen. Eli nainen ei ole sen onnekkaampi kuin mies, koska hänelle on vaikeampaa luoda samat tarpeet tyydyttävät olosuhteet kuin miehelle. Naisen tarpeet ovat monimutkaisemmat, joten en ainakaan itse kutsuisi naisia onnekkaammaksi kuin miehiä. Ja tarpeen monimutkaisuudella ei ole mitään tekemistä "nirsouden" kanssa, naisen biologia vain toimii näin.

        .. Paikkansa Pitämätöntä NaisMäröintiä.. Eli SeliSelittelyä&Sumuttamista.. ;P

        .. Voi pitää Sinun kohdalla paikkansa (tai olla pitämättä), mutta ei toki yleistettävästi muiden naisten kohdalla.. Eikä myöskään miesten kohdallakaan.. ;P


      • sukupuolierot
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Paikkansa Pitämätöntä NaisMäröintiä.. Eli SeliSelittelyä&Sumuttamista.. ;P

        .. Voi pitää Sinun kohdalla paikkansa (tai olla pitämättä), mutta ei toki yleistettävästi muiden naisten kohdalla.. Eikä myöskään miesten kohdallakaan.. ;P

        No, valtaosalla miehistä maksullinenkin seksi edes kohottaa mielialaa, vaikka nyt ei pelkästään seksi olisikaan parisuhteessa mielessä... kun taas valtaosalla naisista ei käy näin. Yhden illan juttu voi tuntua sillä hetkellä kivalta, mutta nainen jää jokaisesta suhteesta kaipaamaan myös tunnepuolta ja kiintymystä, vaikka olisi kyseessä vain baari-illan päätös, josta kumpikin tietää ettei suhteeseen ole tarkoitus edetä.


    • Siinä taas joku mies miesselittää naisille, minkälaista on naisen elämä. Hah.

    • Joillakin ihmisillä on vaikeaa sen takia kun heidän mielestään onni löytyy vaan toisesta ihmisestä.
      He eivät voi elää täyttä onnellista elämää ilman että on JOKU.
      Miehet ainakin etsivät epätoivoisesti sitä jotakin. Kunhan saavat jonkun vaikka ei olisikaan sitten hyvä yhdessä.
      Naisia sanotaan krantuksi koska nainen yrittää valkata itselleen sopivan. Ei niin että kunhan on vaan joku.
      Tämä nyt oli ihan parisuhdetta tarkoittavaa..
      Pelkän seksiseuran hakijoina on varmaan miesenemmistö. Jo se vaikuttaa ettei kaikille halukkaille löydy sitä seksiseuraa. Nainen hakee sellaista harvemmin.

      • crux

        Naisten nirsoilu on johtanut tähän tilanteeseen. Jos ei juuri koskaan saa naisseuraa niin mistä valitset? Nollasta tai yhdestä on hankala valkata. Tämä kertoo aika paljon siitä kummalla sukupuolella on vaikeampaa.


      • Mitä enemmän naisilla on vapauksia, mahdollisuuksia ja välineitä löytää itselleen sopivaa, sitä varmemmin he siinä epäonnistuvat. Se on hauska paradoksi.


      • Nainen39vee
        crux kirjoitti:

        Naisten nirsoilu on johtanut tähän tilanteeseen. Jos ei juuri koskaan saa naisseuraa niin mistä valitset? Nollasta tai yhdestä on hankala valkata. Tämä kertoo aika paljon siitä kummalla sukupuolella on vaikeampaa.

        Ei kenenkään kohdalla tilanne ole yleensä sellainen, että valtaan useasta vaihtoehdosta. Harvemmin ne vaihtoehdot nimittäin tulevat samaan aikaan. Yleensä kuule niille suosituillekin tulee vaihtohdot yksi kerrallaan. Ja ihmissuhteissahan se ei mene niin, että jostain puun takaa tulee joku tyyppi, josta sitten valitaan, kiinnostaako se vai ei, vaan kyllä siinä on kaksi ihmistä, jotka joko kiinnostuvat toisistaan tai sitten ei. Harvemmin sitä kiinnostuu monista samaan aikaan.

        Eli kyllä naisetkin yleensä "valitsevat" nollasta tai yhdestä.

