Voinhan aloittaa koripallon? En ole missään todella hyvässä kunnossa, mutta sehän nousee siitä sitten. Olen aikaisemmin harrastanut jalkapalloa,taitoluistelua,salibandya,judo ja tällä hetkellä harrastan nyrkkeilyä jota olen harrastanut 3 ja puol vuotta. Joukkue johon menisin on 10-17v17 v tyttöjen. Tykkään koripallosta paljon ja olen harkinnut sen aloittamista jo kesästä asti. Käyn silloin tällöin kaverin kaa heittelee läheisin koulun kentällä. Kertokaa mitä tarvitsen koripallossa`!!!! Voinko mennä treeneihin nyrkkeilykengissä kun mulla ei ole muita sisäpelikenkiä?
olen pian 14v tyttö
03-tyttö-Kajaanista
2
625
Vastaukset
- koripallofani
Et aluksi tarvitse kuin sisäpelikengät (varmaan käy nuo jotka sinulla jo on, niillä pääset alkuun) ja verkkarit/urheilushortsin. Joukkueessa sitten kertovat minkälainen harjoitteluasu tarvitaan.
Sinne mukaan vaan - olet valitsemassa hyvän joukkueurheilulajin!!! - monipuolisuus
Mene ihmeessä lajin pariin. Siellä kunto kasvaa ja taidon samoiten.
On yksi monipuolisimmista lajeista kropalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010