Tässä muutamia aikoja sitten puhuttiin, miksei lapset liiku niin paljon. kun ennen. Vastaus oli. kun yhdestä suusta, että syy on tietokonepeleissä. Täyttä humpuukia. Syy on nykyaikaisessa ravinnossa. Suurin osa on kevyt tuotteita. rasvattomia juustoja, leikkeleitä. rasvatonta maitoja, eli kurria. Olen kysellyt lapsilta. vastaus on, että ei me jakseta. Elikkä lapset eivät saa tarpeeksi energiaa. Polttoaine loppuu kesken päivän. Ei kasvavalle lapselle pidä söttää kevyttuotteita. Lapset tarvitsevat energiaa, niin jopa jaksaa koulussa ja vielä illallakin juosta.
lisäksi Hermomyrkky Asparttaami pitäisi lopettaa Suomessa maketusaineena. Monessa maassa on jo lopetettu.
Kevyt tuotteet
1
75
Vastaukset
- Savonämmä
Kyllä kevyttuotteita kannattaa käyttää. Miniäni teki - koska niin halusin - aikoinaan makaroonilaatikkonsa punaisesta maidosta.
Kerran hän käytti sen sijaan kevytkermaa! Yllätys, yllätys! Kevyt kermasta tehty makaroonilaatikko olikin paljon parempaa, kuin punaisesta maidosta tehty. Nyt olen alkanut käyttää kurriakin, mitä meijeri aikoinaan maitoautolla palautti vasikoiden juotavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305860Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171321Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511313Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231174PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1551098Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43989- 126974
- 37854
- 142793