        Se on sitten yksilöstä kiinni, kenellä on helpompaa ja kenellä vaikeampaa. Sellainen, joka voi luottaa siihen, että saa sen tyyppisen, jonka haluaa, voi rauhassa odotella ja etsiä tällaista. Jos tuntuu, että on vaikea saada melkein ketään, helpommin hyväksyy sen ekan tai tokan, joka kohdalle osuu. Jos uskoo omiin mahdollisuuksiinsa, voi toivoa kumppanilta sellaisia ominaisuuksia kuin samaa arvomaailmaa, itseä miellyttävää puoluekantaa, yhteisiä kiinnostuksenkohteita, samaa toivetta lasten suhteen - mutta jos omat mahdollisuudet tuntuvat heikommilta, pitää kriteerinä ehkä vain sitä, että toinen eläisi normaalia elämää (eli ei olisi huume- tai alkoholiongelmia, rikostaustaa tms) ja vain kainosti toivoisi että edes olisi "silleen ihan kivaa" yhdessä. Molemmissa ihmisryhmissä on sekä naisia että miehiä. Tottakai ekalla ryhmällä on tavallaan helpompaa. Mutta ei se sukupuolesta johdu.

        Mies, jolle itselle kelpaisi kuka vaan nainen vain pienillä rajauksilla (tyyliin ei maailman lihavin nainen tai huumeongelmainen), pitää ehkä nirsoiluna sitä, jos joku nainen toivoo miestä, jonka kanssa ajatusmaailmatkin osuisivat yksiin. Mutta silloin kannattaa muistaa, että on niitäkin naisia, joille riittää vain se, että kumppanin kanssa on kivaa yhdessä. Ja kannattaa muistaa sekin, että erilaiset toiveet ei tarkoita nirsoilua, vaan se tarkoittaa sitä, että me ihmiset vaan haluamme eri asioita.

        Joku seksuaaliterapeutti joskus totesi, että lesboparit hakevat suhteeltaan yleensä syvällisempää henkistä kohtaamista kuin heteroparit. Tämä saattaa viitata siihen, että naiset haluaisivat suhteeltaan enemmän kuin miehet, ja sitten heteroparien liitto on jonkinlainen kompromissi naisten ja miesten toiveiden välillä. Toki tässäkin on yksilöllisiä eroja - kyllä esim. minun entinen kumppanini (mies) halusi nimenomaan samalla lailla ajattelevan kumppanin. Ei hänelle olisi ikinä riittänyt se, että vierellä on "vaan joku". Eikä myöskään pelkkä ulkonäkö olisi riittänyt. Olemme tässäkin kaikki yksilöitä. Ja osittain se, mitä suhteelta halutaan, voi olla myös opittua.


      • scrg kirjoitti:

        Mitä enemmän naisilla on vapauksia, mahdollisuuksia ja välineitä löytää itselleen sopivaa, sitä varmemmin he siinä epäonnistuvat. Se on hauska paradoksi.

        Harva nainen vaipuu epätoivoon jos epäonnistuu.


      • 12121212121212

        Tilastollisesti naisissa on enemmän irtosuhteita/panosuhteita harrastaneita kuin miehissä, eron selittyessä sillä että miehillä on yliedustus yli 50 seksikumppanin kategoriassa.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Tilastollisesti naisissa on enemmän irtosuhteita/panosuhteita harrastaneita kuin miehissä, eron selittyessä sillä että miehillä on yliedustus yli 50 seksikumppanin kategoriassa.

        Mikä on irtosuhde?
        Joku "viisas" mies sanoi täällä että nainen on lutka jos vaikka vaan haluaa seksiä vaikka ei sitä harrastaisikaan.
        100% miehistä on sen mukaan mieslutkia.


    • mies40---

      En tiedä onko miehellä vaikeaa saada. Just lähti nainen kotiin viikonloppulomaltaan luotani ja pantiin 4 kertaa viikonlopun aikana. Pitää olla sosiaalinen ja mennä sinne mistä naisia löytää niin mahdollisuudet saada naisia on. Itse pitää myö tehdä alotteita uskon että jos ei saa niin sitten mies eiole tehnyt riittävästi alotteita.

