Missä palstanaisten twerkkausvideot?

35

384

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hävettäis jos oma muija twerkkais.

• Gnuk
      • Twerkkiä verren kanssa...haha

• Gnuk

• Gnuk kirjoitti:

Ei se mitään. Osaa pojatkin... 😂

https://youtu.be/E7D-PzNJwu4

Jaa! No jäkispiireissä sanottas, että läheltä ylös... hah

• Heh, ei pysty ei kykene. Näyttää jotenkin tyhmälle. :)

Toi Gnukin linkin video oli hyvä. Menipä neidolla paskat housuun. Hyh hyh. :(

• kerropa.viisaampana

Oisko peppuseksi heikon pidätyskyvyn taustalla.

• kerropa.viisaampana kirjoitti:

Oisko peppuseksi heikon pidätyskyvyn taustalla.

Tai vaan huono ruokavalio ja vatsa. Jos menee ihan vedeksi aka ruikuliksi, on siinä yleensä jotakin hämminkiä, joko ravinnossa tai suoliston toiminnassa. :)

• Kaisanoasaa

Ihan hirveää. Lopettakaa naiset somen käyttö.

• voisiharkita

Miehiltä loppuu äkkiä puheenaiheet. Ei kai miehet sen jälkeen tännekään kirjoittele jos me naiset ei muodon vuoksi änkytetä vastaan.

• Ne poistetaan joka kerta, samoin kuin peppukuvatkin.

Mutta laita sinä video omasta pyörityksestäsi, hompsmode vois tykätä siitä enemmän kuin meidän leidien takapuolista.

• Kyllä te palstanaiset niin miehekkäitä olette että hompsmodelle kelpaa, anna tulla vaan videolinkkiä :)

• Harmaaritari kirjoitti:

Kyllä te palstanaiset niin miehekkäitä olette että hompsmodelle kelpaa, anna tulla vaan videolinkkiä :)

Enkä, se on poistanu mun kaikki peppukuvanikin ;(

Odottelen sun videoosi...

• LinerT.2 kirjoitti:

Enkä, se on poistanu mun kaikki peppukuvanikin ;(

Odottelen sun videoosi...

No kiitos kovasti Harmis yksityisviestistä, linkkaan sen nyt tänne muidenkin katsottavaksi:

https://www.youtube.com/watch?v=6tDYLNQlxI4

• Dissident kirjoitti:

Mantits! Lovely!

tähän sopis musiikiks tää...ja sopii tähän päiväänkin...

https://youtu.be/1dkESxhpPVU

Mua kiinnostais kovasti tietää mitä noissa yöpöydällä olevissa laatikoissa on... kun Harmis on niin kuivan kuvan antanut seksielämästään. Taitaakin olla pahimman luokan kaksinaismoralisti... veikkaan että niistä löytyy välinettä ja virikettä jos jonkinmoista :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Mua kiinnostais kovasti tietää mitä noissa yöpöydällä olevissa laatikoissa on... kun Harmis on niin kuivan kuvan antanut seksielämästään. Taitaakin olla pahimman luokan kaksinaismoralisti... veikkaan että niistä löytyy välinettä ja virikettä jos jonkinmoista :)

No ainahan voi speguloida.... Tuohan näyttäs ihan sellaiselta muoviselta "lihakunnan laatikolta" että siinä voisi olla vaikka kypärä=työmies, kumimaski=batman, silmälasit ja lisähampaat=stubb, Vieterisilmä-silmälasit= väyrynen, dynamiitti-jytky=soini.... eli ihan perus rekvisiittaa...

Sitten pohjalla voisi olla myös harvemmin tarvittavaa...Eli iskuporakoneeseen asennettu dildo, käsiraudat tietty, narua ja ilmastointiteippiä.

Tuo vois olla sellainen perussetti ihan, noillahan pystyy jo kevyisiin suhteisiin...

• LinerT.2 kirjoitti:

No kiitos kovasti Harmis yksityisviestistä, linkkaan sen nyt tänne muidenkin katsottavaksi:

Hahah, taiskin lipsahtaa sun yksityisistä :D sattuuhan sitä mutta tuossako nyt on se sun jännäpoikaystävä jonka kanssa mienas olla vaikeeta? no varmaan se luonteellaan on sut hurmannut kun olisin kyllä luullut että olisit urheilullisempien perään mutta niin kuin oliko se eilen kirjoitit että asiat ei oo niin yksioikoisia :) onnee vaan telle nyt sitten kovasti, laita vielä se omakin videos niin nähdään koko pariskunta :)

Hahah, taiskin lipsahtaa sun yksityisistä :D sattuuhan sitä mutta tuossako nyt on se sun jännäpoikaystävä jonka kanssa mienas olla vaikeeta? no varmaan se luonteellaan on sut hurmannut kun olisin kyllä luullut että olisit urheilullisempien perään mutta niin kuin oliko se eilen kirjoitit että asiat ei oo niin yksioikoisia :) onnee vaan telle nyt sitten kovasti, laita vielä se omakin videos niin nähdään koko pariskunta :)

Mä jo vähän pelkäsin että oliko liian paksua sulle.. ;) Vaan sieltä purppurapeitteen päältä se hyppäs taas haarniskaansa :)

Joo, mä en ole kovin ulkonäkökeskeinen, mutta ei me kyllä olla seurusteltu. Väyryslasit olis kyllä ollu aika vinkeet seksihommissa... mistä hankit?

