Yksi eukko vaatimalla vaati ja mietin että onko normaalia ?
Annatko paljaalla ekoilla treffeillä...
9
1188
Vastaukset
- JooAnnan
No onhan sitä tullut annettua alusta asti paljaallakin. On kyllä aika helvetinmoinen riski.
Kun eihän sitä tiedä, millainen pöpöpimpsa toisella on. Ja ehkäisyt laiminlyömällähän ne taudit leviävät. Ja "isättömät" kakarat saavat alkunsa. - puhdaspulmunen
Ei mitenkään fiksu nainen.Itse en ikinä antais paljaalla jollei ole oma mies.En siis antaisi ekoilla paljaalla,en edes kortsun kanssa.
- uusiniksi
Miten annetaan "kortsun kanssa paljaalla"?
Sama. Ilman kortsua ei edes pillereiden kanssa, jos ei ole vakisuhde. Ja ekoilla en antaisi missään muodossa, enkä vielä viidensilläkään :D Omasta mielestäni nainen, joka haluaa seksisuhteita ilman suojaa, on todella välinpitämätön niin omaa kuin muidenkin hyvinvointia kohtaan. En suosittele.
- Elluhalloyb
Annan paljaalla..
Mut en kyl ekoil treffeillä...enkä toisillakaan...♥😋 - Karvamuna-
Kyllä naiset antaa ja sanovat huolehtivansa ehkäisystä. Yllättävän monet antaa kun luulevat että sitä mies haluaa.
Siitosoria vailla näemmä.
Yleisempää kuin uskoisi.- Jos.sillä
muijalla on tarkoitus tulla raskaaksi jollekki ventovieraalle satiaskullille. Tippuri on myös lisääntynyt huimasta viime aikoina, eikä siihen enää tehoa edes antibiotit, koska ovat kehittäneet vastustuskyvyn niille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596