    • Tietäsitpä miten monta tuntia elämästä on uhrattu miehiin vaan kuullakseen, ei tästä tuu mitään. Vali vali,cet ole sitä etkä tätä tyytymätöntä nurinaa ja narinaa. Miehen mökötystä ja mutkutusta, mielen muuttelua lennossa ja loputonta arvailua missä mennään.

      Tai tuntien autolla ajeluja nähdäkseen miehen, ollakseen läsnä, osoittaakseen kiinnostuksensa. Miten paljon rahaa on palanut miehiin, jotka ovat sitten loppujen lopuksi poistuneet tai joutunut poistamaan elämästä. Huolta ja murhetta jne jne.

      Ei se mies ole kuule helpolla saatu vielä koskaan. Joten turha kadehtia.

    • Tahvo53

      Hmm, kannattaako edetä seksi päällimmäisenä vai kannattaisiko ihan oikeasti tutustua ensin. Moni täällä huutelee että ei ole seksiä ja ei pääse panee jne jne, kannattaisiko mennä peilistä katsomaan millainen puupää siellä luuraa.Panemaan pääsee heti..siis heti. Hinta on n. 150 euroa ja paikka on esim. Soho stadissa. Jos hakee jotain muuta niin kannattaa ehkä vähän viilata sitä asennetta ja käytöstä

      • Jep niinpä. Ja varautua, että ihmiseen tutustuminen vaatii paljon aikaa ja kärsivällistä yhteisen ajan järjestelyä, sekä pohjatonta mielenkiintoa kuulla ja kuunnella ihmistä. Jakaa ihmisen kanssa ajatuksensa ja päästää lähelleen, eli olla aidosti mitä on ja läsnä. Löytää vielä yhteisymmärrys kaikkeen ja pystyä mukautumaan ja joustamaankin tarvittaessa.

        Ei se ole suinkaan mitenkään helppoa. Otetaan vaan ensimmäinen ukko joka läähättää kintuissa harvoin johtaa muuta, kuin uusiin suhteisiin ja jatkuvaan kiertoon..suhteisiin suhteiden perään ja pahaan mieleen.

        Pakkohan sitä on hiukan punnita ja puntaroida, kenestä voisi olla elämän mittaiseen suhteeseen. Jos ja kun sellaista etsii. Asiaan pitää suhtautua minusta ihan vakavasti, vaikka ei kuitenkaan liian vakavalla asenteella. Ei ihmisiä voi heitellä kuin roskia, ovesta sisään tai ulos. Jokuhan tolkku siinäkin pitää olla. Määrätietoisuus mitä ja miksi hakee ja kuka on semmonen, että löytyy se yhteinen taajuus.


    • Tämä-selvä

      Ei rumia naisia olekkaan. Jokaista voi panna vaikka takaapäin.

    • pop98

      Yx nainen josta olin kiinnostunut nuorempana sanoi että hänellä on eräs juttu meneillään, ja voi alkaa minun kanssa jos se toinen menee ns. "puihin". Se toinen oli sellainen hauskannäköinen tumma mies kun näin heidät yhdessä.
      Meinasin oksentaa kun nuo sanat kuulin häneltä, olin oikeasti kiinnostunut naisesta tavatiin 3 kertaa. Eli olin hänelle hätävara, pohjasakkaa johon turvautuu jos ei ketään muita saa.
      Tuon jälkeen en voinut sanaakaan hänen kanssan vaihtaa, oli sen verran halventavaa.

      Asia muistui mieleeni sattumoisin, kun näin hänet nyt 20v jälkeen lapseni koulun juhlassa, hän oli koululla töissä sihteerinä, ja kuulemma sinkku edelleen, kun hiukan tiedustelin tutulta opettajalta. Kilojakin hänelle oli kertynyt..

      -Tuokin nainen varmasti itkee kavereille että kun on niin vaikea löytää miestä, että ei ole löytänyt ketään.
      -Kuinkahan monelle mulle ATM:lle(kuten hän itsekin on ATN) hän on antanut pakit, 10:lle vai 30 kymmenelle ATM:lle.?
      -Tuonkin naisen todellisuudessa olisi äärimmäisen helppo ollut löytää mies, vaikeus on täyttä valehtelua, jota naiset aina jaksaa suoltaa.
      -Naisen on erittäin helppo löytää hyvä mies, tavis miehelle lähes mahdotonta löytää hyvä nainen nykyään.

