Olemme pitkään harrastanu sidonta leikkejä.
Vaimoni sitoo ja alastaa mua usein ja siitä pidämme molemmat. Vaimolla oli fantasia saada 2-3 miestä kimppa sessioon.
Ja semmoset hän myös hommasi, halusi että minä olen sidottuna alasti, ja vieraat miehet panee kunnolla mua takaa ja suuhun ja vaimo piiskaa samalla. Ja lopuksi jouduin katsomaa kun vaimoa naitiin kolmen miehen toimesta.
Miesten piti laueta mun naamalle. Ja sidoksista pääsyn jälkeen jouduin olemaan povillani olkkarin lattialla ja runkata itseni miesten kalut naamani edessä ja vaimo kuvas touhun ja näyttänyt sen parille ystävälle saman laisesta asioista kiinnostuneille.
Vaimon fantasia toteen
Nöyräorja
4
700
Vastaukset
- Niin-se-vaan-on
Niin. Nainen joutuu asioita järjestämään, koska miehestä ei ole hänen tyydyttäjäkseen.
- Nöyräorja
Tostahan se saa parhaimman tyydytyksen.
Meillä vaimo halus olla mun alla lähetyssaarnaaja asennossa et se näki mun ilmeen kun ne tunkeutu mun sisään.
- kopoma-d
ja sit mä harmi heräsin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99861
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
- 44459