Ponilaakso 2018

ratsastajaaa

Olen menossa Ponilaaksoon yleis/este heC leirille, ja kiinnostaisi tietää minkö ikäistä porukkaa kyseisellä leirillä on yleensä ollut. Olen leirin aikaan 13 ja hirvittää että kaikki olisivat jotain 8-9v ...

5

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajaa

Eikö kukaan ole käynyt Ponilaaksossa?

• lolmoivaa

ite ku siel olin, nii oli ihmiset vissiinki 11-15v väliltä kaikki. suurin osa oli 13 tai 12

• aloittajaa

Okei! Olitko juuri tuolla heC yleis/este leirillä?

• Jokupööööö

Moi! Meitä on tulossa tuolle samalle leirille yhteensä nyt 10 ihmistä jotka tunnetaan toisemme. Kaikki meistä on sillon noin 13-15 vuotiaita. Jos sulla on ig niin pystyisitköhän laittamaan sen tänne niin voin käydä laittamassa sulle siellä viestiä ja voidaan lisätä sut meidän leirin Whatsapp ryhmään?

• aloittajaa

Hei jes! Käykö jos sä laitat sun ig tähän ku mä en haluaisi laittaa sitä tänne julkisesti 😅

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2997
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2931
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2357
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1853
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1709
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1654
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1576
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1255
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79