    • m-i-e-z

      Älä ole kateellinen.

      Onko naisilla helpompaa saada seksiseuraa ja jos on niin minkälaisilla naisilla?
      Iso osa miehistä vetelee vaikka perseeseen pässin, siksi naisilla varmasti onkin helpompaa, mutta onko siinä helpommassa seksiseurassa mitään mieltä ja/tai tasoa? Mitä alemmaksi pohjaa menee, sitä enemmän saa olemattomalla laadulla.

      Kun se nainen saa helposti parisuhteen, onko siinä parisuhteessa mitään järkeä? Onko se varmasti tasapuolinen ja molempia osapuolia tyydyttävä suhde? Kaikkihan saa seksiä ja parisuhteen (jos siltä lampaalta ei kysytä). Mitä alemmaksi vajoaa, sitä helpommaksi kaikki kaikille käy. =P (Pano- ja parisuhteessa on myös ns. hinta-laatusuhde)

      Mikäli miehen tarvitsee tehdä kaikki työt ja opetella miten naisia pyöritellään, on mies mennyt hyvin kauan metsään. Se oikea pelimiestaktiikka on varmin tapa kompastua omiin jalkoihinsa. Ei ole olemassa oikeaa taktiikkaa, on vain taktiikka jonka tulee elää joka ikinen kerta ja se ei ole samanlainen. Siihen ei voi eläytyä teenäisesti, ainoastaan aidosti ja sponttaanisti. Kaikella on aina syy-yhteys ja seuraamukset.

      Uhkapelissäkin on tiedettävä, milloin pitää kortit, milloin luovuttaa, lähteä kävelemään, juosta pois yms. Jokainen käsi on yhtä kuin lähestyminen. Yksikään lähestyminen ei ole tismalleen samanlainen. Omia kortteja eli tarkoitusperiä ei pidä näyttää ja parasta on, kun taka-ajatuksia ei ole ja kaikki vain tapahtuu. Kaikki vain tapahtuu, kun antaa kaiken tapahtua. (Pakitkin tapahtuu, kun kortit näkyy kauaksi.)

      Moni nainen tietää, ettei miehet ole robotteja. Moni nainen myös lukee lähestyvää miestä kuin avointa kirjaa ja ei se naisen vika ole, jos siinä lukee keskenkasvuinen imbesilli. Huomattavasti helpompaa naisille on antaa tuntuvat pakit, mitkä tuntuvat miehen sielun syövereissä, sillä harva mies ymmärtää tai haluaa ymmärtää ystävällismielisiä pakkeja. Kun nainen tervehtii hymyillen ja sanoo ei kiitos, näin on hyvä, luulee useimmat miehet että nyt nappas.

      Kun naisen tarvitsee vetää ainoastaan meikit naamariin ja kireet vaatteet päälle, on vika ja ongelma miehissä. Mikäli meikkaaminen on ongelma, yksikään näyttelijä ei esiinny ilman meikkiä. Uutistenlukijatkin pakkeloidaan ennen lähetystä. Kukaan ei kiellä ja estä ehostamistasi.

      Ongelmat on meissä itsessämme, me olemme syyllisiä ja vika on meidän.

    • Eniten ihmettelen, mistä ihmiset löytää aikaa tutustua moniin yhtäaikaa eli useampaan kerrallaan? Mulla on aina mennyt rutosti aikaa tutusta yhteenkin sen verran, että pääsen perille onko meissä ainesta vai ei. :)

    • sukupuolierot

      Naisella on vaikeampaa, kuin miehellä siksi, että nainen arvostaa ensisijaisesti muita asioita kuin seksiä. Kuten tästäkin aloituksesta näkyy, seksi on miehelle keskeinen, ellei tärkein motivaattori parisuhteen hankkimisessa. Nainen taas etsii sielunkumppania, elämänkumppania, henkisesti tasapainoista miestä jolle jakaa sisimpänsä. Henkisiä ominaisuuksia ei näe päällepäin, joten moni nainen joutuu taipumaan yhden illan jutuksi, jotta saisi miehen kiinnostumaan, voisi tutustua paremmin ja pääsisi suhteeseen asti. Sillä sehän on miehelle turn off jos nainen haluaa ensiksi ystävyyssuhteen eikä heti ole valmis hyppäämään sänkyyn.