• LinerT.2 kirjoitti:

Mä jo vähän pelkäsin että oliko liian paksua sulle.. ;) Vaan sieltä purppurapeitteen päältä se hyppäs taas haarniskaansa :)

Joo, mä en ole kovin ulkonäkökeskeinen, mutta ei me kyllä olla seurusteltu. Väyryslasit olis kyllä ollu aika vinkeet seksihommissa... mistä hankit?

Voi voi, luulen että jännäpoikaystävän takia on turha edes uneksia pikkumusta kuvasta

• LinerT.2 kirjoitti:

Joo katsos tuossahan ei ollut edes sekaantumisen mahdollisuutta kun mähän sitä olen hoikka poika tuohon sun poikkikseen verrattuna, onpahan siinä sulla sitten nosteltavaa vapaa-ajallakin :) Joku mun kaltainen ripakinttu oiskin ehdottomasti liian kevyttä kamaa sun petiin varmaan, jämerä pelto vaatinee jämerät kyntäjät :D

Joo katsos tuossahan ei ollut edes sekaantumisen mahdollisuutta kun mähän sitä olen hoikka poika tuohon sun poikkikseen verrattuna, onpahan siinä sulla sitten nosteltavaa vapaa-ajallakin :) Joku mun kaltainen ripakinttu oiskin ehdottomasti liian kevyttä kamaa sun petiin varmaan, jämerä pelto vaatinee jämerät kyntäjät :D

Uskotko muuten, että tuon videon kaverille tyrkytetään tussua joka raosta. Tuollaisella itsetunnolla ja itselleen nauramisen kyvyllä ei jää yksin. Siinä ei parilla liikakilolla ole merkitystä... Ton tyypin kanssa olis varmaan hauskaa :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Siinä oli ihan yks tuttava mies kokonsa puolesta. Vaimo vissiin kuvannut. :D

Elopainoa on varmaan semmoset 170-180 kg tuolla tuttavalla.

• misspönttöuuni

Käykö salaa kuvattu video, jossa imuroin/siivoan autoa peräkontista käsin? Kyllä siinäkin perä ilmeisen hyvin heilui, koska jollekin ukonkutvakkeelle oli tullut edes mieleen tehdä tällainen salainen alatyylin huumorivideoprosessi.

No. Nyt voin jo itekin sille nauraa. MUTTA SILLÄ hetkellä en. Enkä unohda koskaan. Kosto on suloinen. Tossa videossa olisi isille sekä nainen (erittäin riuska emäntä) että auto :D En vaahdota siinä mitään niin kuin likaisissa miesten tyttökalentereissa tyypit tekee, mutta imuria käytän jopa omin sanoin melko riuskan näpsäkästä.

Ja se en ole minä, kuka auton seuraavaksi siivoaa. Ainakin varmistan peräpuolen. Hullut ukot h****tti. Siis anteeksi, hyvää isänpäivää vaan. Isukkeja te kuitenkin ootte kaikki. Varsinkin aloittajasta mulla on sellainen tuntuma.

• Naisen peppu on vaan parasta mitä minä ainakin tiedän katsottavaksi. Tietenkin onhan siinä jotain reunaehtojakin, että minkälainen on sellainen mukavannäköinen istumalihaksisto, mutta ei sentään senttipeliksi mene.

Ja mikä onkaan parasta, että sitä ei ole tehty tarkoituksella vaan juurikin vahingossa keinahtelemaan...imurointi on yksi, mutta halkopinolla voisi olla myös sopivaa keinutusta tai puhumattakaan ahnetta mustikanmetsästäjää...nam.

• misspönttöuuni

Aina kun käyn mustikassa, minulla on sellainen TUNNE (vuosia), että lähitalon peräkammarin aikamiespoika siirtyy siihen kulmakammariinsa, keltaisten verhojen katveeseen ja kaivaa isoisoisoisänsä kiikarit esiin.. Siinä on aika pitkä pätkä peltoa välissä, ja nyt sinä sitten sanot ettei se olekaan pelkkä tunne...Kunhan nyt pysyy siellä pellon päässä. Enemmän mä sitä pelkään kun marjakarhua.

• sdf34tsdgfsdgf

Twerkkauskin on niin idioottimainen juttu että saisi jo jäädä unholaan. Sitäpaitsi suomalaisella pötkylävartalolla se on enemmänkin säälittävää.

• Kerran kysyttiin kaverin kanssa baarissa parilta tutulta jannulta, että haluaako ne nähdä kun me twerkataan. - Eii, tuli yhdestä suusta. Ja me kun oltiin jo harjoteltu kotosalla...

• Harjoittelin werkkausta jo 10v sitten kotona

• Hassua että se tuli muotiin ja tuntui aina että meen edellä muodin😁

• Sama homma mulla shuffle dancen kanssa, silloin sille naurettiin 90-luvulla discossa, mutta nyt se näkyy olevan pop. :)

• kaisanoasaa

On siinä perse paukkunut ja paska haissut kun toi amatööri keikisteli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1114
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe