Voinhan aloittaa koripallon? En ole missään todella hyvässä kunnossa, mutta sehän nousee siitä sitten. Olen aikaisemmin harrastanut jalkapalloa,taitoluistelua,salibandya,judo ja tällä hetkellä harrastan nyrkkeilyä jota olen harrastanut 3 ja puol vuotta. Joukkue johon menisin on 10-17v17 v tyttöjen. Tykkään koripallosta paljon ja olen harkinnut sen aloittamista jo kesästä asti. Käyn silloin tällöin kaverin kaa heittelee läheisin koulun kentällä. Kertokaa mitä tarvitsen koripallossa`!!!! Voinko mennä treeneihin nyrkkeilykengissä kun mulla ei ole muita sisäpelikenkiä?
olen pian 14v tyttö
03-tyttö-Kajaanista
2
616
Vastaukset
- koripallofani
Et aluksi tarvitse kuin sisäpelikengät (varmaan käy nuo jotka sinulla jo on, niillä pääset alkuun) ja verkkarit/urheilushortsin. Joukkueessa sitten kertovat minkälainen harjoitteluasu tarvitaan.
Sinne mukaan vaan - olet valitsemassa hyvän joukkueurheilulajin!!! - monipuolisuus
Mene ihmeessä lajin pariin. Siellä kunto kasvaa ja taidon samoiten.
On yksi monipuolisimmista lajeista kropalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562841
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541719Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1521476- 721430
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3251318The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m681061- 1581032
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25995