      Miehelle riittää ulkonäöllisesti kaunis nainen (tai nainen, josta voi edes meikin avulla uskotella, että se on kaunis). Nainen etsii elämänkumppania panon sijaan, joten kriteerit ovat tämän takia korkeammalla ja naisen on vaikeampi saada haluamansa. Ts. miehellä olisi naisena helpompaa, jos hänellä kuitenkin olisi miehen tarpeet (seksi, ulkonäkökeskeisyys). Mutta todellisuudessa naisella ei ole helpompaa kuin miehellä, koska hän lähtökohtaisesti hän etsii eri asioita kumppanissa kuin mies.

      • .. Paikkansa Pitämätöntä NaisMäröintiä.. Eli SeliSelittelyä&Sumuttamista.. ;P

        .. Voi pitää Sinun kohdalla paikkansa (tai olla pitämättä), mutta ei toki yleistettävästi muiden naisten kohdalla.. Eikä myöskään miesten kohdalla.. ;P


      • sukupuolierot
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Paikkansa Pitämätöntä NaisMäröintiä.. Eli SeliSelittelyä&Sumuttamista.. ;P

        .. Voi pitää Sinun kohdalla paikkansa (tai olla pitämättä), mutta ei toki yleistettävästi muiden naisten kohdalla.. Eikä myöskään miesten kohdalla.. ;P

        Samanlaiseen kommenttiin samanlainen vastaus: toistan, yhden illan juttu jättää normaalin naisen kylmäksi, koska tunneulottuvuus ei ole mukana. Kun taas mies saa helpommin kaikki tarpeensa taas vähäksi aikaa tyydytettyä yhden illan jutusta.

        Kai nyt sanomattakin on selvää, että nämä ovat yleistyksiä ja aina on poikkeuksia. Tutkimuksissakin on kuitenkin todettu, että tällainen ero on tilastollisesti havaittavissa mies- ja naissukupuolen välillä.


      • crux

        Myös sielunkumppanin löytäminen on naiselle paljon helpompaa koska valinnanvaraa on. Siitä vaan sopimaan kahvilatreffejä tai kävelylenkkejä puistoon. Tavalliselle miehelle sekin voi olla jo nykyään ylitsepääsemättömän vaikea rasti.


      • sukupuolierot
        crux kirjoitti:

        Myös sielunkumppanin löytäminen on naiselle paljon helpompaa koska valinnanvaraa on. Siitä vaan sopimaan kahvilatreffejä tai kävelylenkkejä puistoon. Tavalliselle miehelle sekin voi olla jo nykyään ylitsepääsemättömän vaikea rasti.

        Äläpäs hoppuile ;) Siihenhän se monella miehellä nimenomaan tyssääkin, kun pitäisi "seurustella" ilman että heti on lihallisia iloja tarjolla. Friendzonetus näkyy tälläkin palstalla olevan monen miehen pahin painajainen ja suurin pettymys. Monesti näkyy jo deittipalstoilla, mies vain hiljenee kun pitäisikin ihan oikeasti keskustella. Ja irl on tietysti seksin vänkääminen ennemmin tai myöhemmin. Sen sijaan että tehtäisiin elettäkään, jotta saataisiin NAINEN haluamaan sitä.


      • ZonedOut
        sukupuolierot kirjoitti:

        Äläpäs hoppuile ;) Siihenhän se monella miehellä nimenomaan tyssääkin, kun pitäisi "seurustella" ilman että heti on lihallisia iloja tarjolla. Friendzonetus näkyy tälläkin palstalla olevan monen miehen pahin painajainen ja suurin pettymys. Monesti näkyy jo deittipalstoilla, mies vain hiljenee kun pitäisikin ihan oikeasti keskustella. Ja irl on tietysti seksin vänkääminen ennemmin tai myöhemmin. Sen sijaan että tehtäisiin elettäkään, jotta saataisiin NAINEN haluamaan sitä.

        Friendzonetus on sitä että mies jää vain kaveriksi. Tämähän tarkoittaa sitä, että nainen nirsoili, eikä halunnut suhdetta. Naisella oli siis varaa valita miehestä kumppani, mutta mies ei kelvannut. Kummalla oli helpompaa? No naisella tietenkin, jolla oli valinnanvapaus, kun mies joutui tyytymään naisen valintaan/ottamaan vastaan pakit/friendzonekortin.


      • fghr5tu6fgjh

        Niin siis näkevätkö naiset peli- tai jännämiehissä potentiaalisen sielunkumppanin, tuskinpa.


      • sukupuolierot
        ZonedOut kirjoitti:

        Friendzonetus on sitä että mies jää vain kaveriksi. Tämähän tarkoittaa sitä, että nainen nirsoili, eikä halunnut suhdetta. Naisella oli siis varaa valita miehestä kumppani, mutta mies ei kelvannut. Kummalla oli helpompaa? No naisella tietenkin, jolla oli valinnanvapaus, kun mies joutui tyytymään naisen valintaan/ottamaan vastaan pakit/friendzonekortin.

        Olen huomannut, että friendzonetuksen PELKO on monelle miehelle liikaa. Siis en puhu friendzonetuksesta vaan sen pelosta. Se on monelle miehelle jonkinlainen häpeä tai beeta-miehen leima, jos nainen haluaa edetä hitaasti. Jos sanoo miehelle, että ei ole heti valmis etenemään suhteeseen (kuka olisikaan, jos ei edes tunne toista), niin tämä leimataan heti lopulliseksi friendzonetukseksi, josta suhde ei enää voi kehittyä mihinkään suuntaan. Ja yhteydenpito jää siihen, kun miehen mielestä "pelkkään ystävyyssuhteeseen ei kannata panostaa".


    • Totuus.Naisista

      Naiset ei tietenkään ymmärrä tätä epäsuhtaa sukupuolten välillä, koska naisten etuoikeutetussa maailmassa on omat yläluokkaiset ongelmansa, etenkin se, että kaikille naisille ei riitä niitä ylemmän tason alfamiehiä, jollaisen jokainen nainen haluaisi.

      Tämänhän todistaa jo tuokin, kun naisten mielestä miehet ei halua sitoutua, vaan paneskelee vaan. Niin, ketkä miehet noin tekee? Ei ainakaan tavalliset miehet, koska heillä ei moiseen ylellisyyteen ole varaa, vaan juuri ne alfamiehet, joille tavisnaiset kyllä kelpaa panoksi mutta ei suhteeseen, koska... no, tavisnainen nyt vaan ei ole alfamiehen tasoinen kumppani.

      Naiset siis valittaa että heillä on vaikeaa, koska eivät jokainen saa omaa alfaa/ytmiä. Kuvitellapa että miehet pääsisi alfanaisten panorinkeihin ja valittaisivat miten vaikeaa on kun joutuu panemaan kaunottaria mutta eivät saa heistä emäntää itselleen. Nyyhkis vaan, miten vaikeaa voi olla elämä etuoikeutetuille.

      • dgdxrhdr

        "Kuvitellapa että miehet pääsisi alfanaisten panorinkeihin ja valittaisivat miten vaikeaa on kun joutuu panemaan kaunottaria mutta eivät saa heistä emäntää itselleen. "
        Pikemminkin niin, että mies saisi kahdentoista kaunottaren haaremin, joita yhtäkään hän ei saisi panna. Sielunkumppanuutta, ystävyyttä ja esteetiikka olisi tarjolla. Koskea ei vaan saisi.

        Tekisikö kipeätä?


    • Voikooll

      Olen onnekas, sillä ämmät juoksee perässäni jo pelkästään ulkonäköni takia. Siihen lisätään, että olen yli 180 senttiä pitkä, mutta älykkyysosamääräni on tätä korkeampi. Minulla on yksi neuvo! Älkää herran tähden äänestäkö SDP:tä, mieluummin vaikka vassareita.

    • Olitpas ihana kun kirjoitit ” kerjäläinen”
      Oli niin ihanasti nostettu ylös valtaistuimelle💕💕

      Voi kuule mut on yhtä lailla laitettu syrjään ja yritetty ottaa takaisin kuin jonkin pokaalin.😢
      Mutta sit kolmas kerta toden sanojen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe